het is een hoer die instaptquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn nu eenmaal babemagnets. Jij weet dat, ik weet dat...
daar heb je een punt Hans.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal hoeren?
eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om het nummer. Vooral.
Vind hem (het nummer dus) lekker
Gaat het nu om Ed Sheeran of een ander?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
toen dacht ik dat de rest van hem ook wel oke zou zijn.... de 3 liedjes die ik daarna aanklikte zeiden van niet......
Edje ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaat het nu om Ed Sheeran of een ander?
Want jouw ergenissen zijn altijd valide?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Om nog even terug te komen op je partner iets verbieden: volgens mij is dat niet nodig in een goede relatie. Als ik iets heel vervelend zou vinden en ik kan beargumenteren waarom, dan houdt hij daar gewoon zelf rekening mee.
Nee, daarom zei ik ook dat ik goede en dus bergijpelijke argumenten er voor moet aandragenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want jouw ergenissen zijn altijd valide?
Klinkt ook nogal koud en kil zonder gevoelens. Je kan toch ook gewoon gevoelens hebben. Je ergens niet prettig bij voelen. Daar heb je toch geen wetboek aan regels bij nodig om het te onderbouwen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook dat ik goede en dus bergijpelijke argumenten er voor moet aandragen
dens <quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geen dance vs muziek-discussie meer gehad.
Mwoah. Als ik me ergens rot over voel probeer ik er ook voor mezelf wel achter te komen WAAROM ik me er rot over voel. dat helpt vaak met relativeren. Als ik dat weet kan ik het dan vervolgens dus ook uitleggen. En soms is de reden gewoon dat ik ongesteld ben of ligt de reden bijvoorbeeld bij het feit dat ik slechte ervaringen bij andere mensen ergens mee heb. En dan hoeft hij zich daar niet enorm veel van aan te trekken van mij. Maar als het wel iets is wat echt met zijn gedrag of persoon te maken heeft, dan doet ie dat dus wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt ook nogal koud en kil zonder gevoelens. Je kan toch ook gewoon gevoelens hebben. Je ergens niet prettig bij voelen. Daar heb je toch geen wetboek aan regels bij nodig om het te onderbouwen?
ook niet slecht nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waifering stranger vond ik toch ook wel erg mooi!
Ik ben het er helemaal mee eens. Goed, ik heb hooguit 7 dagen WF gespeeld, dus ik vind het sowieso best. Maar dat is gewoon een toffe kroeg, waar je met iedereen makkelijk kletst. Tenzij diegene met zijn/haar neus in de foon zit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
babs wat heb je gedaan?
Zwols café verbiedt telefoonrage Wordfeud
Skrillex is de bomb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch van Vjieze Fur en Bas van Aux Raus (kan hier niet luisteren).quote:
Dit blijft ook een klassieker:quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch van Vjieze Fur en Bas van Aux Raus (kan hier niet luisteren).
quote:
Kutservquote:
Lekker rustig tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Zo, het is weer een beetje dood hier?
Springlevend juist !quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Zo, het is weer een beetje dood hier?
Ziiiiiiiiiiiiiiiiin in het weekend. Work it outquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Springlevend juist !
*pong* *pong* *pong* *pong* *pong* *pong* *pong*
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Springlevend juist !
*pong* *pong* *pong* *pong* *pong* *pong* *pong*
quote:
Haha nee gek.quote:
Alles nog een paar keer dubbelchecken en dan stressen tot maandag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vlaggen zijn binnen! Nu de laatste dingen checken en dan ben ik wel klaar voor mijn congres!
Wat voor vlaggen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vlaggen zijn binnen! Nu de laatste dingen checken en dan ben ik wel klaar voor mijn congres!
Nee stressen doe ik niet meer. Ja, over mijn outfit en make-up en ander wijvenspul.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles nog een paar keer dubbelchecken en dan stressen tot maandag.
En hopen dat het gebouw niet afbrand, zou ook zonde zijn van het werk.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bweh.. mn tante heeft een vraag over woonruimte voor mn nichtje, want zij en haar vriendje zijn uit elkaar.. of ik niet samen met haar in mijn woning wilde gaan zitten? *zucht*
Voor mijn werk, die heb ik maandag nodig en ze kwamen maar niet...quote:
"Nee, dank je. Ik hou van mijn privacy. Groetjes."quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bweh.. mn tante heeft een vraag over woonruimte voor mn nichtje, want zij en haar vriendje zijn uit elkaar.. of ik niet samen met haar in mijn woning wilde gaan zitten? *zucht*
Das toch hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat begreep ik al jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn werk, die heb ik maandag nodig en ze kwamen maar niet...
wat nog lastiger is, is dat ik een (helse) week bij mn nichtje en dat vriendje erin heb gezeten, en ik me kapot heb geergerd aan hoe lui dat kind is, naast alle kankers die overal ondervandaan kwamen en voorbij floepten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh dat lijkt me ook niks nee. Lastig nee zeggen?
Ohquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begreep ik al jaIk bedoel wat voor vlaggen? Landen-vlaggen? Feest-vlaggetjes? Vlaggen met bedrijfslogo- en naam?
Dat klinkt als een welopgevoede schat van een meidquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat nog lastiger is, is dat ik een (helse) week bij mn nichtje en dat vriendje erin heb gezeten, en ik me kapot heb geergerd aan hoe lui dat kind is, naast alle kankers die overal ondervandaan kwamen en voorbij floepten.
Nee. Groetjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Nee, dank je. Ik hou van mijn privacy. Groetjes."
ja, dus daar heb ik niet eens zin in. Die week dat ik daar was, heb ik 4 nachten niet daar geslapen, en alle dagen daar hun zooi zitten ruimen en de was gedaan en gekookt. En toen ik vroeg of zij dan even uit bed kon komen en naar de winkel kon lopen om wcpapier te halen, want die was helemaal op, was madam gelijk uberchaggie, want dat bepaalde ze zelf wel wanneer ze dat deedquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een welopgevoede schat van een meid
zo start je mogelijk een discussie die nergens voor nodig is.... ik zou het gewoon bij nee laten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar heb dr gezegd: nee, denk niet dat dat goed komt.. dat weet ik bij voorbaat al.
Denk dat ik ook niet echt vrolijk zou reageren als je mij wakker maakt om wc papier te gaan halen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dus daar heb ik niet eens zin in. Die week dat ik daar was, heb ik 4 nachten niet daar geslapen, en alle dagen daar hun zooi zitten ruimen en de was gedaan en gekookt. En toen ik vroeg of zij dan even uit bed kon komen en naar de winkel kon lopen om wcpapier te halen, want die was helemaal op, was madam gelijk uberchaggie, want dat bepaalde ze zelf wel wanneer ze dat deednee, dank je feestelijk
pff, prima die discussie. Dan vertel ik gelijk wat k van dr lieve dochter vindquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
zo start je mogelijk een discussie die nergens voor nodig is.... ik zou het gewoon bij nee laten.
wakker maakt? dude.. ze lag gewoon op bed omdat ze een lui kind is.. ze was gewoon wakker, maar lag heerlijk met dr duim in dr mond te pingen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat ik ook niet echt vrolijk zou reageren als je mij wakker maakt om wc papier te gaan halen.
Geeneens een porretje ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wakker maakt? dude.. ze lag gewoon op bed omdat ze een lui kind is.. ze was gewoon wakker, maar lag heerlijk met dr duim in dr mond te pingen..
Dat zeg ik toch helemaal niet!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wakker maakt? dude.. ze lag gewoon op bed omdat ze een lui kind is.. ze was gewoon wakker, maar lag heerlijk met dr duim in dr mond te pingen..
dat kind ligt meer op bed dan dat ik op de bank zit, en dat wil heel wat zeggenquote:
Dat is wat anders jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we met deze samenwerking het mysterie omtrent de indentiteit van de vlaggen zo snel hebben weten op te lossen.quote:
die staat serieus op, pakt wat te eten, en gaat daarmee terug naar bed, gaat dan weer heerlijk liggen, staat misschien nog een keer op om naar de wc te gaan.. maar vlak voor dr vriendje thuiskwam zat ze mooi opgetut op de bank, om vervolgens na een half uur weer chagrijnig in dr bedje te gaan liggen..quote:
Nu moet ik je afmaken, dat snap je wel he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we met deze samenwerking het mysterie omtrent de indentiteit van de vlaggen zo snel hebben weten op te lossen.
Mooie dagindelingquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die staat serieus op, pakt wat te eten, en gaat daarmee terug naar bed, gaat dan weer heerlijk liggen, staat misschien nog een keer op om naar de wc te gaan.. maar vlak voor dr vriendje thuiskwam zat ze mooi opgetut op de bank, om vervolgens na een half uur weer chagrijnig in dr bedje te gaan liggen..
En dan er uit moeten om poeppapierquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, niet helemaal mijn ding, ik voel me beroerd (ziektewet, whoohoo) maar kan niet de hele dag op bed liggen. Dus ben ik maar gaan bankhangen.. filmpje erbij, en net heel even een poging gedaan om mn schilderij af te maken, maar het was geen succes om te blijven staan, dus maar op de bank gaan zittenquote:
Ik zie uit naar onze confrontatiequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu moet ik je afmaken, dat snap je wel he.
mja, ik vond dat ik al genoeg had gedaan.. en de winkel is wel 10 minuten lopen, heen en terugquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan er uit moeten om poeppapierheb je wel wat te pingen natuurlijk
10! HELE! MINUTEN!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik vond dat ik al genoeg had gedaan.. en de winkel is wel 10 minuten lopen, heen en terug
Ik zou het online bestellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik vond dat ik al genoeg had gedaan.. en de winkel is wel 10 minuten lopen, heen en terug
ik weet het, ik ben verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
10! HELE! MINUTEN!Wat ben jij voor een slavendrijver?
Zei je het maar...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet!
En dat ze dan toch voorstellen dat ze bij jou komt wonen getuigd toch wel van karakter danquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben verschrikkelijk
Die tante hoopt dat ze dan misschien veranderdquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat ze dan toch voorstellen dat ze bij jou komt wonen getuigd toch wel van karakter dan
Gelukkig zijn we als mens onsterfelijk. Wat met je leven doen kan ook wel over 400 jaar of zo...quote:
Of over 7 maanden in 7 vuilniszakken verspreid langs de kant van de rivier wordt gevonden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die tante hoopt dat ze dan misschien veranderd
twijfel je tussen onstervelijk en onsterfelijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we als mens onsterfelijk. Wat met je leven doen kan ook wel over 400 jaar of zo...
Ook dan heeft de tante er geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of over 7 maanden in 7 vuilniszakken verspreid langs de kant van de rivier wordt gevonden.
Ik denk dat ik dat kind met 3 dagen al op straat heb geschoptquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat ze dan toch voorstellen dat ze bij jou komt wonen getuigd toch wel van karakter dan
We zijn te lief, vervloektquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zei je het maar...Principes en grenzen...
Daar geloof ik niets vanquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
twijfel je tussen onstervelijk en onsterfelijk?
In dat geval: Onsterfelijk!
Ouchquote:
Aw...quote:
Goed weekendquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
De avondploeg is al vroeg aanwezig.
Ik zeg alvast tot maandag tegen de dagploeg
Tukje ms niet...quote:
LOLquote:
En dat zonder de moeder gezien te hebbenquote:
"Hi, I'm mom!"quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat zonder de moeder gezien te hebben
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Hi, I'm mom!"
[ afbeelding ]
Die sla ik over, ik ben nog wel een beetje picky.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Hi, I'm mom!"
[ afbeelding ]
Oke alleen pijpen danquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Hi, I'm mom!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooie afsluiter iig, fijn weekend allen!
fijn weekendquote:
toch wel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die sla ik over, ik ben nog wel een beetje picky.
Tijn nietquote:
Ze heeft mooie ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Tis lastig met dit warme weer en de halve vrouwelijke bevolking in fijne kledij, maar als ik zoiets zie dan haak ik evengoed wel af.quote:
haha, maar ze heeft wel een sexy truitje aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis lastig met dit warme weer en de halve vrouwelijke bevolking in fijne kledij, maar als ik zoiets zie dan haak ik evengoed wel af.
Die jou een stuk beter staat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, maar ze heeft wel een sexy truitje aan
nee, dat is niet mijn kleur..quote:
Het truitje zal er wel beter op worden met een andere draagster.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is niet mijn kleur..
sja, dat weet je nooit hequote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het truitje zal er wel beter op worden met een andere draagster.
nondeju, das echt wel keizwaarquote:
Damn...quote:
mooi smal prulleke met armen als staalkabels.quote:
ikke nie, ga zo de stad inquote:
Hoezo minder verstandig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:09 schreef clevy het volgende:
[..]
ikke nie, ga zo de stad in
ook al is dat minder verstandig maar laatste werkdag van goede kennis vieren moet gewoon, ook met gebreken.
het is ruim een half uur fietsen en ik ben verkouden, zwak en kortademigquote:
Dat klinkt niet echt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
het is ruim een half uur fietsen en ik ben verkouden, zwak en kortademig
Das minderquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
het is ruim een half uur fietsen en ik ben verkouden, zwak en kortademig
zou kunnen maar daar ben ik veeeeeeeel te eigenwijs voor. ik vertrek zo gewoon kalmaan, jas mee en rustig aan doen he. alles komt goed. fijne avond!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das minderTaxi bellen een idee?
[Vader modus aan:] "Had je maar een vak moeten leren!!" [Vader modus uit]quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sssst![]()
Er zijn mensen die nog gewoon aan het werk zijn
Oh ja, en morgen moet je ook nog he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sssst![]()
Er zijn mensen die nog gewoon aan het werk zijn
Ik heb een vak geleerd. Toch ben ik nu aan het werk. Maar ik klaag niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[Vader modus aan:] "Had je maar een vak moeten leren!!" [Vader modus uit]
Ja, morgen bandje zitten, hopen dat het druk word.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, en morgen moet je ook nog he.
Eindelijk tijd om even lekker relaxed te stressen over je outfit voor de conferentie komende maandagquote:
En nu? Ook lekker druk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, morgen bandje zitten, hopen dat het druk word.
En dan zondag ook nog een dagje.
Bandje zitten? Op een trekkerband, of een zwembandje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, morgen bandje zitten, hopen dat het druk word.
En dan zondag ook nog een dagje.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijk tijd om even lekker relaxed te stressen over je outfit voor de conferentie komende maandag
Ik heb zelf al een flinke zwemband.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bandje zitten? Op een trekkerband, of een zwembandje?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Nou eigenlijk ben ik er wel uit hoor. Maak me alleen zorgen of ik het wel trek, de hele dag in zo'n strak ding
En op mijn veel te hoge hakken.
Man, wat praat jij raarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een flinke zwemband.
Als het goed is komen deze muziek maken.
Er komt een bandje in combinatie met kroeg en jij snapt het niet. Het is dat ik weet dat je niet blond bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man, wat praat jij raarEr komt een bandje spelen. Kijk, een veel duidelijker zin.
Wat voor bandje?
Oh leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu nog in de winkel, daar is het rustig nu.
Kroeg zal dadelijk wel druk zijn.
Biljartavond
Nommquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Nou eigenlijk ben ik er wel uit hoor. Maak me alleen zorgen of ik het wel trek, de hele dag in zo'n strak ding
En op mijn veel te hoge hakken.
Aggus, het popje bijt terug!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er komt een bandje in combinatie met kroeg en jij snapt het niet. Het is dat ik weet dat je niet blond bent.
Twee bandjes hier uit de buurt, 1 klinkt wel een beetje als nirvana, andere heb ik nog nooit gehoord.
Das volgende week.... Oh the horror dat je zo lang moet wachtenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
En om me te tergen stuurt h&m me net een berichtje dat het jurkje in een maat groter in de week van 3 oktober wordt bezorgd.
Nee, het gaat erom dat dat net te laat is voor het congres.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das volgende week.... Oh the horror dat je zo lang moet wachten
Popje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, het popje bijt terug!
Ah dat klinkt wel gezellig.
Ze moet er eigenlijk een topic over openen, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das volgende week.... Oh the horror dat je zo lang moet wachten
quote:
Ah joh, ga gewoon naakt heen....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat dat net te laat is voor het congres.
Als dat zo is heeft StBabs vast wel een extra kaartje voor jequote:
Jij op hoge hakken in een strak jurkje, pure 1080p 3D pornoquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh ja, hoge hakken, dat moet wel porno zijn.
Hij was vast in de war met je clitpiercingquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega had mijn baas blijkbaar verteld over mijn tattoo. Wilde hij 'm zien en vroeg vervolgens of dat nou helpt bij de seks. Die man spoort soms echt niet...
Ha! Ik ga helemaal niet in een jurkje!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij op hoge hakken in een strak jurkje, pure 1080p 3D porno
Zelfs ik snap de link nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega had mijn baas blijkbaar verteld over mijn tattoo. Wilde hij 'm zien en vroeg vervolgens of dat nou helpt bij de seks. Die man spoort soms echt niet...
In mijn fantasie welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha! Ik ga helemaal niet in een jurkje!Leugens! Leugens zeg ik je!
Je leeft in het verleden schat..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In mijn fantasie wel
Maar daar heb je ook lang blond haar
Vroeger was alles beter...en strakkerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je leeft in het verleden schat..
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter...en strakker
Wat zou ik graag mijn vorm van toen ik 19 was terug hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter...en strakker
Nee dan liever iets later, met 19 was ik scary dun.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou ik graag mijn vorm van toen ik 19 was terug hebben.
Awquote:
Net of jij nu iets te klagen hebt mutsquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dan liever iets later, met 19 was ik scary dun.
Maar niet zoals toen ik 25 was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of jij nu iets te klagen hebt muts
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of jij nu iets te klagen hebt muts
Hoezo?quote:
Toen was ik net geopereerd en voelde mij lichamelijk een wrak.quote:
De rest ookquote:
25 was echt een ramp bij mij, 85 kiloquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet zoals toen ik 25 was.
quote:
Oh, das wel begrijpelijk dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen was ik net geopereerd en voelde mij lichamelijk een wrak.
Ik ben nog steeds op mijn hoogtepuntquote:
Beter toch! Ik klaag altijd wel, maar het had veel erger gekund.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
Wat ben ik blij dat ik het figuur heb wat ik nu heb. No joke.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter toch! Ik klaag altijd wel, maar het had veel erger gekund.
En daarna werd ik geestelijk een wrak maar dat is nooit meer goed gekomenquote:
Wat nou weer?quote:
Waarschijnlijk komt er echter een moment, en wel heel snel, dat ik dat niet meer kan zeggen helaas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter toch! Ik klaag altijd wel, maar het had veel erger gekund.
Was je nu toch maar een meisje gebleven he.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna werd ik geestelijk een wrak maar dat is nooit meer goed gekomen
Gelukkig is er Fok!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna werd ik geestelijk een wrak maar dat is nooit meer goed gekomen
Nee niks, wilde uiteraard een compliment maken maar woorden schieten daarvoor te kort natuurlijkquote:
Hoezo, aan het bingen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er echter een moment, en wel heel snel, dat ik dat niet meer kan zeggen helaas.
Ik vond dat maar kut dus ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was je nu toch maar een meisje gebleven he.
Ja daar kwam ik er achter dat het altijd erger kanquote:
Haha hij was goedquote:
En dáár kan hij dan wel weer om lachen...quote:
Luchtgitaar telt natuurlijk weer niet he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
God wat zijn (bas)gitaar spelende mannen toch sexy
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Mijn leven zou pas kut zijn als ik niet kan lachen om mezelf zo af en toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dáár kan hij dan wel weer om lachen...
* tijnbrein gaat leren bassenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luchtgitaar telt natuurlijk weer niet he?
quote:
Oh gaat het daarom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, tenzij je heel lekker bent.
Ja gewoon zeggen toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
stomme werk belde net of ik meer uren kan werken het weekend, nu heb ik gezegd kom er morgen op terug (beter dan ja zeggen) maar kan eigenlijk niet moet aan studie maar vind nee zeggen lastig maarja studie is belangrijker en 20uur p/w naast studie is meer dan genoeg, me dunkt..
Zelfspot is belangrijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven zou pas kut zijn als ik niet kan lachen om mezelf zo af en toe.
Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zó, trein komt eraan, ik mag weer 2,5 uur terug.
Dat is ook genoeg. Anders kan je straks iedere week komen opdravenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
stomme werk belde net of ik meer uren kan werken het weekend, nu heb ik gezegd kom er morgen op terug (beter dan ja zeggen) maar kan eigenlijk niet moet aan studie maar vind nee zeggen lastig maarja studie is belangrijker en 20uur p/w naast studie is meer dan genoeg, me dunkt..
quote:
En dan niet de hele tijd Fok!ken he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gewoon zeggen toch.Studie is zeker belangrijk.
Zekerquote:
maar toch voel ik me bezwaard ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gewoon zeggen toch.Studie is zeker belangrijk.
Ik heb daar ook moeite mee, maar als het niet kan, kan het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt hoor, ik ben net zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch voel ik me bezwaard ofzomaar ben wel blij dat ik heb gezegd: ik kom er op terug morgen, vroegah liet ik me uiteindelijk meteen wel omlullen, nu zeg ik gewoon morgen bij aanvang dienst: sorry ik moet tot 13.30 en ik kan vandaag niet langer blijven en morgen niet extra komen. Moet 2 belangrijke opdrachten af, deze week
Voor je werk? Wat een eind zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanmiddag lelystad-eindhoven, nu terug.
Ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt hoor, ik ben net zo
herkenbaar hoor. Ik voelde me vanmiddag gewoon bijna letterlijk ziek dat ik niet kon blijvenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch voel ik me bezwaard ofzomaar ben wel blij dat ik heb gezegd: ik kom er op terug morgen, vroegah liet ik me uiteindelijk meteen wel omlullen, nu zeg ik gewoon morgen bij aanvang dienst: sorry ik moet tot 13.30 en ik kan vandaag niet langer blijven en morgen niet extra komen. Moet 2 belangrijke opdrachten af, deze week
Nouja dat heb ik dan ook weer niet, maar 1 ik vind mn werk niet zo leuk om nog meer te werken en 2 kan t me niet veroorloven maar ze blijven t draaien en pushen maar ik zeg morgen gewoon nee, ben ook hartstikke moe wil gewoon zondag beetje uitslapen en dan met studie aan de slagquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. Ik voelde me vanmiddag gewoon bijna letterlijk ziek dat ik niet kon blijven
Euhm...watte? Damn, das niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. Ik voelde me vanmiddag gewoon bijna letterlijk ziek dat ik niet kon blijven
Genoeg werkgevers die daar schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...watte? Damn, das niet gezond hoor.
Genoeg werkgevers waar ik schijt aan heb, ik ga me echt niet ziek werken of een studie aan barrels helpen voor hen hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg werkgevers die daar schijt aan hebben.
Mee eensquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg werkgevers waar ik schijt aan heb, ik ga me echt niet ziek werken of een studie aan barrels helpen voor hen hoor.
ik ga morgen ook gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg werkgevers waar ik schijt aan heb, ik ga me echt niet ziek werken of een studie aan barrels helpen voor hen hoor.
Goed zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga morgen ook gewoon nee zeggen
teken dat je teveel in singles hangt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Is er iets veranderd op Fok?![]()
Of loop ik achter de feiten aan en is dit al 69 keer besproken vandaag?
Het feit dat ik dit vraag is een teken dat ik hier te veel hang?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
teken dat je teveel in singles hangt.
nee, als je weet dat dit al 69x (freud?) besproken is vandaag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Het feit dat ik dit vraag is een teken dat ik hier te veel hang?
wat is er veranderd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Is er iets veranderd op Fok?![]()
Of loop ik achter de feiten aan en is dit al 69 keer besproken vandaag?
Herkenbaar. Zo wel op het gebied van werk als andere dingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar blijf het niet makkelijk vinden
Ik vroeg of het al 69 keer is besproken, beter lezen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, als je weet dat dit al 69x (freud?) besproken is vandaag.
'Nee' zeggen valt te leren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo wel op het gebied van werk als andere dingen.
That´s the spirit!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga morgen ook gewoon nee zeggen
serieuzerie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vroeg of het al 69 keer is besproken, beter lezen.Ik ben hier nog niet geweest vandaag.
Maar mijn lettertype is anders, bij jullie niet?
Nope. En hoi L-Equote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vroeg of het al 69 keer is besproken, beter lezen.Ik ben hier nog niet geweest vandaag.
Maar mijn lettertype is anders, bij jullie niet?
Que?quote:
Weet ikquote:
Maar is wel moeilijk!quote:
Nee.quote:
Gij vuige taalkunstenaar!quote:
quote:
Voor mij welquote:
jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Voor mij welDat jullie nou zo stoer zijn..
Dat heeft niks met stoer te maken. Bovendien, jij bent toch zo´n überstoer slavisch wijf dat slaapt met een Kalashikov onder je kussen? Dan kun je ook makkelijk "nee" zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Voor mij welDat jullie nou zo stoer zijn..
Dat zou je denken he.. maar nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft niks met stoer te maken. Bovendien, jij bent toch zo´n überstoer slavisch wijf dat slaapt met een Kalashikov onder je kussen? Dan kun je ook makkelijk "nee" zeggen
Neuken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou je denken he.. maar nee.
quote:
Mijn fapfantasie, wat doe je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou je denken he.. maar nee.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ben aan het oefenen met de eyeliner, ik vrees het ergste voor maandagmorgen
Dat is geen neequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn fapfantasie, wat doe je?![]()
+
[..]
[ afbeelding ]
=![]()
![]()
Panda?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
+
[..]
[ afbeelding ]
=![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo erg is het nog net niet hoor barb
Ik weet niet wat het is, maar het ziet er pijnlijk uitquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Ja Miss, door steeds te roepen dat nee zeggen zo moeilijk is wordt het niet bepaald makkelijker, nee.
Het is meer de symmetrie die lastig is.quote:
Het is een van die dingen die je 'gewoon' (uhuh) eens moet doen. Om te ontdekken dat de wereld niet vergaat als je nee zegt. Het is een bevrijding!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]True! Maar ik word er wel beter in hoor, langzaam...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag de ramen gelapt! Ik voel me eindelijk eens 'gelukt' als vrouwmens.
Ik voel een bloemendansje opkomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een van die dingen die je 'gewoon' (uhuh) eens moet doen. Om te ontdekken dat de wereld niet vergaat als je nee zegt. Het is een bevrijding!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik doe dat echt te weinig... Er komt nog net licht door zeg maar
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]True! Maar ik word er wel beter in hoor, langzaam...
Wel rustig aan, ik heb een zere nek van die ramen lappen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel een bloemendansje opkomen
Yes oh wacht ik zit Yesman te kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Just repeat after me.....
[ afbeelding ]
Zie je, het is gewoon niet goed voor ons, dat huishoudenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel rustig aan, ik heb een zere nek van die ramen lappen.
Heb je je ramen met je hoofdhaar gelapt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel rustig aan, ik heb een zere nek van die ramen lappen.
Die chick lijkt wel op Dootje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
+
[..]
[ afbeelding ]
=![]()
![]()
Moest dat niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je je ramen met je hoofdhaar gelapt?
Dat weet ik niet. Ik ben geen vrouw, dus doe niks in het huishoudenquote:
Op wat?quote:
quote:
Ik heb altijd nekpijn als ik een beetje boven mijn hoofd werk. Daarom moet je ramen niet te vaak doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben geen vrouw, dus doe niks in het huishouden
Zelden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Ik ken geen Dootje. Lapt ze ook de ramen?
Nee, die maakt alleen maar broodjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Ik ken geen Dootje. Lapt ze ook de ramen?
Dan hebben wij een verschillende kijk op de zaak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Ach man, ik lijkt geenszins op een emo meisje van 15
Het klinkt als stukken aantrekkelijker als die 37-jarige dominatrix die je nu bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |