yups die heb je gedibstquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:42 schreef Poppejans het volgende:
ik kwijl weg bij deze (ook Lindex)
[ afbeelding ]
BJ jij hebt die, toch? Mocht ik die nou dibsen??
Tofquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yups die heb je gedibst![]()
ben zooooo bnieuwd hoe die liene straks staat..
Die is gloednieuw en is nu het allereerste wat er staat bij tops girls 1-7 years.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:39 schreef wickie het volgende:
Oh wauw! DML, die heb ik helemaal niet zien staan.. Waar staat die?
Die heb ik ook voor baby2 in maat 56quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:42 schreef Poppejans het volgende:
ik kwijl weg bij deze (ook Lindex)
BJ jij hebt die, toch? Mocht ik die nou dibsen??
Nu zag ik hem hier voorbij komen en wilde ik hem vandaag bestellen... staat hij vandaag niet meer op de site?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:10 schreef mignonne het volgende:
en deze, omg zo schattig
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D07%2094315%2014008%2071%202008%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:23 schreef twentemeisje het volgende:
Cooki je slaat de spijker op z'n kop met die moeder-dochter jurken! Kun je ook voor mij meebestellen?
Volgens de kenners is het kofferschaapje nog niet te koop geweest, ik wacht ook met smart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zag ik hem hier voorbij komen en wilde ik hem vandaag bestellen... staat hij vandaag niet meer op de site?![]()
Ben ik nou scheel geworden, ik zie hem er echt niet meer staan, en gisteravond heb ik hem nog aangeklikt om te kijken of hij nog bestelbaar was.
Ziet iemand van jullie hem nog wel staan?Misschien al uitverkocht
![]()
Foto doet het niet meer zie ik, het gaat dus om het schaap met die verkleedkoffer![]()
Oke, thanks!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Spewey het volgende:
[..]
Volgens de kenners is het kofferschaapje nog niet te koop geweest, ik wacht ook met smart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |