quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Terra Nova vergelijken met Platvoet. Platvoet is echt stukken vetter
!

Alles is superdoorzichtig iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef zoefschildpad het volgende:
Wow, aflevering 4 is echt diep triest slecht, na 10 minuten had ik al door hoe het eindigde...

quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef s0k het volgende:
Als die common cold weer die oplossing is voor dat virus word ik gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ja. Dit was gewoon niet eens meer 'leuk bedacht' of 'lekker sci-fi', nee het is ronduit cliche geworden. Beetje droevig dat ze anno 2011 niet een beter script kunnen schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................

quote:Ik durf niet te kijken downloaden na het lezen van bovenstaande posts...

En ook zo dom dat ie die deur open liet toen ie ging kijken buiten naar de raptor achtige beesten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Voorspelbaar tot en met..
- Dat haar man en 'ex' er samen naartoe zouden gaan
- Dat het verkoudheidje voor een oplossing zal zorgen.
- Dat er een dino door dat kapotte dakraam binnen ging komen.
- Dat die commando/TerraNova leider een poging doet om zichzelf van kant te maken als hij hoort dat zijn vrouw er niet meer is.
- En vast wel meer..
Hopelijk hebben ze zich 20 miljoen jaar vergist en valt er volgende week een allesvernietigende meteoor op het kamp.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |