SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef debeterebob het volgende:
Date is toch vooral emotioneel en een sollicitatie rationeel. Het verschil lijkt me.
Beide gesprekken dien je te sturen en jezelf positief te presenteren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar een date is makkelijker want ik hoef me gewoon te presenteren zoals ik ben.
Tijdens een sollicitatiegesprek toch meer als een goede werknemer.
Klinkt zo makkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Beide gesprekken dien je te sturen en jezelf positief te presenteren.
Daarom vind ik het dus makkelijker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mag hopen dat je op een date bent zoals je bent heloef :p
Het gaat niet om moeilijk of makkelijk; het gaat om hoe sterk je gevoelens zijn die je erbij krijgt. Waarschijnlijk ben je toch net iets anders wanneer je nerveus bent dan hoe je normaal bent wanneer je helemaal relax bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus makkelijker.
Ik ben gewoon ik dan. Klaar.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moeilijk of makkelijk; het gaat om hoe sterk je gevoelens zijn die je erbij krijgt. Waarschijnlijk ben je toch net iets anders wanneer je nerveus bent dan hoe je normaal bent wanneer je helemaal relax bent.
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef YoshiEscobar het volgende:
Heloef... heb je al vaker gesolliciteerd??
Die was makkelijk. Ik vind zulke puzzeltjes overigens altijd erg leuk om te doen.quote:In het verlengde hiervan; als je deze goed hebt dan snap je het wel: http://www.allfunandgames.ca/brain/fourcard.shtml
Nja, het klopt wel een beetje. Maar ik kom gewoon bijna nooit bewijs tegen die mijn regel ontkracht. Aan de andere kant, bijna nooit betekent eigenlijk van wel, dus zou ik die regel dat alle meisjes gemeen zijn al lang ontkracht hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef Axel1988 het volgende:
Sure; maar dan nog zit het deels in je eigen hoofd. Het is een kwestie van hoe jij gebeurtenissen interpreteert. Bijvoorbeeld de gedachte dat de meeste meiden wel gemeen moeten zijn is totaal onzinnig... is je eigen interpretatie (en ja, die kan gebasseerd zijn op gebeurtenissen in het verleden; maar 5 gemene meiden in een bepaalde situatie maakt nog niet dat ze alle 3 miljard hoofdzakelijk gemeen zijn... dat betekend hoogstens dat je het slecht getroffen hebt. Jij als beta zou dat moeten weten).
Hij kan zijn oude account niet meer in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom is mpj zoveel aan het klonen?
Dan horen we het morgen wel... Postief nieuws dan...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Wel eerder een baantje gehad maar die kreeg ik gewoon in 1 keer.
In welke hoek zit je dan te denken tijn? Lastig als je niemand weet/kentquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Om nog even over gisteren terug te komen. Gisteren had ik het over een etentje met de wandelgroep. Ik denk dat ik toch iemand ga meenemen. Nog geen idee wie.
wanneer en waar is het?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Om nog even over gisteren terug te komen. Gisteren had ik het over een etentje met de wandelgroep. Ik denk dat ik toch iemand ga meenemen. Nog geen idee wie.
Een date regelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan horen we het morgen wel... Postief nieuws dan...
En als je een Date makkelijker lijkt dan soliciteren dan weet je wat je te doen staat als je aangenomen wordt
Ach bij de eerste paar keer telefonisch koude acquisitie doen voelde ik me super onzeker en nu heb ik de telefoon al in de handen voordat ik na heb gedacht wat ik nu ga zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt zo makkelijkhelaas is dat niet zo. Solliciteren is een ramp voor mij
Zelfde als met alles... als je het een paar keer doet dan wordt het ook comfortabeler om te doen. Je moet er een keer doorheen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een date regelen?![]()
![]()
Ik vind dat zo'n overdreven nerveus gedoe.![]()
Maar goed het zal wel een keer moeten.
Vriend/kennis. Ik heb gewoon geen zin om alleen te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In welke hoek zit je dan te denken tijn? Lastig als je niemand weet/kent
Over 3 weken.quote:
Dat klopt wel. Maar het helpt ook als je zelfvertrouwen hebt en dat uitstraaltquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Ach bij de eerste paar keer telefonisch koude acquisitie doen voelde ik me super onzeker en nu heb ik de telefoon al in de handen voordat ik na heb gedacht wat ik nu ga zeggen.
Zelfde geldt voor solliciteren; hoe vaker hoe bedrevener je wordt.
Als ik iemand leuk vind blijft het toch wel ongemakkelijk dat daten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde als met alles... als je het een paar keer doet dan wordt het ook comfortabeler om te doen. Je moet er een keer doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |