Je had ook gewoon even met je tandenborstel de boel kunnen boenen!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist stond TS weer onder zijn dagelijkse douche zodat ie weer schoon tussen de lakentjes kan
Met de tandenborstel in de mond en onder douche spaart tijd je weetzopeens een scheet die er gewoon nu uit wil
![]()
Ja wat doe je dangewoon laten gaan en hopen dat het meevalt ..... niet dus
![]()
Door het warme water allemaal stijgende lucht van onder douche gordijn zo mijn neus in![]()
Daarna wat extra zeep gepakt en bilnaad maar weer eens extra gewassen
nu toch schoon bedje in truste
Nee man, dat is net zoiets als Sinterklaas, man.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef nattermann het volgende:
HOAX, vrouwen poepen niet en laten derhalve ook geen scheten.
Godverdomme dat ga ik eens doenquote:Op woensdag 28 september 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
In bad een scheet vangen in een bekertje, en dan opsnuiven. Gatverdamme, eens en nooit meer.
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
In bad een scheet vangen in een bekertje, en dan opsnuiven. Gatverdamme, eens en nooit meer.
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Godverdomme dat ga ik eens doen
http://i690.photobucket.com/albums/vv263/ernie4444/SNC00075.jpgquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Godverdomme dat ga ik eens doen
ze had vast diarreequote:Op woensdag 28 september 2011 07:44 schreef Koenholio het volgende:
[..]
[..]
Waarom extra wassen, TS? Een scheet is maar een beetje gas hoor. Lekker laten waaien en geen zorgen om maken!
quote:Op woensdag 28 september 2011 07:34 schreef Symphonic het volgende:
Sjzus, koop een dagboek ofzo en styop eens met die sneue topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |