QFTquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij als vrouw kan deze vraag beter beantwoorden dan mannen. Wij mannen begrijpen het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:01 schreef PARP het volgende:
Ik ben zelf een vrouw maar als ik de 40 nader neem ik gewoon een lange bob. Ik heb het hoofd er niet voor om kort te gaan. Ik vind het ook gewoon lelijk en mij zal je nooit felle kleuren zien dragen:)
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wrm eigenlijk? Soms staat kort haar beter bij iemand hoor
Wel bij alternatieve vrouwen. Vooral bij de wat jongere exemplaren. Bijpassende kleding noodzakelijk (die met gaten en kettingen)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.
Oké, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel bij alternatieve vrouwen. Vooral bij de wat jongere exemplaren. Bijpassende kleding noodzakelijk (die met gaten en kettingen)...
Dat is kort, maar niet pittig. Een kort, pittig kapseltje is wat ik zojuist beschreef. Kort haar kan inderdaad wel mooi staan, soms.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, daar heb je gelijk in
Maar ik bedoelde meer kort haar zoals die van Rihanna, Amber Rose enzo
rihannaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, daar heb je gelijk in
Maar ik bedoelde meer kort haar zoals die van Rihanna, Amber Rose enzo
Vrouwen van 50 + met lang haar staat idd hekserig, maar een lange bob staat gewoon classy en mooi. [img] http://fireproofpaperdoll.files.wordpress.com/2009/12/anne_hathaway_s_long_bob.jpg3 [/img]quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef Prospos het volgende:
Vrouwen die als meisje lang haar hadden en nu nog steeds met hetzelfde kapsel lopen omdat het jammer is om het af te knippen
je had er een 3 achter geplaatstquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef PARP het volgende:
[..]
Vrouwen van 50 + met lang haar staat idd hekserig, maar een lange bob staat gewoon classy en mooi. [ [url= http://fireproofpaperdoll(...)away_s_long_bob.jpg3 ]afbeelding[/url] ]
Bob?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:01 schreef PARP het volgende:
Ik ben zelf een vrouw maar als ik de 40 nader neem ik gewoon een lange bob. Ik heb het hoofd er niet voor om kort te gaan. Ik vind het ook gewoon lelijk en mij zal je nooit felle kleuren zien dragen:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
Zij lijkt wel een FOK!ker, met al haar -t, -d en -dtfouten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:31 schreef PARP het volgende:
http://www.bianca-online.nl/ uit het leven van een pitje. ze is dus 26 lees ik net. geen 40 zoals ik dacht.holy shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef krokdown het volgende:
RotflshmsfoaidmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie deze post vewijdert is een vuile ****
Mijn god!! dat filmpje!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:07 schreef PARP het volgende:
http://www.youtube.com/user/ShimmerAndShineEU#p/a/u/2/nfy81L1fqHQ
jezus, dit pitje heeft een beautyblog op joetjoep
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vrouwen zijn mentaal labiel. eens in de zoveel tijd is er weer 1 die daar een dieptepunt in bereikt, en dan heeft ze opeens een kort kapsel. zo zei mijn opa het, en hij kan het weten. mijn oma zei altijd, ja maar het zit zo praktisch
Kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Want grote borsten zorgt ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen.
Wtf.quote:Ik hou van gezelligheid en van romantiek, mijn kaarsjes waren op en toevallig waren de thee lichten en grote thee lichten in de aanbieding in de supermarkt waarbij ik om de hoek woon. Ik heb 2 zakken van ieder meegenomen. Nu kan ik dus weer vollop kaarsen branden.
[pic van zakken met kaarsjes]
Ik snap het niet, WAAROM nemen mannen een bierbuik en een kale kop? Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef PARP het volgende:
Ik snap het niet. Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven. Mijn moeder had lang haar als jonge vrouw maar toen ze babies kreeg knipte ze het schouderlang zodat ze er niet steeds aan trokken. Dat snap ik prima. Maar een kort, pittig kapsel? Als je niet om je haar geeft, waarom boeit het je dan dat je haar drie kleuren is? waarom ben je dan elke dag 10 minuten bezig met de gel er goed in te krijgen en ga je elke paar weken naar de kapper (haar groeit immers 1,5 cm per maand en zo'n kapsel heeft veel onderhoud nodig)?
Mannen zijn gewoon lui. Zoiets als een oude leeuw en zijn manen. Zien er ook niet meer uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap het niet, WAAROM nemen mannen een bierbuik en een kale kop? Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Lang haar is een verleiding. Dat zit in de mens ingebakken. Zelfde als grote tieten en ronde heupen. Combineer die dingen en mannen worden gek. Want grote borsten zorgen ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen. Kort zie je meestal bij 40+ vrouwen. Die zijn gesetteld of hoeven niet meer per se aantrekkelijk gevonden te worden.
Groet, Prof. Oerbeer.
Omdat langer haar vooral als iets vrouwelijks gezien wordt, denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?
Bewijs is er. Waarom denk je dat de hoofddoek er is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon lui. Zoiets als een oude leeuw en zijn manen. Zien er ook niet meer uit.
Liever lelijk lang dan lelijk pittig kortquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaas
* J.J.De-Bom checkt profiel...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaas
serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever lelijk lang dan lelijk pittig kort
Ja, de meeste mannen hebben liever een lelijke vrouw dan een lelijke manvrouw.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
* J.J.De-Bom checkt profiel...
Saskia : IT'er.
M'n pittig-kapsel-alarm gaat af
Point provenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bewijs is er. Waarom denk je dat de hoofddoek er is.
Nee, ik zit als echte IT'er gewoon in een spijkerbroek achter de laptop.quote:
Damn, doe ik toch nog iets goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Lang haar is een verleiding. Dat zit in de mens ingebakken. Zelfde als grote tieten en ronde heupen. Combineer die dingen en mannen worden gek. Want grote borsten zorgen ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen. Kort zie je meestal bij 40+ vrouwen. Die zijn gesetteld of hoeven niet meer per se aantrekkelijk gevonden te worden.
Groet, Prof. Oerbeer.
Het is Prof_Hoax!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Groet, Prof. Oerbeer.
Hè gadverdamme, vrouwen in spijkerbroek. Dat is echt alleen voor supermodellen. Idem voor kort en pittig haar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee, ik zit als echte IT'er gewoon in een spijkerbroek achter de laptop.
Heb jij wel een bierbuik?
Dikke vrouwen met kort en pittig haar in jeans zijn zo smerig dat ik die alleen kan vinden als ik de geheime Google supersafeNSFE-search uitzet. Dat doe ik niet, want ik ben veel te jong om te sterven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef computergirl het volgende:
die derde heeft wel lang haar hoor
Met kort haar doet ze nog steeds menig andere vrouw verbleken.quote:
lekker kort...lekker makkelijk ..........quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef PARP het volgende:
Ik snap het niet. Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven. Mijn moeder had lang haar als jonge vrouw maar toen ze babies kreeg knipte ze het schouderlang zodat ze er niet steeds aan trokken. Dat snap ik prima. Maar een kort, pittig kapsel? Als je niet om je haar geeft, waarom boeit het je dan dat je haar drie kleuren is? waarom ben je dan elke dag 10 minuten bezig met de gel er goed in te krijgen en ga je elke paar weken naar de kapper (haar groeit immers 1,5 cm per maand en zo'n kapsel heeft veel onderhoud nodig)?
Het enige hoofd waar kort haar goed bij staat is een mannenhoofd. En dan nog niet eens altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Vydushki het volgende:
Dat kan wel eens mooi staan. Je mot er het hoofd voor hebben.
Vrouwen met zelfrespect.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef MonteCristo het volgende:
Omdat ze hun zelfrespect hebben verloren.
Pics?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze lijkt verdomd veel op mijn aardrijkskunde docente
22 als in 22 jaar? En dan al een pittig kapsel? Die is er vlot bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:29 schreef Archibaltus het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pittigkortkapsel.nl/
Thanks for sharingquote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef Geerd het volgende:
Ben nog maagd maar damn godver als ik het daarop zou moeten doen dan nogmaals 24 jaar maagd.
Ik denk meteen aan Sylvana Simons met haar pittige armycoupe. Die heeft ze nu nog steeds, alleen doet ze daar zo nu en dan een pruik overheen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
O ja, en negerinnen. We moeten de negerinnen niet vergeten.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat is het internationale symbool om aan te geven dat je het opgegeven hebt om te proberen er nog enigszins aantrekkelijk te zijn.
Voor die vrouwen is alle aandacht goede aandacht. Daarom lopen ze erbij als een pleeborstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |