Ja, Miller lite sponsort de boel, dat is met die previews op Facebook nog erger. Hoewel het me pas in deze aflevering echt opviel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef BasvB het volgende:
Is Miller Lite een sponsor ofzo?
Die dikke prospect en die Mexicaan zagen Juice alle twee in het wapengedeelte van het warenhuis dus die plaatsen hem daar echt wel. Word dus wat volgende week.
Ik hoop nog steeds dat Juice dit allemaal zo speelt omdat het zo is afgesproken met de club zoals Jax dat ook vorig seizoen deed
Ik denk niet dat dat zo is. Jax benaderde zelf Stahl. bij Juice was dat niet het geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef BasvB het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Juice dit allemaal zo speelt omdat het zo is afgesproken met de club zoals Jax dat ook vorig seizoen deed
Dat hoopte ik ook, maar ze lieten hem ook zien toen hij in paniek die dope probeerde te begraven, iets wat niet nodig zou zijn als dit afgesproken werk was...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef BasvB het volgende:
Is Miller Lite een sponsor ofzo?
Die dikke prospect en die Mexicaan zagen Juice alle twee in het wapengedeelte van het warenhuis dus die plaatsen hem daar echt wel. Word dus wat volgende week.
Nee klopt, er zijn teveel dingen die er op duiden dat hij dit niet afgesproken heeft en daadwerkelijk in de problemen zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar ze lieten hem ook zien toen hij in paniek die dope probeerde te begraven, iets wat niet nodig zou zijn als dit afgesproken werk was...
Maar dat interessante is gebaseerd op iets waar ik niks van geloof :/quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:18 schreef DUK het volgende:
Die FBI kerel smakt continue, zelfs als hij niet eet. Ranzige gast.
Verder vond ik het weer erg vermakelijk. Hoewel ik, zoals zo velen, niet snap waarom het op voorhand al een probleem zijn dat Juice een halve neger is wordt zijn verhaallijn nu wel erg interessant...
Goeie cameo was dat. Die gast die hij speelde was echt creepy.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef Emi22 het volgende:
Dan is Stephen King toch een betere cameo dan de Hoff...
Heb ik helemaal gemist. Wie speelde hij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef Emi22 het volgende:
Dan is Stephen King toch een betere cameo dan de Hoff...
Ruimt een lijk op. Die verpleegchick van Gemma's pa, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb ik helemaal gemist. Wie speelde hij?
"I have a drug addiction"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:25 schreef RPG het volgende:
Vraag me af hoe Juice hier onderuit gaat komen.
Ik vind hem sowieso een beetje creepyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Ssst, I'm eating..."
Dat is ook zo'n figuur he.
Wow, die had ik dus echt niet herkend! Ik dacht gewoon dat het een random griezelige acteur wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ruimt een lijk op. Die verpleegchick van Gemma's pa, als ik het me goed herinner.
King? Speelde een engerd die een lijk kwam opruimen vorig seizoen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb ik helemaal gemist. Wie speelde hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |