Ach, zo. Vandaar die advocaat enzo?quote:Journalist Martijn Koolhoven bevestigt vandaag in een persbericht dat hij is ontslagen bij de Telegraaf. Volgens de verslaggever is 'in goed overleg besloten de relatie te beëindigen'.
Was er maar een veranderingquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist wel voor de verandering.
Een advocaat bij een ontslagprocedure is niet echt vreemd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ach, zo. Vandaar die advocaat enzo?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef Tem het volgende:
Zo, die gaat de Ark van Jeroen in vanavond.
Niveautje weer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Ach jee, een of andere derde-rangs artiest uit Marokkaanse ouders wint een gouden kalf en moet meteen het moment misbruiken om politieke statements te maken. Wat een sukkel.
Is toch mooi. Dikke vinger naar Wilders toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Ach jee, een of andere derde-rangs artiest uit Marokkaanse ouders wint een gouden kalf en moet meteen het moment misbruiken om politieke statements te maken. Wat een sukkel.
Ja hè? Voor je het weet slachten ze ook onze kalveren nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef vuvuzela het volgende:
Ik wordt er een beetje bang van, die schreeuwende en overal aanwezige MarokkanenZe jatten zelfs onze prijzen.
Hero is juist tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef Tem het volgende:
Die kop van Hero Brinkman roept ook op tot geweld.
Hoezo is dat mooi? Hij laat alleen maar zwakte zien, geen kracht, op deze manier. Hij maakt al een statement door kennelijk een goed acteur te zijn volgens de filmwereld, en zo te laten zien dat een Marokkaan of moslim prima mee kan draaien. Nu laat hij alleen maar zien dat hij zich laat raken door die ingebeelde verwijten van Rutte, Verhagen en Wilders. Ik heb namelijk Rutte, Verhagen noch Wilders horen zeggen dat moslims niet kunnen presteren. Het is allemaal heel erg makkelijk, en heel erg goedkoop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Is toch mooi. Dikke vinger naar Wilders toe.
Bedtijd, grootvader.quote:
Ik word bang van Nederlanders die niet eens een werkwoord kunnen vervoegen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef vuvuzela het volgende:
Ik wordt er een beetje bang van, die schreeuwende en overal aanwezige MarokkanenZe jatten zelfs onze prijzen.
Nee knul. Ik maak dat zelf wel uit.quote:
Nee, de ''andere'' kant is totaal niet constant goedkoop bezig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo is dat mooi? Hij laat alleen maar zwakte zien, geen kracht, op deze manier. Hij maakt al een statement door kennelijk een goed acteur te zijn volgens de filmwereld, en zo te laten zien dat een Marokkaan of moslim prima mee kan draaien. Nu laat hij alleen maar zien dat hij zich laat raken door die ingebeelde verwijten van Rutte, Verhagen en Wilders. Ik heb namelijk Rutte, Verhagen noch Wilders horen zeggen dat moslims niet kunnen presteren. Het is allemaal heel erg makkelijk, en heel erg goedkoop.
OK, grootvaderquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee knul. Ik maak dat zelf wel uit.
Beatrix mag geen verweer geven, PvdA leden en andere 'slachtoffers' van de PVV wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:14 schreef feeling_sinister het volgende:
"Majesteit kan zich niet verweren" En al die mensen waar Wilders zich grievend over uitlaat dan? Wat een hypocriet gelul weer.
Hij probeert heel geforceerd een grap te maken over ALLES. Soms gewoon niet doen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
Ali moet gewoon z'n bek houden als iemand anders ana het woord is.
Onzin. Welk podium heeft de gemiddelde burger om met Wilders in debat te gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Beatrix mag geen verweer geven, PvdA leden en andere 'slachtoffers' van de PVV wel.
Hoop voor jou dat je dat ook ooit wordt.quote:
Als die dude dat vindt, dat 'de andere kant' goedkoop bezig is, moet hij dan zijn moment van glorie aangrijpen om net zulke goedkope, ongenuanceerde onzin te verkondigen? Als hij ervoor kiest erboven te staan en gewoon die sneren achterwege laat maakt hij veel meer indruk. Het is een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, de ''andere'' kant is totaal niet constant goedkoop bezig.
Een weerwoord hoeft niet via een debat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:17 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Onzin. Welk podium heeft de gemiddelde burger om met Wilders in debat te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |