Hahaha briljant! Als je er daarmee vanaf bent, gewoon doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:37 schreef PARP het volgende:
[..]
die dingen komen toch op zijn handen?
Alsof mijn vriend erachter komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef dawg het volgende:
en nog een vriend hebben ook. als mijn vriendin zulk gedrag zou vertonen zou ik haar net als ts' ex ook het gat van de timmerman laten zien.
Ja, en dan springen ze linea recta naar zijn kruis.quote:
quote:
Misschien wel in zijn haar. As hij zijn hand er doorheen haalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dan springen ze linea recta naar zijn kruis.
Dat maakt hem niet zoveel uit, hij spoort zelf ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent nogal obsessief bezig dus er komt vanzelf een moment dat hij merkt dat jij niet spoort.
Misschien. En misschien ook niet en is je wraak mislukt. Maar hoe denk je daar ooit achter te komen? En dus blijft het knagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
Misschien wel in zijn haar. As hij zijn hand er doorheen haalt.
dat maakt je niet minder triest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet zoveel uit, hij spoort zelf ook niet.
Ik heb contacten die het me vertellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien. En misschien ook niet en is je wraak mislukt. Maar hoe denk je daar ooit achter te komen? En dus blijft het knagen.
En hij vertelt deze personen gegarandeerd dat hij schaamluis heeft opgelopen?quote:
Ok, dat zie ik nog wel voor me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt het naar voor me dat mijn ex een lul is.
En daar komt nog bij dat het oneerlijk is t.o.v. je nieuwe vriend. I.p.v. je gedachten te wijden aan je zogenaamd "goede" relatie nu, zit je met je gedachten nog voor een (groot) deel bij je ex.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef VanHelsing het volgende:
Het is wel een compliment voor je ex om na 3 jaar nog zo met hem bezig te zijnStuur anders een link naar dit topic, wedden dat z'n ego niet meer stuk kan dit leven
ik denk niet zoveel omdat het een neptopic is en die vriend dus ook fictief is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Maar wat zegt je huidige vriend er nou eigenlijk van, dat je FUCKING DRIE JAAR LATER nog stééds met je ex bezig bent?
Koop ze allemaal op om ze te redden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Platjes zijn óók onschuldige levende wezens
Als je een manier hebt om hem terug te pakken zou ik zeggen: VOORAL DOENquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn psycholoog probeert mij te helpen door te zeggen dat ik hem moet vergeten en te denken aan het positieve, maar ik kan het niet. Ik moet en zal wraak nemen.
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wiequote:
Echt of niet, het blijft in beide gevallenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wie![]()
Alle 4 topics van TS zijn redelijk gestoord maar ze is net nieuw en ze weet wel precies
wie Tong is, ze verlulde zich in één van de topics![]()
Ik moest trouwens stiekum lachen om die platjes![]()
is wel de ultieme wraak![]()
maar goed 4 verzonnen topics, ik ben benieuwd naar nummer 5
uhu... daarom blijf ik TS effe volgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt of niet, het blijft in beide gevallen!!
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wie![]()
Alle 4 topics van TS zijn redelijk gestoord maar ze is net nieuw en ze weet wel precies
wie Tong is, ze verlulde zich in één van de topics![]()
Ik moest trouwens stiekum lachen om die platjes![]()
is wel de ultieme wraak![]()
maar goed 4 verzonnen topics, ik ben benieuwd naar nummer 5
nou jah... je kloon waaronder je nu post is in ieder geval nieuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:08 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.
Hoe zou het komen? Nou terug ontopic svp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
godver weer een post van me weggehaald
Nou??? hoe dan en waarom dan? Vloek ik, discrimineer ik, zeg ik iets verkeerds?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe zou het komen? Nou terug ontopic svp.
Je vergeet jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou??? hoe dan en waarom dan? Vloek ik, discrimineer ik, zeg ik iets verkeerds?
of heb je gewoon de pest aan me ofzo![]()
ach laat ook maar
doei
Zeg Dees, die Donald van je heeft kuikentjes bij jou gemaakt niet bij mij heurquote:
TS, je hebt het allemaal aan jezelf te wijten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:08 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.
Nah, kom ik je weer een keertje tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg Dees, die Donald van je heeft kuikentjes bij jou gemaakt niet bij mij heur![]()
o ja... ik was weg
Is dit een verkapte uitnodiging aan het adres van TS om haar wraak/lust op jou te botvieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Je zou zo tot een aantal van mijn exen kunnen behoren.
Hmm, het is wat scherp gesteld en kort door de bocht, maar in essentie ben ik het hier wel mee eens. In eerste plaats ben je zelf verantwoordelijk voor het feit dat je dit keer op keer liet gebeuren. Niemand kan jouw eigenwaarde zo diep de grond in boren als je daar zelf niet aan meewerkt. Tenslotte is het niet voor niks EIGENwaarde. De waarde die je jezelf toekent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:26 schreef Godshand het volgende:
TS, je hebt het allemaal aan jezelf te wijten.
Je WAS gewoon OERSTOM.
Niemand is manipuleerbaar, tenzij die het zich laat gebeuren. Jij hebt het laten gebeuren. Je vriend naar Griekenland en jij met je waanideeen dat je alles voor hem over moet hebben. Iemand die over je loopt te lullen moet je KEIHARD laten vallen, maar nee, hij neukte te lekker.
Kortom, jij hebt hetzelf laten doen, dus jij moet jezelf haten. Haten dat je het Zover hebt laten komen.
En als ik je nieuwe vriend was zou ik je wegdoen. Jij denkt namelijk meer aan je ex dan aan je nieuwe vriend. Behalve een natte doos heb je verder NIETS aan je!
Dat zeg ik ook nergens. Ik hoef serieus geen kerel die nadat het 3 jaar uit is met zijn ex nog steeds wraak op haar wil nemen. Donder op zeg, heb wel wat beters te doen dan een relatie aangaan met een psycho.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef PARP het volgende:
Ik vind het wel leuk, lekker samen de ex haten.
Godskolere zeg, gare trollquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef PARP het volgende:
Ik vind het wel leuk, lekker samen de ex haten.
Dat soort geschifte types zijn doorgaans echt beesten in bed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging aan het adres van TS om haar wraak/lust op jou te botvieren?
Waarom moet ik nu aan de film Audition denken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat soort geschifte types zijn doorgaans echt beesten in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |