Heb ik wéér een verjaardag gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
OHNOMM NOMM NOMMquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
2 zelfs geloof ik.quote:
Nee, missb is zo iemand die liegt over de leeftijd. Maar ik heb haar door.quote:
Dat is precies het geluid wat je kan maken als ze een gagball in je mond heeft gestopt.quote:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
niet, btje heeft een tattoo in progress.
Das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.
quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
They better!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
Johquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
mijn god deze topics gaan wel erg snel
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Dat ze worden uitbetaald.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.
Dan zou ik ff bellen maandag.quote:
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet nee zeggen.
Exploration Geologist
Location Malaysia
Position Type Permanent
Salary US$50000 - US$200000 per annum + Expat
Description A Major International E&P is looking to grow it's international portfolio. With this push to develop comes a requirement to hire new staff into their explorations teams.
12 september.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel, wat was je laatste officiële werkdag daar?
Jij komt er je bed niet voor uit.quote:
Goh, dat wisten we nog niet van jequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
2 ton dollars
We worden alleen maar meer waard, wij geologen.
Dan liever naar bamboebiggel, die is er dol op.quote:
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.quote:
quote:
Vraag het eens aan Qquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Jij komt er je bed niet voor uit.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
De gezondheidszorg heeft wat geld nodig, doe jij even een donatie?
Die is ervaringsdeskundigequote:
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende maand dan waarschijnlijk. Doorgaans wacht een werkgever tot de laatste werkdag geweest is, en betaalt dan uit wat daadwerkelijk over is. Anders krijg je mensen die toch nog extra uurtjes opnemen en moet je achteraf geld terug gaan halen, wat uiteraard niet lukt.
Miss Neequote:
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, als ik jou iedere keer hoor schelden en vloeken over de lange dagen, belabberde omstandigheden en gebrek aan waardering blijf ik liever liggen.
Dat moet wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Wijven, neuken en feesten? Dat maakt geen onderdeel uit van zijn werk hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef Boudibou het volgende:
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...
Ik hoor nooit watquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hoor daarentegen alleen de mooie verhalen. Hmmm...
Neequote:
Even een maandje wachten dus. Zijn ze dan niet uitbetaald, dan heb je recht om even flink tegen ze te vloeken.quote:
Zie, MissB? Zo makkelijk kan het dus.quote:
Vloeken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even een maandje wachten dus. Zijn ze dan niet uitbetaald, dan heb je recht om even flink tegen ze te vloeken.
Da's dan wel weer waar. Maar het wordt daardoor wel mede mogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijven, neuken en feesten? Dat maakt geen onderdeel uit van zijn werk hoor.
Doen we niet in de kerk.quote:
quote:
Schelden mag ook als je gewetensbezwaard bentquote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Boudibou het volgende:
Da's dan wel weer waar. Maar het wordt daardoor wel mede mogelijk gemaakt.
Ja, ik lees mee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie, MissB? Zo makkelijk kan het dus.
Ahh..dan mis je wel wat. Meuije verhalen heeft die Stierenman.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor nooit wat
Maar ben dan ook Oostindisch doof![]()
Zo van 'potjandrie schorriemorrie, jullie hebben mijn geld nog'.quote:
Sowieso. Welke weg heb jij momenteel te pakken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van 'potjandrie schorriemorrie, jullie hebben mijn geld nog'.
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahh..dan mis je wel wat. Meuije verhalen heeft die Stierenman.
Dat had je niet eens hoeven te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vloek als een bootwerker.
Ik niet, écht niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vloek als een bootwerker.
Nu nog een broek waar je bilnaad bovenuit komt en je ziet er ook zo uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had je niet eens hoeven te zeggen
FEBO-kroket?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik krijg volgende week nog een verlaat afscheidsetentje van mijn ex-collega's. Zo lief.
Helemaal niet?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog een broek waar je bilnaad bovenuit komt en je ziet er ook zo uit.
Nu niet gaan vissen naar complimentjes hequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu niet gaan vissen naar complimentjes he
Ben jij zo´n braaf meisje?quote:
Omdat je inmiddels zelf al grappen maakt over je voorliefde voor de gagball, dus ik moet iets nieuws verzinnen waar ik je mee kan tergen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Waar heb ik dit nu weer aan verdiend naarling?
If you can't beat them...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels zelf al grappen maakt over je voorliefde voor de gagball, dus ik moet iets nieuws verzinnen waar ik je mee kan tergen.
Laatst viel er een hamer op mijn teen. Dan zeg ik 'verdomme' en voel me meteen al schuldig omdat Peuter naast me staat. Het is gewoon niet iets wat ik hem mee wil geven.quote:
Ik denk dat wij dezelfde definitie hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'
Misschien wel ja...maar je weet het zelf al...ik heb altijd meer gelijk dan jij. Net zoals we vorige keer hadden gezien. Maak je geen illusies, inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere definitie van 'meuij'
Wrijf het er maar in dat ik geen Hagenees benquote:
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.quote:
Alles wat niet mag is juist interessant hequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatst viel er een hamer op mijn teen. Dan zeg ik 'verdomme' en voel me meteen al schuldig omdat Peuter naast me staat. Het is gewoon niet iets wat ik hem mee wil geven.
Wij lijken sowieso wel op elkaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde definitie hebben
Welke vorige keer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien wel ja...maar je weet het zelf al...ik heb altijd meer gelijk dan jij. Net zoals we vorige keer hadden gezien. Maak je geen illusies, inpakken en wegwezen.
Ik wel. Soms heb ik het idee dat als ik op mijn handen ga lopen mensen denken dat k een snor heb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.
Heb jij een harige bilnaad trouwens?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen Hagenees ben
Niet als ik wax schat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je ziet, kost het mij weinig moeite om een nieuwe bron van irritatie aan te boren.
Heb jij een harige bilnaad trouwens?
Daarom ligt de XTC altijd naast zijn Woezel & Pip-ontbijtbordje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles wat niet mag is juist interessant he
Ik ben importquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh dat wist ik niet. Ik wel
Blijkbaar is er een noodzaak om te waxen daar.quote:
Air was de inburgeringscursus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben import
Maar ik ben wel goed ingebrugerd hoor
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een noodzaak om te waxen daar.
Ja, Woezel en Pip is wel iets waarvan je hoopt dat een kind dat snel vergeetquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom ligt de XTC altijd naast zijn Woezel & Pip-ontbijtbordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |