Niet alleen op de fotoquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat heeft Lynn daar een prachtig koppie op die foto![]()
![]()
Prachtige damesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Kijk dit nou
[ afbeelding ]
En deze (let niet op het gele op de borst)
[ afbeelding ]
Psies. Niet drie keer per dag wegen, want je helpt jezelf alleen maar over de zeik en daar is nog nooit een Lana beter van gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Ik snap er niks van hevanaf gistermorgen wordt Lana elke 3 uur gedwangvoerd (dat is nog meer dan ze hoort binnen te krijgen), ze eet af en toe wat van dat licht verteerbare vlees en brokjes en toch valt ze af. Vanmiddag was ze nog 10 gram lichter dan vanmorgen, nu weer een paar gram minder dan vanmorgen. Ik snap het niet
En eigenlijk moet ik ook niet 3x per dag wegen maar ik wil zo graag weten of ze aankomt
Je moet dr poepjes en plasjes ook meetellen hequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Ik snap er niks van hevanaf gistermorgen wordt Lana elke 3 uur gedwangvoerd (dat is nog meer dan ze hoort binnen te krijgen), ze eet af en toe wat van dat licht verteerbare vlees en brokjes en toch valt ze af. Vanmiddag was ze nog 10 gram lichter dan vanmorgen, nu weer een paar gram minder dan vanmorgen. Ik snap het niet
En eigenlijk moet ik ook niet 3x per dag wegen maar ik wil zo graag weten of ze aankomt
Haar ontlasting is niet echt geel, wel bruin maar wel licht. En ze heeft dus diarree.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Heeft ze gele ontlasting ? Ik ben er met Starr achtergekomen dat je ook teveel kunt voeren en dan gaat het er gewoon doorheen zonder dat ze er wat aan heeft.
Wanneer haar ontlasting gewoon is en ze is niet uitgedroogd dan is er weinig extra wat je kunt doen. Ik snap dat het vreselijk frustrerend is
Ze valt net zo veel af. De eerste dag van afvallen was 60 gram, daarna 40 gram en nu weer zo'n 40.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Mry het volgende:
Wat liggen ze daar lief met z'n tweeën, mooie meisjes![]()
Ik hoop dat Lana zich snel beter voelt. Ze valt in elk geval niet meer zo veel af als gisteren toch? Misschien is dat toch het begin van een verbetering.
Ah sorry dan heb ik het verkeerd onthouden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze valt net zo veel af. De eerste dag van afvallen was 60 gram, daarna 40 gram en nu weer zo'n 40.
Maar je wilde het graag even horenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Oognip het volgende:
En jullie hebben allemaal gelijk met het niet zo vaak wegen
Och, het prupkequote:
Lynn is lekker bijgekomen en Lana maar een paar gram afgevallen. Hopelijk gaat ze vandag nog meer eten dan gisteren!quote:
Go girlies!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lynn is lekker bijgekomen en Lana maar een paar gram afgevallen. Hopelijk gaat ze vandag nog meer eten dan gisteren!
Arm mupke, je hebt voor mensen toch van die Rennie achtige deflatine spul, heb je zoiets voor beestjes niet?!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Vanavond mag Socks na 18 uur niet meer eten. Daarom heb ik zonet lekker vis voor iedereen gekookt en wat bewaard voor 17:45 zodat Socks lekker haar buikje vol kan eten. Ik vind het erg spannend, de operatie morgen!
Lynn heeft lekker visje gegeten en Lana ook een paar stukjes. Daarvoor en daarna kakt Lana weer helemaal in en voelt ze zich erg beroerd. Ik heb haar net weer gedwangvoerd. Terwijl ik haar dwangvoerde hoorde ik haar buikje veel geluid maken. De dierenarts heeft zaterdag ook aangegeven dat haar buikje heel gassig is dus dat zal het geluid (en de stank) verklaren.
Er bestaat wel zoiets (ik ben de naam even kwijt) dat wordt op het eten gestrooid en daar wordt de ontlasting dikker van. Waarom ik dat niet moet geven weet ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Ikina het volgende:
Succes met Socks morgen! Komt vast wel goed![]()
En bestaat er niet zoiets als ORS voor kittens? Dat moest ik nemen van mijn HA toen mijn darmen heel raar deden (of eigenlijk deden ze niks meer).
Lief van je van het kaarsjequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef indaha het volgende:
Kom op Lanaatje, beter eten hoor .
Veel sterkte morgen voor Socks, ik zal een kaarsje branden dat alles goed gaat morgen.
en een knuffel voor Oognip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |