Dit dus. En dan zeggen ze van 'nee vies je bed in gaan, dat is lekker'. Moet je voor de gein eens een dag 's morgens en 's avonds in bad gaan, en kijken wanneer het water schoner is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
's-ochtends
Mensen die alleen 's-avonds douchen![]()
Dan ben je toch weer muf en vies als je 's-ochtends uit bed komt![]()
Avond, want het duurt lang voordat mijn haar droog is en ik hou niet van fohnen en wil mijn haar niet kammen als het nat is(gaat amper).quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef FokR het volgende:
Wanneer douche jij je het liefst?
- 's ochtends voor het naar school/werk gaan.
- 's avonds voor het slapen gaan.
Allebei kan natuurlijk ook.
Ik douche me het liefst 's ochtends en soms, vooral in de zomer, 's avonds nog een keer.
Je kan jezelf ook wassenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
's-ochtends
Mensen die alleen 's-avonds douchen![]()
Dan ben je toch weer muf en vies als je 's-ochtends uit bed komt![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook wassen
Ik douche in de avond, was in de ochtend.
Soms ook niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef Z750 het volgende:
Soms 's ochtends en 's avonds, soms alleen 's ochtends, soms alleen 's avonds en soms ook niet. Vind het altijd wel vies om zonder te douchen mijn bed in te gaan, dus 's avonds heeft mijn voorkeur.
ik heb schone nachthemden en verschoon mijn bed, ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef FokR het volgende:
Als je 'sochtends hebt gedouchet, ben je op het eind van de avond niet meer zo schoon, transpireren en zo. Dan ga je 's avonds niet schoon het bed in, lijkt mij.
Ik douche me ook 's ochtends, dus ja...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
's Avonds. Lekker schoon en fris je bed in!
Ja oke, maar je lichaam is op het einde van de dag niet meer zo schoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb schone nachthemden en verschoon mijn bed, ik zie geen probleem
nou en, ik ben geen viespeuk en heb geen smetvrees, de volgende ochtend is de douche weer als eerste aan de beurt (bij wijze van spreken)quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja oke, maar je lichaam is op het einde van de dag niet meer zo schoon.
Ja idd, ik doe dat ook zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou en, ik ben geen viespeuk en heb geen smetvrees, de volgende ochtend is de douche weer als eerste aan de beurt (bij wijze van spreken)
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:24 schreef yavanna het volgende:
In de ochtend sowieso altijd en soms ook nog wel in de middag of avond. Ik hou van douchen.
Wat bedoel je dan met wassen? Zo aan de wastafel met een washandje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook wassen
Ik douche in de avond, was in de ochtend.
Ikke regelmatig. Veel douchen is nergens voor nodig met een stapel washandjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
En wie slaat het douchen wel 's een dagje (2 dagen) over?
Uh ja aan de wastafel met een washandje, krijg je ook alle belangrijke lichaamsdelen schoon neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met wassen? Zo aan de wastafel met een washandje?![]()
Ik douche bijna altijd 's ochtends, en als ik me verslaap douche ik 's avonds
Ik douche meestal om de dag. Anders wordt m'n huid heel droog. In de zomer wel bijna elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
En wie slaat het douchen wel 's een dagje (2 dagen) over?
Ja dat is natuurlijk waar. Maar ik vind dat zo koud en kliederig enzo, ik doe dat echt nooit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Uh ja aan de wastafel met een washandje, krijg je ook alle belangrijke lichaamsdelen schoon neem ik aan.
Doe ik ook. Als ik s'ochtends mijn haar nat maak heb ik eigenlijk de hele dag vervelend haar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Avond, want het duurt lang voordat mijn haar droog is en ik hou niet van fohnen en wil mijn haar niet kammen als het nat is(gaat amper).
In de ochtend soms, maar dan hou ik mijn haar droog
Same here. Alleen niet meestal. Ik douche meestal wel elke dag, maar af en toe sla ik een avond of ochtend (ik wissel af) over. Dan was ik idd gewoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik douche meestal om de dag. Anders wordt m'n huid heel droog. In de zomer wel bijna elke dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |