abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102910949
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met de kleine mupkes?
Lynn is lekker bijgekomen en Lana maar een paar gram afgevallen. Hopelijk gaat ze vandag nog meer eten dan gisteren!
pi_102911030
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:

[..]

Lynn is lekker bijgekomen en Lana maar een paar gram afgevallen. Hopelijk gaat ze vandag nog meer eten dan gisteren!
Go girlies! O+
pi_102914300
Vanavond mag Socks na 18 uur niet meer eten. Daarom heb ik zonet lekker vis voor iedereen gekookt en wat bewaard voor 17:45 zodat Socks lekker haar buikje vol kan eten. Ik vind het erg spannend, de operatie morgen!
Lynn heeft lekker visje gegeten en Lana ook een paar stukjes. Daarvoor en daarna kakt Lana weer helemaal in en voelt ze zich erg beroerd. Ik heb haar net weer gedwangvoerd. Terwijl ik haar dwangvoerde hoorde ik haar buikje veel geluid maken. De dierenarts heeft zaterdag ook aangegeven dat haar buikje heel gassig is dus dat zal het geluid (en de stank :')) verklaren.
pi_102916571
Succes met Socks morgen! Komt vast wel goed :)

En bestaat er niet zoiets als ORS voor kittens? Dat moest ik nemen van mijn HA toen mijn darmen heel raar deden (of eigenlijk deden ze niks meer).
pi_102916701
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Vanavond mag Socks na 18 uur niet meer eten. Daarom heb ik zonet lekker vis voor iedereen gekookt en wat bewaard voor 17:45 zodat Socks lekker haar buikje vol kan eten. Ik vind het erg spannend, de operatie morgen!
Lynn heeft lekker visje gegeten en Lana ook een paar stukjes. Daarvoor en daarna kakt Lana weer helemaal in en voelt ze zich erg beroerd. Ik heb haar net weer gedwangvoerd. Terwijl ik haar dwangvoerde hoorde ik haar buikje veel geluid maken. De dierenarts heeft zaterdag ook aangegeven dat haar buikje heel gassig is dus dat zal het geluid (en de stank :')) verklaren.
Arm mupke, je hebt voor mensen toch van die Rennie achtige deflatine spul, heb je zoiets voor beestjes niet?!
pi_102916855
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Ikina het volgende:
Succes met Socks morgen! Komt vast wel goed :)

En bestaat er niet zoiets als ORS voor kittens? Dat moest ik nemen van mijn HA toen mijn darmen heel raar deden (of eigenlijk deden ze niks meer).
Er bestaat wel zoiets (ik ben de naam even kwijt) dat wordt op het eten gestrooid en daar wordt de ontlasting dikker van. Waarom ik dat niet moet geven weet ik niet :?
Voor de rest moet de kleine dame het zelf oplossen met behulp van de antibiotica.
*edit: Isogel heet het.
pi_102934763
Kom op Lanaatje ^O^ , beter eten hoor .
Veel sterkte morgen voor Socks O+ , ik zal een kaarsje branden dat alles goed gaat morgen.
en een knuffel voor Oognip :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102935201
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef indaha het volgende:
Kom op Lanaatje ^O^ , beter eten hoor .
Veel sterkte morgen voor Socks O+ , ik zal een kaarsje branden dat alles goed gaat morgen.
en een knuffel voor Oognip :*
Lief van je van het kaarsje :*

Met Lana gaat het weer wat beter gelukkig :) Ze eet goed vandaag dus ze is maar 2 keer gedwangvoerd (stiekem heb ik haar ook al gewogen en dat zag er erg goed uit!). Ik heb vandaag vis gekookt en dat at ze redelijk, verder het speciale vlees. Haar ontlasting is nu van waterdun naar breiig gegaan dus dat gaat ook lekker.

Lynn is vandaag ontwormd en is nu aan de diarree. Ik ga er vanuit dat dat met elkaar in verband staat.

Socks is een lekker wijffie O+ Ik zal zo wat foto's van haar uploaden. Wat is ze blij dat mijn vriend weer terug is O+
pi_102935779
Socks heeft de hele middag weer bij mijn vriend op schoot gezeten O+ ze is zo verliefd op hem dat ze 's nachts zelfs achter zijn beeldscherm slaapt _O-
Vanmiddag lag ze op zijn krant heel intelligent te kijken

Op de drempel liggen is ook best prettig

Vanavond mag mevrouw met mij mee naar bed zodat de rest nog lekker wat kan eten (en ze op bed slapen ook heel prettig vindt).

Morgenochtend wordt ze rond 8:15 opgehaald en brengt iemand anders haar naar de dierenarts (als ik mee zou gaan zou het lastig voor ze worden, dus ik moet er maar op vertrouwen dat het goed komt ;))
pi_102937876
Socks O+ lekker ding *;

wat lijkt ze al groot zo zeg :o
♥ scars make us who we are ♥
pi_102938432
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Socks O+ lekker ding *;

wat lijkt ze al groot zo zeg :o
Ze is ook groot :D en bijna 2.4 kilo :)
pi_102941556
Kan ze niet bij jullie blijven :D
pi_102941826
Wat een fantastische foto, die bovenste van Socks :D

Fijn dat Lana een beetje beter gaat, hopelijk is bij Lynn alles ook snel weer normaal.
pi_102944584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Ansu het volgende:
Kan ze niet bij jullie blijven :D
Nee :D

Lana is in totaal afgevallen van 1080 naar 950 en nu is ze weer lekker aangekomen naar 1005 :D
Lynn moet zo nog even op de weegschaal. Die heeft gister trouwens voor het eerst met me gespeeld :) Een speeltje voor haar neus houden vond ze altijd wat eng, maar gister was ik van het spelen met luna met een speelhengel en heel voorzichtig kwam Lynn mee spelen :) Van die doodnormale dingen zijn voor zo'n schuw kitten allemaal doorbraakjes. Ze ligt ook steeds vaker te spinnen, zoals nu ligt ze nog in de bench niks te doen behalve heel hard spinnen.
Socks gaat over een paar minuutjes weg en ze heeft honger!
pi_102944835
*O* Voor Lynn en Lana! *O*

En een :* voor de lieve, knappe Socks. De arme schat.
pi_102945236
Lana heeft nu een echte goede drol geproduceerd *O* Nu gaat ze langzaam weer over naar het gewone blikvoer.

En lieve Socks is net opgehaald :{ bah ik vind dit soort dingen altijd zo eng :@ ga nog maar even lekker naar bedje toe.
pi_102945296
Arme Socks, ik denk aan je meissie.... :*
En Lana, wat fijn! *O* *O* *O*
En spelende Lynn O+ *O*
pi_102946305
Komt vast helemaal goed met Socks :Y En hopelijk krijg je daar snel bericht van! :*
Fijn dat L&L weer vooruit gaan, die kleine stapjes zijn zo fijn om te zien he :)
pi_102947230
*O* *O* Voor de twee kleine dametjes

En succes voor Socks met de intelligente blik! O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102947592
Een jompel voor Lynn en Lana *O* *O* *O*
Een knuffel alvast voor Socks als ze straks thuis is :*
pi_102954044
Socks is weer thuis. Nog heel slaperig en dronken. Ze hebben in haar keeltje gekeken en daar is niks geks gevonden. Alles zag er mooi uit dus we gaan nu kijken hoe ze het nu gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen al iets beter ging. Hopelijk zet dat zich voort!
pi_102954134
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:
Socks is weer thuis. Nog heel slaperig en dronken. Ze hebben in haar keeltje gekeken en daar is niks geks gevonden. Alles zag er mooi uit dus we gaan nu kijken hoe ze het nu gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen al iets beter ging. Hopelijk zet dat zich voort!
Socks laat je maar flink verwennen, fijn dat er niks gevonden is. Hopen dat het snel beter gaat en ze nergens geen last meer van heeft.
pi_102955070
Socks is echt zo vreselijk lief O+ ik heb haar apart in de woonkamer gedaan en ze liep maar een beetje te zoeken waar ze wilde liggen. Niks was goed, ze bleef maar aan de deur naar de gang krabben waar de andere katten zaten. Uiteindelijk wilde ze naar de slaapkamer maar dat was toch ook niet goed. En weer ging ze aan de deur naar de gang krabben. Uiteindelijk heb ik haar daar naar toe gelaten (katten naar de slaapkamer verhuisd) want we dachten dat ze misschien bij mijn vriend wilde liggen en ja hoor, het eerste wat ze deed was regelrecht naar mijn vriend lopen om op zijn schoot te liggen O+ Ze is zo verliefd op mijn vriend en ligt nu heel tevreden op zijn schoot *;
pi_102955224
Socks en haar grote liefde! O+
pi_102955789
True love *; , fijn dat alles goed was met Socks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')