abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102938432
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Socks O+ lekker ding *;

wat lijkt ze al groot zo zeg :o
Ze is ook groot :D en bijna 2.4 kilo :)
pi_102941556
Kan ze niet bij jullie blijven :D
pi_102941826
Wat een fantastische foto, die bovenste van Socks :D

Fijn dat Lana een beetje beter gaat, hopelijk is bij Lynn alles ook snel weer normaal.
pi_102944584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Ansu het volgende:
Kan ze niet bij jullie blijven :D
Nee :D

Lana is in totaal afgevallen van 1080 naar 950 en nu is ze weer lekker aangekomen naar 1005 :D
Lynn moet zo nog even op de weegschaal. Die heeft gister trouwens voor het eerst met me gespeeld :) Een speeltje voor haar neus houden vond ze altijd wat eng, maar gister was ik van het spelen met luna met een speelhengel en heel voorzichtig kwam Lynn mee spelen :) Van die doodnormale dingen zijn voor zo'n schuw kitten allemaal doorbraakjes. Ze ligt ook steeds vaker te spinnen, zoals nu ligt ze nog in de bench niks te doen behalve heel hard spinnen.
Socks gaat over een paar minuutjes weg en ze heeft honger!
pi_102944835
*O* Voor Lynn en Lana! *O*

En een :* voor de lieve, knappe Socks. De arme schat.
pi_102945236
Lana heeft nu een echte goede drol geproduceerd *O* Nu gaat ze langzaam weer over naar het gewone blikvoer.

En lieve Socks is net opgehaald :{ bah ik vind dit soort dingen altijd zo eng :@ ga nog maar even lekker naar bedje toe.
pi_102945296
Arme Socks, ik denk aan je meissie.... :*
En Lana, wat fijn! *O* *O* *O*
En spelende Lynn O+ *O*
pi_102946305
Komt vast helemaal goed met Socks :Y En hopelijk krijg je daar snel bericht van! :*
Fijn dat L&L weer vooruit gaan, die kleine stapjes zijn zo fijn om te zien he :)
pi_102947230
*O* *O* Voor de twee kleine dametjes

En succes voor Socks met de intelligente blik! O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102947592
Een jompel voor Lynn en Lana *O* *O* *O*
Een knuffel alvast voor Socks als ze straks thuis is :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102954044
Socks is weer thuis. Nog heel slaperig en dronken. Ze hebben in haar keeltje gekeken en daar is niks geks gevonden. Alles zag er mooi uit dus we gaan nu kijken hoe ze het nu gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen al iets beter ging. Hopelijk zet dat zich voort!
pi_102954134
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:
Socks is weer thuis. Nog heel slaperig en dronken. Ze hebben in haar keeltje gekeken en daar is niks geks gevonden. Alles zag er mooi uit dus we gaan nu kijken hoe ze het nu gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het de laatste twee dagen al iets beter ging. Hopelijk zet dat zich voort!
Socks laat je maar flink verwennen, fijn dat er niks gevonden is. Hopen dat het snel beter gaat en ze nergens geen last meer van heeft.
pi_102955070
Socks is echt zo vreselijk lief O+ ik heb haar apart in de woonkamer gedaan en ze liep maar een beetje te zoeken waar ze wilde liggen. Niks was goed, ze bleef maar aan de deur naar de gang krabben waar de andere katten zaten. Uiteindelijk wilde ze naar de slaapkamer maar dat was toch ook niet goed. En weer ging ze aan de deur naar de gang krabben. Uiteindelijk heb ik haar daar naar toe gelaten (katten naar de slaapkamer verhuisd) want we dachten dat ze misschien bij mijn vriend wilde liggen en ja hoor, het eerste wat ze deed was regelrecht naar mijn vriend lopen om op zijn schoot te liggen O+ Ze is zo verliefd op mijn vriend en ligt nu heel tevreden op zijn schoot *;
pi_102955224
Socks en haar grote liefde! O+
pi_102955789
True love *; , fijn dat alles goed was met Socks
pi_102967532
Ah socks O+
En wat fijn dat er niks gevonden is
pi_102988501
Gister was de eerste dwangvoervrije dag voor Lana. Elke keer dat ik eten aanbood (in totaal 6x) begon ze er van te eten. Desondanks is mevrouw weer 15 gram lichter.
Mijn vriend gaat zo met Lynn de eerste inenting halen en neemt Lana mee, kijken wat de dierenarts er van zegt.
pi_102988571
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef Oognip het volgende:
Gister was de eerste dwangvoervrije dag voor Lana. Elke keer dat ik eten aanbood (in totaal 6x) begon ze er van te eten. Desondanks is mevrouw weer 15 gram lichter.
Mijn vriend gaat zo met Lynn de eerste inenting halen en neemt Lana mee, kijken wat de dierenarts er van zegt.
Ze hebt gewoon een hele snelle spijsvertering! Ben benieuwd wat de DA ervan zegt. Succes Lynn met de prikjes!~
pi_102995404
Lynn heeft de eerste inenting gekregen en mijn vriend daarbij gebeten :P
Wat Lana betreft moet ik gewoon zo door gaan met 6x per dag eten aanbieden. Het kan kloppen dat het nog niet zo goed gaat omdat ze nog aan de AB zit en dus nog ziek is.
Socks is helemaal zichzelf en speelt een uur in de rondte :D
pi_102996883
Felle tante die Lynn :P , fijn dat Lana nu wel wil eten en dat Socks nergens last meer van heeft ^O^
pi_103036513
Hoe is het met de dames??
pi_103036664
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met de dames??
Met Socks gaat het prima. Met Lynn ook wel alleen heeft ze weer/nog een beetje diarree en daar verdenk ik Lana ook van. Ik heb net het hele huis weer gepoetst want er lag overal druppeltjes diarree :X
Lana eet op zich wel goed en is ook goed aangekomen. Ze krijgt nu 6x per dag vlees.
pi_103036665
Socks met je vriend, wat lief O+ O+
pi_103036851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

Met Socks gaat het prima. Met Lynn ook wel alleen heeft ze weer/nog een beetje diarree en daar verdenk ik Lana ook van. Ik heb net het hele huis weer gepoetst want er lag overal druppeltjes diarree :X
Lana eet op zich wel goed en is ook goed aangekomen. Ze krijgt nu 6x per dag vlees.
viespeukies O+ fijn om te horen dat het goed/beter gaat.
en pics vinden we altijd leuk :*
pi_103037015
Lana hing net continu met haar nagels in mijn voeten. Ik zat op de bank. Ik wilde haar van me af schudden met mijn voet, bleek ze toch iets lichter dan gedacht :@ ze vloog zo op de tafel :@
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 14:33:47 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103037121
:o Arme lana :o Had ze niets verder?
Nu al vlieglessen :{w
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103037152
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef senesta het volgende:
:o Arme lana :o Had ze niets verder?
Nu al vlieglessen :{w
Nee joh ze kwam gewoon goed terecht op haar pootjes :) Ze keek alleen een beetje van he :? hoe kom ik hier :? Verder niks aan de hand hoor, was ook maar een klein stukje.
pi_103037155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef Oognip het volgende:
Lana hing net continu met haar nagels in mijn voeten. Ik zit op de bank. Ik wilde haar van me af schudden met mijn voet, bleek ze toch iets lichter dan gedacht :@ ze vloog zo op de tafel :@
:o _O- :@
pi_103037755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee joh ze kwam gewoon goed terecht op haar pootjes :) Ze keek alleen een beetje van he :? hoe kom ik hier :? Verder niks aan de hand hoor, was ook maar een klein stukje.
Heeft ze die oefening ook al onder de knie dus :P
pi_103039923
_O- _O- _O-

net goed, het kreng O+
♥ scars make us who we are ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')