Ze zijn ook net terug uit Afghanistan. Ze hebben hun legerpakje nog aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef RijstNatie het volgende:
ook echt zo'n snor laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad wat een helden zijn het!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze zijn ook net terug uit Afghanistan. Ze hebben hun legerpakje nog aan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En ik maar denken dat door het gedachtengoed van de nazi's 55 miljoen mensen zijn gedood.
En QED:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zijn simpele redenering zal wel zijn dat alle antifa-aanhangers communisten zijn, wat natuurlijk niet het geval is.. En onder het communisme zijn natuurlijk meer dodelijke slachtoffers gevallen dan onder het nazisme.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:46 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Erg natuurlijk maar wat te denken van bondgenoot Rusland?
Tot de grootste moordenaars onder de staten behoorden Rusland met tweeën-zestig miljoen mensen, omgebracht tussen 1917 en 1987 door executie, mishandeling, foltering, uitputting of uithongering; bijna vijfenvijftig miljoen hiervan waren burgers van de Sowjet-Unie zelf.
Waarom? Er zijn in Europa door WO2 55 miljoen doden gevallen. De oorzaak van WO2 in Europa was het nazisme en het nazi-regime. Wat is er dan mis mee om die 55 miljoen op het conto van nazisme te schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Ludd het volgende:
Los daarvan, vind ik het dikke bullshit om het nazisme als ideologie 55 miljoen doden toe te schrijven, dat verder terzijde.
'het bord' -> 'dat bord'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:59 schreef Jadusable het volgende:
Als ik een fok! reporter of fotograaf was geweest had ik een foto gemaakt van de mensen met die dat pvv bord.
ALRIGHT MAN! dat zou ik zeker doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'het bord' -> 'dat bord'
Denk aan de Nederlandsche cultuur, ja!
Om de doodsimpele reden dat ik jouw opvatting over de alleen-schuld van de Duitsers niet deel. Derhalve vind ik het ook ongepast om alle doden op conto van van een bepaalde partij te schrijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn in Europa door WO2 55 miljoen doden gevallen. De oorzaak van WO2 in Europa was het nazisme en het nazi-regime. Wat is er dan mis mee om die 55 miljoen op het conto van nazisme te schrijven?
En die heb je al waargenomen? Die zijn de reden van de klacht in de OP?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mensen in dat dorp hebben waarschijnlijk niet zo'n last van de NVU-ers, eerder van de stenengooiende tegendemonstranten en vandalen
/Stad/quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mensen in dat dorp hebben waarschijnlijk niet zo'n last van de NVU-ers, eerder van de stenengooiende tegendemonstranten en vandalen
Nee maar er is wel een tegendemonstratie: www.laatzenietlopen.nlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die heb je al waargenomen? Die zijn de reden van de klacht in de OP?
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar er is wel een tegendemonstratie: www.laatzenietlopen.nl
En het is over het algemeen zo dat die tegendemonstranten rotzooi trappen.
het is eerder gebeurd dus wellicht dit keer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Een rolstoelnaziquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:33 schreef Jadusable het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+NVU+in+Helmond.aspx
Inderdaad. Is het niet eens waard om een tegendemonstratie te houdenquote:
De NVU wil dat allochtone jeugd die zich schuldig maakt aan criminaliteit het land wordt uitgezet.quote:
Zijn toch sowieso altijd veel buitenlanders bij, moffen, Polen etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef Jadusable het volgende:
De groep is niet echt groter geworden.
Really? Er wordt juist gedemonstreerd tegen Polen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch sowieso altijd veel buitenlanders bij, moffen, Polen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |