Ze is ook grootquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Sockslekker ding
wat lijkt ze al groot zo zeg
Neequote:
Socks laat je maar flink verwennen, fijn dat er niks gevonden is. Hopen dat het snel beter gaat en ze nergens geen last meer van heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:
Socks is weer thuis. Nog heel slaperig en dronken. Ze hebben in haar keeltje gekeken en daar is niks geks gevonden. Alles zag er mooi uit dus we gaan nu kijken hoe ze het nu gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen al iets beter ging. Hopelijk zet dat zich voort!
Ze hebt gewoon een hele snelle spijsvertering! Ben benieuwd wat de DA ervan zegt. Succes Lynn met de prikjes!~quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef Oognip het volgende:
Gister was de eerste dwangvoervrije dag voor Lana. Elke keer dat ik eten aanbood (in totaal 6x) begon ze er van te eten. Desondanks is mevrouw weer 15 gram lichter.
Mijn vriend gaat zo met Lynn de eerste inenting halen en neemt Lana mee, kijken wat de dierenarts er van zegt.
Met Socks gaat het prima. Met Lynn ook wel alleen heeft ze weer/nog een beetje diarree en daar verdenk ik Lana ook van. Ik heb net het hele huis weer gepoetst want er lag overal druppeltjes diarreequote:
viespeukiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met Socks gaat het prima. Met Lynn ook wel alleen heeft ze weer/nog een beetje diarree en daar verdenk ik Lana ook van. Ik heb net het hele huis weer gepoetst want er lag overal druppeltjes diarree
Lana eet op zich wel goed en is ook goed aangekomen. Ze krijgt nu 6x per dag vlees.
Nee joh ze kwam gewoon goed terecht op haar pootjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef senesta het volgende:
Arme lana
Had ze niets verder?
Nu al vlieglessen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef Oognip het volgende:
Lana hing net continu met haar nagels in mijn voeten. Ik zit op de bank. Ik wilde haar van me af schudden met mijn voet, bleek ze toch iets lichter dan gedachtze vloog zo op de tafel
Heeft ze die oefening ook al onder de knie dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh ze kwam gewoon goed terecht op haar pootjesZe keek alleen een beetje van he
hoe kom ik hier
Verder niks aan de hand hoor, was ook maar een klein stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |