quote:
Op maandag 3 oktober 2011 12:24 schreef Sulley02 het volgende:[..]
Die beestjes zijn slim en als ze naar buiten willen, dan vínden ze wel een weg naar buiten. Waar het koppie door kan, past het lijfje ook doorheen en zeker als ze angstig zijn krijgen ze veel door elkaar.
Als je vind dat het huis beter kitten-proof hadden moeten maken, waarom heb je de kittens dan niet afgeleverd om te kijken waar ze terecht zouden komen? Zelf had je ook niet in de gaten dat een van de kittens bij jou op het balkon had kunnen ontsnappen. Je hebt toen in kunnen grijpen en ik snap dat je je zorgen maakt, maar je weet zelf hoe vindingrijk kittens kunnen zijn en door dit geneuzel op afstand zullen ze zich alleen maar vervelender gaan voelen en dat lost helemaal niks op.
Ik snap niet dat iedereen hier het beter denkt te weten. Met een schuldgevoel aanpraten los je niks op en als je je rot voelt dan denk je ook minder goed na en dat lijkt me niet de bedoeling.
Het huis was kittenproof volgens Rewimo. Odie en Joe zouden niet het hele huis tot hun beschikking krijgen, dat vond ik sowieso al een goed idee. Voor de rest ga ik uit op het woord van Rewimo. Als Rewimo zegt dat het huis kittenproof is, waarom zou ik daar dan aan twijfelen? Ze hebben al vaker katten gehad dus ik ga er van uit dat ze weten waar ze het over hebben.
Het is voor mij niet echt makkelijk om even naar Duitsland te rijden om te kijken of het waar is wat ze zeggen en bovendien vind ik dat onnodig. Maar goed de reden dat ze de tweede keer zijn ontsnapt is net als de eerste keer dat er een deur vergeten is dicht te doen. Dan kan je huis nog wel zo kittenproof zijn, maar dan moet je niet vergeten een deur dicht te doen (en ja dat is natuurlijk menselijk).
Mijn kittens kunnen blijkbaar ontsnappen op het balkon, dankzij Lynn ben ik daar achter gekomen. Lynn is bang dus probeert een uitweg te zoeken daarom heb ik haar ook niet alleen op het balkon achtergelaten. Ik weet hoe snel kittens kunnen zijn, daarom zou het mij ook geen tweede keer gebeuren.
Maar goed hier wordt Rewimo natuurlijk ook niet vrolijker van, maar daarom vind ik nog wel dat het genoemd mag worden.