Streep hem weg tegen een andere taks en ik vind het een goed idee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef themole het volgende:
Oh god de vleestaks, sterf toch lekker.![]()
Ik eet een paar keer per week vlees.
Het CDA heeft geen standpunten, behalve het willen van macht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik luister al een tijdje maar ik weet niet wat nou het standpunt is van die CDA
Consumeer en vermenigvuldig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, ik heb totaal geen last van mijn geweten als ik een overheerlijk stukje vlees of vis eet. In tegendeel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Louis22 het volgende:
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?
Eigenlijk gewoon schaalvergroting en weinig aandacht voor dierenwelzijn, maar omdat je niet enkel inde primaire sector je stemmen moet trekken, wordt het gebracht alsof het CDA ook op andere manieren van dieren houdt dan enkel het opeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja maar ik ga me dan ook niet verheven voelen dat ik elke dag vlees eet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vier keer per week vlees eten is decadentie.
En ik ben een enorme vleesfan.
Wat doe jij met een vlieg, mug of wesp als die je kamer binnenkomt? Denk je dan ook over het dierenwelzijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?
Of van die rare vega's die ons hun wil willen opdringen als een soort sekte en geloof.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef Louis22 het volgende:
Waarom wordt dat je vlees zo lekker vindt en dat je het zo zou missen als een legitiem argument gezien? Dat kun je ook wel zeggen over pedoseksualiteit, om maar iets te noemen.
quote:
Op je brood enzo ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef themole het volgende:
Even nagedacht en gekeken hoe vaak ik nu daadwerkelijk vlees eet en ik kom op gemiddeld 3x per week uit. Dan reken ik ook gehakt in pasta enzo mee. Valt dus wel mee.
Niet dat ik tegen wilders ben, maar het is zó makkelijk, vooral als Marokkaan uit de culturele sectorquote:
Dan maak ik een afweging. Maar het gaat om leed niet om het sterven, en om in één klap doodgeslagen te worden veroorzaakt nauwelijks leed. Áls die beesten al pijn kunnen lijden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat doe jij met een vlieg, mug of wesp als die je kamer binnenkomt? Denk je dan ook over het dierenwelzijn?
Ja, hè, Geert.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef Louis22 het volgende:
Wat een kutkneusje die moslim en wat een larmoyante, inhoudloze en misleidende speech.
Dat valt wel mee. Vlees is lang voor de meeste mensen vrijwel onbetaalbaar geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me dan ook niet verheven voelen dat ik elke dag vlees eet.
(vier keer zou ik niet decadent noemen trouwens, ik denk dat dat wel overeenkomt met het eetpatroon van homo erectus)
omdat 'ie moest huilen, emo-tv enzquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Tering zeg, er wordt meer over z'n speech gesproken dan z'n film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |