Dit dus. En dan zeggen ze van 'nee vies je bed in gaan, dat is lekker'. Moet je voor de gein eens een dag 's morgens en 's avonds in bad gaan, en kijken wanneer het water schoner is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
's-ochtends
Mensen die alleen 's-avonds douchen![]()
Dan ben je toch weer muf en vies als je 's-ochtends uit bed komt![]()
Avond, want het duurt lang voordat mijn haar droog is en ik hou niet van fohnen en wil mijn haar niet kammen als het nat is(gaat amper).quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef FokR het volgende:
Wanneer douche jij je het liefst?
- 's ochtends voor het naar school/werk gaan.
- 's avonds voor het slapen gaan.
Allebei kan natuurlijk ook.
Ik douche me het liefst 's ochtends en soms, vooral in de zomer, 's avonds nog een keer.
Je kan jezelf ook wassenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
's-ochtends
Mensen die alleen 's-avonds douchen![]()
Dan ben je toch weer muf en vies als je 's-ochtends uit bed komt![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook wassen
Ik douche in de avond, was in de ochtend.
Soms ook niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef Z750 het volgende:
Soms 's ochtends en 's avonds, soms alleen 's ochtends, soms alleen 's avonds en soms ook niet. Vind het altijd wel vies om zonder te douchen mijn bed in te gaan, dus 's avonds heeft mijn voorkeur.
ik heb schone nachthemden en verschoon mijn bed, ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef FokR het volgende:
Als je 'sochtends hebt gedouchet, ben je op het eind van de avond niet meer zo schoon, transpireren en zo. Dan ga je 's avonds niet schoon het bed in, lijkt mij.
Ik douche me ook 's ochtends, dus ja...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
's Avonds. Lekker schoon en fris je bed in!
Ja oke, maar je lichaam is op het einde van de dag niet meer zo schoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb schone nachthemden en verschoon mijn bed, ik zie geen probleem
nou en, ik ben geen viespeuk en heb geen smetvrees, de volgende ochtend is de douche weer als eerste aan de beurt (bij wijze van spreken)quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja oke, maar je lichaam is op het einde van de dag niet meer zo schoon.
Ja idd, ik doe dat ook zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou en, ik ben geen viespeuk en heb geen smetvrees, de volgende ochtend is de douche weer als eerste aan de beurt (bij wijze van spreken)
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:24 schreef yavanna het volgende:
In de ochtend sowieso altijd en soms ook nog wel in de middag of avond. Ik hou van douchen.
Wat bedoel je dan met wassen? Zo aan de wastafel met een washandje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook wassen
Ik douche in de avond, was in de ochtend.
Ikke regelmatig. Veel douchen is nergens voor nodig met een stapel washandjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
En wie slaat het douchen wel 's een dagje (2 dagen) over?
Uh ja aan de wastafel met een washandje, krijg je ook alle belangrijke lichaamsdelen schoon neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met wassen? Zo aan de wastafel met een washandje?![]()
Ik douche bijna altijd 's ochtends, en als ik me verslaap douche ik 's avonds
Ik douche meestal om de dag. Anders wordt m'n huid heel droog. In de zomer wel bijna elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
Ja dat is natuurlijk waar. Maar ik vind dat zo koud en kliederig enzo, ik doe dat echt nooit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Uh ja aan de wastafel met een washandje, krijg je ook alle belangrijke lichaamsdelen schoon neem ik aan.
Doe ik ook. Als ik s'ochtends mijn haar nat maak heb ik eigenlijk de hele dag vervelend haar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Avond, want het duurt lang voordat mijn haar droog is en ik hou niet van fohnen en wil mijn haar niet kammen als het nat is(gaat amper).
In de ochtend soms, maar dan hou ik mijn haar droog
Same here. Alleen niet meestal. Ik douche meestal wel elke dag, maar af en toe sla ik een avond of ochtend (ik wissel af) over. Dan was ik idd gewoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik douche meestal om de dag. Anders wordt m'n huid heel droog. In de zomer wel bijna elke dag.
Yep, aan de wastafel met een schoon washandje, gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met wassen? Zo aan de wastafel met een washandje?![]()
Ik douche bijna altijd 's ochtends, en als ik me verslaap douche ik 's avonds
Ik heb het eens in een topic gevraagd. Bleek dat er bizar veel users waren die gewoon dagen oversloegen omdat ze zich niet vies voelden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef Daalderop het volgende:
Werkt iedereen hier in de mijnen dat ze het vies noemen om niet elke dag te douche?
Ik douche toevallig elke ochtend maar dat doe ik puur omdat ik er anders als een zombie uit zie op werk, school etc. en niet omdat ik "vies" ben ofzo.
Kom jij niet uit Limburg danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef Daalderop het volgende:
Werkt iedereen hier in de mijnen dat ze het vies noemen om niet elke dag te douche?
Ik douche toevallig elke ochtend maar dat doe ik puur omdat ik er anders als een zombie uit zie op werk, school etc. en niet omdat ik "vies" ben ofzo.
QFTquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef Trade het volgende:
Altijd 's ochtends, anders word ik niet 'wakker'....
Bij een dag niet douchen zou ik mij ook vies voelen, al zal het wel niet geheel zo zijn. Onlangs had ik een holtekastje en daar mag je uiteraard niet mee douchen, toen heb ik het holtekastje verpakt met een vuilniszak, douchekop gepakt en mijzelf in spreekwoordelijke bochten gedraaid om te douchen, per lichaamsdeel. Het was even lastig doen, maar voelde heerlijk fris.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:35 schreef Staal het volgende:
[..]!
Nee, maar ik voel me dan wel vies. Zal wel tussen mijn oren zitten maar ik hou van douchen.
Ja dat heb je wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Sowieso twee keer per dag. Als ik tijd heb soms nog wel n keer, of een keer in bad er bij. Ik ben echt verslaafd aan douche en bad...Ik vind het gewoon lekker. Lekker warm en ontspannen.
Ik douche ook twee keer omdat ik dus beide varianten vies vind. Vies je bed in vind ik geen optie, maar de hele dag muf rondlopen met slaapzweet vind ik ook absoluut geen keus.
En dan kan je wassen met n washandje ja, maar ook dat vind ik niet n superoptie. Zo'n washandje eerst onder je oksels en dan nog even door je bilnaad, of misschien zelfs mensen die dat andersom doen, mwah...geen fan van...
Ik ben zelfs zo erg dat ik even 'douche', meer afspoel, voordat ik in bad ga, omdat ik anders het gevoel heb dat ik in mn eigen vuil lig te weken.
Ik heb geen smetvrees, puur alleen dit met douchen enzo
Je hebt vast n punt, maar ik ga gewoon blijven doen alsof het doodnormaal isquote:
Je heet hier rimpelsteeltje en zo zie ik je wel uit bad komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Je hebt vast n punt, maar ik ga gewoon blijven doen alsof het doodnormaal is
Als je je douchet gebruik je toch ook een washandje om je oksels te wassen en daarna je bilnaad en zo. Wat is het verschilquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
.
En dan kan je wassen met n washandje ja, maar ook dat vind ik niet n superoptie. Zo'n washandje eerst onder je oksels en dan nog even door je bilnaad, of misschien zelfs mensen die dat andersom doen, mwah...geen fan van...
Het wassen aan zo'n wasbak snap ik sowieso niet. Spring dan gewoon even lekker snel onder de douche denk ik dan. Je gaat toch anno 2011 niet meer sukkelen met waslapjes en een bakje water?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je douchet gebruik je toch ook een washandje om je oksels te wassen en daarna je bilnaad en zo. Wat is het verschil
ik ben dan veel sneller droog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Het wassen aan zo'n wasbak snap ik sowieso niet. Spring dan gewoon even lekker snel onder de douche denk ik dan. Je gaat toch anno 2011 niet meer sukkelen met waslapjes en een bakje water?
Ik. Je kan je ook prima aan de wastafel wassenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef FokR het volgende:
Is toch wel een groot verschil. Zeker aangezien ik eigenlijk nooit kort kan douchen; Als ik douche sta ik er zeker wel 15 min. onder. Dan gaat wassen aan de wastafel toch stukken snellerquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Het wassen aan zo'n wasbak snap ik sowieso niet. Spring dan gewoon even lekker snel onder de douche denk ik dan. Je gaat toch anno 2011 niet meer sukkelen met waslapjes en een bakje water?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef IvanTower het volgende:
Ochtend, anders lukt wakker worden totaal niet
Ja, snap het. Ik heb wrs. een verkeerde associatie door vroeger. In de winter in een huis zonder CV wassen met zo'n lapje. Dat was zo stervenskoud. Ik deed als klein kind dan ook wel vaak alsof ik gewassen was. Ik ben gewoon blij dat het nooit meer zo hoeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is toch wel een groot verschil. Zeker aangezien ik eigenlijk nooit kort kan douchen; Als ik douche sta ik er zeker wel 15 min. onder. Dan gaat wassen aan de wastafel toch stukken sneller
+ dat ik me dan frisser voe, zo ongewassen naar werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef IvanTower het volgende:
Ochtend, anders lukt wakker worden totaal niet
Ik heb geen huisgenoten of collega's, dus ik douche gewoon 's avonds.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:05 schreef mirannie het volgende:
Iedereen zweet ´s nachts. Dat is voor mij genoeg reden om elke ochtend te douchen. Ik ruik mezelf ook ´s morgens. En mijn collega´s die ´s morgens niet douchen, ruik ik ook... Gewoon wassen met een washandje doet mij niet echt frisser voelen.
Plus dat als ik mijn haar niet was, het verschrikkelijk zit.
En ik word niet goed wakker als ik ´s morgens niet douche.
´s Avonds douchen doe ik alleen als ik erg gezweet heb of me niet lekker voel ofzo. Dat schoon je bed in vind ik zo´n onzin. Binnen no time lig je te zweten in bed, dus het is ook niet om je beddengoed schoon te houden ofzo.
Nog even een vraag voor degenen die met een washand wassen: dat kost toch praktisch net zoveel tijd als douchen? Tenminste... bij mij duurt een douchebeurt ongeveer 5 minuten.
en datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
+ dat ik me dan frisser voe, zo ongewassen naar werk
Nee en gatverdamme.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je je douchet gebruik je toch ook een washandje om je oksels te wassen en daarna je bilnaad en zo. Wat is het verschil
Hoe was jij je oksels en bilnaad dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Nee en gatverdamme.
Ook dat doe ik niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Stansfield het volgende:
Door de weeks 's avonds en in het weekend 's morgens.
Jezus met je HANDEN!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef FokR het volgende:
[..]
Hoe was jij je oksels en bilnaad dan?
Dit doe ik ook, ik kan mijn haar wel kammen als het nat is, maar ik hou niet van föhnen en als ik het natuurlijk laat opdrogen duurt het heel lang voor het echt droog is en vraagt iedereen of het buiten regentquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef erodome het volgende:
Avond, want het duurt lang voordat mijn haar droog is en ik hou niet van fohnen en wil mijn haar niet kammen als het nat is(gaat amper).
In de ochtend soms, maar dan hou ik mijn haar droog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |