Wat snap je niet aan het woord "nu"?quote:
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord "nu"?
't Kan hard gaan met die kleintjes, bergafwaarts maar ook de goede kant op.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehad.
Duidelijk.
Het is NU een paar uur later en ik volg dit topic al langere tijd en ben benieuwd of het beter gaat,wat is jouw probleem daarmee?quote:
En nee, ik verwacht niet dat ze ineens vrolijk rondspringt , maar ben wel benieuwd of ze haar eten binnen houdt en of ze een kans maakt , dat heet belangstelling tonen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehad.
Duidelijk.
Helemaal niksquote:Op woensdag 28 september 2011 20:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is NU een paar uur later en ik volg dit topic al langere tijd en ben benieuwd of het beter gaat,wat is jouw probleem daarmee?
Zeg doe eens ff rustigquote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar dat was zeven(!) uur geleden, da's twee dagen in kattetellingquote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het me ook voorstellen, ik vond het gewoon een opmerkelijke post gezien je update van vanmiddag. Sorry hoor.
Je mag meeduimen dat Lynn snel beter wordtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het me ook voorstellen, ik vond het gewoon een opmerkelijke post gezien je update van vanmiddag. Sorry hoor.
Ik hou het wel volquote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
We duimen verder en ik hoop dat ze haar eten binnen kan houden,
Hou je het nog een beetje vol ?
Dat hopen we allemaalquote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Je mag meeduimen dat Lynn snel beter wordten ik reageerde misschien ook wat fel , maar ik ken Oognip persoonlijk en weet hoe ze altijd haar best doet om die kleintjes er boven op te krijgen en hoop dat het dit keer ook weer gaat lukken.
Wat liefquote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Marlbora het volgende:
Even bij gelezen hier en ik begin gelijk met duimen. Hoop zo dat ze zich beter gaat voelen![]()
Overigens; begreep niet goed of de uiteindelijke conclusie was of het teken waren of niet (die zwarte dingen), maar bij mijn katten zijn ze eigenlijk altijd zwart. Misschien ligt het aan de natuur waar ze vandaan komen. Vind het in ieder geval nare beesten ...
Anyway, mijn droomwensen gaan vannacht uit naar de gezondheid van Lynn. En jullie ook veel sterkte met de verzorging. Hulde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |