quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
groterds![]()
mn kleine zit officiel nog in 68 maar t is vooral 74 wat nu in de kast ligt. Iets met uitgekeken op enzo. Rompers 62-68 gingen trekken bij de hals en dat vind ik zo lellik... dus die heb ik vervangen voor 74-80. Veel te ruim natuurlijk maar goed, boeiend, randje omslaan.
mn grote is 86 cm bij 11.9 en zit in maat 86. Ik ben langzaamaan de spullen in maat 92 in de kast aan t leggen, maar dat zijn allemaal najaars/winterspullen.
Ranja![]()
Oh Puck wat staat die uilenromper leuk!
Barba erg leuk spul zeg![]()
![]()
Hebben jullie de nieuwe spullen bij H&M al gezien? zitten toffe dingen tussen.
quote:
H&M bedoel je toch?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Babykleding t/m maat 86.
1 artikel naar keuze code 8920 50% korting op het duurste artikel
9514 25% korting duurste artikel
En 1304 5 euro korting
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Spewey het volgende:
Ik zie m'n mupke al rond sjouwen met dat koffertje.
Ik vind hem best duur voor zo'n soort cadeautjequote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef Spewey het volgende:
![]()
Nou hoor, vond het een ideaal mijn-grote-broer-is-jarig-maar-ik-ben-19-maanden-en-snap-dat-nog-niet-dus-ik-krijg-ook-wat-cadeautje.
*wekker zet*
Zat te hopen dat de kortingscode daar ook voor te gebruiken was.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind hem best duur voor zo'n soort cadeautje![]()
Ik zie mijn jongetje er helemaal niks mee doen helaas
fixedquote:Op donderdag 29 september 2011 22:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zat te hopen dat de kortingscode daar ook voor te gebruiken was.
Mjah, niet goedkoop maar het is ook een beetje voor mezelf natuurlijk, zwijmel ende wegdroom...
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef mignonne het volgende:
"zal mama je even helpen?"![]()
uhu...
Mijn lief zegt net dat ik dat net zo goed zelf kan maken. Nou kan ik dat heul niet, maar daarnaast denk ik dat mijn kleine sloopkogel dat ook zo kapot heeft en dat vind ik dan weer zonde.
[offtopic]quote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef Spewey het volgende:
"Oeh, kijk, play-doh met Cookiemonster, leuk hè?"
"Nee mama, wil ik niet."
"Jawel, dat vind je hartstikke leuk"
/offtopic :
Ik heb hem net voor Niels besteldquote:[b]Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef bodpa09
Die muizensjaal kan toch ook best voor jongens?
Ondertussen grote kans dat hij er onderhand uit gegroeid is of niet??quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb hem net voor Niels besteld
H&M is idd zó traagIk heb in juli iets besteld en er staat nu dat het eind oktober geleverd zal worden, maar die datum wordt steeds verplaatst...
Ook toevallig het sterrenfleecevest?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb hem net voor Niels besteld
H&M is idd zó traagIk heb in juli iets besteld en er staat nu dat het eind oktober geleverd zal worden, maar die datum wordt steeds verplaatst...
Ja, was ooit eind augustusquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:29 schreef Twinkly het volgende:
Gelukkig! Krijg jij het als het goed is ook in oktober?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:23 schreef Keshet het volgende:
Spewey, mot ik weer langs de H&M voor je?
Jammer van die drukte maar een ribtuinbroek klinkt helemaal leuk en 50ct klinkt nog veel leuker!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
De kinderkledingbeurs viel een beetje tegen. Het was enorm druk, er was bijna geen ruimte om te lopen en naar de kleding te kijken. Beneden was kinderkleding vanaf maat 92, maar daar hebben we niets gevonden, het was ook best wel verwassen allemaal. Toen hebben we toch nog even bij de babykleding gekeken en daar zaten ook wat grote maten tussen!
Poppejans heeft enorm toffe schoentjes gescoord voor 2 euro, ze komt vast wel een foto laten zien.
Ze heeft ook nog een vestje voor 50 cent gevonden en ik heb een groene ribtuinbroek in maat 104 gevonden voor 50 cent
Ik vind ze wel heel fijn, dus daar had ik t wel voor over (en ze blijven ook gewoon mooi), maar ik ga er dus echt geen 5,50 voor betalen. Of 5 euro voor de korte mouwen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Twinkly het volgende:
Wat stom van die rompertjes, ik vond ze voor de prijsverhoging al duur voor gewone effen gekleurde rompers (ivm V&D bijv).
Wat Twinkly zegt!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
De kinderkledingbeurs viel een beetje tegen. Het was enorm druk, er was bijna geen ruimte om te lopen en naar de kleding te kijken. Beneden was kinderkleding vanaf maat 92, maar daar hebben we niets gevonden, het was ook best wel verwassen allemaal. Toen hebben we toch nog even bij de babykleding gekeken en daar zaten ook wat grote maten tussen!
mezelf quotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Hema .......hemdje/boxertje, zo cute![]()
oeh.. en hemdje/boxer in beeld, ..........[ afbeelding ]
Ik wilde het setje voor Kyllian kopen, maar ze hadden de goede maat niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef Cooki het volgende:
[..]
mezelf quoten![]()
magoe...
Meimeltje, ik vind het een Dyon hemdje
jij ook?
![]()
Goede tip die 2 luiersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:13 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje: ik houd van te grote kleren, die onderbroek blijft wel goed zitten, maar is idd aan de ruime kant
...daarom doe ik 2 luiers over elkaar bij m aan, hendy joh
Idd spaans valt net wat smallerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef Spewey het volgende:
Het babymerk Dudu, onderdeel van het Spaanse kinderkledinglabel Ginkana.
Ik kende het nog niet.
De onderste of de bovenste? (jurkje of setje) Het onderste setje vindt vriend niet zo leuk dus die stuur ik terug denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Dat setje naast het skipak is leuk F_R! Waar heb je dat gekocht?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:50 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn H&M bestelling is vandaag binnen gekomen! Erg leuk, maar Jaël was te moe om het aan te willen en te showenVoor haar heb ik twee longsleeves. En voor Sarah een jas, maar die ging ook heel hard huilen toen ik hem haar paste, hij paste wel overigens. De meisjes waren duidelijk minder blij dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |