abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:06:22 #1
163650 Greys
pi_102524626
VORIGE DEEL van Rewimo:
Joe en Odie komen naar Onze Bauernhof *O*

En nu hopen dat Odie snel tevoorschijn komt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:08:35 #2
163650 Greys
pi_102524736
Rewimo, als je liever zelf een nieuw topic opent geef je maar een gil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102524760
Hij staat niet in mijn AT ;(

Ja nu wel.. Maar niet automatisch
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:10:18 #4
163650 Greys
pi_102524815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij staat niet in mijn AT ;(

Ja nu wel.. Maar niet automatisch
Omdat het bij 1 deel nog geen reeks was, dat kan niet ;)
Dat moet handmatig aangemaakt worden, net gedaan. Bij volgende delen gebeurt dat wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102524905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Ynske het volgende:
misschien een stomme vraag. maar zou zo'n kleintje niet op Oognip reageren?
omdat ze haar kennen?
Het zou kunnen al weet ik niet hoe lang hij mijn stem 'onthoud'...
pi_102525011
Tim en Pim reageerden ook nog op jullie he :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 september 2011 @ 20:14:32 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102525043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het zou kunnen al weet ik niet hoe lang hij mijn stem 'onthoud'...
Misschien zou dat nog een optie zijn, als t vandaag met Elies niet gelukt is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102525064
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Misschien zou dat nog een optie zijn, als t vandaag met Elies niet gelukt is
Dat had ik inderdaad al eerder aangeboden :) Hopelijk is het niet nodig, anders doe ik het graag.
pi_102525350
Duimt mee. Heb alleen pagina 6 van vorige topic gelezen maar neem aan dat lokken met al wat mogelijk is aan speeltjes, snoepjes en andere lekkernijen al gebeurt is?

Beestje wel te zien of gewoon helemaal foetsie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 20:27:25 #10
163650 Greys
pi_102525618
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Duimt mee. Heb alleen pagina 6 van vorige topic gelezen maar neem aan dat lokken met al wat mogelijk is aan speeltjes, snoepjes en andere lekkernijen al gebeurt is?

Beestje wel te zien of gewoon helemaal foetsie?
Is al gebeurd idd. Ze hebben ook een vangkooi inmiddels om het kleintje proberen te vangen van achter het schot.
Elies is er nu om te helpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  One tough cookie donderdag 29 september 2011 @ 20:35:14 #11
169210 liesje1979
pi_102525958
Ik zit zo hard te duimen!
pi_102526058
Ik duim mee! :o
Wat een narigheid -O- Als het moet kom ik volgende week een keer helpen vangen anders :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_102527088
Ik ben aan het duimen
  donderdag 29 september 2011 @ 21:16:20 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102527911
Ik ben ook bijgelezen, wat een nare situatie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_102528039
Misschien lukt het as je die joe in een kooitje bij het gedeelte waar odie zit zet? Zodat hij misschien op joe afkomt?

Of het gemauw van joe opnemen en dat afspelen in die kamer?
pi_102528161
Mijn duimen draaien ook overuren voor jullie :*
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102528753
Ja hier ook ^O^ , kom er eens uit Odie !!!
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 29 september 2011 @ 21:51:19 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102529771
Helleu, it is I, the catwhisperer *)

Owkee, Odie is nog niet gevangen, maar we hebben wel de volgende update: Christan heeft Odie vanmiddag op zijn bed aangetroffen. Helaas schoot hij er als een haas vandoor. Maar het goed nieuws is dus: hij leeft nog, zit niet klem, is niet ziek (afgaand op de snelheid waarmee hij er nog van tussen ging).

Ik heb op mijn buik alle gaten en hoeken van de zolder gezien. Ik heb Odie wel horen rondscharrelen, maar heb hem niet gezien. De gaten die qltel in de muur heeft gemaakt waren groot genoeg om mij doorheen te kunnen laten gaan, dus dat gaat Odie ook echt wel lukken.

De muur waarvan Oognip het idee had dat het zinvol was om die te slopen, kan gewoon blijven staan; ik ben via de koof in de hoek gekropen en kon toen met een lampje helemaal tot het eind en van boven naar beneden kijken: mooie doorsteek voor Odie, maar meer dan dat ook niet.

Samen met Rewimo heb ik een deel van de spullen van de zolder naar een andere plek gebracht en de rest wat anders opgestapeld. Er is nu meer overzicht. Odie kan er nog wel tussen kruipen, maar het staat nu zo dat je 'm dan eigenlijk wel vrij snel ziet. De vangkooi staat nu op het achterste (rustigste) deel van de zolder, waar Odie eerder vandaag op bed zat. Ik heb er goede hoop op dat hij - nu de rust en het overzicht enigszins is wedergekeerd - zich vannacht of morgenochtend te goed gaat doen aan de vis!

Kortom: hij heeft nu beschikking over de zolder en (als hij veel lef krijgt) over de eronder gelegen woonkamer (open trap). Verder kan hij nergens heen. Er is veel licht, er is veel ruimte, er is veel lekkers te eten. Mijn oprechte inschatting: we kunnen allemaal rustig gaan slapen. Odie komt wel tevoorschijn!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102529932
Als dat beessie zich wel laat zien als er niemand is, is het dan niet beter gewoon ff wat lekkers neer te zetten, wat te drinken, en het dan gewoon ff te laten? Al die drukte zal het er ook niet beter op maken, en zo'n beestje is nog altijd een stukje kleiner en wendbaarder dan de gemiddelde ElisaB of Rewimo :+
  donderdag 29 september 2011 @ 21:58:00 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102530035
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als dat beessie zich wel laat zien als er niemand is, is het dan niet beter gewoon ff wat lekkers neer te zetten, wat te drinken, en het dan gewoon ff te laten? Al die drukte zal het er ook niet beter op maken, en zo'n beestje is nog altijd een stukje kleiner en wendbaarder dan de gemiddelde ElisaB of Rewimo :+
En dat is precies wat we nu hebben gedaan. Goed gecheckt of ie niet ergens klem kon zitten en een aantal van de verstopplekken opgeheven.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 september 2011 @ 21:58:30 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102530064
Dat hebben we nu ook gedaan, al is het dan wel in de kooi. Het water staat gewoon binnen bereik. Eten staat in de kooi en de kooi is afgedekt met een grote handdoek om een veilig plekje te creëren.

Overigens heeft hij gisteren blijkbaar kans gezien om vis te eten zonder in de kooi te komen. Waarschijnlijk door het door de tralies heen naar zich toe te hengelen, de slimmerd *)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102530167
Fijn dat hij waarschijnlijk gevangen gaat worden! :)

Maar je hebt het over 'de muur waarvan Oognip het idee had dat het zinvol was om te slopen' ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik had geen muur in gedachten of zo :? Rewimo zei zelf dat ze het anders gingen slopen, welke muur geen idee maar daar borduurde ik op voort.
pi_102530313
Het is gewoon een slimmerik O+ , ik ben in ieder geval blij dat hij gezien is alwas het maar eventjes snel zodat je weet dat het op zich goed met hem gaat.
En verder hoop ik dat hij snel tevoorschijn komt, want voor jullie is dit ook helemaal niet leuk :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102530331
Hoera!!!!!! *O*

En laten we nou niet gaan muggenziften hier over wie wat al dan niet zei; het gaat er om dat Odie eet en eten en drinken kan en slim is en dat het goed komt :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 september 2011 @ 22:03:59 #25
163650 Greys
pi_102530349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij waarschijnlijk gevangen gaat worden! :)

Maar je hebt het over 'de muur waarvan Oognip het idee had dat het zinvol was om te slopen' ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik had geen muur in gedachten of zo :? Rewimo zei zelf dat ze het anders gingen slopen, welke muur geen idee maar daar borduurde ik op voort.
Ik denk die in de slaapkamer van C. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')