De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!en op mobiel en dan zeggen dat je maar 1 account hebt.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
Vraag het admins
Dit is mijn enige account
Bvd,
Doei.
Jij wordt nooit mod.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
We hebben net geneukt, na het eten
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
Kots jij terwijl jij neukt? Afknapper ditquote:
Verdomme, wat baal ik nu.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wilde nog een naamtopic aan je weiden ggmm
En nu ontkennenquote:
Oh zo, oeps.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MK had eigenlijk de lapo maar omdat jij mod bent kan je ook na het slotje posten
Liever jij dan ik. Van zo'n wijf zou ik zelfs mijn hond aftrappen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Psy-freak het volgende:
Ja, want ze doet mijquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben single en onbeschikbaar....
ja duidelijk?
Dan moet ik maar eens snel langskomenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben single en onbeschikbaar....
ja duidelijk?
alleen voor jou bb
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM, weet jij waar gamezz is
Lolquote:Op donderdag 29 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens snel langskomen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.
Heb je een extra mod nodig?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die mis ik al een tijdje eigenlijk.
Ja, dat is een goed idee zeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je een extra mod nodig?
Wist ik welquote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lol
BB is boterbartje maar jij bent ook lief
Ik vind dat LompeHork mod moet worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee zeg.
Iemand suggesties wie het moet worden?
ok goed idee kom je ook koken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wist ik welMaar ik dacht, dan kan ik je beschikbaar maken.
Ik bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee zeg.
Iemand suggesties wie het moet worden?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke wie heeft er nog meer een hekel aan mij.
Ik dacht dat ej hier niet mocht lopen zieken enzo maja
Ik ben niet zo'n ster in koken, en ook geen fan van biefstuk, dus dat belooft al niet heel veel goeds.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok goed idee kom je ook koken?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohhhh.. zo.
Bij nader inzien redden we het trouwens wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |