abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:33:28 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102544042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sowieso pretenderen te weten wat iemand in zijn privé leven wel en niet doet....en dat allemaal gebaseerd omdat hij in een "verkeerde" auto zou zijn vervoerd. :')
Waar hij bovendien vermoedelijk weinig aan heeft kunnen doen of invloed op heeft gehad.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102544161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:29 schreef Poppenkastpop het volgende:
Iemand die iets doet en tegelijkertijd zegt dat je dat niet moet doen is niet per definitie hypocriet.

Iemand met een drankprobleem die zegt dat je niet moet drinken is geen hypocriet.

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar Gore zegt helemaal niet dat mensen moeten ophouden met vliegen, rondreizen en belangrijke mensen ontmoeten om aandacht te vragen voor de klimaatproblematiek. Dat juicht hij zelfs toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_102544406
Ach, een prive-vliegtuig nemen is anders wel heeeeeeel erg hypocriet en vervuilend

Notably the average car emits .916 lbs. of CO2/ gallon vs. Al Gore's 21 lbs. of CO2/gallon in his jet. So for the amount of carbon and gasoline that Al Gore emitted, the average family could travel back and forth from Nashville to San Francisco in a Station Wagon 15 times. Again, they could do that 15 times just to equal Al Gores "damage to the Planet" in one day. Worst of all, Sean Hannity and Fox News found out that there were 112 commercial alternatives that Al Gore could have flown to reach that exact destination.

Read more: http://newsbusters.org/bl(...)lights#ixzz1ZQZk6hYt
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102544579
http://www.climatecrisis.(...)pact_on_the_move.php

- Reduce the number of miles you drive by walking, biking, carpooling or taking mass transit wherever possible.Avoiding just 10 miles of driving every week would eliminate about 500 pounds of carbon dioxide emissions a year! Click here to find transit options in your area.

- When it is time for a new car, choose a more fuel efficient vehicle.You can save 3,000 pounds of carbon dioxide every year if your new car gets only 3 miles per gallon more than your current one. You can get up to 60 miles per gallon with a hybrid! You can find information on fuel efficiency here and here.

- Start a carpool with your coworkers or classmates.Sharing a ride with someone just 2 days a week will reduce your carbon dioxide emissions by 1,590 pounds a year. eRideShare.com runs a free national service connecting commuters and travelers.

- Try car sharing.Need a car but don't want to buy one? Community car sharing organizations provide access to a car and your membership fee covers gas, maintenance and insurance. Many companies - such as Flexcar - offer low emission or hybrid cars too! Also, see ZipCar.
Keep your car tuned up.Regular maintenance helps improve fuel efficiency and reduces emissions. When just 1% of car owners properly maintain their cars, nearly a billion pounds of carbon dioxide are kept out of the atmosphere.

- Try telecommuting from home.Telecommuting can help you drastically reduce the number of miles you drive every week. For more information, check out the Telework Coalition.

- Check your tires weekly to make sure they're properly inflated.Proper inflation can improve gas mileage by more than 3%. Since every gallon of gasoline saved keeps 20 pounds of carbon dioxide out of the atmosphere, every increase in fuel efficiency makes a difference!

- Fly less.
-----------

He: maar dat moeten jullie dan doen, ik pak gewoon een prive-jet en geen lijnvlucht, dan moet ik tussen dat gepeupel zitten.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:02:42 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102544928
I love the smell of trolling in the morning
Laffe huichelaar
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:04:14 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102544979
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als zelfs Al Gore het milieu fuckt ^O^
Al Gore is hofstadtgruppes grote voorbeeld, als Gore het doet, hij natuurlijk ook
Laffe huichelaar
pi_102546918
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Al Gore is hofstadtgruppes grote voorbeeld, als Gore het doet, hij natuurlijk ook
Het is wel een baas.
Beetje filmpjes maken over het einde der tijden en dan miljoenen ermee verdienen, beetje wereld rondtrippen in je prive-jet en dan trollen op seminars dat iedereen zuinig moet gaan doen met energie. En dan zo naar huis rollen in je V8-waggie.
pi_102547745
En als mensen er dan wat van zeggen gaat die baas gewoon dit opzetten:

vrijdag 30 september 2011 @ 13:32:37 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102547836
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is wel een baas.
Beetje filmpjes maken over het einde der tijden en dan miljoenen ermee verdienen, beetje wereld rondtrippen in je prive-jet en dan trollen op seminars dat iedereen zuinig moet gaan doen met energie. En dan zo naar huis rollen in je V8-waggie.
Ik heb eigenlijk niets dan respect voor dat soort mensen. Ik gun goede bedriegers dan ook echt hun rijkdom. Waarom dan toch haten op Don Gore
Laffe huichelaar
pi_102548527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Don Gore
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:14 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_102548573
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef Bastard het volgende:
Gore kan het niet helpen dat er een zware limo voor hem geregeld word, Femke daarintegen is wel erg hypocriet.
http://www.automobielmana(...)t-oude-mercedes.html
Femke, die haalde haar kinderen ook van een "zwarte school" af.
Haar kinderen waren geen experiment.

:')!
pi_102560442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niets dan respect voor dat soort mensen. Ik gun goede bedriegers dan ook echt hun rijkdom. Waarom dan toch haten op Don Gore
Ik ben geen Al Gore fanaat maar het probleem ligt bij die gasten die m hier naar toe hebben gehaald.. Sowiezo, 60.000 euro voor een uurtje gezwam en leugens.. Wat een niveau om dan ook nog een Jag voor te rijden
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_102560730
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik ben geen Al Gore fanaat maar het probleem ligt bij die gasten die m hier naar toe hebben gehaald.. Sowiezo, 60.000 euro voor een uurtje gezwam en leugens.. Wat een niveau om dan ook nog een Jag voor te rijden
60.000 euro voor een uurtje? O+
Wat een FOCKING BAAS!

Daar moet ik bijna 2 jaar voor werken! _O_

Al Gore is gewoon een ModdaFokking P.I.M.P.! _O_ _O_
pi_102577343
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef kawotski het volgende:

[..]

Zou een faculteitsvereniging 60.000 euro over hebben voor Gore?

Maar gezwam en leugens? Dat valt nog wel een beetje mee toch?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102577393
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

60.000 euro voor een uurtje? O+
Wat een FOCKING BAAS!

Daar moet ik bijna 2 jaar voor werken! _O_

Al Gore is gewoon een ModdaFokking P.I.M.P.! _O_ _O_
Oh, vandaar dat je zo'n gefrustreerde zielepoot bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:33:58 #116
165633 eriksd
The grand facade...
pi_102577417
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nouja, het blijft natuurlijk maar een mening hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_102577519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nou co2 meting zijn geen menigen maar gewoon harde feiten. Het enigste waar nog discussie over is in hoe verre deze concentratie verhoging gaat bijdragen aan een versterkt broeikaseffect.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:42:01 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102577585
Kindjes, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het 500 jaar geleden warmer was dan nu. Zonder industrie en onze co2.

De aarde verwarmt nou eenmaal, en koelt weer af. Na de ijstijd, toen alles aan het smelten was, ging men ook niet ineens de schuld bij zichzelf leggen.

Milieufanaten: we zijn helemaal niet zo belangrijk als je je graag voorhoudt, hou je ego in bedwang.
Laffe huichelaar
pi_102577683
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

De achterliggende wetenschap over de processen rondom de klimaatverandering is vrij hard hoor. Gore verpakt het met flink wat marketing en dikt bepaalde zaken misschien wat aan. Maar het is niet zo dat er geen bal van klopt oid.
pi_102577689
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:42 schreef timmmmm het volgende:
Kindjes, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het 500 jaar geleden warmer was dan nu. Zonder industrie en onze co2.

De aarde verwarmt nou eenmaal, en koelt weer af. Na de ijstijd, toen alles aan het smelten was, ging men ook niet ineens de schuld bij zichzelf leggen.

Milieufanaten: we zijn helemaal niet zo belangrijk als je je graag voorhoudt, hou je ego in bedwang.
Ik zou me toch een beetje gaan inlezen in de materie als ik jou was ;)
pi_102577760
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:42 schreef timmmmm het volgende:

Beste tim als je een volwassen discussie hier over wilt voeren prima. Maar begin dan niet met kindjes in deze opening.

Nou in welke onderzoek komt het naar voren dat 500 jaar geleden het globaal warmer was. Lokaal zijn er pieken geweest maar globaal zover ik weet niet.

Verder zijn we idd maar een onderdeeltje van de natuur maar we zijn als mensheid wel in staat om ons nest zo te vervuilen dat de natuur geen plaats meer voor ons als diersoort meer heeft. Als je dat een fiine gedachte vind komt dat voor mij nogal dom over.

Cfk's en zure regen was in jou optiek ook maar een verzinsel en niet door de mens gemaakt?
pi_102577806
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:

Cfk's en zure regen was in jou optiek ook maar een verzinsel en niet door de mens gemaakt?
De evolutietheorie is ook maar een theorie. God die de wereld schiep in 7 dagen is minstens zo realistisch ^O^ .

Oh en kanker van asbest of roken, dat is ook maar statistiek. Klopt dus niks van, leugens van de overheid om ons te beperken in ons doen en laten :(
pi_102577851
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt meevallen voor zo iemand, de beste man doet constant alsof de planeet vergaat en vervolgens is het geen voorbeeld hoe je met de planeet zou moeten omgaan. Als ik hem was dan had ik een videoconferentie gedaan ipv af te reizen naar Nederland bijv.
pi_102577885
Maar welke leugens heeft hij in Groningen nou verteld?
pi_102577897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

De evolutietheorie is ook maar een theorie. God die de wereld schiep in 7 dagen is minstens zo realistisch ^O^ .

Ik was afgelopen week op een gelovige uitvaart daar werd nog een nummer gezongen waarbij in de tekst de regel stond dat de zon om de aarde draait.
pi_102577981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:55 schreef du_ke het volgende:
Maar welke leugens heeft hij in Groningen nou verteld?
ik was daar niet bij, maar als je een verhaal loopt te verkondigen en vervolgens doe je daar zelf niet aan mee dan is dat liegen toch?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:02:51 #127
165633 eriksd
The grand facade...
pi_102578028
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

De achterliggende wetenschap over de processen rondom de klimaatverandering is vrij hard hoor. Gore verpakt het met flink wat marketing en dikt bepaalde zaken misschien wat aan. Maar het is niet zo dat er geen bal van klopt oid.
Dat zeg ik ook niet, maar ik geloof ik niet dat de mens er wat aan kan doen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_102578038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:00 schreef kawotski het volgende:

[..]

ik was daar niet bij, maar als je een verhaal loopt te verkondigen en vervolgens doe je daar zelf niet aan mee dan is dat liegen toch?
nee volgens mij is dat wat anders dan liegen, hypocriet kan er mogelijk een term voor zijn, en volgens mij is wat jij doet vooral een uitvlucht zoeken omdat je je claim niet hard kan maken ;).
pi_102578060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Aha, dat kan. Het lijkt mij stug dat we het niet kunnen beïnvloeden maar dat kan.
pi_102578083
quote:

[..]

Dit is een vorm van laster die je hier verkondigt.

We weten niet welk verhaal hij verteld maar toch liegt hij omdat er misschien in het verhaal wel dingen verteld worden die hij zelf niet doet. Welkom in de onlogiche wereld van klimaatsceptici.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:07:24 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102578117
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Beste tim als je een volwassen discussie hier over wilt voeren prima. Maar begin dan niet met kindjes in deze opening.

Nou in welke onderzoek komt het naar voren dat 500 jaar geleden het globaal warmer was. Lokaal zijn er pieken geweest maar globaal zover ik weet niet.

Verder zijn we idd maar een onderdeeltje van de natuur maar we zijn als mensheid wel in staat om ons nest zo te vervuilen dat de natuur geen plaats meer voor ons als diersoort meer heeft. Als je dat een fiine gedachte vind komt dat voor mij nogal dom over.

Beste basp1,

Dat onderzoek zal ik wel eens voor je opzoeken, als ik niet mobiel zit. Ik vond het wel interessant. Waren twee mannen die aan de hand van bodemmonsters, dieper in de aardelaag, gevolgen voor klimaten in het verleden konden vaststellen. Dat klinkt vaag, maar de manier was wel legit, het leek logisch en verschillende onderzoekers onderschreven de werkwijze. Ik ga hem voor je opzoeken.

Verder heb ik het niet over zure regen gehad, hoewel ik wel geloof dat dat een beetje de hype van de dag was, toen, nu hoor je er niets meer over. Maar het was wel degelijk een probleem. Nu hebben we het echter over de opwarming van de aarde, door (oa) co2 uitstoot, en daar ben ik het simpelweg niet mee eens, omdat niet bewezen is dat die twee zo sterk in verband staan als men doet voorkomen. De aarde is wel eens warmer geweest dan nu, ook zonder industrie
Laffe huichelaar
pi_102578167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat het ozongat kleiner wordt komt dus niet omdat we cfk's in de ban hebben gedaan?

Dat de zure regen in europa verminderd is komt dus niet omdat we brandstoffen ontzwavelen?

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden waarbij er een duidelijk invloed van de mens en zijn gedraging te vinden zijn.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:09:45 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102578176
quote:

[..]

Omdat? Als ik zeg dat iemand vermoorden slecht is, en vervolgens vermoord ik iemand, maakt dat de daad zelf dan beter of slechter? Met andere woorden, is mijn boodschap minder waar, omdat ik vervolgens zelf iemand vermoord heb?
Laffe huichelaar
pi_102578241
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:07 schreef timmmmm het volgende:

Verder heb ik het niet over zure regen gehad, hoewel ik wel geloof dat dat een beetje de hype van de dag was, toen, nu hoor je er niets meer over.
Dat komt omdat er maatregelen zijn genomen, waardoor de zure regen de afgelopen 30 jaar met 50% is gedaald. Ook toen waren er sceptici die het allemaal maar onzin vonden, net als nu.

quote:
In november 2010 stuurde Joop Atsma, staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu, een rapport naar de Tweede Kamer waarin staat dat in de afgelopen dertig jaar de hoeveelheid zure regen met 50% is afgenomen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:15:00 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102578280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat komt omdat er maatregelen zijn genomen, waardoor de zure regen de afgelopen 30 jaar met 50% is gedaald. Ook toen waren er sceptici die het allemaal maar onzin vonden, net als nu.

[..]

Maar over die andere 50% hoor je ook niets meer. Het was een echt, door ons gemaakt, probleem hoor, maar wel eentje die voor mijn gevoel lichtelijk overdreven is
Laffe huichelaar
pi_102578311
overigens dat het vroeger warmer is geweest wil bepaald niet zeggen dat er geen verband is tussen temperatuur en de hoeveelheid broeikasgassen in de atmosfeer hoor :D
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:20:52 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102578401
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef du_ke het volgende:
overigens dat het vroeger warmer is geweest wil bepaald niet zeggen dat er geen verband is tussen temperatuur en de hoeveelheid broeikasgassen in de atmosfeer hoor :D
Klopt, maar het toont wel aan dat temperatuurstijgingen niet slecht zijn, en ook door natuurlijke onstandigheden kan.

Want het is ook niet bewezen dat de broeikasgassen dermate veel effect hebben op de temperatuur als bijvoorbeeld Al Gore beweert
Laffe huichelaar
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:24:37 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_102578472
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Het doet je toch weer aan dit denken:

Fantastisch liedje blijft dat toch.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
De klimaatsceptici worden trouwens steeds triester en triester kunnen ze de wetenschap niet meer weerleggen dan gaan ze maar op de al gore persoon spelen.
Al Gore is geen wetenschapper maar een televangelist.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102578766
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

nee volgens mij is dat wat anders dan liegen, hypocriet kan er mogelijk een term voor zijn, en volgens mij is wat jij doet vooral een uitvlucht zoeken omdat je je claim niet hard kan maken ;).
een uitvlucht in de zin van ik heb geen zin en tijd om tot op de millimeter alles te gaan uitzoeken, (ijsberen anyone..) de hele duurzaamheidsindustrie vind ik een leugen dus bottomline vind ik Al Gore gewoon een zakkenvuller die niet met een echte oplossing komt en er niet naar acteert. Laat ze dan een echte wetenschapper uitnodigen daar, die komen voor heel wat minder centen een verhaaltje houden toch..
pi_102578945
Een echte wetenschapper heeft inderdaad een beter verhaal maar die faculteitsvereniging wou natuurlijk ook flink wat publiciteit voor haar sponsoren en congres genereren en dan helpt een Al Gore wel beter en zo slecht onderbouwd is zijn verhaal nou ook weer niet.
pi_102579000
Publiciteit ok, maar er moet toch een geloofwaardiger persoon te vinden zijn op deze wereld..

quote:
2009.. Mr Gore, speaking at the Copenhagen climate change summit, stated the latest research showed that the Arctic could be completely ice-free in five years.

In his speech, Mr Gore told the conference: “These figures are fresh. Some of the models suggest to Dr [Wieslav] Maslowski that there is a 75 per cent chance that the entire north polar ice cap, during the summer months, could be completely ice-free within five to seven years.”

However, the climatologist whose work Mr Gore was relying upon dropped the former Vice-President in the water with an icy blast.

“It’s unclear to me how this figure was arrived at,” Dr Maslowski said. “I would never try to estimate likelihood at anything as exact as this.”

Mr Gore’s office later admitted that the 75 per cent figure was one used by Dr Maslowksi as a “ballpark figure” several years ago in a conversation with Mr Gore.
pi_102579239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef kawotski het volgende:
Publiciteit ok, maar er moet toch een geloofwaardiger persoon te vinden zijn op deze wereld..

[..]

Leuke qoute dat hij een voorspelling uit zijn duim gezogen heeft maar daarmee wordt het hele klimaat veranderings verhaal totaal niet weerlegd.

Als we van ieder politicus elke uitspraak net zoals bij al gore op een weegschaal gaan leggen dan zal blijken dat er in de meeste verhalen wel een leugentje in zit.
pi_102579244
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef kawotski het volgende:

[..]

Oh allicht maar juist door het zure gezeur van de geenstijls en telegraven van deze wereld krijgen ze gratis nog een grote bak extra publiciteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')