Kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Want grote borsten zorgt ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen.
Wtf.quote:Ik hou van gezelligheid en van romantiek, mijn kaarsjes waren op en toevallig waren de thee lichten en grote thee lichten in de aanbieding in de supermarkt waarbij ik om de hoek woon. Ik heb 2 zakken van ieder meegenomen. Nu kan ik dus weer vollop kaarsen branden.
[pic van zakken met kaarsjes]
Ik snap het niet, WAAROM nemen mannen een bierbuik en een kale kop? Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef PARP het volgende:
Ik snap het niet. Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven. Mijn moeder had lang haar als jonge vrouw maar toen ze babies kreeg knipte ze het schouderlang zodat ze er niet steeds aan trokken. Dat snap ik prima. Maar een kort, pittig kapsel? Als je niet om je haar geeft, waarom boeit het je dan dat je haar drie kleuren is? waarom ben je dan elke dag 10 minuten bezig met de gel er goed in te krijgen en ga je elke paar weken naar de kapper (haar groeit immers 1,5 cm per maand en zo'n kapsel heeft veel onderhoud nodig)?
Mannen zijn gewoon lui. Zoiets als een oude leeuw en zijn manen. Zien er ook niet meer uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap het niet, WAAROM nemen mannen een bierbuik en een kale kop? Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Lang haar is een verleiding. Dat zit in de mens ingebakken. Zelfde als grote tieten en ronde heupen. Combineer die dingen en mannen worden gek. Want grote borsten zorgen ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen. Kort zie je meestal bij 40+ vrouwen. Die zijn gesetteld of hoeven niet meer per se aantrekkelijk gevonden te worden.
Groet, Prof. Oerbeer.
Omdat langer haar vooral als iets vrouwelijks gezien wordt, denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?
Bewijs is er. Waarom denk je dat de hoofddoek er is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar zorgt lang haar dan voor dat de man er gek van wordt?
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon lui. Zoiets als een oude leeuw en zijn manen. Zien er ook niet meer uit.
Liever lelijk lang dan lelijk pittig kortquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaas
* J.J.De-Bom checkt profiel...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook lui, en als je de pech hebt dat je dun haar hebt als vrouw is het gewoon lelijk als het lang is. Niet iedereen heeft supermodel potentie helaas
serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever lelijk lang dan lelijk pittig kort
Ja, de meeste mannen hebben liever een lelijke vrouw dan een lelijke manvrouw.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
* J.J.De-Bom checkt profiel...
Saskia : IT'er.
M'n pittig-kapsel-alarm gaat af
Point provenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bewijs is er. Waarom denk je dat de hoofddoek er is.
Nee, ik zit als echte IT'er gewoon in een spijkerbroek achter de laptop.quote:
Damn, doe ik toch nog iets goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Lang haar is een verleiding. Dat zit in de mens ingebakken. Zelfde als grote tieten en ronde heupen. Combineer die dingen en mannen worden gek. Want grote borsten zorgen ervoor dat de vrouw de baby goed kan voeden, en gezonde heupen zorgen dat ze het kind goed kan dragen. Kort zie je meestal bij 40+ vrouwen. Die zijn gesetteld of hoeven niet meer per se aantrekkelijk gevonden te worden.
Groet, Prof. Oerbeer.
Het is Prof_Hoax!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
Groet, Prof. Oerbeer.
Hè gadverdamme, vrouwen in spijkerbroek. Dat is echt alleen voor supermodellen. Idem voor kort en pittig haar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee, ik zit als echte IT'er gewoon in een spijkerbroek achter de laptop.
Heb jij wel een bierbuik?
Dikke vrouwen met kort en pittig haar in jeans zijn zo smerig dat ik die alleen kan vinden als ik de geheime Google supersafeNSFE-search uitzet. Dat doe ik niet, want ik ben veel te jong om te sterven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef computergirl het volgende:
die derde heeft wel lang haar hoor
Met kort haar doet ze nog steeds menig andere vrouw verbleken.quote:
lekker kort...lekker makkelijk ..........quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef PARP het volgende:
Ik snap het niet. Ze zeggen weleens dat ze dan niet meer om hun uiterlijk geven. Mijn moeder had lang haar als jonge vrouw maar toen ze babies kreeg knipte ze het schouderlang zodat ze er niet steeds aan trokken. Dat snap ik prima. Maar een kort, pittig kapsel? Als je niet om je haar geeft, waarom boeit het je dan dat je haar drie kleuren is? waarom ben je dan elke dag 10 minuten bezig met de gel er goed in te krijgen en ga je elke paar weken naar de kapper (haar groeit immers 1,5 cm per maand en zo'n kapsel heeft veel onderhoud nodig)?
Het enige hoofd waar kort haar goed bij staat is een mannenhoofd. En dan nog niet eens altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Vydushki het volgende:
Dat kan wel eens mooi staan. Je mot er het hoofd voor hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |