quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Troel het volgende:
EN dan wil je bellen, nemen ze niet op.
Nope, want ik heb geen idee wat er staat te gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan weet je toch wel of het leuk wordt?Of iig of het idee leuk is, de uitvoering is afwachten natuurlijk
Ze is echt onwijs mooi hequote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vind Lana echt een plaatjedus als daar niet veel voor gebeld gaat worden snap ik er ook niks meer van.
Fijn dat Lynn zo goed vooruit gaat
Geweldigquote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef Oognip het volgende:
Lynn zou nu weer gedwangvoerd worden, maar het hoeft niet meerze at net weer vlees en brokjes. Joepie! Ik ben benieuwd hoeveel ze morgen weegt, dan kan ik ook goed zien of ze genoeg binnen krijgt
Evenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:01 schreef Oognip het volgende:
En de diarree van Lynn is ook overze maakt nu weer mooie vaste drolletjes
Kan je nagaan hoe snel dat gaat inderdaad met die kleine glibbertjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik zit lekker op het balkon samen met Lynnze vindt het nog wel spannend maar begint nu (na een half uur) ook wel nieuwsgierig te worden.
*edit ik ben maar gauw naar binnen gegaan, want Lynn heeft een doorgang gevonden op het balkon waardoor ze achter het net langs kan lopen en naar beneden springenIk schrok me dood, ze zat er al half doorheen
Mijn eigen katten hebben het niet ontdekt en zouden er ook niet door kunnen, maar de kittens wel. Dat gaan we maar even afzetten.
Ik ben er ook heel blij om dat ik het op tijd zag inderdaad. Ik laat ook wel eens de deur gewoon open staan als ik even weg ben, dan kunnen de katten en kittens op het balkon. Daar konden ze toch niks dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe snel dat gaat inderdaad met die kleine glibbertjes
Die vinden doorgangen die je zelf nooit bedacht zou hebben. Goed dat je het op tijd zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |