Waar hij bovendien vermoedelijk weinig aan heeft kunnen doen of invloed op heeft gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso pretenderen te weten wat iemand in zijn privé leven wel en niet doet....en dat allemaal gebaseerd omdat hij in een "verkeerde" auto zou zijn vervoerd.
Daar heb je gelijk in. Maar Gore zegt helemaal niet dat mensen moeten ophouden met vliegen, rondreizen en belangrijke mensen ontmoeten om aandacht te vragen voor de klimaatproblematiek. Dat juicht hij zelfs toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:29 schreef Poppenkastpop het volgende:
Iemand die iets doet en tegelijkertijd zegt dat je dat niet moet doen is niet per definitie hypocriet.
Iemand met een drankprobleem die zegt dat je niet moet drinken is geen hypocriet.
[..]
Al Gore is hofstadtgruppes grote voorbeeld, als Gore het doet, hij natuurlijk ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als zelfs Al Gore het milieu fuckt
Het is wel een baas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al Gore is hofstadtgruppes grote voorbeeld, als Gore het doet, hij natuurlijk ook
Ik heb eigenlijk niets dan respect voor dat soort mensen. Ik gun goede bedriegers dan ook echt hun rijkdom. Waarom dan toch haten op Don Gorequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is wel een baas.
Beetje filmpjes maken over het einde der tijden en dan miljoenen ermee verdienen, beetje wereld rondtrippen in je prive-jet en dan trollen op seminars dat iedereen zuinig moet gaan doen met energie. En dan zo naar huis rollen in je V8-waggie.
quote:
Femke, die haalde haar kinderen ook van een "zwarte school" af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:40 schreef Bastard het volgende:
Gore kan het niet helpen dat er een zware limo voor hem geregeld word, Femke daarintegen is wel erg hypocriet.
http://www.automobielmana(...)t-oude-mercedes.html
Ik ben geen Al Gore fanaat maar het probleem ligt bij die gasten die m hier naar toe hebben gehaald.. Sowiezo, 60.000 euro voor een uurtje gezwam en leugens.. Wat een niveau om dan ook nog een Jag voor te rijdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets dan respect voor dat soort mensen. Ik gun goede bedriegers dan ook echt hun rijkdom. Waarom dan toch haten op Don Gore
60.000 euro voor een uurtje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ben geen Al Gore fanaat maar het probleem ligt bij die gasten die m hier naar toe hebben gehaald.. Sowiezo, 60.000 euro voor een uurtje gezwam en leugens.. Wat een niveau om dan ook nog een Jag voor te rijden
Zou een faculteitsvereniging 60.000 euro over hebben voor Gore?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ben geen Al Gore fanaat maar het probleem ligt bij die gasten die m hier naar toe hebben gehaald.. Sowiezo, 60.000 euro voor een uurtje gezwam en leugens.. Wat een niveau om dan ook nog een Jag voor te rijden
Oh, vandaar dat je zo'n gefrustreerde zielepoot bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
60.000 euro voor een uurtje?
Wat een FOCKING BAAS!
Daar moet ik bijna 2 jaar voor werken!
Al Gore is gewoon een ModdaFokking P.I.M.P.!![]()
Nouja, het blijft natuurlijk maar een mening hé.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou een faculteitsvereniging 60.000 euro over hebben voor Gore?
Maar gezwam en leugens? Dat valt nog wel een beetje mee toch?
Nou co2 meting zijn geen menigen maar gewoon harde feiten. Het enigste waar nog discussie over is in hoe verre deze concentratie verhoging gaat bijdragen aan een versterkt broeikaseffect.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het blijft natuurlijk maar een mening hé.
De achterliggende wetenschap over de processen rondom de klimaatverandering is vrij hard hoor. Gore verpakt het met flink wat marketing en dikt bepaalde zaken misschien wat aan. Maar het is niet zo dat er geen bal van klopt oid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het blijft natuurlijk maar een mening hé.
Ik zou me toch een beetje gaan inlezen in de materie als ik jou wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:42 schreef timmmmm het volgende:
Kindjes, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het 500 jaar geleden warmer was dan nu. Zonder industrie en onze co2.
De aarde verwarmt nou eenmaal, en koelt weer af. Na de ijstijd, toen alles aan het smelten was, ging men ook niet ineens de schuld bij zichzelf leggen.
Milieufanaten: we zijn helemaal niet zo belangrijk als je je graag voorhoudt, hou je ego in bedwang.
Beste tim als je een volwassen discussie hier over wilt voeren prima. Maar begin dan niet met kindjes in deze opening.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:42 schreef timmmmm het volgende:
Kindjes, uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat het 500 jaar geleden warmer was dan nu. Zonder industrie en onze co2.
De aarde verwarmt nou eenmaal, en koelt weer af. Na de ijstijd, toen alles aan het smelten was, ging men ook niet ineens de schuld bij zichzelf leggen.
Milieufanaten: we zijn helemaal niet zo belangrijk als je je graag voorhoudt, hou je ego in bedwang.
De evolutietheorie is ook maar een theorie. God die de wereld schiep in 7 dagen is minstens zo realistischquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:
Cfk's en zure regen was in jou optiek ook maar een verzinsel en niet door de mens gemaakt?
Ik vind het niet echt meevallen voor zo iemand, de beste man doet constant alsof de planeet vergaat en vervolgens is het geen voorbeeld hoe je met de planeet zou moeten omgaan. Als ik hem was dan had ik een videoconferentie gedaan ipv af te reizen naar Nederland bijv.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou een faculteitsvereniging 60.000 euro over hebben voor Gore?
Maar gezwam en leugens? Dat valt nog wel een beetje mee toch?
Ik was afgelopen week op een gelovige uitvaart daar werd nog een nummer gezongen waarbij in de tekst de regel stond dat de zon om de aarde draait.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
De evolutietheorie is ook maar een theorie. God die de wereld schiep in 7 dagen is minstens zo realistisch.
ik was daar niet bij, maar als je een verhaal loopt te verkondigen en vervolgens doe je daar zelf niet aan mee dan is dat liegen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:55 schreef du_ke het volgende:
Maar welke leugens heeft hij in Groningen nou verteld?
Dat zeg ik ook niet, maar ik geloof ik niet dat de mens er wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
De achterliggende wetenschap over de processen rondom de klimaatverandering is vrij hard hoor. Gore verpakt het met flink wat marketing en dikt bepaalde zaken misschien wat aan. Maar het is niet zo dat er geen bal van klopt oid.
nee volgens mij is dat wat anders dan liegen, hypocriet kan er mogelijk een term voor zijn, en volgens mij is wat jij doet vooral een uitvlucht zoeken omdat je je claim niet hard kan makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:00 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik was daar niet bij, maar als je een verhaal loopt te verkondigen en vervolgens doe je daar zelf niet aan mee dan is dat liegen toch?
Aha, dat kan. Het lijkt mij stug dat we het niet kunnen beïnvloeden maar dat kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik geloof ik niet dat de mens er wat aan kan doen.
Dit is een vorm van laster die je hier verkondigt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:00 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik was daar niet bij, maar als je een verhaal loopt te verkondigen en vervolgens doe je daar zelf niet aan mee dan is dat liegen toch?
Beste basp1,quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beste tim als je een volwassen discussie hier over wilt voeren prima. Maar begin dan niet met kindjes in deze opening.
Nou in welke onderzoek komt het naar voren dat 500 jaar geleden het globaal warmer was. Lokaal zijn er pieken geweest maar globaal zover ik weet niet.
Verder zijn we idd maar een onderdeeltje van de natuur maar we zijn als mensheid wel in staat om ons nest zo te vervuilen dat de natuur geen plaats meer voor ons als diersoort meer heeft. Als je dat een fiine gedachte vind komt dat voor mij nogal dom over.
Cfk's en zure regen was in jou optiek ook maar een verzinsel en niet door de mens gemaakt?
Dat het ozongat kleiner wordt komt dus niet omdat we cfk's in de ban hebben gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik geloof ik niet dat de mens er wat aan kan doen.
Omdat? Als ik zeg dat iemand vermoorden slecht is, en vervolgens vermoord ik iemand, maakt dat de daad zelf dan beter of slechter? Met andere woorden, is mijn boodschap minder waar, omdat ik vervolgens zelf iemand vermoord heb?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:00 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat komt omdat er maatregelen zijn genomen, waardoor de zure regen de afgelopen 30 jaar met 50% is gedaald. Ook toen waren er sceptici die het allemaal maar onzin vonden, net als nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:07 schreef timmmmm het volgende:
Verder heb ik het niet over zure regen gehad, hoewel ik wel geloof dat dat een beetje de hype van de dag was, toen, nu hoor je er niets meer over.
quote:In november 2010 stuurde Joop Atsma, staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu, een rapport naar de Tweede Kamer waarin staat dat in de afgelopen dertig jaar de hoeveelheid zure regen met 50% is afgenomen.
Maar over die andere 50% hoor je ook niets meer. Het was een echt, door ons gemaakt, probleem hoor, maar wel eentje die voor mijn gevoel lichtelijk overdreven isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat er maatregelen zijn genomen, waardoor de zure regen de afgelopen 30 jaar met 50% is gedaald. Ook toen waren er sceptici die het allemaal maar onzin vonden, net als nu.
[..]
Klopt, maar het toont wel aan dat temperatuurstijgingen niet slecht zijn, en ook door natuurlijke onstandigheden kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef du_ke het volgende:
overigens dat het vroeger warmer is geweest wil bepaald niet zeggen dat er geen verband is tussen temperatuur en de hoeveelheid broeikasgassen in de atmosfeer hoor
Fantastisch liedje blijft dat toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het doet je toch weer aan dit denken:
Al Gore is geen wetenschapper maar een televangelist.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:15 schreef Basp1 het volgende:
De klimaatsceptici worden trouwens steeds triester en triester kunnen ze de wetenschap niet meer weerleggen dan gaan ze maar op de al gore persoon spelen.
een uitvlucht in de zin van ik heb geen zin en tijd om tot op de millimeter alles te gaan uitzoeken, (ijsberen anyone..) de hele duurzaamheidsindustrie vind ik een leugen dus bottomline vind ik Al Gore gewoon een zakkenvuller die niet met een echte oplossing komt en er niet naar acteert. Laat ze dan een echte wetenschapper uitnodigen daar, die komen voor heel wat minder centen een verhaaltje houden toch..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee volgens mij is dat wat anders dan liegen, hypocriet kan er mogelijk een term voor zijn, en volgens mij is wat jij doet vooral een uitvlucht zoeken omdat je je claim niet hard kan maken.
quote:2009.. Mr Gore, speaking at the Copenhagen climate change summit, stated the latest research showed that the Arctic could be completely ice-free in five years.
In his speech, Mr Gore told the conference: “These figures are fresh. Some of the models suggest to Dr [Wieslav] Maslowski that there is a 75 per cent chance that the entire north polar ice cap, during the summer months, could be completely ice-free within five to seven years.”
However, the climatologist whose work Mr Gore was relying upon dropped the former Vice-President in the water with an icy blast.
“It’s unclear to me how this figure was arrived at,” Dr Maslowski said. “I would never try to estimate likelihood at anything as exact as this.”
Mr Gore’s office later admitted that the 75 per cent figure was one used by Dr Maslowksi as a “ballpark figure” several years ago in a conversation with Mr Gore.
Leuke qoute dat hij een voorspelling uit zijn duim gezogen heeft maar daarmee wordt het hele klimaat veranderings verhaal totaal niet weerlegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef kawotski het volgende:
Publiciteit ok, maar er moet toch een geloofwaardiger persoon te vinden zijn op deze wereld..
[..]
Oh allicht maar juist door het zure gezeur van de geenstijls en telegraven van deze wereld krijgen ze gratis nog een grote bak extra publiciteit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef kawotski het volgende:
Publiciteit ok, maar er moet toch een geloofwaardiger persoon te vinden zijn op deze wereld..
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |