SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef debeterebob het volgende:
Date is toch vooral emotioneel en een sollicitatie rationeel. Het verschil lijkt me.
Beide gesprekken dien je te sturen en jezelf positief te presenteren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar een date is makkelijker want ik hoef me gewoon te presenteren zoals ik ben.
Tijdens een sollicitatiegesprek toch meer als een goede werknemer.
Klinkt zo makkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Beide gesprekken dien je te sturen en jezelf positief te presenteren.
Daarom vind ik het dus makkelijker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag hopen dat je op een date bent zoals je bent heloef :p
Het gaat niet om moeilijk of makkelijk; het gaat om hoe sterk je gevoelens zijn die je erbij krijgt. Waarschijnlijk ben je toch net iets anders wanneer je nerveus bent dan hoe je normaal bent wanneer je helemaal relax bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus makkelijker.
Ik ben gewoon ik dan. Klaar.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moeilijk of makkelijk; het gaat om hoe sterk je gevoelens zijn die je erbij krijgt. Waarschijnlijk ben je toch net iets anders wanneer je nerveus bent dan hoe je normaal bent wanneer je helemaal relax bent.
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef YoshiEscobar het volgende:
Heloef... heb je al vaker gesolliciteerd??
Die was makkelijk. Ik vind zulke puzzeltjes overigens altijd erg leuk om te doen.quote:In het verlengde hiervan; als je deze goed hebt dan snap je het wel: http://www.allfunandgames.ca/brain/fourcard.shtml
Nja, het klopt wel een beetje. Maar ik kom gewoon bijna nooit bewijs tegen die mijn regel ontkracht. Aan de andere kant, bijna nooit betekent eigenlijk van wel, dus zou ik die regel dat alle meisjes gemeen zijn al lang ontkracht hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef Axel1988 het volgende:
Sure; maar dan nog zit het deels in je eigen hoofd. Het is een kwestie van hoe jij gebeurtenissen interpreteert. Bijvoorbeeld de gedachte dat de meeste meiden wel gemeen moeten zijn is totaal onzinnig... is je eigen interpretatie (en ja, die kan gebasseerd zijn op gebeurtenissen in het verleden; maar 5 gemene meiden in een bepaalde situatie maakt nog niet dat ze alle 3 miljard hoofdzakelijk gemeen zijn... dat betekend hoogstens dat je het slecht getroffen hebt. Jij als beta zou dat moeten weten).
Hij kan zijn oude account niet meer in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom is mpj zoveel aan het klonen?
Dan horen we het morgen wel... Postief nieuws dan...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Wel eerder een baantje gehad maar die kreeg ik gewoon in 1 keer.
In welke hoek zit je dan te denken tijn? Lastig als je niemand weet/kentquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Om nog even over gisteren terug te komen. Gisteren had ik het over een etentje met de wandelgroep. Ik denk dat ik toch iemand ga meenemen. Nog geen idee wie.
wanneer en waar is het?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Om nog even over gisteren terug te komen. Gisteren had ik het over een etentje met de wandelgroep. Ik denk dat ik toch iemand ga meenemen. Nog geen idee wie.
Een date regelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan horen we het morgen wel... Postief nieuws dan...
En als je een Date makkelijker lijkt dan soliciteren dan weet je wat je te doen staat als je aangenomen wordt
Ach bij de eerste paar keer telefonisch koude acquisitie doen voelde ik me super onzeker en nu heb ik de telefoon al in de handen voordat ik na heb gedacht wat ik nu ga zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt zo makkelijkhelaas is dat niet zo. Solliciteren is een ramp voor mij
Zelfde als met alles... als je het een paar keer doet dan wordt het ook comfortabeler om te doen. Je moet er een keer doorheen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een date regelen?![]()
![]()
Ik vind dat zo'n overdreven nerveus gedoe.![]()
Maar goed het zal wel een keer moeten.
Vriend/kennis. Ik heb gewoon geen zin om alleen te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In welke hoek zit je dan te denken tijn? Lastig als je niemand weet/kent
Over 3 weken.quote:
Dat klopt wel. Maar het helpt ook als je zelfvertrouwen hebt en dat uitstraaltquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Ach bij de eerste paar keer telefonisch koude acquisitie doen voelde ik me super onzeker en nu heb ik de telefoon al in de handen voordat ik na heb gedacht wat ik nu ga zeggen.
Zelfde geldt voor solliciteren; hoe vaker hoe bedrevener je wordt.
Als ik iemand leuk vind blijft het toch wel ongemakkelijk dat daten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde als met alles... als je het een paar keer doet dan wordt het ook comfortabeler om te doen. Je moet er een keer doorheen.
Ja wellicht... maar je kunt jezelf ook in situaties brengen waarbij je nog niet weet of je iemand wel echt leuk vind. Date via internet bijvoorbeeld... of date met iemand die je nog niet zo goed kent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind blijft het toch wel ongemakkelijk dat daten.
Ach dat gaat wel over als het wederzijds isquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind blijft het toch wel ongemakkelijk dat daten.
Een date via internet regelen ging niet zo lekker van de week anders.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja wellicht... maar je kunt jezelf ook in situaties brengen waarbij je nog niet weet of je iemand wel echt leuk vind. Date via internet bijvoorbeeld... of date met iemand die je nog niet zo goed kent.
Ach ik heb altijd zoiets van als t niet wederzijds is, boeiequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat gaat wel over als het wederzijds is
Als ik iemand leuk vind en zij mij niet dan is er weer een klein traumatje geboren denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd zoiets van als t niet wederzijds is, boeie
Ken je pijn. Heb het gewoon een keer keihard gevraagd aan iemand die ik leuk vond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind en zij mij niet dan is er weer een klein traumatje geboren denk ik.
Dan ben ik weer een week van slag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ken je pijn. Heb het gewoon een keer keihard gevraagd aan iemand die ik leuk vond.
En werd ook direct afgewezen met een Nee
Ook al vind ze je leuk, dan heb je haar niet in de pocket in de date fase. Als je te lang wacht met kussen of je gevoelens voor haar niet goed merkbaar maakt, dan denk zij ook in de meeste gevallen "daaaaag".quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat gaat wel over als het wederzijds is
Dat is wel een goeie instelling. Alleen daar heb je wel ervaring voor nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd zoiets van als t niet wederzijds is, boeie
Een week is te overzien. Dat zou het mij wel waard zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik weer een week van slag.![]()
Ik ben te gevoelig.
We horen het morgen welquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een week is te overzien. Dat zou het mij wel waard zijn.
naja, de ruimte om foutjes te maken is dan wel veel groter hoor... het maakt het dus wel een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Ook al vind ze je leuk, dan heb je haar niet in de pocket in de date fase. Als je te lang wacht met kussen of je gevoelens voor haar niet goed merkbaar maakt, dan denk zij ook in de meeste gevallen "daaaaag".
Een week weer aan alles twijfelen, me weer omlaag praten en tot slot dit topic vol janken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een week is te overzien. Dat zou het mij wel waard zijn.
Wil niet weten hoe lang je van slag bent als je relatie na een jaar ofzo uitgaat; als het met dates al een week isquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik weer een week van slag.![]()
Ik ben te gevoelig.
Morgen ben ik niet hier te vinden vanwege een gebrek aan emotionele stabiliteit. Ik ben morgen of down vanwege afwijzing of overdreven blij vanwege succes.quote:
Oh maar daar raak ik niet van slag van hoor als ze me niet aannemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We horen het morgen wel![]()
Een afwijzing is vervelend maar echt van slag ben ik er niet meer van
Na iedere afwijzing wordt het minder dus het went welquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe lang je van slag bent als je relatie na een jaar ofzo uitgaat; als het met dates al een week is
Scheermesjes, alcohol, drugs, hoeren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe lang je van slag bent als je relatie na een jaar ofzo uitgaat; als het met dates al een week is
Het blijft me achtervolgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
heloef je vriendin is op tv (zei detroit)
[..]
Dat is wel een goeie instelling. Alleen daar heb je wel ervaring voor nodig.
Van nature kun je ook wel een beetje een speklaagje kweken
mwa hoeren zullen je wel niet afwijzenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Scheermesjes, alcohol, drugs, hoeren.
Het zou me niet verbazen als ik zie hoe slecht ik tegen afwijzing kan.
Daarom dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
mwa hoeren zullen je wel niet afwijzen
Hoeft niet perse intensiever te zijn voor hem; gevoel is relatief. Wss zijn zijn gevoelens over bepaalde dingen heel anders na een jaar relatie dan dat die nu zullen zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Toch hopen wij op een verslagjequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Morgen ben ik niet hier te vinden vanwege een gebrek aan emotionele stabiliteit. Ik ben morgen of down vanwege afwijzing of overdreven blij vanwege succes.
Zeker je bent nog jongquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar daar raak ik niet van slag van hoor als ze me niet aannemen.![]()
Er zijn nog meer leuke bijbaantjes.
Van nature kun je ook wel een beetje een speklaagje kwekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
heloef je vriendin is op tv (zei detroit)
[..]
Dat is wel een goeie instelling. Alleen daar heb je wel ervaring voor nodig.
Samen gaan? Dat schept een bandquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen gaan? Dat schept een band
hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Omg samen naar de hoeren ik zit in t verkeerde topic!
Waarom heb je niet dezelfde instelling met betrekking tot meisjes?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar daar raak ik niet van slag van hoor als ze me niet aannemen.![]()
Er zijn nog meer leuke bijbaantjes.
Nee dat heb ik nooitquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef kree het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Kom ik vanavond in de supermarkt, meisje met afrekenen vraagt "alles goed" en dan met de blik van haar en het vage vermoeden dat ik haar ergens van ken.
(of beter zij kent mij)
Ik denken (effe snel want je kan daar geen uur gaan staan)
Naamkaartje checken, ja komt wel bekend voor.
En nu ben ik thuis en ik zit me nog hard af te vragen waar ik haar van zou moeten kennen.
(ik vermoedt een feestje waarbij ik veel drank op had)
Nou ik ga maar eens zoeken op hyves hahaha
(en oja ze was te jong, dus kansloos voor mij maar ik wil wel weten wie het is nu)
Wat nou als ze hem bij al die baantjes niet nodig hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom heb je niet dezelfde instelling met betrekking tot meisjes?
Gevoelens voor een dame die je een week kent of een dame die je een jaar kent en alles mee gedeeld hebt is intensiever.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse intensiever te zijn voor hem; gevoel is relatief. Wss zijn zijn gevoelens over bepaalde dingen heel anders na een jaar relatie dan dat die nu zullen zijn.
Omdat ik bij baantjes niet het gevoel krijg dat er geen leukere is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom heb je niet dezelfde instelling met betrekking tot meisjes?
Ach iedereen heeft wel een dubbelgangerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet idd... weet je wel zeker dat ze je echt kende?
Ja maar Katwijk hier hè (ons kent ons)quote:
Ze hebben me gelukkig wel nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat nou als ze hem bij al die baantjes niet nodig hebben?
Niet zeker, maar op de toon waarop ze het vroeg, moet het haast wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ook niet idd... weet je wel zeker dat ze je echt kende?
Ik zou wel interesse hebben daarinquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef debeterebob het volgende:
Maar is er niet een plek waar alleen mensen die een beetje bang zijn elkaar kunnen helpen en net doen alsof ze daten. Gewoon om te oefenen
Banger dan je denkt soms hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou wel interesse hebben daarinMaar meisjes zijn meestal niet zo bang.
Misschien niet de meisjes die jij voor ogen hebt, maar zijn er genoeg denk ik zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kun je nooit stellen (ook al zal het voor de meeste wel zo zijn) omdat gevoel relatief is. Iemand kan zich zo drukker maken om een kleine presentatie voor een kleine groep; dan dat jij je druk maakt over een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar je al je hele leven van hebt gedroomd om er ooit te mogen werken. Gevoel is niet voor iedereen bij alle situaties hetzelfde; de een kan veel gevoel krijgen bij iets waar de ander helemaal niets bij voelt. Ook kan dit bij jezelf weer veranderen: daar waar je nu doodsbang bent voor een date, hoeft dat over 5 jaar niet meer zo te zijn door bepaalde ervaringen die je hebt opgedaan. Dus zo ook... als Heloef nu een week down is vanwege een mislukte date, wil dat niet zeggen dat hij zelfmoord gaat plegen na het beindigen van een relatie van een jaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Gevoelens voor een dame die je een week kent of een dame die je een jaar kent en alles mee gedeeld hebt is intensiever.
Echt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien niet de meisjes die jij voor ogen hebt, maar zijn er genoeg denk ik zo.
een meet!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef debeterebob het volgende:
Maar is er niet een plek waar alleen mensen die een beetje bang zijn elkaar kunnen helpen en net doen alsof ze daten. Gewoon om te oefenen
Ze zijn net zo nerveus als mannen meestal in de buurt van een jongen die ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt?Ik kan het me niet echt voorstellen.
Iedereen is bang; alleen de situatie waarin iemand bang wordt kan verschillen en ook de manier waarop ze het uiten kan sterk verschillen. Diep van binnen is iedereen echter een onzeker zieltje dat goedkeuring zoekt van de grote buitenwereld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...de meeste dames hier zijn bezet, en al waren ze dat niet, dan waren ze toch te jong voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een meet!
Is er eventueel interesse om dit te organiseren in het westen van t land? Almere/Amsterdam?
Wel leuk om er een soort speeddate van te makenAl zijn er hier weinig meiden
Meet in het Westen lijkt mij wel een goed plan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een meet!
Is er eventueel interesse om dit te organiseren in het westen van t land? Almere/Amsterdam?
Kan haar niet vinden hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zeker, maar op de toon waarop ze het vroeg, moet het haast wel.![]()
* kree checkt hyves
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een meet!
Ik heb trouwens weleens een speeddate gedaan met een gemengde groep om elkaar een klein beetje te leren kennen. Weet je hoe vermoeiend dat is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...de meeste dames hier zijn bezet, en al waren ze dat niet, dan waren ze toch te jong voor mij
Hoezo die hebben wel net zo veel/weinig ervaringquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Kan haar niet vinden hahaha
Nouja, was toch te jong.
Of misschien ben ik wel zo leukdat jongere meiden op me vallen.
(denk aan chat met 15 jarig meisje)triest eigenlijk maargoed....
Je lijdt aan het Giel Beelen syndroom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja, was toch te jong.
Ik nader de dertig in rap tempo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe oud ben jij dan capstan?
Kan er in de op niet een korte introductie komen van iedereen?
Wat nou aanstellen, ik doe gerust mee hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weleens een speeddate gedaan met een gemengde groep om elkaar een klein beetje te leren kennen. Weet je hoe vermoeiend dat is.
Ooh en al die bezette vrouwen moeten zich niet aan stellen, gewoon meedoen, alleen maar leuk
Een jaar wachten en hoppa!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef kree het volgende:
Ik zou wel willen maar dat kan ik niet maken.
Want dan.... Pedo
Respect! Wel degelijk een talentje dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Die was makkelijk. Ik vind zulke puzzeltjes overigens altijd erg leuk om te doen.
Dat zal het zijn denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo die hebben wel net zo veel/weinig ervaring
Nouja hoe wanhopig ik mag zijn maar ik heb nog wel m'n grenzen.quote:
Ik duik overal op ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja hoe wanhopig ik mag zijn maar ik heb nog wel m'n grenzen.
Voor jou zou het wel wat zijn overigens.
Ach waarom niet als het kliktquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik ook.
Net zo weinig ervaring en daardoor klikt het.
Ik ben 25 en was een tijdje terug in gesprek geraak met een 16 jarig meisje in de AH en wou haar graag matchen aan mn broertje omdat het zo'n leuke meid was. Haar opgezocht op hyves, maar geen succes. En het hyves adres vragen aan een 16 jarige vind ik ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja, was toch te jong.
Echt nietquote:
23 jaar, man, eindhoven, student, kwam op fok middenin een flinke depressie maar die is inmiddels verleden tijd, maagd (nog een paar uurtjes tenminste), laatste date 3,5 jaar geleden en toen tevens voor het eerst gezoendquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha ja kom op 15 en 28quote:
hehehequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
23 jaar, man, eindhoven, student, kwam op fok middenin een flinke depressie maar die is inmiddels verleden tijd, maagd (nog een paar uurtjes tenminste), laatste date 3,5 jaar geleden en toen tevens voor het eerst gezoend.
Oh ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt nietleugenaar. Vrouwen van 25 zijn te oud
Gewoon iets ouder zoeken 18/19 dan kan netquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja kom op 15 en 28
Gaat me toch effe te ver. Hoewel ik wel leuk zit te chatten hoor met haar over koetjes en kalfjes.
Dat heet vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
tnx axel! Hoezo nog een paar uurtjes maagd?
Zelfde hier met een meisje van 18quote:
Nja en weet je he? Wat is dan te jong? Ik bedoel, ik scheel 8 jaar met mijn buurmeisje. Vroeger een kind en dus oninteressant, ondertussen 19 en eigenlijk gewoon een hele leuke mooie meid. Nou is zij nog in de fase van 'wat wil ik gaan doen later als ik groot ben' en ik zit in de 'waar ga ik wonen en hoe richt ik mijn carrière in' vibe. Maar er zijn (misschien niet veel, maar toch) ook meiden van 19 die precies weten wat ze willen, soms zelfs al hun schooltijd hebben afgerond, en dus in hun leven net zo ver zijn als ik. En op mijn beurt loop ik in die ontwikkeling juist weer wat achter op m'n leeftijdsgenoten. Leeftijd zegt wel wat, maar is niet zaligmakend vind ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...de meeste dames hier zijn bezet, en al waren ze dat niet, dan waren ze toch te jong voor mij
Nouja 18/19/20 zou ik me nog kunnen indenken maar dat zou dan helemaal van die persoon afhangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon iets ouder zoeken 18/19 dan kan net
Ik ga vanavond op stap met een meid die er niet vies van is; dus ik heb een klein sprankje hoop. Noem me een optimist.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
tnx axel! Hoezo nog een paar uurtjes maagd?
Dat kan wel maar dat wil je niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Tis dat ik me niet kan opdelen, volgens mij zitten er toch wel leuke jongens op fok![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe oud ben jij dan capstan?
Inderdaad dat hoe ze in het leven staat is het belangrijkste dat ze ouder zegt nietsquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja 18/19/20 zou ik me nog kunnen indenken maar dat zou dan helemaal van die persoon afhangen.
Hoe ze in het leven staat etc.
Je moet als jongen ook maar ervaring willen opdoen met iemand die een vaste relatie heeftquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dat wil je niet.
Kan me hier wel in vinden eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja en weet je he? Wat is dan te jong? Ik bedoel, ik scheel 8 jaar met mijn buurmeisje. Vroeger een kind en dus oninteressant, ondertussen 19 en eigenlijk gewoon een hele leuke mooie meid. Nou is zij nog in de fase van 'wat wil ik gaan doen later als ik groot ben' en ik zit in de 'waar ga ik wonen en hoe richt ik mijn carrière in' vibe. Maar er zijn (misschien niet veel, maar toch) ook meiden van 19 die precies weten wat ze willen, soms zelfs al hun schooltijd hebben afgerond, en dus in hun leven net zo ver zijn als ik. En op mijn beurt loop ik in die ontwikkeling juist weer wat achter op m'n leeftijdsgenoten. Leeftijd zegt wel wat, maar is niet zaligmakend vind ik
Hehe relaxed! Wat ga je precies doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond op stap met een meid die er niet vies van is; dus ik heb een klein sprankje hoop. Noem me een optimist.
Leuke jongens volgens mij wel, teveel concurrentie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Tis dat ik me niet kan opdelen, volgens mij zitten er toch wel leuke jongens op fok![]()
Geen plan; ze zou laten weten wanneer hun in EHV aankwamen en dan gewoon de kroegen in... of mocht het nog wat vroeg zijn wellicht eerst ff een terras ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Hehe relaxed! Wat ga je precies doen?
Ik ben benieuwd
Ik ben niet op zoek naar een relatie; dus ik zou daar wel voor open staan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet als jongen ook maar ervaring willen opdoen met iemand die een vaste relatie heeft
Ik zou dat wel willen hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet als jongen ook maar ervaring willen opdoen met iemand die een vaste relatie heeft
Ah geen date dus? Heb je wel al een move gemaakt bij de chick in kwestie, is er al een klik oid ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen plan; ze zou laten weten wanneer hun in EHV aankwamen en dan gewoon de kroegen in... of mocht het nog wat vroeg zijn wellicht eerst ff een terras ofzo.
Ik wil ervaring op doen met alles wat leuks is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat leuks als in, we gaan gezellig een drankje doen of seks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen hoorAf en toe wat leuks samen doen
En dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha![]()
Ik weet niet of ik in aanmerking kom. Maar ik ben heel erg trouw
Gaat echt veel te ver. Ik moet er echt niet aan denken dat mijn zusje (bijna 15) met een 28-jarige man contact heeft op een verkeerde manier. Ik zou dat echt niet toelaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja kom op 15 en 28
Gaat me toch effe te ver. Hoewel ik wel leuk zit te chatten hoor met haar over koetjes en kalfjes.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Wat leuks als in, we gaan gezellig een drankje doen of seks?
2de zou voor mij no go zijn als ik wist dat ze een relatie had
Jammerquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha![]()
Ik weet niet of ik in aanmerking kom. Maar ik ben heel erg trouw
Indien open relatie is beide mogelijk anders alleen stappen/filmquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Wat leuks als in, we gaan gezellig een drankje doen of seks?
2de zou voor mij no go zijn als ik wist dat ze een relatie had
Nee; ik ken haar via internet... heb haar nu in totaal mss 2 uurtjes via chat gesproken en ze kwam toevallig vanavond in EHV en toen ze hoorde dat ik hier woonde nodigde ze me uit om mee te gaan. Dus niet echt een date nee; gewoon kansen benutten en zien waar het schip strand.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah geen date dus? Heb je wel al een move gemaakt bij de chick in kwestie, is er al een klik oid ?
En hoe ga je dat doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat echt veel te ver. Ik moet er echt niet aan denken dat mijn zusje (bijna 15) met een 28-jarige man contact heeft op een verkeerde manier. Ik zou dat echt niet toelaten.
Ik kan het niet zijn, mij kende je niet eens. Terwijl ik hier niet eens voor 't eerst benquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik ga gerust wat drinken, maar sex is ook voor mij een no go, dat houd ik voor mijn lief. Maar er zitten zat kandidaten tussen volgens mij
Jij drinkt met andere mannen soms, okay, maar op wat voor manier? Gewoon als vrienden of ook als je weet dat die mannen een oogje op jou hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik ga gerust wat drinken, maar sex is ook voor mij een no go, dat houd ik voor mijn lief. Maar er zitten zat kandidaten tussen volgens mij
Nee waarom iets doen wat je niet wiltquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben toch geen lul als ik niet iets met een meisje wil drinken als het geen normale vriendin is of er niks meer in zit?
Klopt en daar ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat echt veel te ver. Ik moet er echt niet aan denken dat mijn zusje (bijna 15) met een 28-jarige man contact heeft op een verkeerde manier. Ik zou dat echt niet toelaten.
Mannen hebben nooit een oogje op mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij drinkt met andere mannen soms, okay, maar op wat voor manier? Gewoon als vrienden of ook als je weet dat die mannen een oogje op jou hebben?
Nee hoor, maar ik zou het wel doen. You never knowquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben toch geen lul als ik niet iets met een meisje wil drinken als het geen normale vriendin is of er niks meer in zit?
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee waarom iets doen wat je niet wilt
Ik ben niet zo'n relationship wrecker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zou het wel doen. You never know
Beste wat je kan doen toch. Maak je het voor beide partijen gezellig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit een oogje op mijDus dat valt al af.
Maar nee hoor, ik ben heel straight forward, meestal is het: Hoi, ben Cassandra en ik woon samen met mijn vriend blabla en dan vriendschappelijk drinken. Die mannen weten sowieso dat er niets uit komt
Vast wel dat geloof ik niet dat er mannen zijn die geen oogje op je hebben of hadden. En als ze weten dat je niet meer beschikbaar bent houdt het snel op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar nee hoor, ik ben heel straight forward, meestal is het: Hoi, ben Cassandra en ik woon samen met mijn vriend blabla en dan vriendschappelijk drinken. Die mannen weten sowieso dat er niets uit komt
Dat komt het vast goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou ik dan wel bedenken.Gelukkig is mijn zusje niet zo'n type.
Mag ik aannemen dat er dan toch in ieder geval één man is die wel een oogje op je had/heeft?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even goed voorstellen, dan ken ik jou ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het niet zijn, mij kende je niet eens. Terwijl ik hier niet eens voor 't eerst ben![]()
Eh, ja...
Ik mag hopen dat de man naast mij op de bank dat uit volle borst kan beamen hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat er dan toch in ieder geval één man is die wel een oogje op je had/heeft?
En volgens mij ook nog wel een iemand andersquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de man naast mij op de bank dat uit volle borst kan beamen haha
Hmm.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als het aan jou zou liggen zou jij iedereen uit de goot proberen te helpen, ook als dat ten koste van jezelf gaat. Met dat jaloers zijn valt het wel mee, mevrouw de SPH'erquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even goed voorstellen, dan ken ik jou ook
Oh ik word hier naast mij voor maatschappelijk werkster uitgemaaktDetroit is jaloers
Ik moet bekennen dat mannen mij over het algemeen wel leuk vinden, maar dan qua karakter. Iemand zei ooit letterlijk, dat ie een heel mooi meisje wilde met mijn karakter. Gee, thanxquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel dat geloof ik niet dat er mannen zijn die geen oogje op je hebben of hadden. En als ze weten dat je niet meer beschikbaar bent houdt het snel op.
[..]
Dat komt het vast goed
Met jou misschien but I'm not that kinda girl. Als ik verliefd ben en ik moet op diegene wachten overweeg ik niet eens om in het rond te scharrelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm.En wat nou als je met iemand vriendschappelijk drinkt, en vaker vriendschappelijk en er bloeit iets op qua liefde terwijl je wel met je vriend bent. Dat kan gebeuren.
Ah je bedoeld dat ze al een relatie hebben. Nouja, als zij er open voor staat, dan zou ik wel mijn kans pakken. Ik bedoel een kans krijg je alleen als die je gegeven wordtquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n relationship wrecker.
Eh, nou...ik ben Capstan, ik ben bijna dertig jaar en ik doe mezelf na. Zo goed en zo kwaad als dat gaat. De titel van deze reeks is prima op mij van toepassing, want ik heb geen enkele ervaring met vrouwen. Nog meer nodig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even goed voorstellen, dan ken ik jou ook
Lekker persoonlijk weer. Nice.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met jou misschien but I'm not that kinda girl. Als ik verliefd ben en ik moet op diegene wachten overweeg ik niet eens om in het rond te scharrelen
Ik zeg het met een knipoog schatjequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lekker persoonlijk weer. Nice.Nee, maar dat kan iedereen overkomen wat ik beschrijf.
Ik ook niet ik weet mijzelf dan geen houding te geven.quote:
Nee jij ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat mannen mij over het algemeen wel leuk vinden, maar dan qua karakter. Iemand zei ooit letterlijk, dat ie een heel mooi meisje wilde met mijn karakter. Gee, thanx
Hoe kom je rond de 30 zonder ervaring? (ik weet dat het vaker voorkomt dan je denkt en zou hopen maar ik ben wel nieuwsgierig)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, nou...ik ben Capstan, ik ben bijna dertig jaar en ik doe mezelf na. Zo goed en zo kwaad als dat gaat. De titel van deze reeks is prima op mij van toepassing, want ik heb geen enkele ervaring met vrouwen. Nog meer nodig?
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet ik weet mijzelf dan geen houding te geven.best klote
Ik heb het wel eens mee gemaakt in mijn vorige relatie, maar ik ben daar niet mee verder gegaan, en realiseerde mij toen ook tevens dat ik niet lekker in mijn relatie zat dus uiteindelijk heb ik beide afgekaptquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lekker persoonlijk weer. Nice.Nee, maar dat kan iedereen overkomen wat ik beschrijf.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het niet.![]()
Ik ben gewoon mezelf en daarom vinden mensen mij blijkbaar leuk.
Het voelt vreemd.
Als ik dat wist, zou het versieren wellicht iets beter gaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe kom je rond de 30 zonder ervaring? (ik weet dat het vaker voorkomt dan je denkt en zou hopen maar ik ben wel nieuwsgierig)
Straks moet ik het nog gaan geloven ook.quote:
Nou houding dus hetzelfde houden en je niet druk maken over dat het vreemd voelt voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het niet.![]()
Ik ben gewoon mezelf en daarom vinden mensen mij blijkbaar leuk.
Het voelt vreemd.
ja volgens mij val ik daar juist opquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat wist, zou het versieren wellicht iets beter gaan![]()
Maar serieus, ik kan het je niet zeggen, anders dan dat ik geen vrouwen tegenkom die iets zien in het stille, verlegen type.
Dat jij er op valt, daar heb ik dus weer helemaal niets aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja volgens mij val ik daar juist op
Of meer op de ehm.. Potentie die iemand heeft denk ik, en van nature wat meer teruggetrokken.
Moet ik mij nog voorstellen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja volgens mij val ik daar juist op
Of meer op de ehm.. Potentie die iemand heeft denk ik, en van nature wat meer teruggetrokken.
Juist ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat wist, zou het versieren wellicht iets beter gaan![]()
Maar serieus, ik kan het je niet zeggen, anders dan dat ik geen vrouwen tegenkom die iets zien in het stille, verlegen type.
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks moet ik het nog gaan geloven ook.
Ik ga ook niet veranderen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou houding dus hetzelfde houden en je niet druk maken over dat het vreemd voelt voor jezelf.
Lijkt me simpel.
Ik ga me ook niet anders voordoen als ik met meiden praat.
En of hun dat leuk vinden jaaaa who cares.
Nee helaas..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat jij er op valt, daar heb ik dus weer helemaal niets aan![]()
Heb je geen vriendinnen die het ook wel leuk vinden?
Dat is best lang danquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jou ken ik zelfs al langer dan dat ik Detroit ken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veranderen.
Het schijnt in de smaak te vallen dus geen reden tot verandering blijkbaar.
Ehm we houden gewoon de datum van de eerste date aan uit gemak dus komende maand 2 jaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best lang danhoe lang hebben jullie nu al?
Dat bedoel ik dus. Die vrouwen zijn er gewoon niet. En als ze er wel zijn, zijn ze op de een of andere manier al bezet.quote:
Het is makkelijker om jezelf te geloven dat je niet leuk bent dan te geloven dat je leuk bent tewijl een heleboel mensen het beamen.quote:
Dat zie je volslagen verkeerd. Wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens ik heb het idee dat mannen die al wat langer alleen/onervaren zijn ook werkelijk elke kans aangrijpen die ze tegen komen, of ze haar nou aantrekkelijk vinden of niet. Of zie ik dat verkeerd?
Als ik kree hoor niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens ik heb het idee dat mannen die al wat langer alleen/onervaren zijn ook werkelijk elke kans aangrijpen die ze tegen komen, of ze haar nou aantrekkelijk vinden of niet. Of zie ik dat verkeerd?
Misschien was dat een beetje kort door de bocht. Maar dat verkleint de kansen dan zelfs nog wat meer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zie je volslagen verkeerd. Wat mij betreft.
Van alles aanpakken zou ik niet gelukkig worden in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien was dat een beetje kort door de bocht. Maar dat verkleint de kansen dan zelfs nog wat meer.
Hmm dat is een lastige, aantrekkelijk of niet, dat kunnen meerdere factoren zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat wel. Maar ik hoef echt niks met een vrouw die mij op geen enkele manier aantrekt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien was dat een beetje kort door de bocht. Maar dat verkleint de kansen dan zelfs nog wat meer.
Volgens mij ook ja. Ik had er vandaag nog een discussie over met een meisje van mijn studie. Volgens mij (en haar) zijn de meeste mannen die naar de hoeren gaan wanhopig in het echt omdat ze geen meid kunnen vinden aangezien een aantrekkelijke man die goed in de markt ligt niet naar de hoeren gaat. Tenzij hij hele rare sekswensen heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien dat ik daarom op oudere mannen valquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm dat is een lastige, aantrekkelijk of niet, dat kunnen meerdere factoren zijn.
Innerlijk/levens instelling/hoe en wat denken zij over bepaalde dingen.
Dat is 1
2. Uiterlijk
Om even op mijn situatie te komen.
Denk dat 1 nu voor 80% meeweegt
en 2 voor de rest.
Dus denk dat daar de verschuiving tussen 1 en 2 zit hoe ouder je wordt.
als je jong ben is 2 belangrijker en als je ouder ben 1 (denk ik dan)
Dat klopt wel danquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm we houden gewoon de datum van de eerste date aan uit gemak dus komende maand 2 jaar
Toch hebben die mensen gelijk. Zelf geloven dat je leuk is heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is makkelijker om jezelf te geloven dat je niet leuk bent dan te geloven dat je leuk bent tewijl een heleboel mensen het beamen.![]()
Het menselijk brein is enorm vreemd.
Nee, ook al ben je wanhopig je hebt altijd voorkeurenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb soms wel eens van die enorm zelfverzekerd buien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch hebben die mensen gelijk. Zelf geloven dat je leuk is heel erg moeilijk
Ja zie meisje van 15 die mij steeds benaderdquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom op oudere mannen val
Ik begin als ik buiten ben wel mijzelf zelfverzekerde te voelen en niet meer denken dat ik een afschuwelijk monster benquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens van die enorm zelfverzekerd buien.
Van zie mij eens mooi zijn jongens.
Die heb ik ook wel eens. Terecht ook wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooi schilderijquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef Boudibou het volgende:
En boys, vandaag wat "chickies geplayed"?
Ehm...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef Boudibou het volgende:
En boys, vandaag wat "chickies geplayed"?
Absoluut niet tijn!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin als ik buiten ben wel mijzelf zelfverzekerde te voelen en niet meer denken dat ik een afschuwelijk monster ben
Dat heb ik dan juist nooit. Goed, ik voel me nu wel beter omdat ik die vijftien kilo kwijt ben, maar zoals ik eerder al eens zei heeft dat aan mijn uiterlijk dus nog niets veranderd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan nooit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begin als ik buiten ben wel mijzelf zelfverzekerde te voelen en niet meer denken dat ik een afschuwelijk monster ben
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens. Terecht ook wel.
Ik bekijk mezelf trouwens altijd. Ik loop langs een etalage, bekijk ik mezelf even. Overal.
Nou ik ben 24, en 26-29 vind ik een mooie leeftijd. Mijn vriend is 10 jaar ouder, dus 34. Dat was een toevalstreffer, als het klikt dan klikt het.. Het is niet dat ik een gezellige tijd heb en vervolgens, vraag hoe oud ben je? Wat??? Tschuss!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zie meisje van 15 die mij steeds benaderd![]()
Maar zo komt er nooit een klik want ik ga niet iets lopen flirten met iemand die verdeeje 13 jaar jonger is (in ieder geval niet al zij 15 is)
Gelukkig zie ik dat nu zelf ook.quote:
Ach als het maar vaak genoeg gezegd wordt ...quote:
Oh dat heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben 24, en 26-29 vind ik een mooie leeftijd. Mijn vriend is 10 jaar ouder, dus 34. Dat was een toevalstreffer, als het klikt dan klikt het.. Het is niet dat ik een gezellige tijd heb en vervolgens, vraag hoe oud ben je? Wat??? Tschuss!
Maar jonger dan ik heb ik ze liever niet
Hoe kom je nou weer bij een monster dan. Overdrijven is ook een vak. Zo moet je echt niet over jezelf denken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.![]()
Maar s'ochtends kijk ik in de spiegel en denk ik wel altijd dat is zo slecht nog niet.
Je bent niet afzichtelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik dat nu zelf ook.
[..]
Ach als het maar vaak genoeg gezegd wordt ...
Ja maar hoe oud was jij toen je die relatie kreeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben 24, en 26-29 vind ik een mooie leeftijd. Mijn vriend is 10 jaar ouder, dus 34. Dat was een toevalstreffer, als het klikt dan klikt het.. Het is niet dat ik een gezellige tijd heb en vervolgens, vraag hoe oud ben je? Wat??? Tschuss!
Maar jonger dan ik heb ik ze liever niet
Jaja.quote:
Zo moet je je blijven voelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ik weet niet waarom maar toch denk ik er zo over.
Niet denk. Doe heel even normaal. Als je 28 bent en je denkt hierover na.. dan nee..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hoe oud was jij toen je die relatie kreeg.
Opzich leeftijdsverschil kan wel, maar 15 is toch echt te jong voor mij (denk)
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hoe oud was jij toen je die relatie kreeg.
Opzich leeftijdsverschil kan wel, maar 15 is toch echt te jong voor mij (denk)
Zelfspot schiet wel eens een beetje door bij mij. Zie het als de ander munitie ontnemen waarmee hij je kan pesten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij een monster dan. Overdrijven is ook een vak. Zo moet je echt niet over jezelf denken.
Gelukkig nietquote:
Dat herken ik zeer goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfspot schiet wel eens een beetje door bij mij. Zie het als de ander munitie ontnemen waarmee hij je kan pesten.
Nu doe ik dat nauwelijks meer. Zelfspot nog wel.maar dat hoort bij mij.
dit is een pluspunt voor je, goed zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan juist nooit. Goed, ik voel me nu wel beter omdat ik die vijftien kilo kwijt ben, maar zoals ik eerder al eens zei heeft dat aan mijn uiterlijk dus nog niets veranderd.
Mee eens. Maar het zou wel leuk zijn als mensen het ook zouden kunnen zienquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dit is een pluspunt voor je, goed zeg
Helaas maakt je dat niet aantrekkelijk zulk gedragquote:
Ah joh..wat ik hoor ben je onnodig te onzeker over jezelf. Kom je daarover heen, dan komt het bueno.quote:
Een schilderij geplayed? Vertel eens..hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar wel een mooi schilderij
Ik heb niet genoeg foto's om een voor/na vergelijking te kunnen maken. Maar zoals ik al zei, je ziet het verschil niet. Deels omdat ik niet meteen andere kleding ben gaan dragen en deels omdat ik van nature een redelijk bolle kop hebquote:
Heb jij wel eens relaties gehad?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas maakt je dat niet aantrekkelijk zulk gedrag
Ik kreeg bij de platenzaak. Een canvas schilderij van 4 album covers. Echt gaaf dat dingquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah joh..wat ik hoor ben je onnodig te onzeker over jezelf. Kom je daarover heen, dan komt het bueno.
[..]
Een schilderij geplayed? Vertel eens..hoe doe je dat?
Haha ok ja dat denk was niet echt een handige keuze van een woord.quote:
Ja een kort relatie van 3 maandenquote:
Ik niet, dus ik kan wel beamen dat dat gedrag je niet aantrekkelijk maakt. Al is het al jaren niet meer zo erg, hoor. Hooguit wat gezonde zelfspot. Maar dan ben ik dus nog niet aantrekkelijkquote:
Maar verder ben ik gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg foto's om een voor/na vergelijking te kunnen maken. Maar zoals ik al zei, je ziet het verschil niet. Deels omdat ik niet meteen andere kleding ben gaan dragen en deels omdat ik van nature een redelijk bolle kop heb
Dat vind ik al verkeerd. Maar hoe ken je dat kind eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ok ja dat denk was niet echt een handige keuze van een woord.
Laat het duidelijk zijn, voordat dit nog 10 keer terugkomt (kree flirt met een meisje van 15)
Nee dat is ook niet zo en ik wil het ook niet
Maar een beetje ouwehoeren (niet over seks nee) maar gewoon over andere dingen lijkt me geen probleem.
Geloof me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo moet je je blijven voelen.Ik had het alleen niet verwacht van jou omdat je vaak van die denigrerende opmerkingen maakt over jezelf.
jij vind wel meer :pquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat vind ik al verkeerd. Maar hoe ken je dat kind eigenlijk?
Zodra er wat in mijn fotoboek komt te staan, ben jij de eerste die het weet, oké?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar verder ben ik gewoon nieuwsgierig
Maar herkenbaar, die bolle toet heb ik ook. Zelfs als ik 5 kg afval krijg ik alsnog te horen, ben je aangekomen?
Daar probeer ik dus overheen te komen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah joh..wat ik hoor ben je onnodig te onzeker over jezelf. Kom je daarover heen, dan komt het bueno.
Hey we hebben ook pmquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zodra er wat in mijn fotoboek komt te staan, ben jij de eerste die het weet, oké?
Oh waarom zou het een probleem zijn om een beetje te chatten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat vind ik al verkeerd. Maar hoe ken je dat kind eigenlijk?
Ik moet zometeen toch even weg, dan kan ik erover nadenken. Als je er straks nog bent, hoor je het wel van mequote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
Oh waarom zou het een probleem zijn om een beetje te chatten?
Ik heb er verder geen intenties bij.
Maar zij is dus het nichtje van een vriendin van een vriend die ik tegenkwam op een feestje.
Nee dat is het niet althans niet van mijn kant (maar heb zo'n gevoel dat zij steeds kleffer aan het worden is)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Maar.. Als ik eerlijk ben, denk ik dat je de aandacht stiekem wel erg vleiend vind. Zolang je maar niet de verkeerde intenties wekt door (on)bewust mee te gaan in het geflirt
Is goed! Maar als je het lastig vind hoeft het niet hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet zometeen toch even weg, dan kan ik erover nadenken. Als je er straks nog bent, hoor je het wel van me
Waarom jezelf niet in bescherming nemen en afkappen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat is het niet althans niet van mijn kant (maar heb zo'n gevoel dat zij steeds kleffer aan het worden is)
En ja daar moet ik wel voor waken want dat kan gewoon niet op haar leeftijd.
Dus ik hou het gewoon bij leuk een beetje praten, nouja zie daar geen kwaad in eigenlijk.
Heb je wel duidelijk je grenzen aangegeven?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat is het niet althans niet van mijn kant (maar heb zo'n gevoel dat zij steeds kleffer aan het worden is)
En ja daar moet ik wel voor waken want dat kan gewoon niet op haar leeftijd.
Dus ik hou het gewoon bij leuk een beetje praten, nouja zie daar geen kwaad in eigenlijk.
Tschuss!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef Capstan het volgende:
Maar goed, ik ben dus even weg. Tot later weer, mensen!
Omdat ze 15 (!) is en geen 25. Daarom. Ik zou me dood schamen als ik zou chatten met de vriendinnetjes van mijn zusje. Ik vind het al irritant dat er enkelingen zijn uit haar vriendinnengroepje die soms dingen op mijn Facebook achterlaten. En dan ben ik 20 en jij bijna 30. Maar moet je allemaal zelf weten ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
Oh waarom zou het een probleem zijn om een beetje te chatten?
Ik heb er verder geen intenties bij.
Maar zij is dus het nichtje van een vriendin van een vriend die ik tegenkwam op een feestje.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom jezelf niet in bescherming nemen en afkappen?
Jullie maken je teveel zorgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je wel duidelijk je grenzen aangegeven?
Nee hoor, ik ga ervan uit dat jij weet hoe je het aanpaktquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken je teveel zorgen.
er is nog helemaal niets van dit (relatie etc) ter sprake gekomen.
Wat ik vertelde is dat ze me ineens toevoegde (op een grappige manier)
En mocht ze komen met "verder gaande dingen" dan kap ik het af *natuurlijk* want ik wil dat niet.
Dus no worrys mensen
Nouja dat is wel kortzichtig, ik zie er totaal geen probleem in om met iemand gewoon een beetje te lullen die veel jonger is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ze 15 (!) is en geen 25. Daarom. Ik zou me dood schamen als ik zou chatten met de vriendinnetjes van mijn zusje. Ik vind het al irritant dat er enkelingen zijn uit haar vriendinnengroepje die soms dingen op mijn Facebook achterlaten. En dan ben ik 20 en jij bijna 30. Maar moet je allemaal zelf weten ook.
Kom op zeg, ze is 15 en geen 5! Ze doen niets, ze chatten gewoon. In mijn vriendengroep zit ook een meisje van 16. Niets mis met op een onschuldige manier je grenzen verleggen af en toequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ze 15 (!) is en geen 25. Daarom. Ik zou me dood schamen als ik zou chatten met de vriendinnetjes van mijn zusje. Ik vind het al irritant dat er enkelingen zijn uit haar vriendinnengroepje die soms dingen op mijn Facebook achterlaten. En dan ben ik 20 en jij bijna 30. Maar moet je allemaal zelf weten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze is 15 en geen 5! Ze doen niets, ze chatten gewoon. In mijn vriendengroep zit ook een meisje van 16. Niets mis met op een onschuldige manier je grenzen verleggen af en toeMee eens, en overdrijven is ook een vak natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En andersom zij waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is wel kortzichtig, ik zie er totaal geen probleem in om met iemand gewoon een beetje te lullen die veel jonger is.
Ja relaties blabla dat is natuurlijk een ander verhaal.
Maar daar ben ik niet op uit.
Denk het ook niet, maar ik ga haar niet verwijderen terwijl we gewoon leuk kunnen praten over dingen (alledaagse dan...., voordat het verkeerd opgevat wordt)quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En andersom zij waarschijnlijk ook niet.
Nee hoor! En als je twijfelt luister je naar de verkeerde postersquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik ga haar niet verwijderen terwijl we gewoon leuk kunnen praten over dingen (alledaagse dan, voordat het verkeerd opgevat wordt)
Dus geen probleem toch
nee natuurlijk niet gewoon leuk blijven chatten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik ga haar niet verwijderen terwijl we gewoon leuk kunnen praten over dingen (alledaagse dan...., voordat het verkeerd opgevat wordt)
Dus geen probleem toch
Na vooruit, dan toch even mijn mening herzien, bij deze krijgt kree het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor! En als je twijfelt luister je naar de verkeerde posters
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Na vooruit, dan toch even mijn mening herzien, bij deze krijgt kree het voordeel van de twijfel.
Ik ben dan wel geen 15 meer maar ik mag uberhaupt niets zeggen over leeftijdsverschilquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Na vooruit, dan toch even mijn mening herzien, bij deze krijgt kree het voordeel van de twijfel.
En waarom zeg je net dan: ''denk''?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is wel kortzichtig, ik zie er totaal geen probleem in om met iemand gewoon een beetje te lullen die veel jonger is.
Ja relaties blabla dat is natuurlijk een ander verhaal.
Maar daar ben ik niet op uit.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen 15 meer maar ik mag uberhaupt niets zeggen over leeftijdsverschil
en guppie ik chat ook met jou
Was een foute woordkeuze, snap wel dat dat rare gedachten opwekt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En waarom zeg je net dan: ''denk''?!
Maar hij is wel constant met haar bezig en ik weet niet welke illusies dat meisje heeft. Sorry hoor, ik vind de reacties niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb kree 1 keer horen zeggen denk, en tig keer dat ze te jong is en dat dat sowieso niets wordt en dat hij daar niet op uit is.
Ik zie het probleem niet zo.. Ik denk ook wel eens na over dingen die niet goed voor me zijn, wil niet zeggen dat ik ze direct uitvoer
Omdat ik het gewoon even leuk vind om te vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij is wel constant met haar bezig en ik weet niet welke illusies dat meisje heeft. Sorry hoor, ik vind de reacties niet meer dan terecht.
Komt goed, ouwee!.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar probeer ik dus overheen te komen.
Ik dacht dat je een snoepje aan dat schilderij had gegeven ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kreeg bij de platenzaak. Een canvas schilderij van 4 album covers. Echt gaaf dat ding
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon even leuk vind om te vertellen.
Shit heeeej, denken jullie nu allemaal dat ik haar wil versieren ofzo?
Ja. En hij heeft het al 120 keer over haar gehad (eerder ook twijfelend trouwens) en ook een raar gesprek hier geplaatst tussen hem en haar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb kree 1 keer horen zeggen denk, en tig keer dat ze te jong is en dat dat sowieso niets wordt en dat hij daar niet op uit is.
Ik zie het probleem niet zo.. Ik denk ook wel eens na over dingen die niet goed voor me zijn, wil niet zeggen dat ik ze direct uitvoer
Vandaar mijn eerdere opmerking ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij is wel constant met haar bezig en ik weet niet welke illusies dat meisje heeft. Sorry hoor, ik vind de reacties niet meer dan terecht.
Klopt ik had er spijt van dat ik dat neerzette eigenlijk achteraf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. En hij heeft het al 120 keer over haar gehad (eerder ook twijfelend trouwens) en ook een raar gesprek hier geplaatst tussen hem en haar.
Ik vind het gewoon triest. Het is een meisje en jij bent volwassen.
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt goed, ouwee!.
[..]
Ik dacht dat je een snoepje aan dat schilderij had gegeven ofzo.
Ik lees niet allesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
Daarbij dat gesprek toen ging over tandpasta en alles.Over "proeven". Come'on.
Omdat je het zo vaak (lees dagelijks) over haar hebt langzaam wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon even leuk vind om te vertellen.
Shit heeeej, denken jullie nu allemaal dat ik haar wil versieren ofzo?
Ja goed dat zei ik al, maar dat kwam van haar en denk dan als iemand van 15. Bedoelde ze daar wat achter denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef Myraela het volgende:
Daarbij dat gesprek toen ging over tandpasta en alles.Over "proeven". Come'on.
Dude, ze wilde je tandpasta proeven. Tuurlijk bedoelde ze daar wat mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja goed dat zei ik al, maar dat kwam van haar en denk dan als iemand van 15. Bedoelde ze daar wat achter denk je?
En ik ben er ook niet op ingegaan eigenlijk.
Ja joh, ik heb Myraela als wingman kan niet meer fout gaan!quote:
BAM JONGEN!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb Myraela als wingman kan niet meer fout gaan!
Neehee, ze had het over haar en haar vriendje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, ze wilde je tandpasta proeven. Tuurlijk bedoelde ze daar wat mee.
Uhu, ze komt zomaar uit het niets met zulke opmerkingen zeker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja goed dat zei ik al, maar dat kwam van haar en denk dan als iemand van 15. Bedoelde ze daar wat achter denk je?
Of gewoon wachten tot ze 16 wordtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach ze is 15, vind zichzelf vast al heel wat en er zijn er tegenwoordig zat die op die leeftijd al lang niet meer zo onschuldig zijn. Zo lang Kree niet aan haar gaat zitten zal het allemaal wel loslopen.
Vast wel, maar misschien is ze je gewoon aan het uittesten. Vast hartstikke spannend zo'n oudere kerel waar ze contact mee heeft voor zo'n meisje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb Myraela als wingwoman kan niet meer fout gaan!
Mag ook, maar tot die tijd handen thuis dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon wachten tot ze 16 wordt
Ja maar dat bekt niet lekker.quote:
Vast wel maar ik ga er toch ook helemaal niet op in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vast wel, maar misschien is ze je gewoon aan het uittesten. Vast hartstikke spannend zo'n oudere kerel waar ze contact mee heeft voor zo'n meisje.
quote:
gewoon lekker door chatten dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mag ook, maar tot die tijd handen thuis dus.
En dan ik bedenken dat ik al op voorhand niks wou met een leuk meisje van 24.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens zometeen is er iets op tv waarvan de moeder een relatie heeft met een jongen die nog naar school gaat en zo oud is als haar dochter. Dát vind ik wel sneu
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd dus ik heb geen idee of je er überhaupt op in ging, maar ik vind het niet zo raar/verbazend dat ze jou een beetje lijkt te testen en jij het ergens wel ego-strelend lijkt te vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Vast wel maar ik ga er toch ook helemaal niet op in.
haha, er wordt nu een hele verkeerde gedachte gecreëerd over mij![]()
Kunnen we dit niet effe laten gaan?
(Nee ik ga niet met haar aanpappen en Ja ik vind het wel leuk om een beetje te chatten)
Nou dat is duidelijk toch?
we geloven jequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Vast wel maar ik ga er toch ook helemaal niet op in.
haha, er wordt nu een hele verkeerde gedachte gecreëerd over mij![]()
Kunnen we dit niet effe laten gaan?
(Nee ik ga niet met haar aanpappen en Ja ik vind het wel leuk om een beetje te chatten)
Nou dat is duidelijk toch?
Doet pijp?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijp, laat me nou even lekker rellen ofzo.
Je hoofd doet wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Iets minder pijpen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
Ja, ga er gewoon over door joh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef kree het volgende:
Nou goed klaar ermee toch.
Ik voelde me nu wel effe de Pedo van het topic
Deze heb je alvast binnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef kree het volgende:
Nou goed klaar ermee toch.
Ik voelde me nu wel effe de Pedo van het topic
Klinkt ook niet echt gezond zo. Maar nu weer wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg wel eens dat ik mijn vriend jaren eerder had willen leren kennen. Liefst nog voor mijn ex. Maar dat vind ik ook raar hoor, ik 17, hij 27
Ik vond een vrouw van 28 leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg wel eens dat ik mijn vriend jaren eerder had willen leren kennen. Liefst nog voor mijn ex. Maar dat vind ik ook raar hoor, ik 17, hij 27
zeker een beetje ouwehoeren met haar vindt ik leuk.quote:
Ze wil je Heloefquote:
thx zal hem inlijstenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze heb je alvast binnen.
[ afbeelding ]
Toen ik 20 vond ik een vrouw van 38 leukquote:
Kusje op je pijphoofdquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
pijn pijn pijn pijn. Je ziet, ik kan er niet eens meer van typen.
MIquote:
Hoe kan dat nou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik 20 vond ik een vrouw van 38 leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |