Toegegeven, het is niet mogelijk lid te worden van de PVV en dan in debat te gaan. Maar je hoeft geen debat te voeren om jezelf te verweren. Dat was het hele punt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat is niet waar, en dat is nou juist het probleem. Ik kan wel stukjes schrijven over de PVV maar daar wordt niet op ingegaan. Als ik in debat met D66 wil, word ik lid, en ga ik naar een congres of een ledenavond. Of ik word niet lid en ga naar een debat waaraan één van hun leden meedoet. Beiden zijn onmogelijk bij de PVV door de gesloten structuur.
Jezelf verweren tegen iemand die niet ingaat op argumenten en geen antwoord geeft levert een nogal eenzijdige discussie op, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toegegeven, het is niet mogelijk lid te worden van de PVV en dan in debat te gaan. Maar je hoeft geen debat te voeren om jezelf te verweren. Dat was het hele punt.
Racist!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem nu uitgezet. Kan niet meer tegen die knaap.
Is ie vertegenwoordiger van een ras dan?quote:
De moslims!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie vertegenwoordiger van een ras dan?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie vertegenwoordiger van een ras dan?
Nee, maar racisme kan ook daar op slaan, hangt maar net van je definitie af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |