Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
van die paupers die denken dat ze het zooo zwaar hebben maar nooit echt armoede hebben gekend. De enige armoede die ze kennen is dat ze 2 maanden met een mobiel moeten doen ipv 1.plaatsvervangende schaamte
zo is het. Gasten hier weten echt niet wat ghetto is of hoe het is om "op de straat" te levenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:36 schreef Bernays het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen als ik die relscholieren zie, denken dat ze het moeilijk hebben in zorgstaat couveuse Nederland![]()
Zet ze een keer in de favela van Rio, kan je lachendaar houden ze het nog geen weekend uit.
[ afbeelding ]
dit iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
Alsof kinderen ook maar enig idee hebben.
Ja, want in de vs hebben ze echte gangsters.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede muziek, deze jongens hebben talent.
Jongens, als jullie meelezen: als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk naar South-Central LA vertrekken. Dat is dé plaats om jullie rapcarričre een boost te geven. Echt, ik zou niet eens wachten tot morgen. Pak snel je spullen en neem het eerste vliegtuig naar de VS.
Hier op FOK! wel aan je username te zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ja, want in de vs hebben ze echte gangsters.
Dat maakt mij niet zo uit. Ik probeer vooral te bereiken dat deze jongens hun talent niet verspillen in Nederland, maar dat ze zo snel mogelijk hun kunsten gaan vertonen in het buitenland. Als ze liever naar Timboektoe gaan, moeten ze dat doen. Overal is beter voor hun rapcarričre dan Nederland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ja, want in de vs hebben ze echte gangsters.
De enige echte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier op FOK! wel aan je username te zien.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Je kwam er zeker via de muziek van Otie?
Die rechter van die kleintjes is zo'n gangster dat de tekst op zijn shirt in dit geval nog echt waar is ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:36 schreef Bernays het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen als ik die relscholieren zie, denken dat ze het moeilijk hebben in zorgstaat couveuse Nederland![]()
Zet ze een keer in de favela van Rio, kan je lachendaar houden ze het nog geen weekend uit.
[ afbeelding ]
We leven van de drank en de wietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef vandermar het volgende:
Kennen jullie deze wel?
De locale stoute jongens hiero.
'Bad' zijn ze zeker...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef vandermar het volgende:
Kennen jullie deze wel?
De locale stoute jongens hiero.
'Zij'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:16 schreef Nicksanders het volgende:
Kansloze gasten hier komt niks van terecht later.
Hun zouden niet meer mee mogen doen.
Je had een typfoutje gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb tot 3:32 gekeken. Terwijl ik keek moest ik mijn erectie inhouden en mijn arm tegenhouden die naar mijn kruis ging, tegelijk. Ik bewoog langzaam mijn trillende arm naar de kloppende roede om dit gedrocht ter hand te nemen om vervolgens deze post te typen terwijl ik mijzelf letterlijk dood aan het rukken ben.
Het gaat hier niet over Almere.quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:19 schreef boekenplank. het volgende:
Mensen die niet weten van het harde leven op de straten van Almere. Haters gonna hate.
Almere, Alkmaar. Whatever. Nog steeds meer struggles dan op de straten van Compton of de banlieues van Parijs.quote:
Kutpubers sowieso.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
van die paupers die denken dat ze het zooo zwaar hebben maar nooit echt armoede hebben gekend. De enige armoede die ze kennen is dat ze 2 maanden met een mobiel moeten doen ipv 1.plaatsvervangende schaamte
alkmaar vergelijken met almerequote:Op zondag 2 oktober 2011 03:24 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Almere, Alkmaar. Whatever. Nog steeds meer struggles dan op de straten van Compton of de banlieues van Parijs.
Het hoeft niet perse mijn tong te zijn, ik zei namelijk :quote:Op zondag 2 oktober 2011 07:14 schreef Phantomesse het volgende:
Onterechte klacht want je wil je tong diep in mijn kont stoppen.
Fjezzrd.
En waarom ben ik dan een Fjezzrd/viezerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:53 schreef Bundy. het volgende:
[..]
*Checkt FoBo van Phantomesse*
Ik wil mijn pik/tong/vinger diep ik jouw kont voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |