Heb ik wéér een verjaardag gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
OHNOMM NOMM NOMMquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
2 zelfs geloof ik.quote:
Nee, missb is zo iemand die liegt over de leeftijd. Maar ik heb haar door.quote:
Dat is precies het geluid wat je kan maken als ze een gagball in je mond heeft gestopt.quote:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
niet, btje heeft een tattoo in progress.
Das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.
quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
They better!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
Johquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
mijn god deze topics gaan wel erg snel
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Dat ze worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.
Dan zou ik ff bellen maandag.quote:
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet nee zeggen.
Exploration Geologist
Location Malaysia
Position Type Permanent
Salary US$50000 - US$200000 per annum + Expat
Description A Major International E&P is looking to grow it's international portfolio. With this push to develop comes a requirement to hire new staff into their explorations teams.
12 september.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?
Jij komt er je bed niet voor uit.quote:
Goh, dat wisten we nog niet van jequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
Dan liever naar bamboebiggel, die is er dol op.quote:
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.quote:
quote:
Vraag het eens aan Qquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Jij komt er je bed niet voor uit.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?
Die is ervaringsdeskundigequote:
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.
Miss Neequote:
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.
Dat moet wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |