Nee, dat moet je niet. En de antifa is de eerste die begint met meppen, dus zij moeten bestreden worden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:44 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Geweld van nazi's moet je bestrijden met geweld als de politiek/politie niks doet.
Het gedachtegoed van de antifa heeft veel meer slachtoffer op zijn naam staat. Je kan gewoon niet verdedigen 'antifascisme' te zijn en dan fascistische trekjes te vertonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen. We hebben genoeg ervaring in dit land met het gedachtengoed van de NVU, thank you very much.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gedachtegoed van de antifa heeft veel meer slachtoffer op zijn naam staat.
Iedereen mag demonstreren, dus ook de NVU. Ongeacht het gedachtengoed dat ze aanhangen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen. We hebben genoeg ervaring in dit land met het gedachtengoed van de NVU, thank you very much.
oei.... nooit iets fout ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nazi's in Nederland hebben nog nooit iets fout gedaan, in tegenstelling tot de Linkse oproerkraaiers.
En ik maar denken dat door het gedachtengoed van de nazi's 55 miljoen mensen zijn gedood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gedachtegoed van de antifa heeft veel meer slachtoffer op zijn naam staat. Je kan gewoon niet verdedigen 'antifascisme' te zijn en dan fascistische trekjes te vertonen.
Zijn simpele redenering zal wel zijn dat alle antifa-aanhangers communisten zijn, wat natuurlijk niet het geval is.. En onder het communisme zijn natuurlijk meer dodelijke slachtoffers gevallen dan onder het nazisme.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En ik maar denken dat door het gedachtengoed van de nazi's 55 miljoen mensen zijn gedood.
Moet dat ten koste gaan van het recht van mensen in hun eigen wijk op de trein te stappen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen mag demonstreren, dus ook de NVU. Ongeacht het gedachtengoed dat ze aanhangen.
Dat komt door de opstelling van de overheid, die voor deze route gekozen heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moet dat ten koste gaan van het recht van mensen in hun eigen wijk op de trein te stappen ?
Ik vind van niet..
Ik wil dat vertoon van schofterigheid ook niet in mijn wijk hebben.
Op een industrieterrein zullen ze wel te weinig aandacht genereren zal de gedachte zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:52 schreef Bluesdude het volgende:
De overheid moet een andere route kiezen, dus ..
Niet door een woonwijk, maar door een rustig industrieterrein
Het is niet de taak van een gemeentebestuur om maximale aandacht voor nazi's mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Op een industrieterrein zullen ze wel te weinig aandacht genereren zal de gedachte zijn.
Nee, ik doel meer op het uit willen roeien van mensen die het niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zijn simpele redenering zal wel zijn dat alle antifa-aanhangers communisten zijn, wat natuurlijk niet het geval is.. En onder het communisme zijn natuurlijk meer dodelijke slachtoffers gevallen dan onder het nazisme.
Daarom ook in de buurt van het station, dan kun je ze snel afvoeren (no pun intended). Industrieterreinen liggen vaak ver van het station af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is niet de taak van een gemeentebestuur om maximale aandacht voor nazi's mogelijk te maken.
Openbare orde, de rechten en belangen van de burgers staan voorop.
Notabene zijn deze nazi's niet eens inwoner van Helmond.
Dat ben ik met je eens. Maar dan nog is het onnodige overlast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef Kingstown het volgende:
Overigens vind ik het in z'n algemeenheid wel meevallen met het geweld rond (politiek) demonstraties in Nederland. Een demonstratie van voetbalsupporters zou ik me persoonlijk onveiliger bij voelen.
Je hebt vrijheid om te demonstreren of niet, het gaat ook om jouw vrijheid en jouw vrijheid kennis te nemen van wat demonstranten te melden hebben. Deze demonstranten, en demonstranten in het algemeen. Als de overheid inhoudelijk mag toetsen of elke organisatorische kwestie mag aangrijpen om een demonstratie te verbieden dan is er feitelijk geen vrijheid om te demonstreren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moet dat ten koste gaan van het recht van mensen in hun eigen wijk op de trein te stappen ?
Ik vind van niet..
Ik wil dat vertoon van schofterigheid ook niet in mijn wijk hebben.
Maar waarom laat je ze dan door een woonwijk banjeren? Je kan het toch gewoon op een afgesloten plein concentreren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt vrijheid om te demonstreren of niet, het gaat ook om jouw vrijheid en jouw vrijheid kennis te nemen van wat demonstranten te melden hebben. Deze demonstranten, en demonstranten in het algemeen. Als de overheid inhoudelijk mag toetsen of elke organisatorische kwestie mag aangrijpen om een demonstratie te verbieden dan is er feitelijk geen vrijheid om te demonstreren.
Dat het zijn prijs heeft is iets wat je er maar voor over moet hebben.
Het gaat hier toch helemaal niet om "elke organisatorische kwestie" mogen aangrijpen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de overheid inhoudelijk mag toetsen of elke organisatorische kwestie mag aangrijpen om een demonstratie te verbieden dan is er feitelijk geen vrijheid om te demonstreren.
Ik woon daar niet. Dus mij raakt het niet.quote:Dat het zijn prijs heeft is iets wat je er maar voor over moet hebben.
Ja, of in een leegstaande hal. Maar het is een demonstratie, demonstranten willen een punt demonstreren aan de rest van de bevolking. Als je ze dan dwingt er een besloten samenkomst van te maken komt dat op hetzelfde neer als een demonstratie verbieden. Maximaal publiek proberen te bereiken hoort bij demonstreren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar waarom laat je ze dan door een woonwijk banjeren? Je kan het toch gewoon op een afgesloten plein concentreren?
Erg natuurlijk maar wat te denken van bondgenoot Rusland?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
En ik maar denken dat door het gedachtengoed van de nazi's 55 miljoen mensen zijn gedood.
Ze zijn ook net terug uit Afghanistan. Ze hebben hun legerpakje nog aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef RijstNatie het volgende:
ook echt zo'n snor laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad wat een helden zijn het!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze zijn ook net terug uit Afghanistan. Ze hebben hun legerpakje nog aan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En QED:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zijn simpele redenering zal wel zijn dat alle antifa-aanhangers communisten zijn, wat natuurlijk niet het geval is.. En onder het communisme zijn natuurlijk meer dodelijke slachtoffers gevallen dan onder het nazisme.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:46 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Erg natuurlijk maar wat te denken van bondgenoot Rusland?
Tot de grootste moordenaars onder de staten behoorden Rusland met tweeën-zestig miljoen mensen, omgebracht tussen 1917 en 1987 door executie, mishandeling, foltering, uitputting of uithongering; bijna vijfenvijftig miljoen hiervan waren burgers van de Sowjet-Unie zelf.
Waarom? Er zijn in Europa door WO2 55 miljoen doden gevallen. De oorzaak van WO2 in Europa was het nazisme en het nazi-regime. Wat is er dan mis mee om die 55 miljoen op het conto van nazisme te schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:42 schreef Ludd het volgende:
Los daarvan, vind ik het dikke bullshit om het nazisme als ideologie 55 miljoen doden toe te schrijven, dat verder terzijde.
'het bord' -> 'dat bord'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:59 schreef Jadusable het volgende:
Als ik een fok! reporter of fotograaf was geweest had ik een foto gemaakt van de mensen met die dat pvv bord.
ALRIGHT MAN! dat zou ik zeker doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'het bord' -> 'dat bord'
Denk aan de Nederlandsche cultuur, ja!
Om de doodsimpele reden dat ik jouw opvatting over de alleen-schuld van de Duitsers niet deel. Derhalve vind ik het ook ongepast om alle doden op conto van van een bepaalde partij te schrijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn in Europa door WO2 55 miljoen doden gevallen. De oorzaak van WO2 in Europa was het nazisme en het nazi-regime. Wat is er dan mis mee om die 55 miljoen op het conto van nazisme te schrijven?
En die heb je al waargenomen? Die zijn de reden van de klacht in de OP?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mensen in dat dorp hebben waarschijnlijk niet zo'n last van de NVU-ers, eerder van de stenengooiende tegendemonstranten en vandalen
/Stad/quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mensen in dat dorp hebben waarschijnlijk niet zo'n last van de NVU-ers, eerder van de stenengooiende tegendemonstranten en vandalen
Nee maar er is wel een tegendemonstratie: www.laatzenietlopen.nlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die heb je al waargenomen? Die zijn de reden van de klacht in de OP?
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar er is wel een tegendemonstratie: www.laatzenietlopen.nl
En het is over het algemeen zo dat die tegendemonstranten rotzooi trappen.
het is eerder gebeurd dus wellicht dit keer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Een rolstoelnaziquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:33 schreef Jadusable het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+NVU+in+Helmond.aspx
Inderdaad. Is het niet eens waard om een tegendemonstratie te houdenquote:
De NVU wil dat allochtone jeugd die zich schuldig maakt aan criminaliteit het land wordt uitgezet.quote:
Zijn toch sowieso altijd veel buitenlanders bij, moffen, Polen etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef Jadusable het volgende:
De groep is niet echt groter geworden.
Really? Er wordt juist gedemonstreerd tegen Polen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch sowieso altijd veel buitenlanders bij, moffen, Polen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |