Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
van die paupers die denken dat ze het zooo zwaar hebben maar nooit echt armoede hebben gekend. De enige armoede die ze kennen is dat ze 2 maanden met een mobiel moeten doen ipv 1.plaatsvervangende schaamte
zo is het. Gasten hier weten echt niet wat ghetto is of hoe het is om "op de straat" te levenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:36 schreef Bernays het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen als ik die relscholieren zie, denken dat ze het moeilijk hebben in zorgstaat couveuse Nederland![]()
Zet ze een keer in de favela van Rio, kan je lachendaar houden ze het nog geen weekend uit.
[ afbeelding ]
dit iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
Alsof kinderen ook maar enig idee hebben.
Ja, want in de vs hebben ze echte gangsters.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede muziek, deze jongens hebben talent.
Jongens, als jullie meelezen: als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk naar South-Central LA vertrekken. Dat is dé plaats om jullie rapcarrière een boost te geven. Echt, ik zou niet eens wachten tot morgen. Pak snel je spullen en neem het eerste vliegtuig naar de VS.
Hier op FOK! wel aan je username te zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:48 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ja, want in de vs hebben ze echte gangsters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |