Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik trade in links & rechtsbacks van de Liga BBVA, werkt prima.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
FIPO.
Iemand nog trade tips? Ik heb 4k.
Top! Eens kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik trade in links & rechtsbacks van de Liga BBVA, werkt prima.
Nee, daaromquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zolang je dat op PS3 doet vind ik het niet erg
Aangezien je met 4k beperkt bent: contracts. Gewone gouden inkopen tegen 200/250, en verkopen tegen 300/350. Shiny's inkopen tegen 300/350, verkopen tegen 450/500. Je moet geduld hebben, en er aardig wat verkopen om flink te verdienen, maar je Price/Earnings-ratio is toch al snel 30/40%...quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
FIPO.
Iemand nog trade tips? Ik heb 4k.
Hoe denk je dat ze op de Trade Pile komen? Uit het niets? Iemand haalt ze uit een pakje en zet ze erop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef vanpers het volgende:
Is het alleen mogelijk aan IF spelers te komen door ze te kopen van de transferlijst of zitten zo ook in pakjes, en zo ja in welke.
Verder is het Traden me nog niet helemaal duidelijk of bedoelen jullie daarmee het aankopen an een speler en hem duurder verkopen?
Dat bedoelen we inderdaad met traden. Ze zitten ook in pakjes, maar zijn erg zeldzaam. Ik koop nooit pakjes: je kunt er geluk mee hebben, maar meestal heb ik er pech mee. Zonde van je coins.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef vanpers het volgende:
Is het alleen mogelijk aan IF spelers te komen door ze te kopen van de transferlijst of zitten zo ook in pakjes, en zo ja in welke.
Verder is het Traden me nog niet helemaal duidelijk of bedoelen jullie daarmee het aankopen an een speler en hem duurder verkopen?
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze op de Trade Pile komen? Uit het niets? Iemand haalt ze uit een pakje en zet ze erop.
Wat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Als er een IF Silver wordt uitgegeven zit ie in een silver pack. Het meeste profit maak je denk ik buiten het spel om, spelers kopen en verkopen. Al tikken die wedstrijden achter elkaar ook wel lekker aan, maar dan ben je een deel van je coins kwijt om je team te onderhouden (contracten e.d.)quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef vanpers het volgende:
De laatste vragen die ik ga stellen want ik ben al heel blij met al jullie antwoorden.
Neem aan dat die IF spelers niet in alle pakjes zitten. Dus die zitten er in vanaf gold?
En maken jullie veel winst door middel van het aankopen en verkopen van een speler? Of spelen jullie alle coins bij elkaar met wedstrijden?
Oh zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je een beetje knorrig antwoord geeft op die newby
Precies. Traden is een must, op weg naar meer coins. Alleen wedstrijden spelen is niet genoeg, dan duurt het veel te lang om wat coins bij elkaar te spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef zerokil het volgende:
Ik heb nog maar 1 FUT wedstrijd gedaan, en ik heb nu 90K
Als ik alleen maar wedstrijden zou spelen zou ik zelfs minder krijgen dan ik uitgeef aan contracten en blessures..quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Traden is een must, op weg naar meer coins. Alleen wedstrijden spelen is niet genoeg, dan duurt het veel te lang om wat coins bij elkaar te spelen.
Niet als je wedstrijden met bronzen spelers speelt. Kwestie van af en toe een bronzen pakje kopen, en de spelers en contracten eruit weer gebruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Als ik alleen maar wedstrijden zou spelen zou ik zelfs minder krijgen dan ik uitgeef aan contracten en blessures..
In de titel en uitleg boven dit topic staan wat links die van pas komen bij het ontdekken van marktprijzen...vooral die link naar de spelersdatabase die iemand op internet heeft gezet. Erg handy!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef vanpers het volgende:
De laatste vragen die ik ga stellen want ik ben al heel blij met al jullie antwoorden.
Neem aan dat die IF spelers niet in alle pakjes zitten. Dus die zitten er in vanaf gold?
En maken jullie veel winst door middel van het aankopen en verkopen van een speler? Of spelen jullie alle coins bij elkaar met wedstrijden?
Als een tank. Tenminste, de IF-versie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:44 schreef zerokil het volgende:
Iemand die weet hoe Cavani speelt?
Ik wou gisteren nog een team met hem maken maar nu zie ik dat zijn dribbelen ''maar'' 76 is en dat je bijna geen wingers kan gebruiken voor hem.
IF veel te duur man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een tank. Tenminste, de IF-versie.
Die link had ik gevonden, heb ook al echt veel ingelezen. Wil beginnen met een eredivisie team te starten. Speel zelf altijd 4-1-2-1-2 maar lees dat die zeldzaam zijn(dus ook duurder). Had iets van 1,1k. Heb daar 3 gouden shiney contracten van gekocht voor 350 per stuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de titel en uitleg boven dit topic staan wat links die van pas komen bij het ontdekken van marktprijzen...vooral die link naar de spelersdatabase die iemand op internet heeft gezet. Erg handy!
Bij mij wel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:55 schreef Spierpijn888 het volgende:
Hij laadt nu bij mij uberhaupt die hele site van de webapp niet meer.
EA
Zou je je opstelling kunnen sturen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een tank. Tenminste, de IF-versie.
gister ging er een stuk of 5 weg voor 9,5Kquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef Cara het volgende:
GVD zit ik midden in een bidding war voor IF Mertens, krijg ik bij mijn laatste bid opeens een error en neemt hij mijn bod niet aan! Expired
Fuck you
Ik al 10x een bronze pack.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik al 10x achterelkaar 500 coins ...
IF Mes--- o wachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef StijnDa het volgende:
Wie zouden jullie uit de Liga BBVA op CF zetten? Budget zeg maar 25k als de speler het waard is. Hij hoeft niet eens een CF te zijn, ST, CAM, LW, RW, CM het maakt me niet uit.
Go!![]()
Heb een keer met een allergaartje aan gouden spelers gespeeld. Maar ik heb nog geen echt gouden team. Ik heb alleen nog maar een bronzen team, en 20k coins...en wat gouden spelers, waaronder IF Cavani dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij mij wel?
[..]
Zou je je opstelling kunnen sturen?
PS3? Cavaniquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb een keer met een allergaartje aan gouden spelers gespeeld. Maar ik heb nog geen echt gouden team. Ik heb alleen nog maar een bronzen team, en 20k coins...en wat gouden spelers, waaronder IF Cavani dus
Jammer dat Krkic niet meer in de BBVA speelt hequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Jammer inderdaad. Voldoet niet aan alle voorwaarden.
Hij linkt wel met Spanjaarden..quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer dat Krkic niet meer in de BBVA speelt he
Ik wil niet weten wie niet kanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer dat Krkic niet meer in de BBVA speelt he
Joaquin? is wel RW.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef StijnDa het volgende:
Wie zouden jullie uit de Liga BBVA op CF zetten? Budget zeg maar 25k als de speler het waard is. Hij hoeft niet eens een CF te zijn, ST, CAM, LW, RW, CM het maakt me niet uit.
Go!![]()
Ligt er aan hoe je speelt. Julio Baptista is wel een aardige speler in de goedkope prijsklasse, maar voor 25k kun je ook Giuseppe Rossi halen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef StijnDa het volgende:
Go!![]()
Ja is redelijk, maar kan helemaal niet koppen en 65+ is toch eigenlijk wel een vereiste op CF.quote:
Heb ik alquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je speelt. Julio Baptista is wel een aardige speler in de goedkope prijsklasse, maar voor 25k kun je ook Giuseppe Rossi halen.
Rossi zou kunnen inderdaad aangezien ik erg veel villarreal spelers hebquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je speelt. Julio Baptista is wel een aardige speler in de goedkope prijsklasse, maar voor 25k kun je ook Giuseppe Rossi halen.
Omdat het niets uitmaakte.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom hebben managers geen numerieke waarde meer?
Villa is LW tegenwoordig, niet zo mooi dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja is redelijk, maar kan helemaal niet koppen en 65+ is toch eigenlijk wel een vereiste op CF.
[..]
Heb ik al![]()
Het moet eigenlijk ook een Spanjaard zijn voor chemistry.
[..]
Rossi zou kunnen inderdaad aangezien ik erg veel villarreal spelers heb![]()
Jammer dat hij ook niet kan koppen.
Ik kan ook Villa op CF zetten en dan bijv. Soldado op ST. Maar die is niet zo snel en zulks.
Maar ik heb Villa uit een pakje, daar is mijn team omheen gebouwdquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Villa is LW tegenwoordig, niet zo mooi dus.
Van de spitsen is Higuan denk ik de beste optie om als CF te gebruiken.
Te duurquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef Doublepain het volgende:
ozil zou ook wel een goeie cam/cf zijn
nah, liever benzema cf en higuain in de spits.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Villa is LW tegenwoordig, niet zo mooi dus.
Van de spitsen is Higuan denk ik de beste optie om als CF te gebruiken.
Hij is eigenlijk dan ook Amerikaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind Rossi altijd zo verdwaald, zo'n Italiaan in Spanje als snelle CF.
o jammer, maar wel een mooie prijs voor zo'n goeie spelerquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Te duur40k/50k zoiets.
Bovendien Rossi is gewoon goed voor chemistryHet gaat me vooral om dat ik de verkeerde posities van Bruno & Borja Valero compenseer tot 9 chemistry
Beiden zijn Villarreal en heb ook nog Nilmar voorin staan
![]()
Klopt, hij is absoluut niet duurquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
o jammer, maar wel een mooie prijs voor zo'n goeie speler
In '11 was hij 83 als ik het me goed herinner, nu 85quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:23 schreef Doublepain het volgende:
over ozil
Rossi weet ik niet of hij goed is, in 11 viel hij tegen. In 10 was hij echt super.
* SuperHarregarre checkt wikipediaquote:
maar vond hem altijd matig spelen, zijn if ook. Maar nu moet hij wel goed zijn. Had een top seizoenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In '11 was hij 83 als ik het me goed herinner, nu 85
Tja ligt ook aan je aantal corners en ball bezit en passing en zo geloof ik toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
Win ik met 7-1, krijg ik 653 coins.Gisteren nog over de 1k.
En DNF Modifierquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja ligt ook aan je aantal corners en ball bezit en passing en zo geloof ik toch?
dnf. Niet een keer gequit en dan dit. 0,64 dnf...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja ligt ook aan je aantal corners en ball bezit en passing en zo geloof ik toch?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En DNF Modifier
Lindgren. leavet altijd dus die is heel erg laag![]()
Dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:39 schreef Santello het volgende:
Jammer dat je geen tradepile krijgt waar 9999999 items op kunnen
negredo wellicht? Of Baptistaquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef StijnDa het volgende:
Go!![]()
Ik kon gisteren 2x Michael Carrick voor 1.000 oppikken omdat de timer afliep, beiden waren nog geen tien minuten later verkocht voor 3.500 BIN.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:44 schreef zerokil het volgende:
WTFF
Ik haal die shiny martinez voor 400 coins op. in de laatste minuut.
Nauwelijks boven de discard value, staat overigens wel in de database.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb ryzhikov(gold), GK van 79 voor 4-3-2-1
ik zie hem niet in de database staan, wat zou die waard zijn
'quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb ryzhikov(gold), GK van 79 voor 4-3-2-1
ik zie hem niet in de database staan, wat zou die waard zijn
Puur geluk hebben dus.. of net zo lang maar kopen tot je failliet bentquote:How Great is that?
Find a team of the week player in an Ultimate Team pack
quote:Pack King
Open 100 packs in FIFA 12 Ultimate Team
Kan helaas niet via de web app.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:28 schreef vanpers het volgende:
Hoe stuur ik een contract naar de trade pile via de web app?
Doe ik altijd met een tweede verdediger...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef zerokil het volgende:
Dat verdedigen lukt egt niet...
Hoe kan ik het beste iemand volgen en er voor zorgen dat hij mij niet uit kan kappen?
Koop een pakje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
Ik heb 13 k. Maar weet niet waar ik in moet gaan handelen
Zeldzaam.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:19 schreef Miertje88 het volgende:
Ik zie bij de veiling dat sommige kaarten als het ware goud glimmen, waarom is dat?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef zerokil het volgende:
Dat verdedigen lukt egt niet...
Hoe kan ik het beste iemand volgen en er voor zorgen dat hij mij niet uit kan kappen?
Lindgren never quits. He makes statements!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En DNF Modifier
Lindgren. leavet altijd dus die is heel erg laag![]()
Ehm, er is antwoord opgegeven en volg de tutorial. Iedereen moet 't zo leren..quote:
Dit is wel waar ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lindgren never quits. He makes statements!
Nee. Lees de strategy guide even. Heb ik ook inh et begin gedaan. Dat is erg handigquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef Miertje88 het volgende:
als je spelers hebt gekocht via kaarten, kunnen die ook nog progressie boeken?
Helemaal niemand? Die "prestaties" van jullie zijn natuurlijk interessant, maar niet zoveel zeggend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef pberends het volgende:
Zit er ook weer Nederlands commentaar bij? En zo ja, waar kan ik dat aanzetten? Dat Engelse is niet te pruimen!
WAT.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Helemaal niemand? Die "prestaties" van jullie zijn natuurlijk interessant, maar niet zoveel zeggend.
4-3-3, 4-2-2-2 en 4-2-3-1 m'n teams.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Santello het volgende:
Waar spelen jullie mee? Laat eens een foto zien. Ziet vooral te twijfelen tussen opstelling 433 en 41212.
Je bedoeld voor de goldpacks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit weer op de webapp jippie!
Denken jullie dat de gold shiny contract price nog omhoog gaat?
Wat betreft mijn code die niet werkt voor online spelen: Ik liep net bij de MM en daar lagen ze voor het grijpen. Dus heb er maar even 2 mee genomen. Hopen dat het nu wel lukt.
Nee de prijzen voor shiny (rare) gold contracts.quote:
Lol niemand antwoord want niemand doet jou dat aan. Youri Mulder.. Nee ik zou zeggen; zet het hele commentaar lekker uit, 100 keer beter.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Helemaal niemand? Die "prestaties" van jullie zijn natuurlijk interessant, maar niet zoveel zeggend.
Kan je ze bij de media markt gewoon pakken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit weer op de webapp jippie!
Denken jullie dat de gold shiny contract price nog omhoog gaat?
Wat betreft mijn code die niet werkt voor online spelen: Ik liep net bij de MM en daar lagen ze voor het grijpen. Dus heb er maar even 2 mee genomen. Hopen dat het nu wel lukt.
Het is zo slecht dat het juist lachen is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
WAT.NEDERLANDS COMMENTAAR WILLEN?!?!!
Ik zie 'm ook. Hij is wel 4-3-3..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef Kn0x het volgende:
hmmm Strootman voor 400... Kopen of niet?
Zo wil ik hem ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook. Hij is wel 4-3-3..
Ach gewoon gedaan.quote:
Mee lopen met je verdediger als je ziet dat hij de pas gaat geven. en je team op defend zetten werkt ook welquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:44 schreef zerokil het volgende:
Ik stress me kapot het lukt maar niet om goed te verdedigen.
Deze situatie gebeurd 10x (100% kansen)
Spits geeft één - twee aan de middenvelder
Middenvelder jast hem over mijn verdediging en spits staat 1 op 1,
Hoe kan je dit ooit verdedigen man.
Ja vond het wel relaxed. Lagen 3 van die kaartjes. Dus heb er 2 meegepakt. Ben dan ook wel zo dat ik ze niet alle 3 pakquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan je ze bij de media markt gewoon pakken?
Gewoon tijdens de wedstrijd met je controller toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mee lopen met je verdediger als je ziet dat hij de pas gaat geven. en je team op defend zetten werkt ook wel
Het is toch om te janken dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik koop even een pakje van 7500.
2 IF's!![]()
omg.. lucky bastardquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
2 IF's!![]()
pijltje naar links en rechts kan je je tactiek veranderen van aanvallend naar verdedigend etcquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de wedstrijd met je controller toch?
Of kan je ergens nog meer tactische info instellen?
GODVERquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
2 IF's!![]()
L2 en als hij snel loopt L2 met tegelijk R2quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:47 schreef zerokil het volgende:
Ja dat ja.
Maar met welke knop kan je nu het beste iemand volgen? (zonder dat die je makkelijk uit kapt)
Ok bedankt,quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
L2 en als hij snel loopt L2 met tegelijk R2
Eikelquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
2 IF's!![]()
89 - 79 - 66- 84quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ok bedankt,
Hoeveel pace heeft jullie verdediging?
Ik speelde gister ook tegen iemand met die opstelling en dan ultra verdedigend spelen met IF cavani in de spits en alleen maar counteren met hoge ballenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, daar komt de eerste 5-2-1-2 faler van dit jaar..
En ook 5-2-1-2 instellen ;Pquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hoppa. Goalbeinn 1-0. Eigenlijk moet ik nu vol gaan counteren.
Ik gun het je niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
2 IF's!![]()
die kost maar 11Kquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga proberen mijn andere teams te verkopen, ik wil IF driesje
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Semmm het volgende:
Zit nu in een FUT finale maar hij loopt vast voordt de wedstrijd is begonnen, ik zie nu de opstelling van de tegenstanders en verder gebeurt er niets meer, kan ook geen enkele knop gebruiken. Als ik nu m'n xbox opnieuw aanzet heb ik dan verloren?
hoe de fuck komt hij dan ooit in de finalequote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Die 5-2-1-2 gast.Zo slecht. 69"minuut 7-1.
Wat is dat voor een onzin? Waarom start de wedstrijd uberhaupt niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jade genen die als eerste weg gaat verliest..
Wat voor de 1 een finale is kan voor de ander een eerste ronde zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoe de fuck komt hij dan ooit in de finale
't is geen finale.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoe de fuck komt hij dan ooit in de finale
Ja ea he.. Die heeft wel vaker van dit soort rare dingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Waarom start de wedstrijd uberhaupt niet?
Oh, na 10 minuten niets doen is hij uiteindelijk teruggekeerd naar het beginscherm. Niemand gewonnen/verloren. Moet de wedstrijd gewoon opnieuw starten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ea he.. Die heeft wel vaker van dit soort rare dingenHet was in fifa 11 btw zo. misschien is het nu veranderd.
Wel karakter dat hij gewoon de wedstrijd uitspeelt. Mag ook gezegd wordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
En z'n lijdensweg is over.9-1. 3x Sigthorsson, 4x Ozbiliz, 1x maher, 1x serero.
Hij had nog een gouden voorhoede ook.
En uit het niets is m'n NV 0,53. Wat. De. Fak.
Dat doe ik ook altijd wel....moet wel zeggen...het is wel lastig om uit te spelen hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel karakter dat hij gewoon de wedstrijd uitspeelt. Mag ook gezegd worden
Die kerel die me zojuist zoek speelde vond het ook nog leuk om alle herhalingen te kijken. Irritant.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd wel....moet wel zeggen...het is wel lastig om uit te spelen haha
Ja moet wel zeggen dat dat wel het meest irri is ja. Dat je scoort prima, maar vaak herhalen...pff...dan druk ik echt 100x op X...ook al werkt het nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kerel die me zojuist zoek speelde vond het ook nog leuk om alle herhalingen te kijken. Irritant.
Ja, maar nu krijg ik echt het idee van; waarom doe ik dit nog? M'n dnf gaat ineens uit het niets 0,25 omlaag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd wel....moet wel zeggen...het is wel lastig om uit te spelen haha
Ehm, er moet echt wel iets te vinden zijn dat de schuldigen hun dnf naar beneden gaat en niet van degenen die nooit quitten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:23 schreef zerokil het volgende:
Hoe willen ze dat fixe man.
DNF er uit gooien, krijg je alleen maar leavers dus ja.
Zorgen dat de EA servers eens normaal werken. In fut10 had je hier veel minder tot geen last van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:23 schreef zerokil het volgende:
Hoe willen ze dat fixe man.
DNF er uit gooien, krijg je alleen maar leavers dus ja.
Het is gewoon echt kut inderdaad, gisteren kreeg ik voor een grote winst zo'n 900c á 1.1k en nu voor diezelfde 9-1 533 coins.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zorgen dat de EA servers eens normaal werken. In fut10 had je hier veel minder tot geen last van.
En het slaat ook nergens op dat je DNF met 0.25 omlaag gaat na 1 keer. En ook is het max 1.25 toch? Dus je kan wel helemaal terug tot 0 maar 1.25 is weer het max?
Ik zit met het zelfde probleem. Oefenen denk ik het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:29 schreef Leanishibe het volgende:
Verlies alleen maar omdat ik dat kut tactical defending niet onder de knie krijg, iemand tips?
Had gister wel dat ik al heel lang uitgelogd was op PS3 FUT. Maar dat mijn pc zei dat ik daar nog ingelogd wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
Hebben jullie het ook zodra je bij je squad een wissel wil omruilen met een geblesseerde of geschorste speler die nog in je basis stond dat ie zegt dat er een fout is?
Gister had ik dit ook al en nu ook elke keer :S Dan moet ik op de webapp inloggen dan die speler omruilen en dan kan ik pas weer op de console..
Ik vind het juist heel relaxedquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef Leanishibe het volgende:
Ik ben nu al weer klaar met deze game, dat tactical defending is echt een groot fucking drama. Snap niet dat ze deze bullshit verplicht maken als je online wil spelen.
Zo zat ik hier net ook, moet mij echt inhouden om niet die kutcontroller op de grond te rammen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef zerokil het volgende:
AAAAAAAAAH KANKER SPEL
IK STRESS ME DOOD JE KAN GEWOON NIET VERDEDIGEN IK GA DEZE FIFA CD BREKEN EN WEGGOOIEN
Heb 't ook hoor. Is ook deels gewoon een kwestie van wennen. Maar het is gewoon zwaar frustrerend als je in principe beter bent, maar zodra de CPU er 1x uitkomt en jij je concentratie ff verliest (iets te lang R2 inhouden bijv) dat ze er dan zo langs zijn en je alweer achter staat...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Zo zat ik hier net ook, moet mij echt inhouden om niet die kutcontroller op de grond te rammen.
WIL IEMAND ME AUB HELPEN??quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef zerokil het volgende:
AAAAAAAAAH KANKER SPEL
IK STRESS ME DOOD JE KAN GEWOON NIET VERDEDIGEN IK GA DEZE FIFA CD BREKEN EN WEGGOOIEN
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef zerokil het volgende:
AAAAAAAAAH KANKER SPEL
Ja laten we dat vooral online er in houden, op die manier komt er nooit een verandering want al die autistjes zouden dan nu nog spelen met 1999 legacy troep modusquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef Leanishibe het volgende:
Geef mij op het minst de optie om het oude verdedigen te gebruiken.![]()
![]()
![]()
Net of iemand je dat kan leren. het is gewoon oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:13 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek iemand die mij het wil leren
Ik vind het nieuwe verdedigen ook vet maar ik zie gewoon dat mensen een bepaalde button gebruiken waar door het verdedigen veeel makkelijker word..
Maar ik weet neit welke
Vind 't ook wel meevallen inderdaad. Erger me eerder aan andere dingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef mash_ het volgende:
Ik vind dat nieuwe verdedigen helemaal niet vervelend
Zet eerst eens je knoppen goed:quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:13 schreef zerokil het volgende:
Ik vind het nieuwe verdedigen ook vet maar ik zie gewoon dat mensen een bepaalde button gebruiken waar door het verdedigen veeel makkelijker word..
Maar ik weet neit welke
Kluts ballenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind 't ook wel meevallen inderdaad. Erger me eerder aan andere dingen.
Tuurlijk wel, gewoon tegen mij effe spelen en zeggen wat ik fout doe..quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Net of iemand je dat kan leren. het is gewoon oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenen
Of word gewoon heel goed in aanvallen en scoor 1x meer dan de tegenstander
Nou dat word lastig zonder tegen je gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon tegen mij effe spelen en zeggen wat ik fout doe..
En danny thanks! ik zou is even kijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kluts ballen![]()
En verdedigers die falen
Daarom vraag ik of mensen willen helpen en tegen mij willen spelen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dat word lastig zonder tegen je gespeeld te hebben
Ik voeg je wel even toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of mensen willen helpen en tegen mij willen spelen..
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:13 schreef zerokil het volgende:
Maar ik weet neit welke
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet eerst eens je knoppen goed:
R1 = Contain
Rondje = Teammate Contain
X = Tackle
En dan gewoon niet te vroeg instappen, ik ga altijd met mn mannetjes er bij in de buurt rennen en dan goed timen om de tackle in te zetten. Dat hele Contain is bullshit heb je echt helemaal niets aan. Teammate contain aan de andere kant werkt zeer goed zodat jij zelf goed positie kan kiezen of eventueel zelf de bal afpakt
Vergeet dezelfde kleuren tenue's niet. Ook zo lekker over nagedacht door ze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ken al die termen niet man.quote:Zet eerst eens je knoppen goed:
R1 = Contain
Rondje = Teammate Contain
X = Tackle
En dan gewoon niet te vroeg instappen, ik ga altijd met mn mannetjes er bij in de buurt rennen en dan goed timen om de tackle in te zetten. Dat hele Contain is bullshit heb je echt helemaal niets aan. Teammate contain aan de andere kant werkt zeer goed zodat jij zelf goed positie kan kiezen of eventueel zelf de bal afpakt
Ander spel misschien dan maar...quote:
Sorry maat, 360.quote:
Druk zetten kan dus niet meer hequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ken al die termen niet man.
Contain is druk zetten?
Dankje!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Druk zetten kan dus niet meer he
Contain is dat je zo voor je tegenstander blijft lopen. Geen idee hoe het in het nederlands heet.
Zet je taal anders even op engels.
Of nog makkelijker voor je:
Bij controller opties ga je naar Verdedigen.
O omruilen met X
X omruilen met R1
R1 omruilen met O
con·tain (kn-tn)quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ken al die termen niet man.
Contain is druk zetten?
Iemand hier toevallig nog een antwoord opquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef Alovenac het volgende:
Is het geven van een voorzet ook veranderd?
Als ik nu met een speler aan de zijlijn een voorzet met vierkantje wil laten geven, komt hij keer op keer bij de keeper in de handen.
Same. Ik heb nog wel 200 tokens op mijn faggotaccount, misschien dat ik mijn dough maar even moet transferen ofzo.quote:
Wanneer je tegen iemand speelt die graag dribbelt dan doe ik altijd Teammate Contain ( O ) zodat ik zelf rugdekking kan geven en zo nodig instappen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dankje!!!
Maar nu moet ik nog weten welke knop je in welke situatie je moet gebruiken..
Ben ik eigenlijk ook van plan maar ik weet gewoon dat ik allemaal kut spelers krijg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Binnenkort eens zo'n psncard halen..
Nu zo'n 2k maar m'n hele TP staat vol.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook van plan maar ik weet gewoon dat ik allemaal kut spelers krijg.
Hoeveel coins heb je eik btw?
Geen contracten meer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:42 schreef Miertje88 het volgende:
Nu zie ik bij de veiling ook spelers staan die 'greyed out' zijn, met een rood tekentje linksboven op de spelerskaart. Wat betekend dat?
Maar die kun je dus gewoon kopen en een contract aanbieden en dan is hij weer speelgerechtigd?quote:
thx!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Ja, een contract aanbieden en hij is speelgerechtigd.
5 staat voor 5 wedstrijden
Zit ik ook aan te denken. Kijken wat ik morgen voor spelers krijg uit de gratis packs.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook van plan maar ik weet gewoon dat ik allemaal kut spelers krijg.
Hoeveel coins heb je eik btw?
Mwa met een 84+ speler uit BPL of BBVA ben ik ook wel tevreden.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef Leanishibe het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat je nog wel een extra mannetje erbij kan roepen, dat maakt het allemaal al meteen een stuk logischer met verdedigen.
Kaka gaat voor een veel hogere prijs gemiddeld weg als ik de ultimatedb mag geloven, ik zeg dus doen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef Cara het volgende:
Ik krijg zojuist Kaka aangeboden voor Gomez.. er is geen intentie met een van beide te spelen, puur voor de ruil.. Kaka is makkelijker te ruilen / waardevoller?
Als je de normale Gomez bedoelt..direct doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef Cara het volgende:
Ik krijg zojuist Kaka aangeboden voor Gomez.. er is geen intentie met een van beide te spelen, puur voor de ruil.. Kaka is makkelijker te ruilen / waardevoller?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Kaka gaat voor een veel hogere prijs gemiddeld weg als ik de ultimatedb mag geloven, ik zeg dus doen!
Bedankt beidenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je de normale Gomez bedoelt..direct doen
Dan vallen er gaten jongen! Gebruik met mate!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef Leanishibe het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat je nog wel een extra mannetje erbij kan roepen, dat maakt het allemaal al meteen een stuk logischer met verdedigen.
Het was denk ik het 7e pakje dat ik open maakte. Gewoon lucky dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:00 schreef DannyDeko het volgende:
Kopen jullie nou zo veel pakjes of zijn jullie gewoon lucky?
van 7.5K?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:02 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het was denk ik het 7e pakje dat ik open maakte. Gewoon lucky dus.
wat snap je niet dan? het is gewoon veel meer zoals in het echt, dus echt afwachten, meelopen met de man, niet te vroeg happen enzo, ik vind het nu best leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:05 schreef Leanishibe het volgende:
Ik snap het tactical defending niet echt, ik denk dat ik het daarom ook niet onder de knie krijg.
Ik snap niet hoe je constant bij een speler kan blijven die de bal heeft, je kan er met de jockey move naast gaan lopen, maar de tegenstander hoeft maar 1 move te doen en dan is hij mij voorbij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat snap je niet dan? het is gewoon veel meer zoals in het echt, dus echt afwachten, meelopen met de man, niet te vroeg happen enzo, ik vind het nu best leuk
al geprobeerd om rennend te jockeyen, oftewel met RT erbij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:09 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je constant bij een speler kan blijven die de bal heeft, je kan er met de jockey move naast gaan lopen, maar de tegenstander hoeft maar 1 move te doen en dan is hij mij voorbij.
Zavvi komt uit Engeland toch? Dat kon je verwachten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:22 schreef Confetti het volgende:
Klote Zavvi.com. Ik wil met mijn bazenteam spelen
daarom heb ik daar mn pre-order geannuleerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:22 schreef Confetti het volgende:
Klote Zavvi.com. Ik wil met mijn bazenteam spelen
Wolfswinkel, van nistelrooij, huntelaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede NL spits? Luuk komt wel vaak voor het doel maar schiet vaak tegen de keeper aan. Rvp is nu nog te duur.
Ricky?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede NL spits? Luuk komt wel vaak voor het doel maar schiet vaak tegen de keeper aan. Rvp is nu nog te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |