Nirak ik hoop eht nog nietquote:waar ik lig te bevallen yo
Pfft heftig! Gelukkig is het meeste voorbij nu...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
de bevalling was een hel (9 uur weeenstorm waarvan om 6 uur pas 5 cm ontsluiting, en hyperventilatiejankflauwval) t laatste uur van 5 naar 10 zonder dat ze t wisten. dus ruggenprik erin gejast en 4 minuten later lag ik te persen bij anesthesie daarna in de lift en toen ze mn kamer binnenreden perste ik m eruit
Hurrah voor terugplooibuiken! Mijn schoonzusje (die sowieso wel wat van jou weg heeft) had/heeft ook zo'n buik. En het is indeed jaloersmakendquote:Op donderdag 29 september 2011 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en nu 5 naweeen in een half uur
maarrrrr mn terugplooibuik is jaloersmakend, muahah
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef Lujaxa het volgende:
daar is hij dan om 11u56 is kyan geboren. Hij weegt 3kg485 en is 50cm. Foto volgt als ik morgen naar huis mag.
Whoei dat ging vlotquote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef Lujaxa het volgende:
daar is hij dan om 11u56 is kyan geboren. Hij weegt 3kg485 en is 50cm. Foto volgt als ik morgen naar huis mag.
volgens mij wil Sandous heel graagquote:Op donderdag 29 september 2011 14:18 schreef Tally het volgende:
WowWat gaat het snel allemaal. Wie is de volgende?
NEXT!!!!!
Ze heeft ook nummertje 1. Ga je gang! Foto's plakken na afloop gaarne!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
volgens mij wil Sandous heel graag
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:44 schreef Kyara het volgende:
Nou Sandous nog en dan moeten we weer even geduld hebben.
Ik ben ook benieuwd naar Jipster....quote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef klumsy het volgende:
Jipster hoe gaat het met jou? alweer thuis?
Dat vind ik fijn om te horen, maar toch, je kindertjes verliezen is niet makkelijk...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef klumsy het volgende:
Misschien heel stom, maar vind het helrmaal niet moeilijk![]()
Vind het juist heel fijn om te lezen dat het meestal goed gaat![]()
Geeft toch een soort van hoop voor de toekomst
Klumsy, ik ben een soort semi-lurker in Z&G, megarespect voor jou, je klinkt zo krachtig en positief! Wat je meemaakt, kan ik niet bevatten, maar weet wel dat ik meeleef en vaak aan je denk!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef klumsy het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef klumsy het volgende:
Veroorzaakt door de acrylnagels van je favo vk.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
niet in de placenta dus waarschijnlijk toch een wondje
Geen idee tot wanneer Bitterend... neem aan tot twee weken na je uitgerekende datum ofzo? Ze lag wel met het hoofdje naar beneden, maar nog niet vast.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:13 schreef bitterend het volgende:
NTS je maakt me jaloers hoor! zou willen dat ik zo lekker kon schoonmaken...
Maak me zorgen om Jipster...
Oh Susie je bent goedgekeurd! fijn! tot wanneer kan je meid nog indalen trouwens?
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Veroorzaakt door de acrylnagels van je favo vk.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Veroorzaakt door de acrylnagels van je favo vk.
Aww ok...en dan? met vacuum eruit? of wordt het op de buik gedrukt?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef danic het volgende:
@Bitterend, sommige kindjes dalen niet in, die hebben dan tijdens de bevalling een langere weg af te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |