Nou zoals je zegt, je ziet het kind bijna nooit dus dat het kind niet dol enthousiast word is niet vreemd, ze kent je bijna niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje. Was vd week met de vrouw bij de zus en normaliter is de nieuwe sedert haar geboorte kleine helemaal waus van mijn vrouw en naarmate ze ouder wordt merk ik dat ze wegkruipt als mijn vrouw aankomt en helemaal niet meer bij haar wil zijn of zelfs haar wil aankijken.Een soort veredeld jij bestaat niet meer voor mij
terwijl mijn vrouw nooit iets fout heeft gedaan. Sterker nog,we komen zelden op bezoek dus die ziet die kleine(helaas) al erg weinig. tis trouwens een Ram baby van 2 1/2
![]()
iemand waar dit aanligt want vinden dit erg vreemd of is het normaal?
sinds wanneer is het controle willen houden over alles en iedereen wanneer je het niet tof vind om door ouder 1 in een positie geplaatst te worden om te liegen tegen ouder 2?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:18 schreef Rottdog het volgende:
Rubje gewoon normaal gedrag.
Simmu wanneer laat jij de controle is los over alles en iedereen.
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef simmu het volgende:
het kan me echt geen zak schelen wat iedereen doet, maar dat ze mij er buiten laten dan! en dan niet later gaan zeiken dat ik wegblijf.
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef DuBecky het volgende:
En ik zou ook van te voren willen weten als ik mn stiefmoeder zou ontmoeten en t frustrerend vinden als mijn broer t wel zou weten en ik niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Juist omdat ze deze reactie dan al had voorzien en het dan niet zouden vertellen zou me pissed maken, dan heb je de keuze of je er wel heen gaat of niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.
maar je bent er zo dol op om me te voorzien van commentaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Ik vind het eigenlijk te warm...quote:
Mijn kind van twee en een half kruipt al weg als hij de leidsters van het kdv ziet en daar komt hij twee keer per week. Laat staan als het een tante is die je bijna nooit ziet. Dan zou ik ook wegduikenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:50 schreef Keshet het volgende:
Vrije vertaling:
Z'n schoonzus heeft een kind, ze zien 't kind nooit en vinden 't vreemd dat 't kind niet meteen superenthousiast naar een voor haar vreemd persoon toerent.
Denk ik. 't zou ook over buurkinderen die aan 't knikkeren zijn kunnen gaan ofzo.
Als het je allemaal geen zak kan schelen ga het dan ook niet posten, tis altijd en eeuwig dat familiegezeik bij/van jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef simmu het volgende:
[..]
sinds wanneer is het controle willen houden over alles en iedereen wanneer je het niet tof vind om door ouder 1 in een positie geplaatst te worden om te liegen tegen ouder 2?
het kan me echt geen zak schelen wat iedereen doet, maar dat ze mij er buiten laten dan! en dan niet later gaan zeiken dat ik wegblijf.
Pff als je het leest, word je er al moe van. Werken, is een stuk rustiger!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Kolere wat een ochtend zeg!![]()
Tikkie te weinig slaap, wij allemaal en dus begon de dag erg gezellig met twee dwarse kinderen en een nog dwarsere moeder
Hoop gedoe, gepiep, gemiep, getreuzel, geweetikveel... Ten 'even' de leaseauto van manlief inleveren en daarna zou ik dan boodschappen gaan doen. Nog even naar binnen voor een plas en toen... Ik trek de luier bij Oscar van zijn kont, grijp ondertussen alvast de boodschappentassen uit de schuur. Sasha stond(thanks papa) te plassen. Oscar raakt geinspireert en piest in zijn blote billen even de gang onder, en terwijl manlief dat opdweilt denkt Sasha 'dat kan ik beter' en richt even op de muren.
![]()
Tot tien tellen hielp niet meer... Het heeft een half uur geduurd voor mijn kaakspieren weer ontspannen waren bleek het feest in het winkelcentrum en wilden de heren bij elke gelegenheid een ballon, de score was 3 elk.![]()
Ik was dus om 14 uur weer thuid van de boodschappen, bijna 2 uur over gedaan!
Het plan was verven, maar ik geloof niet dat ik nog puf heb nu. Heb pas net mijn boterham op.
Oh ja, mijn ouders en schoonouders zijn lief!
[/dagboek]
OMG.. dat laatste zou ik nu echt ff laten zitten, morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Innepin!
Diaan, ik was echt jaloers op F dat die naar zijn werk kon.
Nu even rust, want Oscar slaapt, en dan straks de stad in op ziek naar nieuwe schoenen voor Oscar, ook al zo'n leuk klusje.
Ja, dat geloof ik graag. En wat betreft nieuwe schoenen... ik zou het niet doen als ik jou was en op een ander moment gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Innepin!
Diaan, ik was echt jaloers op F dat die naar zijn werk kon.
Nu even rust, want Oscar slaapt, en dan straks de stad in op ziek naar nieuwe schoenen voor Oscar, ook al zo'n leuk klusje.
ik heb geen idee. Gewoon iets onzinnigs waar ik blij van wordt. Hoeft nog niet eens superduur te zijn. Laatste keer in zo`n bui heb ik deze gekocht; http://www.worldwidefred.com/m-cups.htmquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef livelink het volgende:
waar denk je dan aan, Mula? Ik ben al blij met een biertje als ik straks terug ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |