1969 is nog zonder gordel plichtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee snap ik maar meestal zijn hoofdsteunen wel te krijgen en rijden zonder is toch wel gevaarlijk mocht je een ongeluk krijgen
Zeker serieuze interesse, maar om deze auto te kopen, moet ik die van mij eerst verkopen. Of als je geïnteresseerd bent in een ruil kunnen we ook wat afspreken. Ik heb een vw buggy ruska classica met de 1.3 boxermotor. Maar het is nu niet echt het seizoen om zo'n auto te verkopen, dus ik weet niet over welke termijn ik het heb. Overigens, sorry voor de late reactie, ik ben ondertussen druk bezig geweest met studeren, en heb nauwelijks tijd gehad om Fok! in de gaten te houden.quote:
anwb lidmaatschap lijkt me perfect? die mannen zijn wel blij met zo'n oudje, ik denk dat je weinig dingen zult hebben met zo'n auto die ze niet ter plekke kunnen fixen. simpele techniek, geen ingewikkelde computers die stuk kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
wat nou als je daar panne mee krijgt?
wat kost zoiets aan onderhoud?
Is de vraagprijs no veranderd? En zo ja; wat is de vraagprijs nu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:31 schreef scarback het volgende:
De vraagprijs is nu gelijk aan de vraagprijs die Bart Willem vroeg toen ik de auto kocht. Ten opzichte van toen is er het volgende veranderd:
Toen:
2 jaar APK
Kort geleden groot onderhoud (alle slangen etc nagelopen)
Lekke rembekrachtiger
Doorhangende deur
Ontsteking aan revisie toe
Interieur toen niet origineel (was van Volvo 480, zit lekkerder, maar was niet onze smaak)
Achterbak was wat afgeleefd (geen reservewiel, slechte mat, etc)
Nu:
2/3 jaar APK (tot juni 2012)
Kort geleden onderhoud (motorisch, slangen etc waren uiteraard nog goed)
Goede rem
Deuren in orde
Ontsteking gefixt
Origineel interieur
Nette achterbak
Volgens mij is er op andere zaken vrijwel geen achteruitgang geweest. Komen kijken staat uiteraard vrij!
Uiteraard staat bieden vrij (zoals al gemeld in OP), dat heb ik toen ook gedaan en een akkoord bereikt met Bart Willem.
Dat snap ik. Lijkt me alleen lastig om aan nieuwe onderdelen te komen aangezien dit toch al een auto van 42 jaar oud is (baas, trouwens)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef scarback het volgende:
Als je er panne mee krijgt: de meeste oldtimer verzekeringen hebben een sleepregeling. Je mag 1x de auto laten afslepen naar een locatie naar keuze (garage, je huis, etc). Gratis
Onderhoud: is net wat je zelf wil. Breng je hem naar de garage voor alles, dan is het niet goedkoper dan een normale auto. Als je zelf een klein beetje handig bent (en dan bedoel ik echt een klein beetje) dan doe je eigenlijk alles zelf. In dat geval hoeft het niet veel te kosten (alleen onderdelen).
Maar je kunt het uiteraard zo gek maken als je wilt. Je kunt er ook praktisch gratis in rijden, maar dan schrijf je m natuurlijk ook (veel te) snel af. Als je serieuze belangstelling hebt kun je wel zien wat ik aan onderhoud heb uitgegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |