Nou zoals je zegt, je ziet het kind bijna nooit dus dat het kind niet dol enthousiast word is niet vreemd, ze kent je bijna niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:40 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje. Was vd week met de vrouw bij de zus en normaliter is de nieuwe sedert haar geboorte kleine helemaal waus van mijn vrouw en naarmate ze ouder wordt merk ik dat ze wegkruipt als mijn vrouw aankomt en helemaal niet meer bij haar wil zijn of zelfs haar wil aankijken.Een soort veredeld jij bestaat niet meer voor mij
terwijl mijn vrouw nooit iets fout heeft gedaan. Sterker nog,we komen zelden op bezoek dus die ziet die kleine(helaas) al erg weinig. tis trouwens een Ram baby van 2 1/2
![]()
iemand waar dit aanligt want vinden dit erg vreemd of is het normaal?
sinds wanneer is het controle willen houden over alles en iedereen wanneer je het niet tof vind om door ouder 1 in een positie geplaatst te worden om te liegen tegen ouder 2?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:18 schreef Rottdog het volgende:
Rubje gewoon normaal gedrag.
Simmu wanneer laat jij de controle is los over alles en iedereen.
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef simmu het volgende:
het kan me echt geen zak schelen wat iedereen doet, maar dat ze mij er buiten laten dan! en dan niet later gaan zeiken dat ik wegblijf.
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef DuBecky het volgende:
En ik zou ook van te voren willen weten als ik mn stiefmoeder zou ontmoeten en t frustrerend vinden als mijn broer t wel zou weten en ik niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Juist omdat ze deze reactie dan al had voorzien en het dan niet zouden vertellen zou me pissed maken, dan heb je de keuze of je er wel heen gaat of niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat men deze reactie al had voorzien en geen zin had in discussie vooraf..... ervaringen uit het verleden, enz.
maar je bent er zo dol op om me te voorzien van commentaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik word er ook heel graag buiten gehouden, tnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |