Heb ik wéér een verjaardag gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
OHNOMM NOMM NOMMquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.
2 zelfs geloof ik.quote:
Nee, missb is zo iemand die liegt over de leeftijd. Maar ik heb haar door.quote:
Dat is precies het geluid wat je kan maken als ze een gagball in je mond heeft gestopt.quote:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor het wel weer, die gagball moet een stuk strakker.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef dawg het volgende:
niet, btje heeft een tattoo in progress.
Das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek de teugels maar es aan dan bij Barbusse.
quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
They better!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
De vakantieuren die ik nog had staan (vorige werkgever) zijn niet uitbetaald bij mijn laatste salaris. Dat komt dan nog, toch? TOCH?
Johquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
mijn god deze topics gaan wel erg snel
Het is maar net wat je daarover hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |