het is een hoer die instaptquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn nu eenmaal babemagnets. Jij weet dat, ik weet dat...
daar heb je een punt Hans.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal hoeren?
eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om het nummer. Vooral.
Vind hem (het nummer dus) lekker
Gaat het nu om Ed Sheeran of een ander?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
toen dacht ik dat de rest van hem ook wel oke zou zijn.... de 3 liedjes die ik daarna aanklikte zeiden van niet......
Edje ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaat het nu om Ed Sheeran of een ander?
Want jouw ergenissen zijn altijd valide?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Om nog even terug te komen op je partner iets verbieden: volgens mij is dat niet nodig in een goede relatie. Als ik iets heel vervelend zou vinden en ik kan beargumenteren waarom, dan houdt hij daar gewoon zelf rekening mee.
Nee, daarom zei ik ook dat ik goede en dus bergijpelijke argumenten er voor moet aandragenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want jouw ergenissen zijn altijd valide?
Klinkt ook nogal koud en kil zonder gevoelens. Je kan toch ook gewoon gevoelens hebben. Je ergens niet prettig bij voelen. Daar heb je toch geen wetboek aan regels bij nodig om het te onderbouwen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook dat ik goede en dus bergijpelijke argumenten er voor moet aandragen
dens <quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geen dance vs muziek-discussie meer gehad.
Mwoah. Als ik me ergens rot over voel probeer ik er ook voor mezelf wel achter te komen WAAROM ik me er rot over voel. dat helpt vaak met relativeren. Als ik dat weet kan ik het dan vervolgens dus ook uitleggen. En soms is de reden gewoon dat ik ongesteld ben of ligt de reden bijvoorbeeld bij het feit dat ik slechte ervaringen bij andere mensen ergens mee heb. En dan hoeft hij zich daar niet enorm veel van aan te trekken van mij. Maar als het wel iets is wat echt met zijn gedrag of persoon te maken heeft, dan doet ie dat dus wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt ook nogal koud en kil zonder gevoelens. Je kan toch ook gewoon gevoelens hebben. Je ergens niet prettig bij voelen. Daar heb je toch geen wetboek aan regels bij nodig om het te onderbouwen?
ook niet slecht nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waifering stranger vond ik toch ook wel erg mooi!
Ik ben het er helemaal mee eens. Goed, ik heb hooguit 7 dagen WF gespeeld, dus ik vind het sowieso best. Maar dat is gewoon een toffe kroeg, waar je met iedereen makkelijk kletst. Tenzij diegene met zijn/haar neus in de foon zit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
babs wat heb je gedaan?
Zwols café verbiedt telefoonrage Wordfeud
Skrillex is de bomb.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geen dance vs muziek-discussie meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |