abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102536411
Het zijn ook geen kerels he. Maar goed, met zo'n jong team, en de zwakke competitie waar we in spelen, is dat wellicht een logisch gevolg. Manolev werd aanvankelijk gehaald als harde verdediger en is van oudsher dit soort voetbal waarschijnlijk wel gewend. Maar die is hier omgeturnd tot wat hij nu is. Goede harde slidings zien we hem amper maken, en vandaag was het vooral de bal naar voren schieten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102536428
Trouwens, die schwalbe van Mertens was inderdaad matig, ik weet zelf ook nog niet echt wat ik er van moet vinden. Ik vind het argument; " Alles doen voor de overwinning " niet geheel terecht, maar anderzijds, boekten de Italianen zo ook niet grote successen? :P
pi_102536494
Bouma doet dat trouwens regelmatig, bij corners & vrije trappen bij de tweede paal in komen lopen en de bal er gewoon (met de voet vaak) intikken daar.
pi_102536533
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Bouma doet dat trouwens regelmatig, bij corners & vrije trappen bij de tweede paal in komen lopen en de bal er gewoon (met de voet vaak) intikken daar.
_O_
pi_102536944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, die schwalbe van Mertens was inderdaad matig, ik weet zelf ook nog niet echt wat ik er van moet vinden. Ik vind het argument; " Alles doen voor de overwinning " niet geheel terecht, maar anderzijds, boekten de Italianen zo ook niet grote successen? :P
Mijn kritiek in deze is dat Mertens het vooral doet uit frustratie. Hij moet zich erover heen zetten wanneer een tegenstander zo irritant is. Het is lastig, dat kan ik begrijpen. Ik had op dat moment ook wel iets van dat ik die kerel een paar pompen op zijn gezicht gunde. Maar als prof en gewoon rationeel gekeken naar de situatie, ga je er niets mee veranderen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102540510
Goede actie van PSV om SCC-ers gratis naar PSV-LIsse te laten gaan ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_102541749
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:26 schreef Bos81 het volgende:
En bij PSV - FC Lisse ook. De rest 5 euro voor alle vakken...
pi_102544229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook wel snappen dat het anders niet heel druk wordt.. Lisse is nu niet echt de meest aansprekende tegenstander..
pi_102546502
4 PSVers in eindselectie Oranje 8-)

De rest allemaal andere clubs :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:58:16 #61
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_102546725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

Mooi om te zien inderdaad, zijn wel eens tijden geweest dat het anders was :) Goed ook voor de ervaring voor, oranje is toch tikkie hoger niveau.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_102548837
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef KELDER het volgende:

[..]

Mooi om te zien inderdaad, zijn wel eens tijden geweest dat het anders was :) Goed ook voor de ervaring voor, oranje is toch tikkie hoger niveau.
Is ander voetbal. Leuk voor de errvaring, maar om nu te zeggen dat je daar een betere speler wordt.... Niet bepaald. Het laatste WK heeft al laten zien dat het interland voetbal zelden van een hoog niveau is. Maar goed, spelen met individueel betere spelers, is wel leuk voor de ervaring natuurlijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102549014
Wat een aanval/middenveld hebben we met Reis erbij _O-
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:32:13 #65
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_102549774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een aanval/middenveld hebben we met Reis erbij _O-
Eer dat Reis weer wedstrijdfit (indien al ooit) bij psv op het veld staat zijn sommige van de huidige spelers alweer weg, gok ik zo
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_102550374
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:32 schreef KELDER het volgende:

[..]

Eer dat Reis weer wedstrijdfit (indien al ooit) bij psv op het veld staat zijn sommige van de huidige spelers alweer weg, gok ik zo
Als hij überhaupt nog op niveau komt.

Maar hij komt dus bezoek kennelijk. Tsja, we zullen zien. We kennen ook het bekende 'vlucht gemist'-syndroom die Brazilianen over het algemeen al in de genen hebben zitten. Laat staan iemand als Reis.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102551264
Ik lees de TT net pas... Wat een fail. Zo ongeveer nog treuriger als de vorige van mij..... :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102551943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik lees de TT net pas... Wat een fail. Zo ongeveer nog treuriger als de vorige van mij..... :')
;(
pi_102552979
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:32 schreef KELDER het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe van Matavz heb gezien is het kwalitatief niet veel minder dan wat Reis destijds liet zien.
Dit, dus.
pi_102553364
Ik heb geen seizoenskaart,maar het lijkt me wel leuk om te gaan! Iemand die voor mij kan halen,en ik betaal diegene het gewoon terug? Misschien iemand die vanuit Zwolle/omgeving gaat,waarbij ik kan meerijden overigens?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102554131
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Hij zit ook regelmatig mis als de tegenstander een corner neemt, zoals gisteren :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102554521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

Welke 4?

edit: ah ik zie het al, inderdaad leuk. Nu nog van eigen opleiding en het is helemaal goed.
pi_102555098
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij zit ook regelmatig mis als de tegenstander een corner neemt, zoals gisteren :')
Of als hij probeert een balletje aan te nemen, terug te spelen, te kaatsen, te veroveren. Eigenlijk deed hij gisteren behalve die goal en een andere kans. Tjongejonge wat was hij slecht.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102555784
Iemand enig idee of de PSV selectie gisteravond gelijk na afloop is teruggereisd naar Eindhoven?
pi_102556195
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee of de PSV selectie gisteravond gelijk na afloop is teruggereisd naar Eindhoven?
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)d-in-Eindhoven-1.htm

Als ze 13:00 aangekomen zijn lijkt me van niet. Anders hebben ze wel HEEL ver omgevlogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')