SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor drie kittens: Socks, Lynn en Lana. Socks woont hier inmiddels al 7 weken en is nog altijd op zoek naar nieuwe baasjes. Lynn en Lana wonen hier sinds zondag. Lynn was een erg schuw en bang kitten dat afgelopen zondag pas van de straat gevangen is. Ze is al een week of 10 dus je kunt je voorstellen dat ze erg bang is. Het gaat gelukkig steeds beter!
Lana is gewoon een lekker tam ding
Socks
Lana
Bange/boze Lynn
Toen ik Lynn net aaide begon ze te spinnen!Net als aan het einde van dit filmpje
Lynn en Lana samen spelen
Vervolg:
Lana lief
[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 30-09-2011 15:54:46 ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:57 schreef Oognip het volgende:
Lynn heeft het gewicht van Lana in 1 dag ingehaald!Ze is in 1 dag tijd 150 (!) gram aangekomen! Dat is wel heel veel dus ik stop met dwangvoeren
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef Oognip het volgende:
En de diarree van Lynn is ook overze maakt nu weer mooie vaste drolletjes
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik zit lekker op het balkon samen met Lynnze vindt het nog wel spannend maar begint nu (na een half uur) ook wel nieuwsgierig te worden.
*edit ik ben maar gauw naar binnen gegaan, want Lynn heeft een doorgang gevonden op het balkon waardoor ze achter het net langs kan lopen en naar beneden springenIk schrok me dood, ze zat er al half doorheen
Mijn eigen katten hebben het niet ontdekt en zouden er ook niet door kunnen, maar de kittens wel. Dat gaan we maar even afzetten.
Ja, maar toen nam ze niet opquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
maar fipo staat zo stom en in een nieuw Oognip topic moet ik natuurlijk wel posten
Is er al voor Lana gebeld Oognip?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:43 schreef Mama_Mia het volgende:
maar fipo staat zo stom en in een nieuw Oognip topic moet ik natuurlijk wel posten
Is er al voor Lana gebeld Oognip?
ga jij eens lekker gewoon je dms beantwoorden ipv flauwe opmerkingen te makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar toen nam ze niet op![]()
(nee, flauw, ik stop al)
gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
ga jij eens lekker gewoon je dms beantwoorden ipv flauwe opmerkingen te maken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:03 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net Lynn weer op het balkon gelaten met Lana (en later Pingoo en Socks). 100 foto's rijker
Wat leuk dat je dat allemaal weet (ook al zegt het me niksquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Op deze foto's zie je hoe mooi Lynn's lijfje getekend is. Ze is een black tortie tabby blotched met wit. Ik vind blotched/gemarmerd het mooiste tabbypatroon![]()
Lana is dezelfde kleur maar heeft een andere tabby tekening, zij is een black tortie tabby mackerel met wit.
Geweledig nieuws , hoe oud zijn ze eigenlijk of staat dat hier ergens al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:48 schreef Oognip het volgende:
Lynn weegt al 1070 gramwoensdag woog ze nog 786 gram! Ze doet het zo goed!
Lana is helaas wel 10 gram afgevallen dus die krijgt vandaag nog maar meer eten.
Lana is echt nog geen 10 weken, die heeft nog blauwe oogjes, het is gewoon een dikzakquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef indaha het volgende:
Ok Lynn is 10 weken , * indaha gevonden en Lana zal ook wel zoiets zijn dan, Ollie en Tommie zijn nu 11 weken en wegen 1320 en 1390 gram, maar die hebben natuurlijk vanaf het begin een goede start gehad, maar als Lynn zo doorrgaat haalt ze de achterstand gauw in
Nee Lana is een week of 6quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef indaha het volgende:
Ok Lynn is 10 weken , * indaha gevonden en Lana zal ook wel zoiets zijn dan, Ollie en Tommie zijn nu 11 weken en wegen 1320 en 1390 gram, maar die hebben natuurlijk vanaf het begin een goede start gehad, maar als Lynn zo doorrgaat haalt ze de achterstand gauw in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |