Echt hequote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs
Hij lag heel lief een tukje te doen. Het is een scheetje; lekker ontspannen en vriendelijk
Dat ook vooral: zo zijn kattenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef lisa het volgende:
Misschien een troost. Toen wij gingen verhuizen heeft 1 van mijn katten 3 dagen tussen een rioolbuis en een stukje muur gezeten waarvan ik nu nog steeds niet begrijp dat ze daar ooit heeft tussen gepast. Na drie dagen kwam ze, uit zichzelf, heel nuffig naar boven met een kop van: zocht je mij? En ging zich zitten wassen alsof er niks gebeurd was. Zo zijn katten.
Een echte katerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat goed zeg! Lekker genieten van elkaar nuquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Niks gehoord vannacht
Maar toen qltel om half 7 de kooi ging inspecteren zat Odie erinEn hij is in prima conditie, gezien de spurt die hij erin zette toen hij uit de kooi kwam
Joe begon enthousiast te mauwen toen hij zijn maatje zag en na een paar spurts door de gang van Odie kropen ze samen in een hoekje waar ze nu ongetwijfeld hun avonturen zitten uit te wisselen
Ik ga vandaag zoveel mogelijk bij ze zitten en met ze spelen en knuffelen. En straks Odie eerst zijn bandje omdoen zodat we hem kunnen horen.
Bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:16 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat kartonnen dozen en platen naar de stort brengen........
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:45 schreef qltel het volgende:
@ElisaB, Odie is nog niet terecht, hoor. Kom je straks weer langs?BoewhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal gelukkigGoed zo Odie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |