abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102508737

Revolutionaire veranderingen in een van de de beste sportgames ter wereld. De compleet nieuwe Player Impact Engine van FIFA 12 zorgt voor vernieuwingen die de game nog levensechter maken.

quote:
FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.

De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.

FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:

Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.

Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.

Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.

Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.

Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.

Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.

Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:
Interessante #FIFA12 tweets

@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12

@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12

@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12

@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12

@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it

@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12

@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.

@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.

@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12

@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!

@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:
Echte gezichten in FIFA 12

De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
quote:
FIFA 12 EA Sports Football Club

EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.

• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.

• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.

• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.

• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.

• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.

• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com

• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Release: 30 september 2011
pi_102508783
:N
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102508786
Wat zijn de beste spelers uit de eredivisie dan?
En een andere vraag, hoe doe ik zo'n sweep turn? CPU heeft heel vaak in een beweging naar voren ineens zo'n draai een andere kant op, hoe moet dat? :o
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_102508818
Mertens 80 en de rest lager? Zelfs Strootman?
Als hij naar een europese topclub zou gaan zou hij 84 zijn ofzo :')
pi_102508857
Hoe kan je nu normaal online 1 vs 1 voor klassement doen?
pi_102509261

Eerst al gekloot met dat KUT Origin en nu doet hij het niet??
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_102510040
Zit nog te twijfelen of ik hem ga halen :X :X
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102510089
Carrière _O_

Speelt iemand goed, stijgt zijn waarde en af en toe zijn rating. _O_ w/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 12:55:53 ]
pi_102510196
Zit Ajax het eerste seizoen in carriere gelijk in de CL ?
Of moet je dan weer eerst een seizoen spelen ?
pi_102510489
In tegenstelling tot andere vind ik hem gewoon goed..
speel alleen online.. en daar gaan steek ballen gewoon en verdedigen gaat ook aardig..
speel sowieso bijna nooit offline dus daar kan ik niet over oordelen..

topgame zeg ik
pi_102510759
Tadic 75 :) texeira 66 :?
pi_102510813
Offline is fifa doodsaai (speel alleen legendarisch), omdat ze alleen maar rondrennen en pas gaan schieten of voorzetten wanneer je "hapt".
pi_102510940
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:10 schreef Hoogstaande het volgende:
En een andere vraag, hoe doe ik zo'n sweep turn? CPU heeft heel vaak in een beweging naar voren ineens zo'n draai een andere kant op, hoe moet dat? :o
Met 4* skills of 5* skills stilstaan en dan fake schot en richting houden waar je heen wilt scoopen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102511141
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Met 4* skills of 5* skills stilstaan en dan fake schot en richting houden waar je heen wilt scoopen.
^O^
Straks even proberen
pi_102511447
Waar ik me trouwens dood aan kan ergeren is dat het ten eerste geen 1080p is. En de bedrukking van clubs op de shirts zijn niet origineel. En stadions als Stamford Bridge en Anfield hebben geen electrische "reclame" borden. Waar er geen eens reclame op die borden staat. Maar slechts EA propoganda.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:07:20 #16
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_102512245
Met RKC heb ik 1x gewonnen van FC Twente met 2-1, en de overige 5 wedstrijden verloren :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_102512383
godver pleuris kut Wereldklasse, zo irritant. Bal is moeilijk af te pakken, als ik de bal heb dan wil die klote bal er nooit in, overspelen wil niet en de tegenstander heeft altijd 1 kans en dan 1 goal. Ik wil ook niet met professioneel spelen, dan win ik makkelijk elke wedstrijd met 5 a 6-0 :')
pi_102512595
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Eriksen, Vertongen, Mertens, Strootman, Tadic, Bony, Assaidi, en nog wat meer.
pi_102512976
Ajax speelt wel lekker, Boerrigter alleen erg matig, jammer.

De gezichten zijn weer dramatisch, Eriksen met donker haar :') je kan echt niemand herkennen. Snap wel dat je niet elke speler van de Graafschap na kan maken maar iets meer moeite bij een CL-team mag wel
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_102513370
Binnen *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_102513564
Ik snap echt niet wat jullie nu zitten te zeiken man..
Jullie willen een beter cpu niveau, fifa doet dat nu en dan is het nog niet goed.
pi_102513573
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:26 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]

Eerst al gekloot met dat KUT Origin en nu doet hij het niet??
Heb precies hetzelfde, al een oplossing gevonden? Zit nu de update te downloaden, hopelijk doet die het dan..
  donderdag 29 september 2011 @ 14:49:46 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102513616
Ik probeer het nieuwe verdedigen keer op keer echt waar.
Het gaat gewoon niet beste ea fifa 98 was je beste fifa ooit . Met 11heb je de pass al verneukt maar dit is ronduit niet te doen. Als ik over een week een gat in mijn tv heb kunnen jullie de schade claim betalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102513703
Of je bent gewoon slecht.

Die pass in 11 is juist beter geworden, realistischer.
En nu helemaal met verdedigen, en zo moeilijk is het niet gewoon oefenen.
pi_102513804
Net even gehaald voor de PC, ben benieuwd. Ik heb gehoord dat dit dan eindelijk de versie is die niet onder hoeft te doen voor de console. M'n laatste FIFA ervaring is Fifa 09.

Dat Origin gedoe is wel weer lekker kut. Vroeger in mijn tijd was het installeren van een game nog lekker simpel. :')
Ron Paul 2012
  donderdag 29 september 2011 @ 14:55:27 #26
268260 Dr.Mikey
pi_102513805
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef zerokil het volgende:
Of je bent gewoon slecht.

Die pass in 11 is juist beter geworden, realistischer.
En nu helemaal met verdedigen, en zo moeilijk is het niet gewoon oefenen.
je krijgt geen tijd om te oefenen en als ik achter sta wil ik gewoon snel die bal.
R.I.P DTS.
pi_102513824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik probeer het nieuwe verdedigen keer op keer echt waar.
Het gaat gewoon niet beste ea fifa 98 was je beste fifa ooit . Met 11heb je de pass al verneukt maar dit is ronduit niet te doen. Als ik over een week een gat in mijn tv heb kunnen jullie de schade claim betalen.
pino rage!! :(
pi_102513886
Hoe proberen jullie de bal te veroveren want ik breek zowat mijn vingers zulke stunten haal ik uit met de controller :P

En wat betekent 'Rek' als een club een aanbieding doet? Is er ook ergens een transferoverzicht te zien trouwens?
pi_102513911
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:58 schreef BC88 het volgende:
Hoe proberen jullie de bal te veroveren want ik breek zowat mijn vingers zulke stunten haal ik uit met de controller :P

En wat betekent 'Rek' als een club een aanbieding doet? Is er ook ergens een transferoverzicht te zien trouwens?
Ik neem aan dat een bod dan onder voorbehoud is en ze pas op de laatste dag van de transferdag willen beslissen.
Ron Paul 2012
  donderdag 29 september 2011 @ 15:01:03 #30
268260 Dr.Mikey
pi_102513960
Je koopt een spel voor plus ¤40 en dan alleen maar verliezen zeker. Nou wat een plezier.. Fifa 98 daar beleefde ik plezier aan niet aan deze kanker.
R.I.P DTS.
pi_102513967
Van mijn bestuur 'moet' ik van der Wiel verkopen, heb nu bod gekregen van 16 miljoen. Wat gebeurd er als ik niet accepteer :P ?
pi_102513988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef BC88 het volgende:
Van mijn bestuur 'moet' ik van der Wiel verkopen, heb nu bod gekregen van 16 miljoen. Wat gebeurd er als ik niet accepteer :P ?
Een ontevreden speler?
pi_102514027
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je koopt een spel voor plus ¤40 en dan alleen maar verliezen zeker. Nou wat een plezier.. Fifa 98 daar beleefde ik plezier aan niet aan deze kanker.
Ja, in een rechte lijn langs de flanken iedereen voorbij rennen? :')

Leuk ja.
Ron Paul 2012
pi_102514087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou, dan verkoop je de game en ga je op zoek naar Fifa 98.

Opgelost!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_102514262
Om goed te kunnen verdedigen moet je eerst snappen welke verdedigingsmiddelen je allemaal hebt, en wanneer je die het beste kunt inzetten.

Ik zou graag een opsomming geven, maar ik snap sommige dingen ook nog niet. Op het internet vond ik de volgende tackling guide die het een en ander misschien verduidelijkt: http://www.leetgamesblog.com/fifa-12-tackling-guide
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_102514502
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

je krijgt geen tijd om te oefenen en als ik achter sta wil ik gewoon snel die bal.
Het belangrijkste in fifa 12 is balbezit, als je de bal kwijtraakt kan je 3minuten lopen jagen.
pi_102514562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:29 schreef MaxC het volgende:
Ajax speelt wel lekker, Boerrigter alleen erg matig, jammer.

De gezichten zijn weer dramatisch, Eriksen met donker haar :') je kan echt niemand herkennen. Snap wel dat je niet elke speler van de Graafschap na kan maken maar iets meer moeite bij een CL-team mag wel
Boerrigter matig? :{
Ik heb met VP met hem op pro al in 5 wedstrijden er 10 inliggen :o
pi_102514607
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je kan gewoon trainen hoor :')
En als je het allemaal zo makkelijk wil, waarom speel je m dan niet op amateur? :')
pi_102514722
Iemand nog idee waar transferoverzicht te zien is? Kan het nergens vinden bij transfers en aan de rechterkant staan alleen de logo's (ken niet elk logo en kan niet rustig kijken :P )

Edit: Mijn bestuur verkoopt van der Wiel ineens voor 7,5 miljoen pfff -O-
pi_102514847
Zijn er nog mensen die een potje willen spelen op de xbox? :)
pi_102514849
Assaidi is blijkbaar een groooot talent, zijn rating is nu 80. Heb hem pas een half jaar :D
pi_102515132
Oh, de verkeerde topic was het net.

Nice team heeft Ajax ^O^
pi_102515485
laatste keer dat ik legaal iets koop voor de pc, vieze kut ea
pi_102515626
FIFA opgehaald bij frs. Zonder reserveren toch gold packs gekegen :P
hardcoholic
pi_102515875
Als ik online seizoen doe krijg ik bij t opstarten van de game:
Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander.

Heel raar want er zijn geen updates...
  donderdag 29 september 2011 @ 16:30:44 #46
268260 Dr.Mikey
pi_102517062
De idioot achter tactical defending verdient een kogel
R.I.P DTS.
pi_102517092
Heb in 6 wedstrijden al vier penalties tegen gekregen doordat ik met bolletje (bij PS3) bal probeer te veroveren :') . Het voelt gewoon niet fijn aan dit verdedigen zo :/
  donderdag 29 september 2011 @ 16:31:43 #48
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_102517102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat kan je toch uitzetten ? :')
pi_102517157
Twente wil 34 miljoen voor Chadli.. Assaidi zou me ongeveer 15 miljoen kosten. Beetje hoge prijzen? :P
pi_102517302
Heb net Schalke 04 vernedert met Cabral online.

Feyenoord speelt heerlijk
  donderdag 29 september 2011 @ 16:41:55 #51
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102517505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dat kan je toch uitzetten ? :')
online niet
  donderdag 29 september 2011 @ 16:43:04 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102517548
Je moet PC games ook niet legaal kopen want dan heb je altijd dit soort gezeik. Heel simpel.

Mijn 360 versie komt waarschijnlijk volgende week wel binnen vanuit de UK, maar tot die tijd speel ik wel even een gekraakte versie op de PC. Alvast een beetje teams proberen enzo.
pi_102518147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
:')!!!!!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:02:57 #54
269692 Divje
brr brr patapim
pi_102518300
Hmm, hebben jullie ook allemaal Rooney & Wilshere op 't doosje staan? Heb gelukkig wel de special edition zónder m te pre-orderen voor ¤25,- :P (incl. inruil oude spelletjes).. Nu ga ik gamen als een malle _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 29 september 2011 @ 17:05:29 #55
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_102518385
Wat is die EA server ineens dramatisch. Kan niet meer connecten en al 6 punten verloren doordat de verbinding met EA 2x in-game weg is.

Denk dat ik maar ff offline ga spelen dan! :D
  donderdag 29 september 2011 @ 17:05:58 #56
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_102518407
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:02 schreef Divje het volgende:
Hmm, hebben jullie ook allemaal Rooney & Wilshere op 't doosje staan? Heb gelukkig wel de special edition zónder m te pre-orderen voor ¤25,- :P (incl. inruil oude spelletjes).. Nu ga ik gamen als een malle _O_
Nee ik heb Rooney en Kaká op de cover.
pi_102518408
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:02 schreef Divje het volgende:
Jij hebt de Engelse versie.
  donderdag 29 september 2011 @ 17:07:48 #58
269692 Divje
brr brr patapim
pi_102518470
Hmm, niet dat mij dat uitmaakt maar zit er nog verschil tussen de versies? Behalve dan 't doosje? :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_102518879
Ik weet na 2 wedstrijden al dat Eriksen topscorer wordt dit seizoen bij mij :P
pi_102519172
oh man, ik wordt online echt hard afgemaakt ..

ik heb sinds '07 geen fifa meer aangegraakt :{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_102519247
wat een hoeren kutspel is dit zeg

sta je dan met 3-12-5, what de fuck, 12 gelijkspelen in 20 wedstrijden
  donderdag 29 september 2011 @ 17:31:43 #62
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_102519275
Het nieuwe passen is echt heerlijk. Ballen kun je nu over 20 meter tenminste goed hard en strak inpassen. Verdedigen is gewoon heel erg wennen
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_102519320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef WJE11 het volgende:
Het nieuwe passen is echt heerlijk. Ballen kun je nu over 20 meter tenminste goed hard en strak inpassen. Verdedigen is gewoon heel erg wennen
Vind ik ook! Vroeger ramde ik wel steeds op de knop van de staande tackle. Maar nu kan dat niet meer.
pi_102520123
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:57 schreef Charie het volgende:
Als ik online seizoen doe krijg ik bij t opstarten van de game:
Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander.

Heel raar want er zijn geen updates...
dit krijg ik nu ook... terwijl ik het gisteren nog niet had??
pi_102520207
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:56 schreef koemleit het volgende:

[..]

dit krijg ik nu ook... terwijl ik het gisteren nog niet had??
Heb het nu ook op Xbox, dacht dat het te maken had met mn Season Ticket omgezet naar retail copy
pi_102520497
Hoe kan ik nou gewoon een ranked head to head online match spelen? Ik kan het echt nergens vinden :')
Iemand hier trouwens up voor een potje op de PS3 :9 ?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_102520888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:10 schreef Thas het volgende:
Hoe kan ik nou gewoon een ranked head to head online match spelen? Ik kan het echt nergens vinden :')
Iemand hier trouwens up voor een potje op de PS3 :9 ?
ja via die online competitie.. maar.. dat werkt niet meer wegens rare melding van dat de spelersselecties niet overeen komen al doet ie het nu wel *O*
pi_102521115
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja via die online competitie.. maar.. dat werkt niet meer wegens rare melding van dat de spelersselecties niet overeen komen al doet ie het nu wel *O*
Hmm ja ik kreeg net inderdaad ook die foutmelding dat de squad files niet hetzelfde waren of iets dergelijls.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:38:58 #69
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_102521238
Welk eredivisie team vinden jullie het fijnste
pi_102521849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
ajax natuurlijk :P
pi_102521904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef WJE11 het volgende:
:{
Ik vind juist dat ie per definitie te zacht passt :{
Misschien doe ik dan iets fout :?
pi_102522338
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ajax natuurlijk :P
Je moet is AZ en PSV proberen online

Altidore is echt fijn en PSV heeft gewoon veel individuele kwaliteit vooral de voorhoede.
pi_102522659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Je moet is AZ en PSV proberen online

Altidore is echt fijn en PSV heeft gewoon veel individuele kwaliteit vooral de voorhoede.
Nee.
pi_102522819
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

pino rage!! :(
Mijn red bull blikje heeft zojuist een pino rage gekregen.. :')

Tactical defending :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 19:25:20 ]
pi_102522855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Heerenveen wel nice, Narsingh en Assaidi w/
pi_102523370
Ook hier pinorage. Kom bij de GameMania, koopt net voor me iemand de laatste PS3 FIFA 12. Voor de kutbox 360 lagen er nog 40 exemplaren :'). En de andere GM had hem dus ook niet. FRS geeft me maar liefst 12 euro voor FIFA 11 en 2010 FIFA World Cup. Stop die maar in je reet.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  donderdag 29 september 2011 @ 19:43:22 #77
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_102523592
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

:{
Ik vind juist dat ie per definitie te zacht passt :{
Misschien doe ik dan iets fout :?
Gewoon flink de A knop inhouden dan pass je heerlijk strak.
'Don't hate the player, hate the Game'
  donderdag 29 september 2011 @ 19:50:51 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102523946
Eerste blessure van het seizoen is ook binnen. :') Gelijk vier maanden buiten spel. -O- Gelukkig had ik net daarvoor al een andere CV gekocht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_102524470
:( WTF, eerste head to head seasons match en mn tegenstanders spelers zijn onzichtbaar

Rust en ik sta nog met 1-0 voor ook :')
Wel erg saai dit, ik kan alleen maar via de radar spelen..
  donderdag 29 september 2011 @ 20:13:07 #80
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_102524957
Ik snap niet dat Boerrigter zo traag is.
pi_102525091
boerrigter scoorde in seizoen 1 24x en jenner ook. :')

Nu staan ze beide op 9 en driesje op 14 _O_
  donderdag 29 september 2011 @ 20:17:09 #82
347534 vincerusso
pi_102525155
Tactical Defending :')
heb het nu wel een beetje door en krijg ik niks meer tegen maar jezus wat kan mijn tegenstander lang balbezit hebben zeg :{w
pi_102525182
GVD EA, hoe kan je nou zo'n grote glitch nog hebben bij de releaseversie, nu speel ik m'n eerste match meteen gelijk waar ik anders sowieso had gewonnen..
Hier nog iemand die hetzelfde had
Weet iemand of de regel van eerste 5 min quit = geen leave nog geldt? Dan kan ik dat iig doen als het nog een keer voorkomt..
pi_102525694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Thas het volgende:
GVD EA, hoe kan je nou zo'n grote glitch nog hebben bij de releaseversie, nu speel ik m'n eerste match meteen gelijk waar ik anders sowieso had gewonnen..
Hier nog iemand die hetzelfde had
Weet iemand of de regel van eerste 5 min quit = geen leave nog geldt? Dan kan ik dat iig doen als het nog een keer voorkomt..
Dat is wel heel erg slordig...
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  donderdag 29 september 2011 @ 21:00:24 #85
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102527098
Lol ik doe een seizoen met Feyenoord als club moet ik mijn eerste oefen wedstrijd tegen Tottenham ;(

Dat win ik natuurlijk nooit :P

Online gaat het gelukkig wel stukken beter. En mijn favoriete elftal Nederland is baas :7
pi_102527186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef mr-green het volgende:
Lol ik doe een seizoen met Feyenoord als club moet ik mijn eerste oefen wedstrijd tegen Tottenham ;(

Dat win ik natuurlijk nooit :P

Online gaat het gelukkig wel stukken beter. En mijn favoriete elftal Nederland is baas :7
Ik win echt alles met Feyenoord online. Zelfs van 4 sterren teams zoals QPR en Schalke 04

Met Cabral speel je zo de verdediging voorbij, draai je naar binnen, doet een finesse shot = goal
  donderdag 29 september 2011 @ 21:03:58 #87
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102527269
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:02 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik win echt alles met Feyenoord online. Zelfs van 4 sterren teams zoals QPR en Schalke 04

Met Cabral speel je zo de verdediging voorbij, draai je naar binnen, doet een finesse shot = goal
Online is ook anders dan tegen CPU ;)

CPU is momenteel vaak slimmer dan online
pi_102527480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef mr-green het volgende:

[..]

Online is ook anders dan tegen CPU ;)

CPU is momenteel vaak slimmer dan online
Meeste mensen gebruiken CPU defending online door op select te drukken. Toch kom ik er nog langs met Cabral
pi_102527611
1e potje online gespeeld en gewonnen *O*
Oranje 3-0 tegen Man Utd :)
pi_102528345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Meeste mensen gebruiken CPU defending online door op select te drukken.
Wtf? Beter halen ze dat eruit :')
Online gaat het steeds beter, alleen erg vervelend dat je je goals niet kan uploaden tegen quitters.. Je merkt wel heel erg dat iedereen nog erg moet wennen aan het verdedigen, ik maak nu haast elk potje een Maradonna-goal met een back :')
Lekker dat je nu gematcht wordt met teams met ongeveer hetzelfde aantal sterren ^O^
pi_102528686
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste blessure van het seizoen is ook binnen. :') Gelijk vier maanden buiten spel. -O- Gelukkig had ik net daarvoor al een andere CV gekocht.
Bij mij Eriksen, gebroken stuitbeen, 5 maanden :')
pi_102528869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Bij mij Eriksen, gebroken stuitbeen, 5 maanden :')
Janssen, gebroken sleutelbeen. :')
  donderdag 29 september 2011 @ 22:02:26 #93
351485 Pobberd
Haters gonna hate.
pi_102530268
Op legendarisch bak ik er echt niks van. Ben ik nou gewoon zo slecht of is het gewoon moeilijk? :P
pi_102530329
Ik speelde Fifa11 ook op legendarisch zonder veel problemen, en nu kan ik professional al niet eens meer winnen. Tis gewoon moeilijker :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:03:46 #95
268260 Dr.Mikey
pi_102530333
Tactical defend uitgezet
R.I.P DTS.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:08:09 #96
351485 Pobberd
Haters gonna hate.
pi_102530543
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:
Ik speelde Fifa11 ook op legendarisch zonder veel problemen, en nu kan ik professional al niet eens meer winnen. Tis gewoon moeilijker :P
Oke! Dan ligt het dus niet aan mij. Op Fifa 11 had ik ook geen problemen met legendarisch, maar nu..
  donderdag 29 september 2011 @ 22:19:21 #97
347534 vincerusso
pi_102531098
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tactical defend uitgezet
faal van EA ja
pi_102531145
Hoe kan je dat tactical defending uitzetten, en gewoon zo verdedigen als in de vorige Fifa?
  donderdag 29 september 2011 @ 22:23:52 #99
347534 vincerusso
pi_102531346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Hoe kan je dat tactical defending uitzetten, en gewoon zo verdedigen als in de vorige Fifa?
bij controller settings
  donderdag 29 september 2011 @ 22:45:30 #100
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102532542
Messi is overrated zeg ;(
  donderdag 29 september 2011 @ 22:59:49 #101
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102533303
:X De scheids was omgekocht dat kan niet anders. Een tackle op de bal -> penalty in de 85ste minuut, maar geen geel voor mijn speler. Daardoor 1-1.
Fuck the EBU.
pi_102533389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef BC88 het volgende:
Hoezo moet?! Dat heb ik nog geen 1x gehad
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 29 september 2011 @ 23:03:37 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102533499
Ik heb best vaak dat ik tegen de paal schiet en dat de bal er dan weer dezelfde kant uitvliegt -O-
Fuck the EBU.
pi_102533970
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb best vaak dat ik tegen de paal schiet en dat de bal er dan weer dezelfde kant uitvliegt -O-
hoek van inval=hoek van terugkaatsing :P
pi_102534020
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hoek van inval=hoek van terugkaatsing :P
Dan zou hij gespiegeld door de normaal moeten terugkomen normaal gesproken
/autist
pi_102534034
Sta ik 1-0 voor in de halve finale. Word ik uit fut gegooid :r :r :r :r kut servers :r :R tering ea :r
pi_102534055
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef mash_ het volgende:
Sta ik 1-0 voor in de halve finale. Word ik uit fut gegooid :r :r :r :r kut servers :r :R tering ea :r
Waar is pino? Zat hij ook te spelen? Heeft hij al een nieuwe controller? :D
  donderdag 29 september 2011 @ 23:15:49 #108
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102534071
EA servers down bij mij :{
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_102534072
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Waar is pino? Zat hij ook te spelen? Heeft hij al een nieuwe controller? :D
Hoe moet ik dat weten?
pi_102534099
mm als nou bij iedereen de ea servers down zijn heb ik de wedstrijd misschien niet verloren?
pi_102534100
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten?
Je hebt duidelijk veel van hem geleerd :Y
pi_102534118
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
EA servers down bij mij :{
Ja bij iedereen ;) Update.
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef mash_ het volgende:
mm als nou bij iedereen de ea servers down zijn heb ik de wedstrijd misschien niet verloren?
Denk het wel ja.
pi_102534126
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk veel van hem geleerd :Y
Ik gooi niet met controllers :P
pi_102534143
Mijn team is trouwens nu al _O_
  donderdag 29 september 2011 @ 23:17:21 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102534151
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja bij iedereen ;) Update.

[..]

Denk het wel ja.
Gaat het lang duren of jij weet?
pi_102534167
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Gaat het lang duren of jij weet?
Een uur :Y)
Ingegaan om 11 uur.
pi_102534184
Oh. dit is het algemeen topic :P sorry!
  donderdag 29 september 2011 @ 23:18:15 #118
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102534200
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Een uur :Y)
Ingegaan om 11 uur.
Tot 0:00 uur dus?
pi_102534277
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Tot 0:00 uur dus?
Juist :Y
Maar je kent EA, wellicht duurt het iets langer.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:22:36 #120
268260 Dr.Mikey
pi_102534414
Misschien een patch waar mee ze tactical defends :r er uit slopen *O*
R.I.P DTS.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:23:16 #121
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102534442
LOL wie heeft zijn controller niet eens op de grond of ergens tegen aangesmeten met Fifa?
pi_102534480
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Juist :Y
Maar je kent EA, wellicht duurt het iets langer.
Gemiddeld een uur of 3 minimaal langer ja :')
Die gasten hebben nog nooit een deadline gehaald.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102534553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
LOL wie heeft zijn controller niet eens op de grond of ergens tegen aangesmeten met Fifa?
Ik :P
Ik loop liever een rondje door mijn huis om af te koelen :)
pi_102534830
Neem je morgen helemaal vrij van je werk om vanavond non-stop online te kunnen FIFA'en, krijg je dit!? Zak er dan maar in, dan wordt het een X-Files marathon :)

Over FIFA 12 zelf:
Ik heb hem vandaag gehaald, en eigenlijk alleen nog maar online gespeeld met mijn score van 7-3-2 (w-g-v). Ik vind het systeem erg leuk, met die divisies.
In het begin was het erg wennen.... en eigenlijk nog steeds. Ik mis soms toch een beetje de snelheid in het spel. Het combineren gaat soms gewoon niet meer zoals het was. Vooral de een-tweetjes gingen juist in FIFA 10 zo heerlijk, dat mis ik nu. Het dribbelen is te makkelijk, het verdedigen te moeilijk. Maar het gaat wel steeds beter. Het geeft wel echt een kick als je de bal mooi van iemand afpak.
Het valt mij wel op dat ik al 4 penalty's heb tegen gehad. Iets wat ik in FIFA 10('11 sloeg ik over) nooit had.
Ik heb ook al een paar 'freeze bugs' meegemaakt. Dat mag echt niet EA!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_102534867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
Bij mij zijn er al 2 daardoor gesneuveld }:|
pi_102534912
Ik heb ze al tig keer op de grond gegooid maar ze willen niet kapot :D!
pi_102535001
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:32 schreef satecl het volgende:
Neem je morgen helemaal vrij van je werk om vanavond non-stop online te kunnen FIFA'en, krijg je dit!? Zak er dan maar in, dan wordt het een X-Files marathon :)

Over FIFA 12 zelf:
Ik heb hem vandaag gehaald, en eigenlijk alleen nog maar online gespeeld met mijn score van 7-3-2 (w-g-v). Ik vind het systeem erg leuk, met die divisies.
In het begin was het erg wennen.... en eigenlijk nog steeds. Ik mis soms toch een beetje de snelheid in het spel. Het combineren gaat soms gewoon niet meer zoals het was. Vooral de een-tweetjes gingen juist in FIFA 10 zo heerlijk, dat mis ik nu. Het dribbelen is te makkelijk, het verdedigen te moeilijk. Maar het gaat wel steeds beter. Het geeft wel echt een kick als je de bal mooi van iemand afpak.
Het valt mij wel op dat ik al 4 penalty's heb tegen gehad. Iets wat ik in FIFA 10('11 sloeg ik over) nooit had.
Ik heb ook al een paar 'freeze bugs' meegemaakt. Dat mag echt niet EA!
Morgen is er niks aan de hand :P?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_102535115
Klopt, maar dan wil ik ook wel even van het zonnetje genieten. Of ik zet me TV in de achtertuin... :9 Ik had me er gewoon op ingesteld dat ik vanavond lekker ging door gamen tot een uur of 1. Dan is het een beetje zuur dat je online met 2-0 voor staat en om 23:30 de server eruit valt.
pi_102535379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:39 schreef satecl het volgende:
Klopt, maar dan wil ik ook wel even van het zonnetje genieten. Of ik zet me TV in de achtertuin... :9 Ik had me er gewoon op ingesteld dat ik vanavond lekker ging door gamen tot een uur of 1. Dan is het een beetje zuur dat je online met 2-0 voor staat en om 23:30 de server eruit valt.
Het leek erop dat je morgen vrij was :P
pi_102535415
Beetje een frustie avond ..

op een open doel missen, dat is echt niet leuk :{

een perfecte sliding maken is juist weer heerlijk geworden _O_
pi_102535459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Beetje een frustie avond ..

een perfecte sliding maken is juist weer heerlijk geworden _O_
Slidings zijn echt 200% verbeterd ja _O_
pi_102538527
Ook maar eens posten hier.
Dit is mijn eerste Fifa, en ik snap iets niet.

Wanneer ik een speler wil bewerken, of een virtual pro wil aanmaken, dan kan ik alle attributes gewoon op 99 zetten.. Hoe kan dat? Dat is toch cheaten, zeker als je online gaat spelen daarna?
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:07:41 #133
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_102539059
Wat een heerlijke game weer zeg. Kan niet wachten om er vanmiddag weer achter te zitten.
Wellicht dat ik de moeilijkheidsgraad wat hoger ga zetten want dat semi pro is uh... ietsie te makkelijk.
:')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_102539981
Heerlijke game inderdaad! Moet het nog wel leren. Gister Barca - Graafschap 0 - 2.. Ik was Barca :P. Op Professional is dat. Ik kan nog niet verdedigen en niet aanvallen, maar heel af en toe lukt er wat en geeft dat een gevoel van "Wow, wat een heerlijke actie". Heel af en toe speelde ik alsof ik echt naar Barca aan het kijken was. Prachtig! En dat ik nu nog alles verlies en er eigenlijk niets van kan neem ik vooralsnog voor lief. Football, love it!
pi_102540253
Eerste twee oefenpotjes gespeeld, op de randomize omdat ik het "mijn" PSV niet wil aan doen om gelijk 2x te verliezen :')

Monterrey - Villarreal 0-3
Monterrey - Villarreal 3-1

Er zit dus vooruit gang in :P al gaat het verdedigen echt voor geen meter, online ga ik geheid vernederd worden, dus dat ga ik voorlopig nog niet eens proberen tot ik het een beetje onder de knie krijg.
pi_102543096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

Dit heb ik dus ook constant, ik faal nog echt in het afmaken. 90% van m'n 1-op-1 kansen mis ik op de een of andere manier..
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:20:33 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102543618
De game nu een beetje gespeeld op de PC, maar de gezichten blijven in sommige gevallen echt 'drama', en het is zonde dat er niet zo'n fantastische player-editor in zit zoals in Pro Evo.

Speelt op zich wel lekker, op world class gaat het 50/50, soms een beetje lastig scoren als je met Twente speelt, maar met Oranje gaat het al een stuk beter...

....maar soms ook redelijk frustrerend wanneer de bal niet naar de speler gaat die je bedoelt in te spelen. Ik weet dat je dat op manual of semi kan zetten, maar ook als hij met hulp aanstaat (standaard), dan mag je toch verwachten dat als ik naar links-boven druk omdat daar mijn medespeler staat, dat hij dan niet naar boven of rechtsboven die bal speelt naar iemand anders.

Het wachten is nu op de 360 versie die hopelijk zo snel mogelijk zal binnenkomen. PC versie voelt op de een of andere manier ook iets 'stroever' aan dan de 360 demo die ik speelde.

Oh, en sommige stadions hebben nogal een irritant camerastandpunt. De ene keer is het hoger dan de andere keer, maar soms is het dan wat lastig om diepte te zien en dus goed in te schatten waar die bal heengaat. Heel irritant.
pi_102544850
Is het bij jullie ook zo, dat als wanneer de CPU een perfecte bal voor de voeten terug gespeeld krijgt (bij mijn Goal), dat de bal dat extreem hard gaat? het lijkt zelfs of de camera het niet kan bijhouden zo hard schieten ze dan..
pi_102544924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Thas het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook constant, ik faal nog echt in het afmaken. 90% van m'n 1-op-1 kansen mis ik op de een of andere manier..
1 op 1 zijn de keepers echt goed, maar een schot van afstand gaat er dan wel weer vaker in :')
pi_102545282
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Yi-Long het volgende:
De game nu een beetje gespeeld op de PC, maar de gezichten blijven in sommige gevallen echt 'drama', en het is zonde dat er niet zo'n fantastische player-editor in zit zoals in Pro Evo.

Speelt op zich wel lekker, op world class gaat het 50/50, soms een beetje lastig scoren als je met Twente speelt, maar met Oranje gaat het al een stuk beter...

....maar soms ook redelijk frustrerend wanneer de bal niet naar de speler gaat die je bedoelt in te spelen. Ik weet dat je dat op manual of semi kan zetten, maar ook als hij met hulp aanstaat (standaard), dan mag je toch verwachten dat als ik naar links-boven druk omdat daar mijn medespeler staat, dat hij dan niet naar boven of rechtsboven die bal speelt naar iemand anders.

Het wachten is nu op de 360 versie die hopelijk zo snel mogelijk zal binnenkomen. PC versie voelt op de een of andere manier ook iets 'stroever' aan dan de 360 demo die ik speelde.

Oh, en sommige stadions hebben nogal een irritant camerastandpunt. De ene keer is het hoger dan de andere keer, maar soms is het dan wat lastig om diepte te zien en dus goed in te schatten waar die bal heengaat. Heel irritant.
dat laatste is ook in het echt zo.
pi_102545624
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar daar hebben spelers geen last van, pipo. :P Als kijker is het anders natuurlijk maar dit is een spel waarbij je ze moet besturen, dus een uniform standpunt zou ik lekkerder hebben gevonden. Soms lijkt het spel zelfs geheel anders, afhankelijk van camera-standpunt.

Maar goed, ben een CM gestart met Feyenoord, niks gekocht of verkocht in beginfase. Wel drie scouts op pad gestuurd, naar Nederland, Zuid-Afrika en China. In China of all places een veelbelovend talent gevonden en aan youth squad toegevoegd. Sta na 6 wedstrijden gedeeld eerste met 5 winst en 1 verlies (tegen Vitesse :')).

Moet nog wel wennen aan de AI in Fifa 12. Het is echt verdomd lastig om ze van de bal te krijgen, dus ik wacht meestal maar tot ze op mijn helft zijn. Wel realistisch natuurlijk maar ook frustrerend met 6 minuten potjes. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:26:46 #142
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102545749
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat komt omdat er dan geen mogelijkheid is om dat anders te doen. In een voetbalgame is die mogelijkheid er dus wel.

Ik weet dat je dat zelf ook kan instellen, maar wellicht zit je dan weer met het probleem dat het kut is in andere stadions, of dat je telkens bezig blijft met aanpassen.
pi_102545808
maar met tele heb ik nooit last van. Welke kies je dan??
pi_102545870
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef Doublepain het volgende:
Dan heb je nog niet in zeer verschillende stadions gespeeld. Ik heb al eens gespeeld in bijna top-view en op Tottenham-hoogte.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:35:24 #145
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102545996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb pas een paar stadions gespeeld, maar in ieder geval in zo'n afrikaans stadion is het heel laag de camera, en bijvoorbeeld bij een wedstrijd van PSV of Oranje (weet niet meer) was hte in dat thuisstadion weer een hele hoge camera. Er zit gewoon nogal wat speling in per stadion, en soms is dat dus een beetje 'hinderlijk' omdat je dan de diepte niet zo goed kunt inschatten van de bal.

Misschien dat ik er op de 360 straks trouwens minder last van heb dan op de PC. Geen idee. In FIFA 11 was het allemaal wel prima.
pi_102546057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb pas een paar stadions gespeeld, maar in ieder geval in zo'n afrikaans stadion is het heel laag de camera, en bijvoorbeeld bij een wedstrijd van PSV of Oranje (weet niet meer) was hte in dat thuisstadion weer een hele hoge camera. Er zit gewoon nogal wat speling in per stadion, en soms is dat dus een beetje 'hinderlijk' omdat je dan de diepte niet zo goed kunt inschatten van de bal.

Misschien dat ik er op de 360 straks trouwens minder last van heb dan op de PC. Geen idee. In FIFA 11 was het allemaal wel prima.
Op 360 heb je hetzelfde probleem. Als het een probleem te noemen is. Het is aan de andere kant ook wel sfeervol. Speelde tegen VVV met vrij lage camera, voelde ook echt als een brakke pot. :P
pi_102546630
Fffuuu.. In een beker wedstrijd tegen Utrecht sta ik hele 2e helft 2-1 voor. Zij scoren 90ste minuut 2-2, ik direct daarna nog de 3-2. Krijgen ze het nog voor elkaar om de 3-3 te maken :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:02:18 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102546856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op 360 heb je hetzelfde probleem. Als het een probleem te noemen is. Het is aan de andere kant ook wel sfeervol. Speelde tegen VVV met vrij lage camera, voelde ook echt als een brakke pot. :P
Het is in dusverre een probleem dat je vaak toch even een paar minuten nodig hebt om weer te wennen aan het nieuwe aanzicht, en dus wat problemen hebt met ballen goed inschatten, want nogal vervelend is in een game die juist daarom draait... ;)

Ik snap de beslissing wel dat ze het erin stoppen, maar uit gameplay-oogpunt is het weer onbegrijpelijk. Misschien zit er wel ergens een optie in dat de camera gewoon standaard in ieder stadion op precies dezelfde plek hangt, maar dat weet ik niet. Zou wel moeten in ieder geval.
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:03:25 #149
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102546888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Fffuuu.. In een beker wedstrijd tegen Utrecht sta ik hele 2e helft 2-1 voor. Zij scoren 90ste minuut 2-2, ik direct daarna nog de 3-2. Krijgen ze het nog voor elkaar om de 3-3 te maken :+
Sowieso heb ik soms het idee met deze FIFA dat de game iets te makkelijk bepaalt wanneer ze wel en niet gaan scoren. Dan lukt opeens alles, zijn je eigen verdedigers even afwezig, en ligt die bal er weer in. Beetje hetzelfde probleem wat Pro Evo ook heeft, of had.
pi_102547299
Net in mn lunchpauze toch maar ff naar de FRS gelopen om hem te kopen!

Straks al ik thuis kom meteen spelen!!
Bla
pi_102548353
Wtf? Connection lost with opponent en een loss erbij :')
Leuk allemaal, nooit gehad in 10. Hoeveelheid bugs is sowieso echt tragisch hoog.
pi_102548473
Iemand goede online shop waar fifa 12 onder 40 eu te krijgen is?
pi_102548699
Is het jullie opgevallen dat Ruiz bij World XI zit? :')
pi_102549208
Wat wordt met World XI bedoelt trouwens? Zie het wel eens als ik een speler wil kopen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:18:43 #155
268260 Dr.Mikey
pi_102549412
Nilmar is een echte baas mijn top scorer met 21 doelpunten.
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:22:17 #156
277319 Tinos85
Gewoon lekker
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:22:54 #157
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_102549518
Ah hij stond op amateur, vandaar dat het zo makkelijk ging :')
pi_102549542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat wordt met World XI bedoelt trouwens? Zie het wel eens als ik een speler wil kopen.
Beste 11 van de wereld
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:28:36 #159
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102549671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+12_Xbox360.html
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:37:11 #160
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102549933
Hebben jullie een boekje bij FIFA gekregen?
pi_102550101
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
Een boeke is is zo 2010 :{w
pi_102550107
Hoe kunnen jullie normaal verdedigen? Ik kan het echt niet, elke keer dribbelt hij net de andere kant op. Kan de bal maar niet pakken, dan gaan ze ineens 20 min lang rondtikken. Echt frustrerend is dat zeg. :(
pi_102550206
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kunnen jullie normaal verdedigen? Ik kan het echt niet, elke keer dribbelt hij net de andere kant op. Kan de bal maar niet pakken, dan gaan ze ineens 20 min lang rondtikken. Echt frustrerend is dat zeg. :(
Sowieso nooit standing tackle gebruiken en Teammate contain knop met Standing tackle wisselen. Verdedigt een stuk fijner.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:46:54 #164
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_102550209
Je kunt dus het verdedigen terugzetten en vereenvoudigen zoals in FIFA 11 als ik het goed begrijp? Wat is de winkel met de laagste prijs voor FIFA in Groningen, iemand enig idee?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_102550335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
Mediamarkt Eindhoven 39,99
pi_102550337
Besturen jullie met het nieuwe verdedigen gewoon de verdediger met de stick? Of alleen X? Ik kom vingers te kort voor m'n gevoel namelijk :S
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:52:55 #167
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102550386
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:56:42 #168
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102550501
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Neinz.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102550683
Ik heb Fifa 12 gepre-ordered maar ik tref nergens het Gold Pakket aan ?!? Of moet ik online ergens naar zoeken?? :{
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:07:27 #170
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102550813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:23 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Beste 11 van de wereld
Nou dat zou ik niet willen zeggen. Wie de beste spelers zijn is natuurlijk ook wel een beetje eigen mening, maar in het World team missen toch heel veel grote namen die er zeker in horen.
Ook geen sig dus
pi_102551274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Sowieso nooit standing tackle gebruiken en Teammate contain knop met Standing tackle wisselen. Verdedigt een stuk fijner.
??
pi_102552027
Online 8-3 verloren :')
Heb nog veel te leren _O-
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:54:38 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102552089
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:22 schreef Tinos85 het volgende:
Ah hij stond op amateur, vandaar dat het zo makkelijk ging :')
Die info bij EA online klopt niet. Ook al speel je op een hoger niveau dan geeft ie amateur aan. Tenminste, dat was zo met de demo en ik neem voor het gemak aan dat dat nog niet gefixed is.

De game was trouwens bij E-Plaza en ik geloof ook bij Bart Smit maar 44/45 euro (dagprijs).
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:01:17 #174
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_102552310
Klopt inderdaad. Had het nog ff nagekeken en stond op professioneel ipv amateur. Dan is Heracles gewoon slecht.

Wat ik trouwens wel irritant vind is dat ik af en toe gewoon van die server gegooid wordt :(
pi_102552396
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef CoteDo het volgende:

[..]

Mediamarkt Eindhoven 39,99
Ik was 2 uur geleden nog bij de Mediamarkt in Eindhoven en het kost toch echt 50 euro (PS3 versie)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:08:04 #176
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102552530
Als ze dat goalkeeper gelul niet snel fixen kunnen ze wel de vinkentering krijgen daar bij EA. Wie heeft het in hemelsnaam verzonnen dat je lekker met je keeper kan gaan spelen en vervolgens de verdediging door de CPU wordt gedaan.

Epic Faal.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_102552561
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Stringer het volgende:
Als ze dat goalkeeper gelul niet snel fixen kunnen ze wel de vinkentering krijgen daar bij EA. Wie heeft het in hemelsnaam verzonnen dat je lekker met je keeper kan gaan spelen en vervolgens de verdediging door de CPU wordt gedaan.

Epic Faal.
ben nog niemand tegen gekomen die dat doet. zou zelf ook niet weten hoe je dat moet doen eigenlijk :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:09:44 #178
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102552588
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:

[..]

ben nog niemand tegen gekomen die dat doet. zou zelf ook niet weten hoe je dat moet doen eigenlijk :P
Kom alleen maar gasten tegen die het doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Stringer op 30-09-2011 16:22:43 ]
pi_102553035
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik was 2 uur geleden nog bij de Mediamarkt in Eindhoven en het kost toch echt 50 euro (PS3 versie)
pi_102553492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

PS3 versie weet ik niet, PC versie heb ik gisteren voor 4 tientjes gekocht
pi_102554725
Speel carrière op Pro en nog lukt vrij weinig. De AI is een enorme egotripper aan de bal, minutenlang rondtikken, superirritant. Fifa 11 speelde ik gewoon op legendary, echt wtf. :') Ook lekker meteen Vlaar, Biseswar en Clasie geblesseerd in eerste 10 wedstrijden. :')
pi_102554786
Ik blijf maar verliezen online.. :{

ik verkeer in schok :D :'(
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:11:12 #183
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102554797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel carrière op Pro en nog lukt vrij weinig. De AI is een enorme egotripper aan de bal, minutenlang rondtikken, superirritant. Fifa 11 speelde ik gewoon op legendary, echt wtf. :') Ook lekker meteen Vlaar, Biseswar en Clasie geblesseerd in eerste 10 wedstrijden. :')
Ja zuur is dat, offline is nooit m'n ding geweest maar lijkt me nu wel wat minder aangezien de CPU veel efficienter (en irritanter) is in het TD en PD gebeuren.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:13:10 #184
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102554855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik blijf maar verliezen online.. :{

ik verkeer in schok :D :'(
Indien op Xbox, potje?
pi_102554867
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef Stringer het volgende:

[..]

Indien op Xbox, potje?
PS3 kerel.. helaas!
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:14:08 #186
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102554885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

PS3 kerel.. helaas!
bummer
pi_102554942
Speel dus nu mn eerste potje, ajax tegen jawel, excelsior :D

Sta met 1 0 voor maar echt wtf ik heb 23% balbezit met rust? Die cpu blijft maar pingelen en afpakken gaat lastig? Heeft ieman tips?
Bla
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:19:03 #188
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102555019
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:16 schreef HeertjeB het volgende:
Speel dus nu mn eerste potje, ajax tegen jawel, excelsior :D

Sta met 1 0 voor maar echt wtf ik heb 23% balbezit met rust? Die cpu blijft maar pingelen en afpakken gaat lastig? Heeft ieman tips?
Stel je voor dat dit in het echt zou zijn. Excelsior 73% balbezit tegen Ajax. :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:23:01 #189
66083 Platina
78th Element
pi_102555154
Ik verlies altijd vna menselijke tegenstanders doordat ik druk zet op een aanvallende middenvelder of winger en dan gaat die bal er overheen en kan de spits fijn naar de goal lopen. Ik probeer vaak die spits zelf te dekken en mijn teamgenoot op diegene met balbezit af te sturen maar dat lukt niet altijd.
Iemand tips?
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:23:27 #190
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102555173
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Stel je voor dat dit in het echt zou zijn. Excelsior 73% balbezit tegen Ajax. :')
Dan mag Frankie direct naar het UWV.
pi_102555189
Dit nieuwe verdedigen gaat nergens over is mn eerste indruk..
Bla
pi_102555232
Oh dit is het algemene topic van FIFA 12.

Ik had een vraag over hoe je Nederlands commentaar kan instellen? Ik kan het nergens vinden :(.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:27:12 #193
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102555265
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:23 schreef Platina het volgende:
Ik verlies altijd vna menselijke tegenstanders doordat ik druk zet op een aanvallende middenvelder of winger en dan gaat die bal er overheen en kan de spits fijn naar de goal lopen. Ik probeer vaak die spits zelf te dekken en mijn teamgenoot op diegene met balbezit af te sturen maar dat lukt niet altijd.
Iemand tips?
Troughball bedoel je eigenlijk dus. Valt me inderdaad op dat die toch wel weer makkelijk gebeuren. Ik dek dan meestal ook gewoon de spits, blijf dus voor hem lopen zodat die bal nooit aan kan komen. Of doe een buitenspel val.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:29:11 #194
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102555308
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:25 schreef pberends het volgende:
Oh dit is het algemene topic van FIFA 12.

Ik had een vraag over hoe je Nederlands commentaar kan instellen? Ik kan het nergens vinden :(.
Niet bij settings/audio settings?

En anders bij opstarten direct Nederlands kiezen, dan is het sowieso NL.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:29:40 #195
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_102555316
Bij instellingen. Waar je ook de lengte van de helft, de moeilijkheidsgraad etc instelt.
pi_102555328
Dat verdedigen gaat nie!
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:31:27 #197
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102555368
Oefenen mensen. Ik verloor m'n eerste 8 potjes. Daarna 8 potjes op rij gewonnen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:31:39 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102555371
Jammer dat ze bij de (Engelse) League Cup wedstrijden en nu ook bij de wedstrijd voor de J. Paint Trophy een arbiter hebben uit niet-Engeland. Vor de LEague Cup wedstrijd had ik een Duitse arbiter en nu voor de JPT een Zweed. :')
Fuck the EBU.
pi_102555389
Ik heb juist meestal dat ik online faal doordat ik een 2e speler druk laat zetten waardoor een heel gat getrokken wordt waar een andere spits dan inloopt.

Score is ook echt 8-14-22 :') ik kan maar niet wennen aan dat verdedigen
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:33:16 #200
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102555410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat ze bij de (Engelse) League Cup wedstrijden en nu ook bij de wedstrijd voor de J. Paint Trophy een arbiter hebben uit niet-Engeland. Vor de LEague Cup wedstrijd had ik een Duitse arbiter en nu voor de JPT een Zweed. :')
In het echt zijn ook vaak uitwisselingen van scheidsrechters :)

Zo heeft de Eredivisie een vast uitwisselingsverband met België. En Pieter Vink heeft wel eens een competitiewedstrijd in Rusland gefloten, Blom in Egypte en Bossen in Bulgarije.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:54:09 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102555996
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef Stringer het volgende:

[..]

In het echt zijn ook vaak uitwisselingen van scheidsrechters :)

Zo heeft de Eredivisie een vast uitwisselingsverband met België. En Pieter Vink heeft wel eens een competitiewedstrijd in Rusland gefloten, Blom in Egypte en Bossen in Bulgarije.
:o Dat wist ik dan weer niet. :@ Dat uitwisselingsprogramma tussen Nederland en België wel.

Zo leer ik iedere dag weer iets bij. *O*
Fuck the EBU.
pi_102556151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:32 schreef byah het volgende:
Ik heb juist meestal dat ik online faal doordat ik een 2e speler druk laat zetten waardoor een heel gat getrokken wordt waar een andere spits dan inloopt.

Score is ook echt 8-14-22 :') ik kan maar niet wennen aan dat verdedigen
Juist dat heb ik ook ... ;(
pi_102556352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:29 schreef Tinos85 het volgende:
Bij instellingen. Waar je ook de lengte van de helft, de moeilijkheidsgraad etc instelt.
Oh ja hebt sub-menu's daaro, bedankt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:18:09 #204
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_102556525
Door dit gepraat heb ik ook zin om het te halen :')
pi_102557099
Hoerenspel man. 14 van de 14 online potjes al verloren. In zeker de helft was ik beter dan de tegenstander, maar ik maak de kansen nooit af.

Penalties nemen is al helemaal retarded.

Ik ga even liggen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:44:53 #206
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102557127
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Hoerenspel man. 14 van de 14 online potjes al verloren. In zeker de helft was ik beter dan de tegenstander, maar ik maak de kansen nooit af.

Ik ga even liggen.
_O-
pi_102557163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:

Ik ga even liggen.
You sir, fail.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_102557184
Ik krijg heel veel penalties tegen. Soms 3 per wedstrijd. Misschien toch maar iets rustiger aan doen in de 16. Verder begin ik steeds meer te winnen aan dat klote tactical defending. Kansen creëren heb ik nog wel moeite mee.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:46:57 #209
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102557187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

You sir, fail.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zit FIFA sinds jaar en dag al een beetje op de grens hoor. Ene keer is het pure ontspanning, soms knallende frustratie.

Kunst is inderdaad wel om het ding dan op tijd uit te doen ;).
pi_102557261
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95580521

Deze wil ik wel even delen. De bazenactie van Mertens vooraf waar hij langs 3 mensen heen waggelt was fantastisch.

Dit was in de 6e minuut. Wedstrijd alsnog verloren met 1-4 ofzo. :')
Ron Paul 2012
pi_102558075
Sierd de Vos moet het Nederlandse commentaar doen. :{
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:23:59 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102558262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:49 schreef Supersoep het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95580521

Deze wil ik wel even delen. De bazenactie van Mertens vooraf waar hij langs 3 mensen heen waggelt was fantastisch.

Dit was in de 6e minuut. Wedstrijd alsnog verloren met 1-4 ofzo. :')
Op amateur? :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:24:39 #213
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102558282
Kunnen jullie ook niet je FIFA 11 spelers in Creation Centre verwijderen? En stel ik maak een team, download hem naar m'n PS3, maar verwijder daarna die spelers in Creation Centre. Blijft dat team dan nog wel bestaan :)
Forza Eniesee!
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:28:14 #214
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_102558420
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Op amateur? :')
Nee dat wat er bij filmpjes staat klopt niet. Ik had een filmpje op proffesional en die staat er ook op als amateur.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:59:03 #215
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102559539
Die mega trage rollertjes zijn irritant zeg. Schiet een spits de bal van buiten de 16 met 10 km per uur op je keeper af in het hoekie.. Wat voor een vetzak van een keeper moet je dan zijn om die niet te hebben zeg. Gebeurt vaak.

Bal raakt het net amper.
pi_102559913
iemand die even helder kan uitleggen hoe dat precision dribbling precies werkt? lb (x360) inhouden snap ik, maar die bewegingen die ik kan maken kun je niet echt bewegingen noemen. :')

met lt tricks doen lukt wel.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:39:11 #217
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102561149
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:08 schreef dawg het volgende:
iemand die even helder kan uitleggen hoe dat precision dribbling precies werkt? lb (x360) inhouden snap ik, maar die bewegingen die ik kan maken kun je niet echt bewegingen noemen. :')

met lt tricks doen lukt wel.
Het is meer dat je draaicirkel superklein is. De tricks doe je idd met LT.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:15:43 #218
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_102562932
Sowieso speelsnelheid gelijk op snel gedaan, normaal is super traag.
Maar wat is nou het beste verdedigen, rukken en trekken aan een speler met O of met R1 2 spelers laten komen?
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:16:05 #219
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_102562953
Wat een foute post maar geef nou maar antwoord :')
pi_102563150
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Sowieso speelsnelheid gelijk op snel gedaan, normaal is super traag.
Maar wat is nou het beste verdedigen, rukken en trekken aan een speler met O of met R1 2 spelers laten komen?
ik doe alleen maar druk zetten met 1 mannetje, en als het kan bal afpakken. en mee overschakelen als ze overspelen en dan druk blijven zetten.

het gaat alleen nog niet zoals ik zou willen. :')
pi_102563671
Het commentaar is fantastisch

Volgens mij ging het zo
Evert: "Ik ben Evert ten Napel"
Youri: "Dankjewel Napoli"
:?
pi_102563828
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Max-Westerman het volgende:

Volgens mij ging het zo
:Y :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:45:16 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102564429
Eerste aantal wedstrijden speelde ik vaak gelijk, maar nu heb ik door hoe ik moet winnen. *O*
Fuck the EBU.
pi_102564845
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Max-Westerman het volgende:

Volgens mij ging het zo
zo gaat het altijd :') het commentaar is volgens mij al hetzelfde sinds fifa05 :') dat commentaar met Clive Tyldesley kan ik me ook nog herinneren van fifa10 :')
pi_102564856
quote:
Hmm als ik op de site kijk, kan ik nergens mijn uploads vinden :/

Volgens mij klopt er iets niet met de accounts hier, toen vanmiddag FUT deed zei ie ook ineens welkom terug en gewoon alle teams van vroeger :')
Kut gebeuren bij EA

[ Bericht 15% gewijzigd door Nick-GizMo op 30-09-2011 21:58:59 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:59:26 #226
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102565215
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm als ik op de site kijk, kan ik nergens mijn uploads vinden :/

Volgens mij klopt er iets niet met de accounts hier, toen vanmiddag FUT deed zei ie ook ineens welkom terug en gewoon alle teams van vroeger :')
Kut gebeuren bij EA
Staat bij 'My Media', al kan de site momenteel even kuren hebben, aangezien Ultimate Team er ook al een tijde uitligt....
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:00:21 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102565267
...maar EA en het hele online gebeuren is sowieso altijd kut. Of het nou de verbinding is of websites die stats bij moeten houden of dit soort game-pages enzo.... het is vrijwel altijd kut.
pi_102565359
Ja daar staat dus dat ik geen wedstrijden heb gedaan en ook geen goals heb geupload :'). Ben dan toch wel benieuwd waar ik ze dan naar toe upload :')

En kan ook mijn gamertag niet toevoegen aan het account, want die bestaat al :'). Ja goh, natuurlijk bestaat ie, want ik heb hem al :')
pi_102565542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Staat bij 'My Media', al kan de site momenteel even kuren hebben, aangezien Ultimate Team er ook al een tijde uitligt....
Thanks.

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/95614363

Duidelijke pingel. :{
pi_102567018
http://www.guardian.co.uk(...)re=379679965&index=1

Weet niet of deze al gepost is maar 10 talenten volgens de Guardian in Career Mode.

Ik heb zelf al Uvini, Boilesen, Bendetti en Buchel voor zo´n 35 miljoen gekocht. Uvini groeit énorm en Boilesen ook, de rest wat trager. Die nieuwe Chelsea middenvelder Lucas Piazon wil ik ook graag hebben maar hij is in het spel nét naar Sao Paulo, dan kun je hem niet kopen..

Player recently joined this club and won´t move again etc.. Iemand nog meer talenten tegengekomen?
pi_102567524
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef emokid het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)re=379679965&index=1

Weet niet of deze al gepost is maar 10 talenten volgens de Guardian in Career Mode.

Ik heb zelf al Uvini, Boilesen, Bendetti en Buchel voor zo´n 35 miljoen gekocht. Uvini groeit énorm en Boilesen ook, de rest wat trager. Die nieuwe Chelsea middenvelder Lucas Piazon wil ik ook graag hebben maar hij is in het spel nét naar Sao Paulo, dan kun je hem niet kopen..

Player recently joined this club and won´t move again etc.. Iemand nog meer talenten tegengekomen?
Eriksen natuurlijk O+ en micheal castaignos, die moet je alleen scouten in NL, kan uitgroeien tot 91 :D
pi_102567843
Looooll, Heerenveen wil Eriksen van me kopen voor 39 miljoen. :D
pi_102567881
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
Looooll, Heerenveen wil Eriksen van me kopen voor 39 miljoen. :D
:o
pi_102567959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:o
Ze verhogen naar 44 miljoen. _O-
pi_102568283
Eriksen is een talent maar dat is de bedoeling niet. De kunst is om ze goedkoop te halen en dan hopen dat je een Eriksen beet hebt. In FIFA10 kon je ze dan voor een mega bedrag verkopen.

En waarschijnlijk is niemand nog zo ver maar heeft iemand al een speler uit de Youth Academy die de 80 rating heeft bereikt? Het duurt ongeveer 4 seizoenen las ik online. Ik heb nu echt een pareltje uit Ivoorkust met een potentie van 82-91.
pi_102568866
Ik krijg telkens deze error tijdens het opstarten van het spel:

Iemand die weet waar het aan ligt? Heb het spel nu 2 dagen en kan nog steeds niet spelen..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_102569159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef Kerol het volgende:

[ afbeelding ]

Iemand die weet waar het aan ligt? Heb het spel nu 2 dagen en kan nog steeds niet spelen..
Op Google al gekeken?! En als je hem hebt gekocht even mailen naar EA, al zal dat weinig oplossen :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:18:28 #238
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_102569270
De AI kan wel altijd de bal zo makkelijk afpakken maar ik niet van de AI :(
I want to bla bla bla
pi_102569453
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Op Google al gekeken?! En als je hem hebt gekocht even mailen naar EA, al zal dat weinig oplossen :P
Jup! Al gekeken, staat niks.. :(
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:25:30 #240
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_102569596
Bah mijn bestuur heeft Assaidi verkocht aan Arsensal omdat ze hem een te groot talent vonden.
Dag carrière.
pi_102569814
Ik scoor alleen uit penalty's als ik ze in het midden schiet ;(.
Zelfs de computer mist vaak penalty's :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:50:15 #242
351485 Pobberd
Haters gonna hate.
pi_102570689
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Bah mijn bestuur heeft Assaidi verkocht aan Arsensal omdat ze hem een te groot talent vonden.
Dag carrière.
Wat een onzin. Assaidi naar Arsenal :') Overigens zijn er ook vaak spelers geblesseerd, en laten het nu altijd de toppertjes van het team zijn.. :(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:18:54 #243
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102571812
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik scoor alleen uit penalty's als ik ze in het midden schiet ;(.
Zelfs de computer mist vaak penalty's :')
Penalty's geen enkel probleem tot nu toe, stuk of 10 raak geschoten. Gewoon in het groen zitten en secondetje richting een hoek sturen.

Schoten voor open doel echter :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:51:15 #245
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102573230
Het Nederlandse commentaar is echt FAAL:

Speelde met Feyenoord tegen Tottenham en dan hoor je Youri zeggen: Feyenoord zou normaal gezien deze ploeg de baas moeten zijn.

:D lol
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:52:14 #246
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102573256
Als iemand een potje wil op de 360: GT = Str1ng3r

Moeten sowieso tzt maar een keertje een competitie opzetten.
pi_102573460
Met Chelsea begonnen en gelijk veel spelers verkocht. Ik heb Sneijder gehaald en wou Robben ook halen. Alleen verkocht Bayern hem niet, dan maar voor 18 mil pond Assaidi gehaald. _O_ w/
pi_102574742
Met PSV begonnen :)
3 wedstrijden gewonnen, 1 verloren, 4-2 van Excelsior :')
pi_102575486
Ik ben bang dat ik dit jaar Career Mode, en eigenlijk elk ander onderdeel waar tegen de CPU spelen een rol speelt, over moet slaan. Het is gewoon te hinderlijk hoe perfect ze spelen op World Class.

Bij élke sliding draaien ze perfect weg, en ze lopen bijna 1 op 1 wat betreft schoten op doel en goals. Ik speel met Atlético Madrid en heb redelijk leuke wedstrijden. Ik win 5-0 van Gijón (dus ik kom geen goals tekort) en verlies uit van Valencia met 4-3. Dan moet ik opeens tegen Barcelona, dat 5 kansen krijgt en 5 keer scoort. Het is niet dat ik verlies, maar het is de manier waarop. Letterlijk elke pass en elk schot heeft succes. Wat is hier leuk aan?

Dit is trouwens geen Tactical Defending rant, want tegen een 'mens' is dat best leuk zelfs. Het is de CPU die we niet in bedwang kunnen houden met Tactical Defending waardoor het een slechte toevoeging lijkt.
pi_102575595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef Kerol het volgende:

[ afbeelding ]

Heb je een controller ingeplugd staan?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 04:09:40 #251
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102575696
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 04:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gekocht voor 20 euri :9
Games erbij ingeleverd ofzo? Tweedehands?
pi_102575714
Ik speel nu even carriere maar wat is dit nou weer voor achterlijk iets. De tegenstander(AI dus) speelt de bal alleen maar rond op het middenveld en doet geen aanstalten om aan te vallen. Dit deden ze vanaf de 10e minuut. Wat ongelooflijk debiel zeg. En je kan de bal ook gewoon niet afpakken 8)7
pi_102575718
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 04:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik speel nu even carriere maar wat is dit nou weer voor achterlijk iets. De tegenstander(AI dus) speelt de bal alleen maar rond op het middenveld en doet geen aanstalten om aan te vallen. Dit deden ze vanaf de 10e minuut. Wat ongelooflijk debiel zeg. En je kan de bal ook gewoon niet afpakken 8)7
Hogere moeilijkheidsgraad schijnt te helpen :P
pi_102575720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 04:25 schreef n0ir het volgende:

[..]

Hogere moeilijkheidsgraad schijnt te helpen :P
Hij staat op World Class. Dat moet toch hoog genoeg zijn lijkt me :P
pi_102578630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 04:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Dan moet je slimmer gaan lopen, ga ter hoogte van hun verdediging lopen en ga storen in hun rug, dan dwing je ze om naar jouw goal te spelen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:32:34 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102578635
In de Npower League 2 begonnen met een 2-0 overwinning en daarna 3 gelijke spelen. Nu reeds drie wedstrijden achter elkaar gewonnen. :7

In de League Cup in de eerste ronde gelijk gespeeld met 1-1, na verlening met 2-1 gewonnen. In de tweede ronde met 0-3 gewonnen van de op dat moment zijnde koploper van de NL2. :D In de derde ronde wacht nu een uit-wedstrijd tegen Stoke City.

In de Johnstone's Paint Trophy in de eerste ronde 1-1 gespeeld, notabene tegen hetzelfde team als waarin ik in de League Cup ook al gelijk speelde in de eerste ronde. Echter was het nu een uit-wedstrijden en in de LC een thuis-wedstrijd. Na verlenging was het nog altijd 1-1, dus penalty's. Mijn keeper stopte er twee *O* er werd er door hen één tegen de paal geschoten en één over. Ik scoorde er twee, er werd er één gestopt en één ging over. Uiteindelijk dus met 1-2 gewonnen. In de tweede ronde wacht nu een thuis-wedstrijd tegen Bradford City.
Fuck the EBU.
pi_102578800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 04:27 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Hij staat op World Class. Dat moet toch hoog genoeg zijn lijkt me :P
Volgens mij is Legendary beter te doen :P Probeer dat eens.
pi_102580660
Ah hier moest ik zijn om te klagen over het defense systeem. Wat een drievig systeem :')
pi_102580782
In carriere zag ik bij mijn 1e oefenwedstrijd ruststanden van andere wedstrijden tijdens mijn wedstrijd, oa. RKC Waalwijk - Villarreal 1-1 :P
pi_102580934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik weet al waarom, ik heb gewoon het verkeerde email adres in fifa 12 staan, kom ik na een jaar achter :') gewoon 1 _ te weinig :')
Kan denk ik ook niet mijn xbox GT los koppelen bij EA ;(
pi_102581505
Engelaar is ontevreden met mij als trainer :')
Engelaar :')
pi_102581526
Het is stiekem veelste mooi weer voor Fifa :P
pi_102581747
Het lijkt mij een tof idee om een fifa 12 Toernooi te organiseren voor de pc? Iemand die dit wilt en kan organiseren ?
pi_102582168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:51 schreef Anon4c het volgende:
Het lijkt mij een tof idee om een fifa 12 Toernooi te organiseren voor de pc? Iemand die dit wilt en kan organiseren ?
Haha succes.
pi_102582319
Pfft, van die Porto-alle-ballen-op-Hulk mensen online :')
Wel met 2-1 gewonnen, moet zeggen dat het wel steeds lekkerder wegspeelt, je kan zo mooi draaien met die vleugelspelertjes :D
Alleen tegen 5 sterren teams ben ik slecht, gelukkig wordt je dit jaar gematcht met gelijkwaardige teams dus kan ik gewoon met 3,5-4,5 ster teams *O*
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:30:56 #267
15600 BB-King
Long live the King!
pi_102582655
Lekker... net in Career mode met m'n VP.

Fluitsignaal, tegenstander trapt af... ik wil de bal veroveren... botsing en een gebroken enkel.

3 maanden eruit... ;(
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:32:31 #268
123411 LinQ
Met een Q
pi_102582686
Wordt er nog weer een fok club gemaakt? (360)

Edit: zie net dat fc zolderkamer weer bestaat en ik zelfs al ben uitgenodigd :)

[ Bericht 67% gewijzigd door LinQ op 01-10-2011 14:37:40 ]
Laten we lekker linQ gaan doen!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:39:42 #269
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102582847
Zojuist FIFA12 binnengekregen van Amazon voor de 360, inclusief code voor 18 goldpacks :)

Zit trouwens geen boekje bij. Beetje gierig van EA.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:59:33 #270
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_102583236
Ik denk dat ik gewoon weer lekker career mode ga spelen, heb echt geen zin meer om online te spelen. Online zijn er een hoop goede spelers en het is leuk om tegen hun te spelen, maar er zitten ook een aantal spelers tussen die bij een 1-0 voorsprong alleen maar de bal bij hun keeper rond tikken en anti-voetbal spelen. Erg jammer!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:11:55 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102583459
Heb nog steeds niet door hoe ik een strafschop in de hoek kan schieten. -O-
Kreeg zojuist in de derde en tiende minuut een strafschop. Allebei terecht gegeven. Scoor ze allebei, maar iedere keer schoot ik rechtdoor. Op welk moment moet ik nu richten. :{
Fuck the EBU.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:17:35 #272
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102583581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:51 schreef Anon4c het volgende:
Ik doe mee _O_
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:18:00 #273
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102583589
2 vragen overigens

-Welke poorten moet je open gooien?

-HOE DE FUCK SCHIET JE EEN PINGEL IN?!!!
pi_102584135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2 vragen overigens

halve seconde wachten met richten nadat je power hebt ingesteld

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:59 schreef Laser. het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer lekker career mode ga spelen, heb echt geen zin meer om online te spelen. Online zijn er een hoop goede spelers en het is leuk om tegen hun te spelen, maar er zitten ook een aantal spelers tussen die bij een 1-0 voorsprong alleen maar de bal bij hun keeper rond tikken en anti-voetbal spelen. Erg jammer!
Moet zeggen dat ik gelukkig nog niemand tegen ben gekomen die dat doet. Wel spelen heel veel op pace abuse, maar ik doe daar zelf eigenlijk ook wel een beetje aan mee :P
pi_102584303
Met PSV nu Heitinga gekocht voor 4 miljoen. :D :'(

Meteen Bouma verkocht voor een mega bedrag van 925.000 _O_ ;(
pi_102584430
quote:
2 vragen overigens

power geven en dan mikken? :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:04:08 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102584434
Kan je trouwens nergens meer je trainers verbeteren? Of stadion uitbreiden?
Fuck the EBU.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:05:10 #278
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102584455
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

power geven en dan mikken? :')
Je hebt een power bar
Je hebt een bar links voor :?
En je kan je controls gebruiken
Ik zet die bar links in het groene. Power bar minder dan de helft. Controls naar rechts
Bal vliegt gigantisch over en 9 van de 10 keer pleurt speler op z'n bek :? :?
pi_102584473
quote:
2 vragen overigens

Zie je dat balkje wel met dat rood en groen (rechtsonder op deze foto, maar voor player 1 linksonder normaliter)

Bij mij viel die net buiten het beeld bij deze FIFA met mijn normale tv-instellingen, dus misschien is dat het?

Belangrijkste is in ieder geval dat die in het groen zit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:10:33 #280
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102584562
Handig voor het volgende topic. Welke users spelen op welke platform + nick?

PC:
FOK! Username | Ingame Username

ClapClapYourHands | EchoDev

Handigst is als je een PM/DM stuurt, dan kan dit in de OP in het volgende topic
pi_102584597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je hebt een power bar
Je hebt een bar links voor :?
En je kan je controls gebruiken
Ik zet die bar links in het groene. Power bar minder dan de helft. Controls naar rechts
Bal vliegt gigantisch over en 9 van de 10 keer pleurt speler op z'n bek :? :?
oke ik ga het even serieus uitleggen :) zie je dat powerbalkje wel wat Tim postte? Zoja, die in het groen krijgen en ongeveer tot de helft vullen, dan een paar tikjes naar rechts of links, als je maar niet ingedrukt houdt, want dat vliegt ie over. probeer het ns uit in de arena zou ik zeggen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:25:57 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102584795
Kan ik ergens scheidsrechtelijke dwalingen uitzetten? :X De scheids floot de ene na de andere actie van mij terug. :{w Zelfs een keer werd ik afgefloten voor buitenspel toen mijn speler met de bal de laatste verdediger passeerde. :')
Fuck the EBU.
pi_102584899
wat is een CW? :') Centrale Winger? :P
pi_102584914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
staat ie niet op duits ofzo? :P
pi_102584927
Nederlands :P
pi_102584946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
dan weet ik het niet :P
pi_102585004
barcelona is echt een ziek elftal. messi met zijn turboloopje. :D :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:58:35 #288
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102585395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Centrale Werdediger jeweetz
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:09:05 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102585571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is dat de SW in het Engels?
Fuck the EBU.
pi_102585598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is dat de SW in het Engels?
SW bestaat niet in het engels :P CW kan het gewoon niet zijn, staat er niet CV?
pi_102585622
Ik wist niet dat Pieters van afstand kon schieten. :D

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95780176

btw dat het op amateur staat klopt niet.
pi_102585697
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist niet dat Pieters van afstand kon schieten. :D

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95780176

btw dat het op amateur staat klopt niet.
dat kan ie ook niet, gewoon extreem slecht gekeept :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:17:12 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102585728
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

SW bestaat niet in het engels :P CW kan het gewoon niet zijn, staat er niet CV?
In 11 had je die positie wel. Maar nooit begrepen welke positie dat nou was.
Fuck the EBU.
pi_102585741
fking lame zeg. Ik speel met robben een be a pro career, en al mijn spelers worden verkocht zonder dat ze vervangers halen. :s +/- 170 Miljoen al verkocht.... Ribery, muller, kroos, lahm, olic, gomez wtf :s

/edit ja natuurlijk dag badstuber
pi_102585773
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef The_Avatar het volgende:
fking lame zeg. Ik speel met robben een be a pro career, en al mijn spelers worden verkocht zonder dat ze vervangers halen. :s +/- 170 Miljoen al verkocht.... Ribery, muller, kroos, lahm, olic, gomez wtf :s
_O-
pi_102585776
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

In 11 had je die positie wel. Maar nooit begrepen welke positie dat nou was.
o blijkt dus dat het voor Sweeper staat, oftewel een libero, die voor de verdediging maar achter het middenveld speelt :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:25:22 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_102585903
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

o blijkt dus dat het voor Sweeper staat, oftewel een libero, die voor de verdediging maar achter het middenveld speelt :P
Weer wat geleerd, maar nu nog achterhalen wie/wat die CW is. :P
Fuck the EBU.
pi_102585915
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat kan ie ook niet, gewoon extreem slecht gekeept :P
Ja klopt keeper stond nog te ver van zijn goal.
Kwam omdat ik daarvoor en bal in de muur schoot en terugvloog voor de voeten van pieters dus.
pi_102585946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja klopt keeper stond nog te ver van zijn goal.
Kwam omdat ik daarvoor en bal in de muur schoot en terugvloog voor de voeten van pieters dus.
is mij nog nooit gelukt eigenlijk, zo'n doelpunt :P
pi_102586250
Hoe kan je nou falen met penals :') Precies hetzelfde als vorig deel. Oefen anders in de arena met dat blauwe rondje erbij. Dan kan je precies zien waar je em schiet.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_102586264
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe kan je nou falen met penals :') Precies hetzelfde als vorig deel. Oefen anders in de arena met dat blauwe rondje erbij. Dan kan je precies zien waar je em schiet.
soms gaat t snel :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')