Nou zoals je zegt, je ziet het kind bijna nooit dus dat het kind niet dol enthousiast word is niet vreemd, ze kent je bijna niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje. Was vd week met de vrouw bij de zus en normaliter is de nieuwe sedert haar geboorte kleine helemaal waus van mijn vrouw en naarmate ze ouder wordt merk ik dat ze wegkruipt als mijn vrouw aankomt en helemaal niet meer bij haar wil zijn of zelfs haar wil aankijken.Een soort veredeld jij bestaat niet meer voor mij
terwijl mijn vrouw nooit iets fout heeft gedaan. Sterker nog,we komen zelden op bezoek dus die ziet die kleine(helaas) al erg weinig. tis trouwens een Ram baby van 2 1/2
![]()
iemand waar dit aanligt want vinden dit erg vreemd of is het normaal?
sinds wanneer is het controle willen houden over alles en iedereen wanneer je het niet tof vind om door ouder 1 in een positie geplaatst te worden om te liegen tegen ouder 2?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:18 schreef Rottdog het volgende:
Rubje gewoon normaal gedrag.
Simmu wanneer laat jij de controle is los over alles en iedereen.
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef simmu het volgende:
het kan me echt geen zak schelen wat iedereen doet, maar dat ze mij er buiten laten dan! en dan niet later gaan zeiken dat ik wegblijf.
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef DuBecky het volgende:
En ik zou ook van te voren willen weten als ik mn stiefmoeder zou ontmoeten en t frustrerend vinden als mijn broer t wel zou weten en ik niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Juist omdat ze deze reactie dan al had voorzien en het dan niet zouden vertellen zou me pissed maken, dan heb je de keuze of je er wel heen gaat of niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.
maar je bent er zo dol op om me te voorzien van commentaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Ik vind het eigenlijk te warm...quote:
Mijn kind van twee en een half kruipt al weg als hij de leidsters van het kdv ziet en daar komt hij twee keer per week. Laat staan als het een tante is die je bijna nooit ziet. Dan zou ik ook wegduikenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:50 schreef Keshet het volgende:
Vrije vertaling:
Z'n schoonzus heeft een kind, ze zien 't kind nooit en vinden 't vreemd dat 't kind niet meteen superenthousiast naar een voor haar vreemd persoon toerent.
Denk ik. 't zou ook over buurkinderen die aan 't knikkeren zijn kunnen gaan ofzo.
Als het je allemaal geen zak kan schelen ga het dan ook niet posten, tis altijd en eeuwig dat familiegezeik bij/van jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef simmu het volgende:
[..]
sinds wanneer is het controle willen houden over alles en iedereen wanneer je het niet tof vind om door ouder 1 in een positie geplaatst te worden om te liegen tegen ouder 2?
het kan me echt geen zak schelen wat iedereen doet, maar dat ze mij er buiten laten dan! en dan niet later gaan zeiken dat ik wegblijf.
Pff als je het leest, word je er al moe van. Werken, is een stuk rustiger!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Kolere wat een ochtend zeg!![]()
Tikkie te weinig slaap, wij allemaal en dus begon de dag erg gezellig met twee dwarse kinderen en een nog dwarsere moeder
Hoop gedoe, gepiep, gemiep, getreuzel, geweetikveel... Ten 'even' de leaseauto van manlief inleveren en daarna zou ik dan boodschappen gaan doen. Nog even naar binnen voor een plas en toen... Ik trek de luier bij Oscar van zijn kont, grijp ondertussen alvast de boodschappentassen uit de schuur. Sasha stond(thanks papa) te plassen. Oscar raakt geinspireert en piest in zijn blote billen even de gang onder, en terwijl manlief dat opdweilt denkt Sasha 'dat kan ik beter' en richt even op de muren.
![]()
Tot tien tellen hielp niet meer... Het heeft een half uur geduurd voor mijn kaakspieren weer ontspannen waren bleek het feest in het winkelcentrum en wilden de heren bij elke gelegenheid een ballon, de score was 3 elk.![]()
Ik was dus om 14 uur weer thuid van de boodschappen, bijna 2 uur over gedaan!
Het plan was verven, maar ik geloof niet dat ik nog puf heb nu. Heb pas net mijn boterham op.
Oh ja, mijn ouders en schoonouders zijn lief!
[/dagboek]
OMG.. dat laatste zou ik nu echt ff laten zitten, morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Innepin!
Diaan, ik was echt jaloers op F dat die naar zijn werk kon.
Nu even rust, want Oscar slaapt, en dan straks de stad in op ziek naar nieuwe schoenen voor Oscar, ook al zo'n leuk klusje.
Ja, dat geloof ik graag. En wat betreft nieuwe schoenen... ik zou het niet doen als ik jou was en op een ander moment gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Innepin!
Diaan, ik was echt jaloers op F dat die naar zijn werk kon.
Nu even rust, want Oscar slaapt, en dan straks de stad in op ziek naar nieuwe schoenen voor Oscar, ook al zo'n leuk klusje.
ik heb geen idee. Gewoon iets onzinnigs waar ik blij van wordt. Hoeft nog niet eens superduur te zijn. Laatste keer in zo`n bui heb ik deze gekocht; http://www.worldwidefred.com/m-cups.htmquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef livelink het volgende:
waar denk je dan aan, Mula? Ik ben al blij met een biertje als ik straks terug ben.
In het echt ook!quote:
Ik zou gewoon een belachelijk dure camera kopen. En hele dure schoenen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:08 schreef Mula het volgende:
Ik voel me ook kut. Zullen we er ik-voel-me-kut-dus-ik-mag-mezelf-iets-onzinnigs-maar-zoiets-leuks-cadeau-doen-dag van maken??? *start ebay op*
tis niet de bedoeling dat ze straks nog 10 jaar in de schuldsanering moet hequote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een belachelijk dure camera kopen. En hele dure schoenen.
Een mi moneda ketting met wel 3 (drie!!) hangers. De telefoon die je eigenlijk wel wilt hebben en een ipad 2. Een macbook of gewoon een hele maccomputer met het allergrootste scherm.
Een hele grote tv, echt een grote en een beamer. Duur bestek en dure snijplanken.
10 flessen olijjfolie bij oil en vinegar en gewoon een compleet nieuwe meubelset bij de goossens.
Een lekker tapijt voor er onder of gewoon die kia picanto omdat hij zo schattig is.
Dan gewoon die goudvis.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tis niet de bedoeling dat ze straks nog 10 jaar in de schuldsanering moet he
Okay, die kan ik ook online kopen hè. Föhns mij hier geen o'moda in de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, de bruine zijn van het o'moda merk zelf.
haha, jij zit vast op de ipad ofzo...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, die kan ik ook online kopen hè. Föhns mij hier geen o'moda in de stad.
Haha inderdaad. En normaal heb ik het wel in de gaten.ik bedoelde volgens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, jij zit vast op de ipad ofzo...
Fohns???
Pien had laatst ook zoiets (vlekjes) en dat bleek een virale uitslag te zijn,dus een uiting van verkoudheid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me bij jullie beiden iets voorstellen, hoor
Even een vraagje: Senna heeft wat bultjes. Ze was gisteren niet ziek, geen verhoging, maar beginnende vlekjes/bultjes over haar lijf. Het zou waterpokken kunnen zijn, maar geen idee of dat echt zo is. Op zaterdagochtend gaat ze naar peuterdansen; wel of niet gaan, met het oog op mogelijk besmettingsgevaar?
Dat gaat toch niet voor iedereen op, Roy kreeg op een donderdag een plekje in zijn lies, toen een aantal dagen niets, en op zaterdagochtend ineens bultjes in zijn gezicht en hoofd, deze bleven zo tot zondagochtend en toen op zijn rug en buik. en dat was het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
als het waterpokken zijn zie je heel snel (binnen een uur) al meerdere opkomen. Zolang de blaasjes vochtig zijn (dus niet ingedroogd) is ze besmettelijk.
Wij hebben open huis. Ik hoop dat er echt iemand op af komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef livelink het volgende:
Heb je gisteren nog iets gekocht, Mula?
En Estrys, ik vind je serieus zielig vandaag. Voor de rest hoop ik dat iedereen vandaag de kans krijgt om van het mooie weer te genieten.
Ik zag ze pas ook bij de aldi liggen, misschien anders de hema?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:36 schreef k_i_m het volgende:
De Action verkoopt geen opblaasbadjes meer. Zou er in een gewone speelgoedwinkel nog wat te halen vallen??
3quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Even![]()
We hebben kaartjes voor Theo Maassen kunnen krijgen
![]()
![]()
Amaranta fijn dat er al 2 zijn geweest.hopelijk gaan jullie het huis nu wel verkopen!
Tof!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Even![]()
We hebben kaartjes voor Theo Maassen kunnen krijgen
![]()
![]()
Echt, ik heb dit hele topic nog niet ingekeken en zodra ik 'm open is dit de eerste post die ik lees.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan mij op het moment niet verder dan een meter of 5 van het toilet begevenMijn moeder kwam net een extra verschoning voor Stef halen en daarvoor moest ik naar de zolder.. Dat is 5 meter weg en 1 trap en ik heb 5 keer moeten pauzeren op de weg terug omdat het anders mijn broekspijp uit zou lopen
[/grafische omschrijving]
Wel het toilet gered though, geen Ssserpente gepulled![]()
Je bent gewoon een poepiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:18 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt, ik heb dit hele topic nog niet ingekeken en zodra ik 'm open is dit de eerste post die ik lees.
In m'n spijkerbroek ja. Heb 'm weggegooid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oi, beterschap inca! En Ssserpente, je hebt een onuitwisbare indruk achter gelaten.
Oeh, spannend! Stoere mannen kijken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:49 schreef oeke het volgende:
Holy fuck!
Het lijkt hier wel een warzone!
Er reden zonet zeker 20 ME-busjes voor het huis langs, ik geloof dat er 2 of misschien wel 3 heli's boven mijn hoofd cirkelen en dan ook nog eens 15 ME te paard.
Vlak door mijn rustige straatje in Amsterdam, dat dan weer wel.
Krakersdemo geloof ik.
Alles staat open vanwege het lekkere weer, maar dat is wel een heel bizar geluid/gezicht ineens zeg.
Toch wel in de textielbak he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Ssserpente het volgende:
In m'n spijkerbroek ja. Heb 'm weggegooid.
Ik weet het zo net nog niet. Bij die vreedzame demo van kunstenaars in Den Haag, heb ik ze behoorlijk uit hun dak zien gaan om niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, de ME komt niet als je je voorbeeldig aan de regels houdt natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:16 schreef oeke het volgende:
Beterschap Inca.
Oh BE, ik kwam er vandaag in de schoenenwinkel achter dat Ko ook maat 24 had ipv de 22 die hij nog steeds droeg.![]()
Er komt volgens mij ook nogal wat tuig af op demonstraties, hoe goed bedoeld of vreedzaam de bedoeling van de demonstranten ook is. Er zijn altijd lui die wel zin hebben in een lekkere vechtpartij. Moet je je dan als ME-er maar laten aftuigen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja, ik denk dat je tijdens een charge inderdaad beter even af kan taaien. Tuurlijk moet je opgefokt zijn om goed te kunnen chargen. En nee, dan is het geen tijd om stickertjes op busjes te plakken. En zij weten natuurlijk niet wat je plannen zijn. De tijd voor overleg is dan wel voorbij.
Het lijkt me heel bedreigend om altijd de zooi op te moeten ruimen. En vind het dus niet raar dat ze gespannen zijn.
Eh even voor de goede orde, mijn liefje was geen stickers aan het plakken tijdens een charge hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Mja, ik denk dat je tijdens een charge inderdaad beter even af kan taaien. Tuurlijk moet je opgefokt zijn om goed te kunnen chargen. En nee, dan is het geen tijd om stickertjes op busjes te plakken. En zij weten natuurlijk niet wat je plannen zijn. De tijd voor overleg is dan wel voorbij.
Het lijkt me heel bedreigend om altijd de zooi op te moeten ruimen. En vind het dus niet raar dat ze gespannen zijn.
Ah dank je ik ga eens teruglezen. Ja ik vind het zelf ook niet zo netjes, maar vind het ook weer stom om niet te doen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Zoiets vroeg Oxy toch ook laatst? Tegen haar zeggen dat je 15 euro meer hebt geboden gekregen en dat het sneller opgehaald kan worden. Of ze daar ook mee akkoord gaat als ze het wil hebben. Nee heb je, dan verkoop je het aan de ander, en bij ja aan haar.
Overigens ben ik zo'n lul die dat niet netjes vind. en dus rustig een week op iemand die 15 euro minder betaald ga zitten wachten
.
o maar ik moet dat ook niet hoor, massages zijn zo niets voor mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef livelink het volgende:
Stoer van Luca om naar de sauna te gaan. Ik heb helemaal niks daarmee. Ik ben 1x in een sauna geweest en heb me eigenlijk de hele tijd ongelukkig gevoeld. En dan was het nog wel zo'n verwendag, met alles erop en eraan. Maar dat gefriemel aan mijn lijf vond ik ook niet prettig.
Stiemie, zodra ik wat verder ben met iemand die een bod doet, zet ik meteen de advertentie op gereserveerd. En als ik hem eenmaal gereserveerd heb ga ik niet meer met anderen in zee.
Dat van Oxy was wel iets anders omdat de eerste bieder nog niet zeker wist of die het wel wilde hebben en de tweede bieder wist het wel zeker en bood echt veel meer.
Episode 9 is echt fucking epic!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeel!!! Men!
Wij zitten nu aflevering 8 seizoen 3 True Blood woehoee! Totaly hooked!
Stom!? Die vinden wij helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Hmmm schrijf ik op. Breaking bad vond ik echt stom, net als games of thrones.gelukkig hebben we serie 4 nog!
Dat hoestje heeft ie nu niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word helemaal naar van dat hoestje van die kerel, buiten het feit dat ie steeds dieper in de shit raakt...
moet ik me misschien toch ook eens in gaan verdiepen dan... wij hebben net Dexter seizoen 5 'uit'.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeel!!! Men!
Wij zitten nu aflevering 8 seizoen 3 True Blood woehoee! Totaly hooked!
Oh doen Trui! Het is luchtig, en toch spannend en leuk! In het begin vond ik het een hoog bouqetreeks gehalte hebben, maar het wordt steeds leuker!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:24 schreef trui het volgende:
[..]
moet ik me misschien toch ook eens in gaan verdiepen dan... wij hebben net Dexter seizoen 5 'uit'.
Korting is altijd fijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:30 schreef oeke het volgende:
Krijtlijk, een Hamam is een badhuis, maar volgens mij hoef je geen sauna dingen te doen. Het is meer gewoon wassen en massage enzo. Wassen mag natuurlijk altijd.
Dankje voor de correctie trouwens, ik zat al te twijfelen.
En ik heb nog sandaaltjes gevonden inderdaad. Ik wilde Ko zijn voetjes eerst even opmeten en ze bleken 2 maten groter zelfs dan ik dacht. In de winkel hadden ze nog een paar sandaaltjes in het magazijn staan die ik voor 22 euro mocht meenemen. 50 euro korting!
Ik ken al die series niet!![]()
Alleen Dexter heb ik weleens gezien.
Ik zit nu de eerste aflevering van Overspel te kijken, maar ik weet het niet zo goed hoor.
Jaaa!quote:
Ze wordt in elkaar geslagen ja. Door die knul. Eerste aflevering is ook niet zo goed vind ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:36 schreef oeke het volgende:
Jemig, eindigen ze ook nog met een (bijna)verkrachting.
Is dat je buurmeisje?
Als het in het nederlands is is het altijd meteen een stuk smakelozer ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:40 schreef Vlindur het volgende:
Ze wordt in elkaar geslagen ja. Door die knul. Eerste aflevering is ook niet zo goed vind ik
Housequote:Op zondag 2 oktober 2011 07:38 schreef miss_sly het volgende:
House vind ik geweldigHij is weer beter, vond het vorige seizoen een beetje minder (nog wel leuk), maar hij is weer goed
Goede smaak!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaaa!
Alle geniale series zijn weer begonnen of beginnen volgende week!
House![]()
Grey's![]()
Sons Of Anarchy![]()
Vampire Diaries![]()
Dexter![]()
![]()
![]()
Gewoon terug zeggen: 'Maar liefje, nu heb ik veel slimmere kindjes! Voor dat knappere hebben we tegenwoordig plastisch chirurgen...'quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:45 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zag deze week in een reclamefolder een model die me nogal bekend voorkwam, ik dacht eerst die zal ik wel eerder in een foldertje hebben zien staan. Nadat ik nog een keer goed had gekeken kwam ik er achter dat het een oud klasgenoot was. Raar om een bekende op die manier te terug te zien.
Hij had mij ooit verkering gevraagd toen ik 15 was, maar dat wou ik toen niet![]()
Zelf mijn vriend vond het een beetje stom, want volgens hem had ik nu veel knappere kindjes kunnen hebben als ik met hem was gegaan.
Volgens mij begint het morgenavond weer, Net5, 20.30 uur. Ben niet helemaal zeker van tijdstip, zender en morgen vrijwel zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer begint Greys en op welke dag en zender?
Ik heb seizoen 1-7 gedownload en gekeken de afgelopen zomer, maar ik heb geen idee hoewatwaar en wanneer eigenlijk.
Ehm... Lang verhaal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:06 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg dames, waar downloaden jullie die dingen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik ging gewoon naar de sauna. Ik was iets van 28 weken zwanger. Misschien is leyla daarom wel kapot.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... Lang verhaal.
Moet ik even de laptop bij pakken. Ik weet de linkjes zo even niet uit mijn hoofd.
Ik heb het laatst ook aan een collega uitgelegd, ik zal dat wel voor je opzoeken ok?
Dinsdag!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Memmel het volgende:
Zo! Kan de bbq dan nou het vet eindelijk weer in?
Dexter komt vanavond. In Amerika welteverstaan. Dus vannacht binnenhalen die handel!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef trui het volgende:
vlindur, ik heb zitten zoeken maar kan helaas niet vinden hoe laat / waar Dexter dan vanaf maandag weer uitgezonden wordt. waar zou dat zijn volgens jou?
Andere schijf hebben? Neem ik er zaterdag 1 mee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn computer is stukharde schijf gecrasht.
Godzijdank heb ik hem pas nog leeggehaald
Vandaag of morgen is de herhalingquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:51 schreef Brighteyes het volgende:
Van alle series die jullie noemen heb ik alleen Greys gezien.Ja, en House uiteraard.
Ons opneemding doet stom en hebben we nu opgezegd, maar nu kunnen we dus niks meer opnemen straks. :p
Gisteren so you think ook al gemist...
Die nieuwe Battlestar Galactica vind ik niets. Het is zo echt helemaal niet zoals het was, vroegahquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:08 schreef Incantrix het volgende:
True Blood is voor mijn gevoel een beetje een bouquetreeks-achtig gebeuren met supernaturals erin (en bloed by the gallon)Op de één of andere manier schijnt dat te horen bij vampiers ofzo, beetje jammer..
Battlestar Galactica (nieuwe versie), dat is ook echt een briljante serie
Waarschijnlijk als ik de oude ook nooit had gezien, had ik dat ook gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:28 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik heb de oude nooit gezien als kindEn Face, is dat een knappe man?
Ik vond het juist wel cool dat 1 van de ruigste personages een vrouw is
quote:
Dat stokje loopt van dun naar 2,5 mm, als die er helemaal door kan gaan er tunnels in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Waar is dat stokje voor? Is dat de stretcher?
Jah, ik denk dat na het enorme WTFF??-gehalte van de finale van s4 dit gewoon een beetje doodslaat bij mequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef trui het volgende:
hmm, als True Blood zo'n hoog bouquetreeks gehalte heeft krijg ik G er niet in mee vrees ik. die vond de hoeveelheid relationeel gedoe in Dexter al aan de hoge kant.
incantrix, seizoen 5 van Dexter had inderdaad wel wat herhaling in zich maar ik vond 't nog nieuw genoeg om te willen weten hoe 't verder ging/gaat hoor!
Nou, ze spelen weleens kiekeboe. Die scenes waar ze dat ding gevangen hebben zitten. En dat hetdan uithaalt. Je weet dat het gaat komen, maar wanneer precies.. Ik zat echt rechtop. Maar ik heb het dan ook niet zo op aliens/zombies..quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:59 schreef Incantrix het volgende:
S2 begint binnenkortEn bij zombies zie je toch altijd wel gore aankomen?
Vind het geloof ik nog best meevallen met TWD, maar wellicht ben ik geen goede graadmeter..
Ieuw! Auw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat stokje loopt van dun naar 2,5 mm, als die er helemaal door kan gaan er tunnels in.
Nee joh! Ik had ook een tap dingetje om die ringen erdoor te doen.. Die ging naar 1,6 mm en die trok ik er gewoon zo doorheen, was eigenlijk niet eens nodig...quote:
Zal ik doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, maar dat vind ik juist leukNet als helemaal aan het begin, dat die gast door dat lege ziekenhuis loopt. Maar mijn referentiekader is o.a. aziatische horror dus van mij moet je je maar niet al te veel aantrekken
Nah ik trek wel een ander van iemands bureauquote:Op maandag 3 oktober 2011 06:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Andere schijf hebben? Neem ik er zaterdag 1 mee.
Als ik later groot ben, ben ik groot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nah ik trek wel een ander van iemands bureau
Als ik later groot ben koop ik een échte pc
Koop deze nieuw!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:44 schreef Estrys het volgende:
De onze is kapoten mijn man moet hem nog opsturen. 30-jarenplan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |