Eensch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:10 schreef weerstandje het volgende:
Tevens:
West Europees en Amerikaans is een groot verschil
Ik eis een aparte keuze mogelijkheid
Damn, vergeten....quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Indiaanse, Pakistaanse chickies
Dus niet gestemd![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Damn, vergeten....
Nieuwe poll komt in de OP
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef TrollenFTW het volgende:
Scandinavische, omdat arisch en grote tetten.
Nouja zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Daaps het volgende:
GODVER, ik klikte per ongeluk op asians.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Daaps het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Daaps het volgende:
Van die domme chinezen die ''cute '' proberen te doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kan idd beter maar zou geen nee zeggenMooie/lieve ogen enzo..
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef -She-Ra- het volgende:
Brede gespierde mannen met een bruine snor, topless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Die ziet er prima uit.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Oké, never mind
Jongens met licht kleur ogen
Welk soort mens geef je het graagst?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die ziet er prima uit.
Maar dit topic ging over vrouwen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Teveel haar. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij?I am Eldora. He-mans twin sister and defender of the Crystal Castle. This is spirit, my beloved steed. Fabulous secrets were revealed to me the day I held aloft my sword and said: for the honour of grayskull! I AM SHE-RA
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Oké, never mind
Jongens met licht kleur ogen
Dat zijn alleen maar mietjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhm, meer van mijn generatie graag
Jij wil dat we pics posten van 15-jarige jongens?quote:
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil dat we pics posten van 15-jarige jongens?
15-jarigen jongens zijn wel jouw generatie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Wel eentje van Alex Pettyfer graag
Gezocht maar ik kon alleen Mr T vinden. Ook goed toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Alsof er überhaupt kenners in dit topic zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Alleen de eckte kenners stemmen Scandinavisch.
Ik bedoelde nee van dat je geen foto's moet posten van 15 jarigen jongensquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
15-jarigen jongens zijn wel jouw generatie.
Nou, bij deze dan:quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Echte vrouwen willen een man die hun even elk detail van de kamer laten zien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan:
[ afbeelding ]
Wel eentje halfnaakt gek!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan:
[ afbeelding ]
Jeronimo, de Nederlandse Justin Bieber.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde nee van dat je geen foto's moet posten van 15 jarigen jongens
Dan krijgen we alleen maar JB, en dat is echt
Maar Angel-Joy is geen echte vrouw (ze is 14 ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echte vrouwen willen een man die hun even elk detail van de kamer laten zien.
Zie je hem dat al doen?
Dat dacht ik.
What the....quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jeronimo, de Nederlandse Justin Bieber.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jeronimo, de Nederlandse Justin Bieber.
[ afbeelding ]
Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maar Angel-Joy is geen echte vrouw (ze is 14 ofzo?)
En de meeste van hen vallen dan op barbiez
Moet ik ook nog een plaatje zoeken voor jou?quote:
Ok, verras me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een plaatje zoeken voor jou?
ik zie jou dat ook niet doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echte vrouwen willen een man die hun even elk detail van de kamer laten zien.
Zie je hem dat al doen?
Dat dacht ik.
barfquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor Monkyyy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte smaak heeft die monkyyy, wij staan er niet eens tussen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor Monkyyy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien niet, voelen wel.quote:
Tfoe, ik was haar vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor Monkyyy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een dag komt ze terug met haar topics over DUO, rijlessen en rijke oude mannen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tfoe, ik was haar vergeten._!
En op die dag zullen we klaarstaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een dag komt ze terug met haar topics over DUO, rijlessen en rijke oude mannen.
Dat is dus niet mijn smaak, dat is wat rezania denkt dat ik leuk vind. Ik val niet op ouwe vieze mannen die overal haar hebben en niet Arisch zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Slechte smaak heeft die monkyyy, wij staan er niet eens tussen.
Inderdaad, wij zullen het kwaad verdrijven!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En op dat moment zullen we klaarstaan.
Onthoud dat.
Precies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zullen het kwaad verdrijven!
zien, voelen. Whateverquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zien niet, voelen wel.
Figuurlijk. Je bent 14.
Oh shit ja, ik haal jou en angel-joy soms door elkaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zien, voelen. Whatever![]()
ik ben 5 jaar ouder dan dat was ik maar zo oud ja als mijn schoondochter angel-joy.
Oh, op die manier. Maar ze zijn nog wel rijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn smaak, dat is wat rezania denkt dat ik leuk vind. Ik val niet op ouwe vieze mannen die overal haar hebben en niet Arisch zijn.
Dus blond en blauwe ogen? Dat is je smaak?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn smaak, dat is wat rezania denkt dat ik leuk vind. Ik val niet op ouwe vieze mannen die overal haar hebben en niet Arisch zijn.
hebben we hetzelfde gedragquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh shit ja, ik haal jou en angel-joy soms door elkaar.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus blond en blauwe ogen? Dat is je smaak?
Een beetje, maar jij bent beter dan angel-joy.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zien, voelen. Whatever![]()
ik ben 5 jaar ouder dan dat was ik maar zo oud ja als mijn schoondochter angel-joy.
Blauwe ogen vind ik wel mooi ja. Haarkleur maakt me niet uit zolang het maar natuurlijk is en niet kraker-groen of zoiets retarded.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus blond en blauwe ogen? Dat is je smaak?
hoezo dat dan wat maakt mij beter dan angeljoyquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een beetje, maar jij bent beter dan angel-joy.
Je lippen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoezo dat dan wat maakt mij beter dan angeljoy
Je bent mij aan het beschrijven?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Blauwe ogen vind ik wel mooi ja. Haarkleur maakt me niet uit zolang het maar natuurlijk is en niet kraker-groen of zoiets retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent mij aan het beschrijven?Ik voel me vereerd mevrouw!
Ik geef niemand pokerles, dus dat wordt lang wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zelfs niet aan mij ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik geef niemand pokerles, dus dat wordt lang wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zelfs niet aan mij ?Nee niemand, ik zie daar geen reden voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Jammer. Mag ik je misschien DM'en om te vragen hoe je dag was enzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee niemand, ik zie daar geen reden voor.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer. Mag ik je misschien DM'en om te vragen hoe je dag was enzo?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer. Mag ik je misschien DM'en om te vragen hoe je dag was enzo?
Ik laat je ook lekker hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
Mensen gelijk weer quoten, ja jij japie, laat me lekker
Nee dankje, niet geinteresseerd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Algemene intresse, sociaal bezig zijn enzulks
Joh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het tegen mijn schoonmoeder
Helaas, nog steeds verbitterd zie ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee dankje, niet geinteresseerd.
Nah, gewoon geen zin om over mijn leven te praten tegen een totale random.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helaas, nog steeds verbitterd zie ikzonde
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu sta ik met mijn mond vol tanden.
Aldus een man zonder ervaring.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:31 schreef ezelbayraktar het volgende:
toch wel moslim dan. op spaanse en zweedse chicks na heb je geen ruk in europa, al hebben russen vaak ook zaadvragende ogen. not to forget portugal ofcourse. terwijl wanneer we het hebben over moslims we het over een heel wat opties hebben. dus afghaanse, iranees, turks, marokkaans, indo's, azerbaycan, egyptian chicks enzo. definitely.
ook zonder het in gat gaan word je wel of niet warm van mensen. ik word niet snel warm bij de combinatie blank en blond. terwijl bij een iranees meisje dat wel blank is ik wel warm kan worden.quote:
Dit moet gewoon echt ff:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:39 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ook zonder het in gat gaan word je wel of niet warm van mensen. ik word niet snel warm bij de combinatie blank en blond. terwijl bij een iranees meisje dat wel blank is ik wel warm kan worden.
misschien een trauma, ik vond blank en blond altijd leuk tot een jaar of nuchterheid zoals ik het noemen wil. once you experience the chicks I mentioned there's no way going back.
Dat is ook wel zo, alleen telt ervaring wel zwaarder dan alleen de aanblik, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:39 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ook zonder het in gat gaan word je wel of niet warm van mensen. ik word niet snel warm bij de combinatie blank en blond. terwijl bij een iranees meisje dat wel blank is ik wel warm kan worden.
misschien een trauma, ik vond blank en blond altijd leuk tot een jaar of nuchterheid zoals ik het noemen wil. once you experience the chicks I mentioned there's no way going back. dus ieder z'n eigen ervaring, smaak en voorkeuren enzo.
Jij weet al helemaal niks dus doe niet zo.quote:
Maar wat hij zegt klopt er geen bal vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij weet al helemaal niks dus doe niet zo.
Perceptie verschilt nu eenmaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wat hij zegt klopt er geen bal van
waar slaat dat op, ik ben 1 van de 'tig mensen op aarde met een mening, ik duw geeneens teksten aan als feit. dat van dat experience is men talk dus stay out of it n000bbbbbbquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wat hij zegt klopt er geen bal van
Angel-Joy is toch deels Aziatisch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
sorry heb ik je huidskleur beledigd?neem een 15 ritten kaart voor de zonnebank. why offended
geen idee bro no interest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Angel-Joy is toch deels Aziatisch?
Bro???quote:
Oké, maar om zo over blondjes te praten is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:43 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
waar slaat dat op, ik ben 1 van de 'tig mensen op aarde met een mening, ik duw geeneens teksten aan als feit. dat van dat experience is men talk dus stay out of it n000bbbbbb
dus ik moet perse vallen en warm worden van blond en blank? slaat toch nergens op. ik word het niet punt. en de reden waarom ik russen uberhaupt mentioneerde is omdat ze meestal illie zijn (vanuit mijn perspectief dan) dat maakt ze leuk, en geil.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Angel-Joy is toch deels Aziatisch?
Dan heb je waarschijnlijk geen blond haar en blauwe ogen.quote:
Tsjah, het boeit mij ook niet wat hij zegt, maar hoe hij het doet vind ik gewoon een beetje te overdreven, maarja, mijn meningquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen blond haar en blauwe ogen.
dude ik zeg slechts dat ik er niet gauw warm van word, wat is er overdreven aan? ik zeg zelfs "gauw", ik zeg niet helemaal niet. inb4quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar om zo over blondjes te praten is wel een beetje overdreven
ik ben ook maar een persoon met een eigen lijn van gebeurtenissen, ervaringen en preferenties. ik heb slechts het idee dat op dit moment ik veel eerder warm zou worden van iraanees of turkse meisjes. hetzelfde idee had ik over blank/blond combinatie 10 jaar geleden. dus wellicht dat ik er over een paar jaar weer anders voor sta. alhoewel ik moet zeggen dat nuchterheid has been reached few years ago en ik niet zomaar zal afwijken van wat ik prefereer. neemt niet weg dat ik believe in faith en daarom geen moeite zal hebben als ik ineens iets voel voor een blank/blond combi.quote:ik word het niet punt.
Hoeft niet hoor, ik snapte het primaquote:waarom moet ik altijd filosoof teksten schrijven om me zelf te verklaren.
thanks for the kind postquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik snapte het prima
Vond ook niet echt dat het uitermate neerbuigend naar blondjes was ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |