Jammer van die drukte maar een ribtuinbroek klinkt helemaal leuk en 50ct klinkt nog veel leuker!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
De kinderkledingbeurs viel een beetje tegen. Het was enorm druk, er was bijna geen ruimte om te lopen en naar de kleding te kijken. Beneden was kinderkleding vanaf maat 92, maar daar hebben we niets gevonden, het was ook best wel verwassen allemaal. Toen hebben we toch nog even bij de babykleding gekeken en daar zaten ook wat grote maten tussen!
Poppejans heeft enorm toffe schoentjes gescoord voor 2 euro, ze komt vast wel een foto laten zien.
Ze heeft ook nog een vestje voor 50 cent gevonden en ik heb een groene ribtuinbroek in maat 104 gevonden voor 50 cent
Ik vind ze wel heel fijn, dus daar had ik t wel voor over (en ze blijven ook gewoon mooi), maar ik ga er dus echt geen 5,50 voor betalen. Of 5 euro voor de korte mouwen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:37 schreef Twinkly het volgende:
Wat stom van die rompertjes, ik vond ze voor de prijsverhoging al duur voor gewone effen gekleurde rompers (ivm V&D bijv).
Wat Twinkly zegt!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
De kinderkledingbeurs viel een beetje tegen. Het was enorm druk, er was bijna geen ruimte om te lopen en naar de kleding te kijken. Beneden was kinderkleding vanaf maat 92, maar daar hebben we niets gevonden, het was ook best wel verwassen allemaal. Toen hebben we toch nog even bij de babykleding gekeken en daar zaten ook wat grote maten tussen!
mezelf quotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Hema .......hemdje/boxertje, zo cute![]()
oeh.. en hemdje/boxer in beeld, ..........[ afbeelding ]
Ik wilde het setje voor Kyllian kopen, maar ze hadden de goede maat niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef Cooki het volgende:
[..]
mezelf quoten![]()
magoe...
Meimeltje, ik vind het een Dyon hemdje
jij ook?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |