Hallo,
Heb een meisje leren kennen, ze is 2 maanden ouder als mij (zij 17 ik 16). We kennen elkaar nu 4 maanden ongeveer. Zij vroeg aan een vriend van mij mijn msn enzo hebben we elkaar leren kennen (we hebben elkaar altijd al leuk gevonden).
Sinds 3 weken vinden we elkaar enorm leuk en zijn we beiden verliefd op elkaar, alles gaat prima en we spreken elkaar elke dag heel vaak. We houden enorm veel van elkaar, we hebben nu al een paar keer afgesproken. We wisten niet wat me moetsten doen dus waren we paar keer naar de bios gegaan en terasje gepakt en op bankjes gezeten in het park. Heb toen ook voorgesteld om bij elkaar thuis aftespreken. Hier wilde ze nog even mee wachten, vond dit niet erg.
We hebben beiden een BlackBerry, en haar moeder heeft die ook. Had in haar naam dit gezet: Hou zoveel van je x je mannetje. Haar moeder had dit gezien en zei tegen haar van hoe kun je nou binnen 3 weken zoveel van iemand houden, zij had gezegt dat kan makkelijk hoor.
Ik heb haar vorige week gevraagd of ze met me wilde, hierop heeft ze ja geantwoord. Maar ze wilde nog niet in haar naam zetten dat we hadden want dan zou die moeder het zien. Ze zei toen volgende week zet ik het in me naam en heb schijt aan wat me ouders er van vinden. Die dag is dus vandaag, ik zie haar vanavond met het uitgaan weer ( we gaan altijd naar de zelfde uitgaan discos) Waarschijnlijk wilt ze het dan in haar naam gaan zetten.
Zelf maak ik me nogal zorgen over hoe haar ouders over mij denken. Dat ze een verkeerd beeld van me krijgen, ik dring haar helemaal niet op. Paar dagen dat we met elkaar bezig waren vroeg zij mij al maar zei toen dat ik het wat te snel vond. Ook zei ze dat haar zus ooit met een marrokaan aankwam en dat toen haar vader had gezegt: Daar is de uitgang. Zelf ben ik 100% nederlands me ouders omas en me hele famillie ook. Maar ben zelf klein beetje bruin (tussen een nederlander en marrokaan in).
Wat moet ik nu doen? Ik wil haar ouders laten zien dat we veel om elkaar geven en dat ik goed voor haar zal zijn. Wil er alles aan doen dat haar ouders mij accepteren als de vriend van hun dochter. Heb de bios en alles wat die avond geld koste voor haar betaald, ze zij dat ze zich schuldig voelde omdat ik alles betaalde zij dat ik het graag voor haar deed, en dat het maar klein beetje geld is. Maar wat als ze nu dat zegt tegen haar ouders dat ik alles betaald heb, dan zullen hun denken van dat ik haar liefde probeer te kopen? Ben ik misschien te lief voor haar?