abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102608153
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Waar kun je dat instellen dan?
Ik kan echt niet vinden waar ik wat in kan stellen namelijk?
settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
pi_102608735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
pi_102608852
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
pi_102609138
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
ahh pff heb ik dus weer...
blij dat ik whatsapp heb, maar ie9 werkt niet fijn als je steeds bij forums moeilijk moet doen om naar beneden te scrollen, normaal ging tie gewoon naar het einde van de pagina als ik op laatst geschreven reactie drukte.
pi_102609686
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
pi_102609735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
Ja hiervoor werkte het wel altijd bij mij
pi_102609788
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
pi_102609840
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
pi_102609874
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
pi_102609948
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
Oh, ik heb gewoon de mobiele versie dus dat weet ik niet zo goed. Dus dan zou hij bij mij juist wel normaal in beeld moeten komen? maar dat gebeurt dus niet.

Nee bij mij werkt dat dus niet meer, dat 2 keer drukken op het scherm. Dat dacht ik dus ook maar dat werkt nu niet meer. Heel apart nu moet ik echt "schuiven met 2 vingers" om in te zoomen. 2 keer drukken is het echt nog minimaal en kan niemand lezen. Helaas.
pi_102609970
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Oh, ik heb gewoon de mobiele versie dus dat weet ik niet zo goed. Dus dan zou hij bij mij juist wel normaal in beeld moeten komen? maar dat gebeurt dus niet.

jij hebt de oranje text-layout dus bedoel je ?

quote:
Nee bij mij werkt dat dus niet meer, dat 2 keer drukken op het scherm. Dat dacht ik dus ook maar dat werkt nu niet meer. Heel apart nu moet ik echt "schuiven met 2 vingers" om in te zoomen. 2 keer drukken is het echt nog minimaal en kan niemand lezen. Helaas.
tja, dat is gewoon hetzelfde gebleven in mango dus zou gewoon nog moeten werken.
pi_102610046
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

jij hebt de oranje text-layout dus bedoel je ?

[..]

tja, dat is gewoon hetzelfde gebleven in mango dus zou gewoon nog moeten werken.
klopt dat heb ik
ik kan het alleen lezen als landschap modus dan kan ik het net lezen maar houd ik hem rechtop zijn de letters niet leesbaar.

Wanneer ik dan 2 keer druk word het iets groter maar zijn het alsnog stipjes op het scherm ipv leesbare letters.

Raar
pi_102644478
Ik gebruik nu de metrobrowser, die geeft wel de sites weer hoe ik het wil.

Het werkt wel iets anders maar voor mij nu even beter. Ik ga ook nog kijken of nu dolphin toch niet beter is.

Hij is hier nog steeds lekker snel en en en ik kan eindelijk lekker msnen en de gesprekken staan weer mooi handig in mijn sms inbox. Super!
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:41:26 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102645859
Fok moet gewoon die mobiele layout voor het forum aanzetten.
2000 light years from home
pi_102645950
Bij mij weergeeft hij ook mobiele versie op ie, alleen als ik dubbelklik vergroot hij het niet genoeg waardoor er nog niks leesbaar is.

Maar ach tis nu opgelost dus ben blij
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:08 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102655099
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Bij mij weergeeft hij ook mobiele versie op ie, alleen als ik dubbelklik vergroot hij het niet genoeg waardoor er nog niks leesbaar is.

Maar ach tis nu opgelost dus ben blij
Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo ;(.
2000 light years from home
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:36:51 #67
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_102655156
Heb ik nu die hele nieuwe OP gemaakt terwijl er al een topic was? :') Godverdomme.

TS: [WP7] #1 Discussietopic: Verandering waar je u tegen zegt! gebruik maar wat je nuttig vindt ;) en dan laat ik mijn topic wel langzaam dood gaan..
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:37:15 #68
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_102655166
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo ;(.
Je moet die rode tiles hebben, die is echt mooi!
pi_102721396
Nog een paar minuten en dan is ook mijn trophy van windows fruit voorzien *O*
pi_102731263
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou lekker dan :') als je er zo weinig aan hebt.
pi_102908530
Tot nu toe alleen maar heel positief over Mango *O* draait erg soepel, en apps komen in een zeer hoog tempo beschikbaar :) Microsoft heeft hierin imho een zeer goede slag gedaan en kan een enorme comeback maken in de markt hiermee :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:08:28 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102908585
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.

Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102908736
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.

Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
Bij mij draait ie op een 7 Trophy. De eerste builds liepen nog wel eens vast, maar sinds ik Mango er vorige week heb opgegooid heb ik nog geen vastloper gehad. So far so good :P
pi_102914814
Moet zeggen dat ik enorm veel goede verhalen hoor over Windows Phone 7....
pi_102933976
Mobiele layout van fok werkt goed :) eindelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')