De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!en op mobiel en dan zeggen dat je maar 1 account hebt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
Vraag het admins
Dit is mijn enige account
Bvd,
Doei.
Jij wordt nooit mod.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
We hebben net geneukt, na het eten
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
Kots jij terwijl jij neukt? Afknapper ditquote:
Verdomme, wat baal ik nu.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wilde nog een naamtopic aan je weiden ggmm
En nu ontkennenquote:
Oh zo, oeps.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MK had eigenlijk de lapo maar omdat jij mod bent kan je ook na het slotje posten
Liever jij dan ik. Van zo'n wijf zou ik zelfs mijn hond aftrappen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
Ja, want ze doet mijquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben single en onbeschikbaar....
ja duidelijk?
Dan moet ik maar eens snel langskomenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben single en onbeschikbaar....
ja duidelijk?
alleen voor jou bb
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM, weet jij waar gamezz is
Lolquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens snel langskomen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.
Heb je een extra mod nodig?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.
Ja, dat is een goed idee zeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je een extra mod nodig?
Wist ik welquote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lol
BB is boterbartje maar jij bent ook lief
Ik vind dat LompeHork mod moet worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee zeg.
Iemand suggesties wie het moet worden?
ok goed idee kom je ook koken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wist ik welMaar ik dacht, dan kan ik je beschikbaar maken.
Ik bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee zeg.
Iemand suggesties wie het moet worden?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke wie heeft er nog meer een hekel aan mij.
Ik dacht dat ej hier niet mocht lopen zieken enzo maja
Ik ben niet zo'n ster in koken, en ook geen fan van biefstuk, dus dat belooft al niet heel veel goeds.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok goed idee kom je ook koken?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohhhh.. zo.
Bij nader inzien redden we het trouwens wel.
TAZZ AH ZEMMEL IK BEN ZO BAAS DAT IK ALLE KUTTOPICS SLUIT DAN HEBBEN JULLIE MAAR 1 MOD NODIG 110 120 130 GEEN ENKEL PROBLEEMquote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohhhh.. zo.
Bij nader inzien redden we het trouwens wel.
Jij vroeg welke vis, ik zei dat iedere vis een optie was. Dat was toch een antwoord.quote:
Doei!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
We gaan de stad in het is koopavond doei
Kusjes voor iedereen die lief is![]()
![]()
Ik ken wel een user die veel van Duitsers en hun cultuur weet.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, Duits naamvallen. Trauma's.
Arabisch naamvallen zijn vet makkelijk
Vertelquote:Op donderdag 29 september 2011 19:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken wel een user die veel van Duitsers en hun cultuur weet.
Ik zal deze briljante sollicitatiepost zeker niet vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
TAZZ AH ZEMMEL IK BEN ZO BAAS DAT IK ALLE KUTTOPICS SLUIT DAN HEBBEN JULLIE MAAR 1 MOD NODIG 110 120 130 GEEN ENKEL PROBLEEM
PZ 4 MOD NAO
Schrijf je dan uit van mailsquote:Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Score
Ik heb er 1x iets gekocht en ze vallen me nog steeds lastig met allemaal mails
Mijn laatste is van 19-08-2011quote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb al anderhalve week geen note gekregen, goed he?
Ben ik te lui voorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Schrijf je dan uit van mails
LompeHork voor mod.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
Lompehork of dimens of dalando zou ik mod maken. In elk geval GEEN Plastic_zak, deze is duidelijk ongeschikt
Ditquote:
Ok, misschien moet je nu je pumps en roze vestje uitdoenquote:
Ik zie jou ook zwaar moderator zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zie mezelf zwaar moderator zijn.
Jij? Nee, bedankt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zie mezelf zwaar moderator zijn.
Ze hebben echt mooie jassen en broekenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, misschien moet je nu je pumps en roze vestje uitdoen
Je hebt soms nogal een kort lontje, net zoals ik.quote:
omdat je pepers pijpt hahahahaquote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom zou ik geen goede mod zijn? Geef een goede reden, niet 'omdat je pepers pijpt hahahaha' .
MK is liefquote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt soms nogal een kort lontje, net zoals ik.
Dus jij vindt mij niet lief?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mods horen ook niet lief te zijn.
Klik eens op het plaatje.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef SurinaamseKip het volgende:
Hoe doe ik een plaatje instellen? IK KAN HET NIET VINDEN
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Lukt niet, ik bedoel plaatje onder je naam
oh op mijn eigen plaatje wel hahaquote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Lukt niet, ik bedoel plaatje onder je naam
Liever op jouw kop aangezien die toch al verneukt is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Sla dat ei maar op je kop kapot.
luchtig man!quote:
Valt mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt soms nogal een kort lontje, net zoals ik.
Rezania heeft een kort lontje die soms groeit. Hij zou stoppen met FOK! maar hij is er nogquote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die me beter kennen vinden me geen kort lontje hebben.
Mensen kunnen van gedachten veranderen togggquote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rezania heeft een kort lontje die soms groeit. Hij zou stoppen met FOK! maar hij is er nog
Crewbash, 2 weken ban.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA JIJ VIEZEB $#%^&*)p_{)(&^%$@#$%^&*(
Haal ergens een broodje döner.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
Goeie plek om te eten in Hilversum?
Mij bang maken, permban.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dreigen met ban, 1 maand ban.
Doner King bij de marktquote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
Goeie plek om te eten in Hilversum?
Ik wil iets lekkers eten.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haal ergens een broodje döner.
Ja echt van dat weer waar je niks van kunt doen, dat je denkt, ok, nu ga ik echt aan de slag, maar dat je later denkt, oh, nee, dit gaat hem niet worden vandaag.quote:
Waar kan ik dat vinden? Adres of zo?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Doner King bij de markt
Ik word er wel een beetje angstig van ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef GGMM het volgende:
Het forum wordt de laatste tijd wel overspoeld door buitenlandse kippen.
Problemen mee? watwatwatquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef GGMM het volgende:
Het forum wordt de laatste tijd wel overspoeld door buitenlandse kippen.
Ben je gek. Simpelweg een constatering.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Problemen mee? watwatwat
Iddquote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die morgen geen vrij hebben.
Ik dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die morgen geen vrij hebben.
owquote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je gek. Simpelweg een constatering.
Ja is ook nicequote:
Waar gaat je presentatie over?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die morgen aan een economiepresentatie gaan werken op vrije dag
huh watquote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
Maar SurinaamseKip heeft meer uitgaven dan MarokkaanseKip, valt me wel op.
Daar heb ik wat aan, ik eet vanavond sushi.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
volgens thuisbezorgd.nl 4 sterren dus de moeite waard denk ik.
En omdat sushi
Het wordt sushi, trek in.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja is ook nice![]()
Om even terug te komen op je vorige vraag: als je met de grote weg voor het station rechtdoor gaat heb je op een gegeven moment aan je rechterhand de Doner King
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet door vertellen, maar ik stalk SK al drie dagen.
Jij bent niet de slimste thuis zie ikquote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ja, maar wie is SK nou; SurinaamseKip of Speedking?
Waarschijnlijk beide dezelfde op een andere account.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ja, maar wie is SK nou; SurinaamseKip of Speedking?
We moeten FrieslandCampina adviseren hoe ze het best in de Verenigde Arabische Emiraten kunnen handelen enzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar gaat je presentatie over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel, alleen niet altijd even snugger.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Jij bent niet de slimste thuis zie ik
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We moeten FrieslandCampina adviseren hoe ze het best in de Verenigde Arabische Emiraten kunnen handelen enzo.Vragen die mijn groepje moet presenteren:
Wat, FrieslandCampina goes Arabic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't know, ze willen wel internationaal gaan dacht ik. Maar wij hebben dat land omdat studie Arabisch enzoquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat, FrieslandCampina goes Arabic?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We moeten FrieslandCampina adviseren hoe ze het best in de Verenigde Arabische Emiraten kunnen handelen enzo.Vragen die mijn groepje moet presenteren:
FrieslandCampina in de Verenigde Arabische Emiraten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel een interessant onderwerp.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Okequote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flinke maandlasten heb jij, vergeleken met MK.
Japans studenten doen over Japan, Chinees studenten over China, en wij over VAEquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
FrieslandCampina in de Verenigde Arabische Emiraten?![]()
Maar wel een interessant onderwerp.
wat bedoel jequote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flinke maandlasten heb jij, vergeleken met MK.
Ik weet hetquote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Dimens het volgende:
SV, qua chicks heb je niets te klagen.
Ja, dat begrijp ik wel. Maar had je dan niet beter Shell kunnen kiezen in plaats van FrieslandCampina?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Japans studenten doen over Japan, Chinees studenten over China, en wij over VAE
Omdat olie enzo zeker?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Maar had je dan niet beter Shell kunnen kiezen in plaats van FrieslandCampina?
Ja, natuurlijk omdat olie.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat olie enzo zeker?
Maar FrieslandCampina is wel een goed voorbeeld, want zuivel is meer alledaags dan olie enzo
Wel leuk, alleen best veel jong volk, behalve als je in de juiste tenten komt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaan in Hilversum?
En hij begon in het Arabisch tegen jou te praten of gewoon in het Nederlands?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, ik zat vandaag in trein, en ineens begint zo'n dude tegen me te praten. Hij is petroleum engineer uit Libië, zwaar toevallig.
Engels, hij is hier net komen wonenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij begon in het Arabisch tegen jou te praten of gewoon in het Nederlands?
Wat is jong?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel leuk, alleen best veel jong volk, behalve als je in de juiste tenten komt.
Ik ben je buurman.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat bedoel je
hoe weet je dat
Gaan we samen door Nederland treinen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vanaf 1 oktober ov'en
wie mag ik stalken
Dafakquote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het treinnummer ?
74xx of 78xx ?
jaja. waar woont je huis?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geïnteresseerd in treinen
Hallo Socios.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geïnteresseerd in treinen
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is een hele site met dit soort plaatjes.
http://pokememes.memebase.com/
[ afbeelding ]
In de buurt van Rotterdam.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om te weten of het in dezelfde provincie is als waar socios altijd zei dat ie was
Ja, maar Socios pijpt geen pepers.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om te weten of het in dezelfde provincie is als waar socios altijd zei dat ie was
kay socios. hoe bevalt het in de grote enge stadsomgeving?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam.
Met dank aan mijn trein avontuur.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanaf hierrrrrrrr is het officieel. we hebben socios teruggevonden!wb socios
Vetquote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken:
Basisschooltijden.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Saddam Hoessein.
Wie staat er op het dak? Half Irak
Wie staat er onder de douche? George Bush
Je had toch ook nog iets met stamp Bin Laden in de grond?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Saddam Hoessein.
Wie staat er op het dak? Half Irak
Wie staat er onder de douche? George Bush
Doet me denken aan zo'n verslaggever op tv die rondvraagt wat er nou met Saddam gedaan moet worden, als hij eindelijk gevonden is.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja toch, toen hij nog bestond.
Weet niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had toch ook nog iets met stamp Bin Laden in de grond?
Saddam ging eerder dood dan Bin Laden?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n verslaggever op tv die rondvraagt wat er nou met Saddam gedaan moet worden, als hij eindelijk gevonden is.
Gaan ze er nog serieus op in ook, "Ja, ophangen, en in de zee dumpen, net als Bin Laden."
Bin Laden bestaat niet, zijn echte naam is Tim Osman.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, ja, die is inmiddels al 5 jaar dood.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet.
[..]
Saddam ging eerder dood dan Bin Laden?
Waarom dan net als Bin Laden dumpen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, ja, die is inmiddels al 5 jaar dood.
Dat song ik ook altijdquote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is de grap nou juist, die mensen hebben niet door dat Saddam al lang gepakt is, die verslaggever probeerde te kijken of mensen wel doorhadden dat Saddam allang dood was.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom dan net als Bin Laden dumpen?
Ahh zoquote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is de grap nou juist, die mensen hebben niet door dat Saddam al lang gepakt is, die verslaggever probeerde te kijken of mensen wel doorhadden dat Saddam allang dood was.
Pownews.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, was geloof ik Rutger, van PowNews, beetje een slechte grap dus.
Eindelijk een goede post van jou.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - #66 - Copypasta
kom naar Amsterdamquote:Op donderdag 29 september 2011 20:25 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme ik ben weer in Utrecht.
Ik woon niet in Maastricht, mijn eigen stad haat ikquote:Op donderdag 29 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Krijgen we dit weer! Het maakt toch niet uit in welke stad je woont?
In Leiden hebben we tenminste bijna nooit problemen.quote:
wauwwwquote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden hebben we tenminste bijna nooit problemen.
/care.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden hebben we tenminste bijna nooit problemen.
Je vergeet iets....quote:Op donderdag 29 september 2011 20:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even bier en Bugles erbij pakken en Expeditie Robinson kijken.
Ben je zo lelijk dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niemand zou mij geloven als ik zeg dat ik het niet meer ben.
Doe ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ga terug naar zoetje, jij watje.
GELULquote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet in je fotoboek zie ik?
wejooquote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Check fobo voor pic met mij op m'n fiets.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Linkje, mobiel en zo.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik hier gewoon heel geil van word.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geile fotoquote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik hier gewoon heel geil van word.
Een echte testosterontrekker iddquote:
tmiquote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
Godver ik heb vandaag wel 5 kilo gescheten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |