Heb ik wéér een verjaardag gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
OHNOMM NOMM NOMMquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
2 zelfs geloof ik.quote:
Nee, missb is zo iemand die liegt over de leeftijd. Maar ik heb haar door.quote:
Dat is precies het geluid wat je kan maken als ze een gagball in je mond heeft gestopt.quote:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
niet, btje heeft een tattoo in progress.
Das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.
quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
They better!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
Johquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
mijn god deze topics gaan wel erg snel
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Dat ze worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.
Dan zou ik ff bellen maandag.quote:
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet nee zeggen.
Exploration Geologist
Location Malaysia
Position Type Permanent
Salary US$50000 - US$200000 per annum + Expat
Description A Major International E&P is looking to grow it's international portfolio. With this push to develop comes a requirement to hire new staff into their explorations teams.
12 september.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?
Jij komt er je bed niet voor uit.quote:
Goh, dat wisten we nog niet van jequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
Dan liever naar bamboebiggel, die is er dol op.quote:
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.quote:
quote:
Vraag het eens aan Qquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Jij komt er je bed niet voor uit.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?
Die is ervaringsdeskundigequote:
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.
Miss Neequote:
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.
Dat moet wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Wijven, neuken en feesten? Dat maakt geen onderdeel uit van zijn werk hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef Boudibou het volgende:
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...
Ik hoor nooit watquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...
Neequote:
Even een maandje wachten dus. Zijn ze dan niet uitbetaald, dan heb je recht om even flink tegen ze te vloeken.quote:
Zie, MissB? Zo makkelijk kan het dus.quote:
Vloeken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even een maandje wachten dus. Zijn ze dan niet uitbetaald, dan heb je recht om even flink tegen ze te vloeken.
Da's dan wel weer waar. Maar het wordt daardoor wel mede mogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijven, neuken en feesten? Dat maakt geen onderdeel uit van zijn werk hoor.
Doen we niet in de kerk.quote:
quote:
Schelden mag ook als je gewetensbezwaard bentquote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Boudibou het volgende:
Da's dan wel weer waar. Maar het wordt daardoor wel mede mogelijk gemaakt.
Ja, ik lees mee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie, MissB? Zo makkelijk kan het dus.
Ahh..dan mis je wel wat. Meuije verhalen heeft die Stierenman.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor nooit wat
Maar ben dan ook Oostindisch doof![]()
Zo van 'potjandrie schorriemorrie, jullie hebben mijn geld nog'.quote:
Sowieso. Welke weg heb jij momenteel te pakken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van 'potjandrie schorriemorrie, jullie hebben mijn geld nog'.
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahh..dan mis je wel wat. Meuije verhalen heeft die Stierenman.
Dat had je niet eens hoeven te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vloek als een bootwerker.
Ik niet, écht niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vloek als een bootwerker.
Nu nog een broek waar je bilnaad bovenuit komt en je ziet er ook zo uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je niet eens hoeven te zeggen
FEBO-kroket?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik krijg volgende week nog een verlaat afscheidsetentje van mijn ex-collega's. Zo lief.
Helemaal niet?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog een broek waar je bilnaad bovenuit komt en je ziet er ook zo uit.
Nu niet gaan vissen naar complimentjes hequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu niet gaan vissen naar complimentjes he
Ben jij zo´n braaf meisje?quote:
Omdat je inmiddels zelf al grappen maakt over je voorliefde voor de gagball, dus ik moet iets nieuws verzinnen waar ik je mee kan tergen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Waar heb ik dit nu weer aan verdiend naarling?
If you can't beat them...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels zelf al grappen maakt over je voorliefde voor de gagball, dus ik moet iets nieuws verzinnen waar ik je mee kan tergen.
Laatst viel er een hamer op mijn teen. Dan zeg ik 'verdomme' en voel me meteen al schuldig omdat Peuter naast me staat. Het is gewoon niet iets wat ik hem mee wil geven.quote:
Ik denk dat wij dezelfde definitie hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'
Misschien wel ja...maar je weet het zelf al...ik heb altijd meer gelijk dan jij. Net zoals we vorige keer hadden gezien. Maak je geen illusies, inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'
Wrijf het er maar in dat ik geen Hagenees benquote:
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.quote:
Alles wat niet mag is juist interessant hequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatst viel er een hamer op mijn teen. Dan zeg ik 'verdomme' en voel me meteen al schuldig omdat Peuter naast me staat. Het is gewoon niet iets wat ik hem mee wil geven.
Wij lijken sowieso wel op elkaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde definitie hebben
Welke vorige keer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien wel ja...maar je weet het zelf al...ik heb altijd meer gelijk dan jij. Net zoals we vorige keer hadden gezien. Maak je geen illusies, inpakken en wegwezen.
Ik wel. Soms heb ik het idee dat als ik op mijn handen ga lopen mensen denken dat k een snor heb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.
Heb jij een harige bilnaad trouwens?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen Hagenees ben
Niet als ik wax schat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.
Heb jij een harige bilnaad trouwens?
Daarom ligt de XTC altijd naast zijn Woezel & Pip-ontbijtbordje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles wat niet mag is juist interessant he
Ik ben importquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh dat wist ik niet. Ik wel
Blijkbaar is er een noodzaak om te waxen daar.quote:
Air was de inburgeringscursus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben import
Maar ik ben wel goed ingebrugerd hoor
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een noodzaak om te waxen daar.
Ja, Woezel en Pip is wel iets waarvan je hoopt dat een kind dat snel vergeetquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom ligt de XTC altijd naast zijn Woezel & Pip-ontbijtbordje.
Ik weet het niet meer precies, maar wat ik wel weet is dat jij nergens in de buurt kwam van gelijk hebben.quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatst viel er een hamer op mijn teen. Dan zeg ik 'verdomme' en voel me meteen al schuldig omdat Peuter naast me staat. Het is gewoon niet iets wat ik hem mee wil geven.
Nee, die is zelf ook allochtoonquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Air was de inburgeringscursus?
Ja. Mijn pa heeft meer dan 10 kilo (!) medicijnen ingezameld...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?
Als je het niet kunt aantonen, dan leg ik het naast me neer als onzinquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar wat ik wel weet is dat jij nergens in de buurt kwam van gelijk hebben.
Woezel en Pip? Was dat een magische duo in de jaren 60 ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom ligt de XTC altijd naast zijn Woezel & Pip-ontbijtbordje.
quote:
Dat is echt heel erg ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, Woezel en Pip is wel iets waarvan je hoopt dat een kind dat snel vergeet
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar wat ik wel weet is dat jij nergens in de buurt kwam van gelijk hebben.
Kan ik wel, maar is teveel moeite...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je het niet kunt aantonen, dan leg ik het naast me neer als onzin
Wat staat er wel op het ontbijtbordje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg ja.
En voordat je BJZ inschakelt: ze staan niet op het ontbijtbordje!
Een kerstmannetje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er wel op het ontbijtbordje?
misshairyassquote:
Mij maakt de reden niet uit hoor. Mijn mening blijft gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar is teveel moeite...
Dat is zo mogelijk nog ergerquote:
Sodom en Gomorra. Wat ik je bromquote:
Colombiaanse pannenkoeken...quote:
Met Gomorra pleegde ik sodomie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra. Wat ik je brom
Verschrikkelijk, ik zag ergens dat Plastikman hier ging draaien en het eerste wat ik denk is "Hé, Airwin".quote:
Keihard zonder Sodom eromheen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra. Wat ik je brom
quote:
Lekker flossuhhh!quote:
Oke, voor voorlopig. Ik ga jouw ongelijk nog bewijzen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij maakt de reden niet uit hoor. Mijn mening blijft gelijk
O
N
Z
I
N
Ik kan mij slechtere associaties voorstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Verschrikkelijk, ik zag ergens dat Plastikman hier ging draaien en het eerste wat ik denk is "Hé, Airwin".
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Should have stuck with the gagball....
HairwiN?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, ik zag ergens dat Plastikman hier ging draaien en het eerste wat ik denk is "Hé, Airwin".
Vind je? Ik vind het niet. 0 inspiratie. Gewoon twee domme beesten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
Ik vind Woezel en Pip wel leuk. Mini dr kamer staat vol met Woezel en Pip.
Ook zilveren W&P.
Ga je mij nu vergelijken met missb haar bilnaad?quote:
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker flossuhhh!
[..]
Oke, voor voorlopig. Ik ga jouw ongelijk nog bewijzen.
quote:
Je bent erbijquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij slechtere associaties voorstellen.Hij gaat overigens niet draaien, maar live optreden. En ik ben er bij.
Jij mag datquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
Ook zilveren W&P.
Oh, naja. Zo goed heb ik er niet op gelet. Maar ik heb zelfs ook nog een ceedeetje van hem ooit gekocht. Artifakts [bc].quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij slechtere associaties voorstellen.Hij gaat overigens niet draaien, maar live optreden. En ik ben er bij.
Er zijn ongetwijfeld meer mensen met een lelijk gezicht.quote:
Ik vind ze een beetje vervelend. Misschien is het ook gewoon meer voor meisjes, dat is de ver-van-mijn-bed-show.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
Ook zilveren W&P.
Ik vind dus van welquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet. 0 inspiratie. Gewoon twee domme beesten.
Vroeger had je nog Nijntje die was strak.
Die's best oké!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
Oh, naja. Zo goed heb ik er niet op gelet. Maar ik heb zelfs ook nog een ceedeetje van hem ooit gekocht. Artifakts [bc].
Gelukkig ben ik er ook bij en compenseer ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld meer mensen met een lelijk gezicht.
Zo blij dat ik ook die hele K3 hel heb weten te ontlopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje vervelend. Misschien is het ook gewoon meer voor meisjes, dat is de ver-van-mijn-bed-show.
Hello Kitty doet zeker niet aan goed doelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dus van wel
Daarbij wil ik best wat meer geld neerleggen voor merktroep voor mini als ik weet dat er een gedeelte naar een goed doel gaat
Ik dacht altijd dat Air een neger was. Omdat 'ie zichzelf Air(win) noemt en ik dat refereerde aan Air Jordan.quote:
Wat is het nu? Justin Bieder of de vrouwelijke tegenhangster?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo blij dat ik ook die hele K3 hel heb weten te ontlopen
Jij zit met Thomas enzo. Ook niet echt tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Maar die is iets minder duur dan de Woezel en Pip, Nijntje, Winnie the Pooh en noem al die troep maar opquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hello Kitty doet zeker niet aan goed doelen?
Dat is idd wel eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Air een neger was. Omdat 'ie zichzelf Air(win) noemt en ik dat refereerde aan Air Jordan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jajajaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, wees maar op je hoede, want zo moeilijk zal het niet worden.
Wij als in jij en de andere aapmensen van het jaar 100000 b.C.?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
Wij waren meer van Jip & Janneke.
Hij vindt bandjes leuk als Back to the zoo enzo. En Rhianna's Man Down staat op repeatquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het nu? Justin Bieder of de vrouwelijke tegenhangster?
Ik koop niet echt merchandising van zulke filmpjes. Er zijn mensen die menen dat het mij een slechte moeder maakt, maar hij krijgt géén dekbedovertrek van Chuggington (dat is nieuw)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit met Thomas enzo. Ook niet echt tof
Owh echt? Vind dat al zo stervensduurquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar die is iets minder duur dan de Woezel en Pip, Nijntje, Winnie the Pooh en noem al die troep maar op
Die hoop ik ook te ontlopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit een nummer in, Psyk geloof ik, waar gewoon zo'n bak laagenergie in zit da's echt abnormaal. Er is ook een nummer, kan ook dezelfde zijn, die loopt je totale tonale bereik af, begint echt naaaaar hoog en dan steeds lager.quote:
Hij skipte vrij vlot door naar Pokémonquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit met Thomas enzo. Ook niet echt tof
Tijdloos!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wij als in jij en de andere aapmensen van het jaar 100000 b.C.?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Great, meteen een PM van L-E.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wij als in jij en de andere aapmensen van het jaar 100000 b.C.?
Dan gaat het de goeie kant opquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij vindt bandjes leuk als Back to the zoo enzo. En Rhianna's Man Down staat op repeat
Dat is nog best leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij skipte vrij vlot door naar Pokémon
Ik heb bij de C&A zulke leuke broekjes en jurkjes gekocht van Hello Kittyquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh echt? Vind dat al zo stervensduur
Nou ja, ik heb vanmiddag nog 20 cent aan een goed doel gegeven. Geen idee welk doel, maar vooruit
Je bent te zelfverzekerd voor een poepie dat nooit gelijk heeft.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd wel eenwaard ja
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 30-09-2011 21:45:01 ]
Ik heb zo'n autist die dus alle Pokémon opdreunde, mét hun evoluaties.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaat het de goeie kant op
[..]
Dat is nog best leukde serie dan
Wat zijn dat voor mensen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop niet echt merchandising van zulke filmpjes. Er zijn mensen die menen dat het mij een slechte moeder maakt, maar hij krijgt géén dekbedovertrek van Chuggington (dat is nieuw)
Zie, dan leer je toch wel wat bij als mama. Of heb je er niets van onthouden? Wat komt er na een charmander? Nou? NOU>??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n autist die dus alle Pokémon opdreunde, mét hun evoluaties.Had hij zo'n poster waar er 100 op stonden ofzo...
Nee joh, da's leuk! Oya lee lee ofzoquote:
Charmeleon?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie, dan leer je toch wel wat bij als mama. Of heb je er niets van onthouden? Wat komt er na een charmander? Nou? NOU>??
In je PM heb je het juist over 'er in'.quote:
Nee joh, juist goed! Van niet gebruiken wordt-ie maar luiquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zit een nummer in, Psyk geloof ik, waar gewoon zo'n bak laagenergie in zit da's echt abnormaal. Er is ook een nummer, kan ook dezelfde zijn, die loopt je totale tonale bereik af, begint echt naaaaar hoog en dan steeds lager.
Eigenlijk is het een verschrikkelijke ceedee voor je apparatuur.
Zit je daar nu nog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij skipte vrij vlot door naar Pokémon
Beetje als mannen dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, juist goed! Van niet gebruiken wordt-ie maar lui
Wat heb ik nu weer gedaan dat ik dit verdien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je PM heb je het juist over 'er in'.
Net zoals je je pony's onder je motorkap soms ook even moet uitlaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, juist goed! Van niet gebruiken wordt-ie maar lui
Nou, eindelijk weer eens een vrouw aan je voeten. Wat klaag je?quote:
Neee! Gears of War en dat soort onschuldig vermaak.quote:
Nee. Gewoon niet leuk. Nee. Echt niet leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, da's leuk! Oya lee lee ofzo
Vind je 'm niet mooi dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit zeg jij als men je bloemetjesjurk bekritiseert?
Zal 'm zo nog es opzetten. Ik ben blij, kom zojuist toevallig tot de ontdekking dat de 'Plastikman Arkives / Reference' nog was te bestellen via Amazon. Dus die is inmiddels onderweg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Er zit een nummer in, Psyk geloof ik, waar gewoon zo'n bak laagenergie in zit da's echt abnormaal. Er is ook een nummer, kan ook dezelfde zijn, die loopt je totale tonale bereik af, begint echt naaaaar hoog en dan steeds lager.
Eigenlijk is het een verschrikkelijke ceedee voor je apparatuur.
haha WT is pwnd!quote:
Dan krijg je een boetequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zoals je je pony's onder je motorkap soms ook even moet uitlaten.
Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet leuk. Nee. Echt niet leuk.
Bij de Zeeman hebben ze dat ook voor weinigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb bij de C&A zulke leuke broekjes en jurkjes gekocht van Hello Kitty
Als ze aan m'n voeten zit moet ze boven haar hoofd pijpen, en daar krijgt ze nekpijn van zei ze net.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Nou, eindelijk weer eens een vrouw aan je voeten. Wat klaag je?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist het zelf niet eens.
Maar je hebt wel gelijk zie ik.
Neuh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent te zelfverzekerd voor een poepie dat nooot gelijk heeft.
[..]
Hahaha
Er zit helaas diep, diep leed achter. the kid just wouldn't shut upquote:
Hij kan dus wel lerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n autist die dus alle Pokémon opdreunde, mét hun evoluaties.Had hij zo'n poster waar er 100 op stonden ofzo...
Ja, zeg datquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze aan m'n voeten zit moet ze boven haar hoofd pijpen, en daar krijgt ze nekpijn van zei ze net.
Jouw woordenquote:
Jij hebt duidelijk mijn opscheppost gemist!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kan dus wel lerennu nog iets nuttigs
Nu ben ik ook al middelbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou niet durven Ben dol op vrouwen van middelbare leeftijd met een fleurige jurk.
Die ouwe bootwerker lacht je uit L-E.quote:
Ice Tquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Gears of War en dat soort onschuldig vermaak.
Gun mij dit nouquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet leuk. Nee. Echt niet leuk.
Nee hoor ik zou willen dat ik zo slim wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn opscheppost gemist!
Zij kan orale seks voortaan ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ouwe bootwerker lacht je uit L-E.
Ik ben trots op je meid!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, had je niet gedacht he! En ik heb het serieus niet opgezocht!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Zij kan orale seks voortaan ook wel vergeten.
Ja, Frans en Engels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kan dus wel lerennu nog iets nuttigs
Ik had eigenlijk altijd een beeld van je als supermama, maar volgens mij klopt dat niet he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ben ik ook al middelbaar.
Dit is geen goede dag in Singles voor mij.
Van beffen krijg je ook last van je nek?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Zij kan orale seks voortaan ook wel vergeten.
Je bent echt diehard fan he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niets mis met zelfverzekerdheid.
Arme meid tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ben ik ook al middelbaar.
Dit is geen goede dag in Singles voor mij.
Of hoe hij zn bilnaad moet waxen. Dat weet mams.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, Frans en Engels bijvoorbeeld.
Of Chinees en Russisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij er nou blij mee bent! Lekker luisteren.quote:
Dat beeld klopt wel, dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk altijd een beeld van je als supermama, maar volgens mij klopt dat niet he?
Dankquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jij er nou blij mee bent! Lekker luisteren.
Bij mij komt het niet in huis
En vodka drinkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Of hoe hij zn bilnaad moet waxen. Dat weet mams.
Heb je ook een eigen themesong?quote:
Dat is vrij nuttigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Dus zo voelt Justin Beaver zichquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk, LeLeetje is ook weer heppie de peppie.
[..]
Van jou? Pff..al een poos ja.
Hij stopte zijn ding in het spuitgat? Indien dat het is dan welquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier al het verhaal gelezen van de man die het met een dolfijn deed?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier al het verhaal gelezen van de man die het met een dolfijn deed?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk, LeLeetje is ook weer heppie de peppie.
Jij bent way more wauwie dan Justin Pieeper.quote:
Voor mij een lasagna. Pronto.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Tijd voor een boterham met roomboter
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van beffen krijg je ook last van je nek?
Ik ben een vat vol wijsheid.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Of hoe hij zn bilnaad moet waxen. Dat weet mams.
VO?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent way more wauwie dan Justin Pieeper.
VO voor missmexje.
[..]
Voor mij een lasagna. Pronto.
Nou na de daad omhelsde de dolfijn hem met haar flippers en keken ze elkaar romantisch in de ogenquote:
Ik krijg altijd last van mijn tong.quote:
Mietje!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg altijd last van mijn tong.
Het kind is een hij, hij bevalt me prima, het moederschap ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Graag gedaan! Maar je hebt dus een kind? Bevalt het/ze/hij?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Graag gedaan! Maar je hebt dus een kind? Bevalt het/ze/hij?
WTFquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou na de daad omhelsde de dolfijn hem met haar flippers en keken ze elkaar romantisch in de ogen![]()
Maar ik zet wel door!quote:
quote:
Dude, stel je niet aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg altijd last van mijn tong.
Hoeveel ouder?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man is verdrietig. Hij voelt zich wat buitengesloten door het oude spul in zijn klas.
*ough*quote:
Naja, hij is een vroege leerling die een klas heeft overgeslagen, dus zo'n 2 jaarquote:
Oh gij bofkont!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga bier en andere drankjes drinken.![]()
Da's knap lastig jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, hij is een vroege leerling die een klas heeft overgeslagen, dus zo'n 2 jaar
Dat is wel een groot verschil ja. Ik was op de mavo juist een van de oudstequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, hij is een vroege leerling die een klas heeft overgeslagen, dus zo'n 2 jaar
#durfiktevragen ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga bier en andere drankjes drinken.![]()
Is een Amerikaan die in 1970 9 maanden een relatie heeft gehad met een dolfijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTFwat voor shit lees jij. En waar?
Bezig zijn met meisjes enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's knap lastig ja
Wat doen ze?
Ah, dat vond ik ook echt vreselijk. Ik was 11 in de brugklas, speelde nog met barbies. Zat daar met 13-jarigen die al seks hadden. Compleet andere wereld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets in de zin als "mooi" , thumbs up.quote:
Laat me raden, zij heeft het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is een Amerikaan die in 1970 9 maanden een relatie heeft gehad met een dolfijn
malcolm brenner heet die dude
Volgens mij op zich wel, maar goed, hij praat moeilijk over gevoelens enzo...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat vond ik ook echt vreselijk. Ik was 11 in de brugklas, speelde nog met barbies. Zat daar met 13-jarigen die al seks hadden. Compleet andere wereld.
Vindt hij bij niemand aansluiting?
vodka-martini, daquiri´s en wat nog meer zijtquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat me raden, zij heeft het uitgemaakt?
Owh, OKquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets in de zin als "mooi" , thumbs up.
Met kaas. Is kaas te moeilijk als ingredient om toe te voegen?
Niet echt op hem gericht dus. Meer echt leftijdsverschil. lastigquote:
Ze verhuisde naar een andere stadquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat me raden, zij heeft het uitgemaakt?
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is een Amerikaan die in 1970 9 maanden een relatie heeft gehad met een dolfijn
malcolm brenner heet die dude
Wuttt?quote:
Mooi. Maar in welke leeftijdscategorie zit 'ie? Want als ze schattig en troetelig zijn lijkt het het moederschap inderdaad waard, maar daarna worden het zeikkinderen...is het dan ook nog mooi?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kind is een hij, hij bevalt me prima, het moederschap ook.
Have fun dan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
vodka-martini, daquiri´s en wat nog meer zijt
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wuttt?
[..]
Mooi. Maar in welke leeftijdscategorie zit 'ie? Want als ze schattig en troetelig zijn lijkt het het moederschap inderdaad waard, maar daarna worden het zeikkinderen...is het dan ook nog mooi?
En dat haal je ook niet meer in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt interessantdat ga ik eens checken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, OK
Nee, kaas erover is ranzig
Ja, hij zegt ook dat hij niet gepest wordt, dus ik denk dat het echt dat gevoel is dat je er niet bij hoort. Heel naar vind ik het, vooral omdat ik er niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet echt op hem gericht dus. Meer echt leftijdsverschil. lastig
Hij is 3,5. Nog geen zeikkind, dat komt vast nog, dan hoor je van me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi. Maar in welke leeftijdscategorie zit 'ie? Want als ze schattig en troetelig zijn lijkt het het moederschap inderdaad waard, maar daarna worden het zeikkinderen...is het dan ook nog mooi?
Ja, ook dan nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef Boudibou het volgende:
Ervaring met irritante neefjes/nichtjes/ander gespuis dat in winkels/OV keihard begint te zeiken/janken.quote:
Je kan er ook niets mee. Ik zou bijna zeggen: geef hem mee dat het niet erg is om ergens níet bij te horen, maar op die leeftijd is dat zo ongeveer het hoogst haalbare, dus daar zal hij geen boodschap aan hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij zegt ook dat hij niet gepest wordt, dus ik denk dat het echt dat gevoel is dat je er niet bij hoort. Heel naar vind ik het, vooral omdat ik er niks aan kan doen.
Dat heeft zoonlief echt zelden gedaan. En deed hij het wel, liep ik gewoon door, houdt het wel op hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ervaring met irritante neefjes/nichtjes/ander gespuis dat in winkels/OV keihard begint te zeiken/janken.
Ach, mensen komen altijd met verhalen over vervelende kinderen. Ik ken echt zó veel vervelende volwassenen, dat gooi ik jou toch ook niet voor je voeten omdat je een volwassene bent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ervaring met irritante neefjes/nichtjes/ander gespuis dat in winkels/OV keihard begint te zeiken/janken.
Ja, dat zei ik ook al. Dat het kut is (niet in die woordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan er ook niets mee. Ik zou bijna zeggen: geef hem mee dat het niet erg is om ergens níet bij te horen, maar op die leeftijd is dat zo ongeveer het hoogst haalbare, dus daar zal hij geen boodschap aan hebben.
Echt? Kan ik me niet voorstellen..quote:
Haha, ok, ik hoor het van je. Wel opvoeden met de enigr en juiste clubvoorkeur he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is 3,5. Nog geen zeikkind, dat komt vast nog, dan hoor je van me.
Nu alquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dat het kut is (niet in die woorden) en dat ik wilde dat ik 'm kon helpen en dat het verschil minder groot wordt met de tijd. En dat hij daar nu niks aan heeft.
Hij zei dat hij hoopt dat ie blijft zitten
Ja echt! Ook al haalt hij soms het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik hou wel van zijn karakterquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Kan ik me niet voorstellen..
[..]
Haha, ok, ik hoor het van je. Wel opvoeden met de enigr en juiste clubvoorkeur he.
Kak, toucheeee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, mensen komen altijd met verhalen over vervelende kinderen. Ik ken echt zó veel vervelende volwassenen, dat gooi ik jou toch ook niet voor je voeten omdat je een volwassene bent?
Maar dit zegt elke moeder over haar kinderen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heeft zoonlief echt zelden gedaan. En deed hij het wel, liep ik gewoon door, houdt het wel op hoor
Ik vroeg mij al af wat L-E met dat geweer ging doen. Vrouwen en mikken.quote:
Ja, het is jammer. Ik dacht dat het juist zo goed ging. Blijkt dat hij dus goed verborgen kan houden waar hij mee zit. Dan zegt ie uit het niets dat ie zich niet fijn voelt en duurt het een half uur voor ik er achter kom waar het hem in zit enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu aldamn dat is wel erg.
Helaas wel herkenbaar ik alleen op een andere manier
Ik overleef het wel als jij me niet gelooft hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kak, toucheeee.
[..]
Maar dit zegt elke moeder over haar kinderen.![]()
Feit blijft wel dat ik meer dan eens per dag een kind ergens hoor zaniken/janken.
Beverwang is dan vast een uitzondering op de regel.
Een trotse moeder..wat vertederendquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! Ook al haalt hij soms het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik hou wel van zijn karakter
Jaquote:
Nou ja, lees bovenstaande.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een trotse moeder..wat vertederend.
Hoe houdt hij zich staande op het voortgezet onderwijs?
Pff hij praat er nog over dat deed ik niet echt toe ik zo was. Maar dat lag ook aan andere dingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het is jammer. Ik dacht dat het juist zo goed ging. Blijkt dat hij dus goed verborgen kan houden waar hij mee zit. Dan zegt ie uit het niets dat ie zich niet fijn voelt en duurt het een half uur voor ik er achter kom waar het hem in zit enzo.
Jij had volgens mij ook niet echt een 'warm nest' waar je zulke dingen kwijt kon he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff hij praat er nog over dat deed ik niet echt toe ik zo was. Maar dat lag ook aan andere dingen.
Je onderschat de impact die ik teweeg breng.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik overleef het wel als jij me niet gelooft hoor
Hou mijn bever er buiten wil jequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je onderschat de impact die ik teweeg breng.
Maar ik zei ook: Bever is vast een uitzondering..jouw bever dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |