Agos. Teken zijn zo naar. Als ik ze er uit moeten halen bij 1 van de 2 bij mij, heb ik al het gevoel ze veel pijn te doen (en maak ik me zorgen over de gevolgen van de teken, ondanks het anti-spul). Daarom hoop ik echt dat Lynn aansterkt en dat ze, mede door jouw liefde, zo sterk en blij wordt dat ze al dat teken-gif kan weerstaan. En andere ziektekiemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat lief
Het zijn inderdaad teken, maar ze zijn moeilijk te verwijderen. De dierenarts vond het ook niet nodig omdat ik haar er meer pijn mee doe. Als ik ze laat zitten en ze wat groter worden kan ik ze er zo uit halen.
Maar Socks is ook echt leuk voor jouquote:Op woensdag 28 september 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik sprak Oognip vanmiddag even (toen ze boodschappen kwam brengen) en ze voorspelde al dat ik helemaal gek zou worden van die lapjes
En Lana is inderdaad echt een prachtdametje
Socks is ook geweldigquote:Op woensdag 28 september 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar Socks is ook echt leuk voor jou![]()
Ik vind Socks echt geweldig
Lana wil wel een beetje spelen met Socks, eerst wilde Socks er niks van weten maar nu doet ze het af en toe ook. Ze moet nog een beetje wennenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Socks is ook geweldig![]()
hoe doet ze het nu met Lana?
Ik was het niet van planquote:Op donderdag 29 september 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat.
Kom je zondag naar de open dag, toevallig?.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 29 september 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was het niet van planIs het leuk?
Dan weet je toch wel of het leuk wordt?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik werk zelf voor het eerst mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |